SERVIS VOLVO PENTA
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Re: SERVIS VOLVO PENTA
Še jaz pristavim svoj pisker. Tudi jaz ne morem in ne morem pogruntat, zakaj piska alarm in utripa lučka za akumulator. Po tem, ko je "nekaj" crknilo in smo zamenjali alternator in diodni delilnik, je zdaj s štromom vse ok in lepo polni in deluje, samo alarm pa še kar tuli. In sem ga odklopil, kar pa ni varno zaradi drugih alarmov (pregreta voda, olje...). Sumim, da nekaj ni ok z ozemlitvijo alternatorja, recimo.
Bom neizmerno hvaležen, če je kdo pripravljen pogledat, kaj je na stvari. Seveda ne brezplačno!
Motor je Volvo MD2030D.
https://www.dropbox.com/s/8g4e83j3yhtx5 ... 0.pdf?dl=0
Bom neizmerno hvaležen, če je kdo pripravljen pogledat, kaj je na stvari. Seveda ne brezplačno!
Motor je Volvo MD2030D.
https://www.dropbox.com/s/8g4e83j3yhtx5 ... 0.pdf?dl=0
Re: SERVIS VOLVO PENTA
Pozdravljeni.
A ima kdo mogoče navodila za rokovanje za volvo penta gxi 260 .
Hvala in lp
A ima kdo mogoče navodila za rokovanje za volvo penta gxi 260 .
Hvala in lp
Re: SERVIS VOLVO PENTA
A mogoče kdo pozna ISTRIA NAUTILUS servis iz Pule ?
Točneje iz Štinjana g. Igor.
Prosim za mnenje
lp
Točneje iz Štinjana g. Igor.
Prosim za mnenje
lp
Re: SERVIS VOLVO PENTA
Marchi napisal/-a:Še jaz pristavim svoj pisker. Tudi jaz ne morem in ne morem pogruntat, zakaj piska alarm in utripa lučka za akumulator. Po tem, ko je "nekaj" crknilo in smo zamenjali alternator in diodni delilnik, je zdaj s štromom vse ok in lepo polni in deluje, samo alarm pa še kar tuli. In sem ga odklopil, kar pa ni varno zaradi drugih alarmov (pregreta voda, olje...). Sumim, da nekaj ni ok z ozemlitvijo alternatorja, recimo.
Bom neizmerno hvaležen, če je kdo pripravljen pogledat, kaj je na stvari. Seveda ne brezplačno!
Motor je Volvo MD2030D.
https://www.dropbox.com/s/8g4e83j3yhtx5 ... 0.pdf?dl=0
Za začetek ti svetujem, da preveriš stanje instrumentne plošče. Največja verjetnost je, da je kak stik zaradi prisotnosti vlage v vezju, ali pa okvara polprevodnika v instrumentni plošči (stran 85 v tvojih navodilih). Morda si prebereš še tole:
http://www.ybw.com/forums/showthread.php?113591-Volvo-Penta-battery-charging-alarm-(MD2030)
Re: SERVIS VOLVO PENTA
tomaz_slo napisal/-a:Marchi napisal/-a:Še jaz pristavim svoj pisker. Tudi jaz ne morem in ne morem pogruntat, zakaj piska alarm in utripa lučka za akumulator. Po tem, ko je "nekaj" crknilo in smo zamenjali alternator in diodni delilnik, je zdaj s štromom vse ok in lepo polni in deluje, samo alarm pa še kar tuli. In sem ga odklopil, kar pa ni varno zaradi drugih alarmov (pregreta voda, olje...). Sumim, da nekaj ni ok z ozemlitvijo alternatorja, recimo.
Bom neizmerno hvaležen, če je kdo pripravljen pogledat, kaj je na stvari. Seveda ne brezplačno!
Motor je Volvo MD2030D.
https://www.dropbox.com/s/8g4e83j3yhtx5 ... 0.pdf?dl=0
Za začetek ti svetujem, da preveriš stanje instrumentne plošče. Največja verjetnost je, da je kak stik zaradi prisotnosti vlage v vezju, ali pa okvara polprevodnika v instrumentni plošči (stran 85 v tvojih navodilih). Morda si prebereš še tole:
http://www.ybw.com/forums/showthread.php?113591-Volvo-Penta-battery-charging-alarm-(MD2030)
Ne vem če si upam sam šarit po vezju. Bom pa vseeno probal.
In hvala za link, že prebiram.
Re: SERVIS VOLVO PENTA
Mal uzadi pošprici s kontakt sprejem,da mal vlago izpodrine..druga varianta pa je da se kaka žica tišči mase in jo je prerdrsalo in pol...joka
Re: SERVIS VOLVO PENTA
polanc napisal/-a:Mal uzadi pošprici s kontakt sprejem,da mal vlago izpodrine..druga varianta pa je da se kaka žica tišči mase in jo je prerdrsalo in pol...joka
polanc kdaj maš čas, da pogledava?
Re: SERVIS VOLVO PENTA
To je pa mal teže..
Re: SERVIS VOLVO PENTA
polanc napisal/-a:To je pa mal teže..
A moram na eno ruto povabit, pa bomo vmes vse porihtal.
Zdaj je še NT odpeketal nekam stran s priveza, tako da ga nič ni na pomolu.
Ni panike, bomo že nekako porihtal.
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5108
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: SERVIS VOLVO PENTA
Marchi
Recimo, da ti alarm tuli zaradi napake, ki je nastala zaradi zamenjave alternatorja.
1. Motor ugasnjen, dodan le kontakt s ključem:
- izmeri napetost med sponko B+ in B- na alternatorju, U(B+)=?V (V kolikor ne bi bilo diodnega delilnika bi morala biti napetost približno enaka napetosti akumulatorja)
- izmeri napetost na D+, U(D+)= ?V (morala bi biti 0V)
2. Startaj motor dodaj obrate na več kot 1200 obratov:
- izmeri napetost na B+, U(B+)=?V (Ko alternator deluje ,mora biti napetost cca 14,4V)
- izmeri napetost na D+, U(D+)= ?V (Ko alternator deluje , mora biti napetost cca 14,4V -0,7V)
- izmeri napetost na tlačnem stikalu (ne na senzorju) pritiska olja. Napetost mora biti cca 14,4V
- izmeri napetost na temperaturnem stikalu (ne na senzorju) hladilne tekočine. Napetost mora biti cca 14,4V
Ko boš izmeril napetosti in poslal odgovor ti bom podal nadaljna navodila za odkrivanje napake.
LP Iztok
Recimo, da ti alarm tuli zaradi napake, ki je nastala zaradi zamenjave alternatorja.
1. Motor ugasnjen, dodan le kontakt s ključem:
- izmeri napetost med sponko B+ in B- na alternatorju, U(B+)=?V (V kolikor ne bi bilo diodnega delilnika bi morala biti napetost približno enaka napetosti akumulatorja)
- izmeri napetost na D+, U(D+)= ?V (morala bi biti 0V)
2. Startaj motor dodaj obrate na več kot 1200 obratov:
- izmeri napetost na B+, U(B+)=?V (Ko alternator deluje ,mora biti napetost cca 14,4V)
- izmeri napetost na D+, U(D+)= ?V (Ko alternator deluje , mora biti napetost cca 14,4V -0,7V)
- izmeri napetost na tlačnem stikalu (ne na senzorju) pritiska olja. Napetost mora biti cca 14,4V
- izmeri napetost na temperaturnem stikalu (ne na senzorju) hladilne tekočine. Napetost mora biti cca 14,4V
Ko boš izmeril napetosti in poslal odgovor ti bom podal nadaljna navodila za odkrivanje napake.
LP Iztok
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5108
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: SERVIS VOLVO PENTA
Marchi
Recimo, da ti alarm tuli zaradi napake, ki je nastala zaradi zamenjave alternatorja.
1. Motor ugasnjen, dodan le kontakt s ključem:
- izmeri napetost med sponko B+ in B- na alternatorju, U(B+)=?V (V kolikor ne bi bilo diodnega delilnika bi morala biti napetost približno enaka napetosti akumulatorja)
- izmeri napetost na D+, U(D+)= ?V (morala bi biti 0V)
2. Startaj motor dodaj obrate na več kot 1200 obratov:
- izmeri napetost na B+, U(B+)=?V (Ko alternator deluje ,mora biti napetost cca 14,4V)
- izmeri napetost na D+, U(D+)= ?V (Ko alternator deluje , mora biti napetost cca 14,4V -0,7V)
- izmeri napetost na tlačnem stikalu (ne na senzorju) pritiska olja. Napetost mora biti cca 14,4V
- izmeri napetost na temperaturnem stikalu (ne na senzorju) hladilne tekočine. Napetost mora biti cca 14,4V
Ko boš izmeril napetosti in poslal odgovor ti bom podal nadaljna navodila za odkrivanje napake.
LP Iztok
PS: Jaz sem tukaj... od 26.8.2019.
Recimo, da ti alarm tuli zaradi napake, ki je nastala zaradi zamenjave alternatorja.
1. Motor ugasnjen, dodan le kontakt s ključem:
- izmeri napetost med sponko B+ in B- na alternatorju, U(B+)=?V (V kolikor ne bi bilo diodnega delilnika bi morala biti napetost približno enaka napetosti akumulatorja)
- izmeri napetost na D+, U(D+)= ?V (morala bi biti 0V)
2. Startaj motor dodaj obrate na več kot 1200 obratov:
- izmeri napetost na B+, U(B+)=?V (Ko alternator deluje ,mora biti napetost cca 14,4V)
- izmeri napetost na D+, U(D+)= ?V (Ko alternator deluje , mora biti napetost cca 14,4V -0,7V)
- izmeri napetost na tlačnem stikalu (ne na senzorju) pritiska olja. Napetost mora biti cca 14,4V
- izmeri napetost na temperaturnem stikalu (ne na senzorju) hladilne tekočine. Napetost mora biti cca 14,4V
Ko boš izmeril napetosti in poslal odgovor ti bom podal nadaljna navodila za odkrivanje napake.
LP Iztok
PS: Jaz sem tukaj... od 26.8.2019.
Re: SERVIS VOLVO PENTA
Hvala NT za tale navodila. Tole je preveč zame. Oz. rezultati bi bili preveč pod vprašajem .
Danes sta se cel dan okrog motorja motala dva serviserja, motorni in štromar in ugotovila, da je bojda fuč kontrol pannel, ki krmari alarme (400€ ).
NT, se da to kako pogledat, polotat?
Za tale del gre Volvo Penta 873737 (22354203)
Danes sta se cel dan okrog motorja motala dva serviserja, motorni in štromar in ugotovila, da je bojda fuč kontrol pannel, ki krmari alarme (400€ ).
NT, se da to kako pogledat, polotat?
Za tale del gre Volvo Penta 873737 (22354203)
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5108
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: SERVIS VOLVO PENTA
Madonca... Te meritve so nujne za diagnostiko! Škoda, ker jim nisi naročil teh meritev, če sam ne znaš priklopiti ene strani voltmetra na maso in druge na omenjeni kontakt in zapisati meritev.
POIŠČI SHEMO ZA TVOJ MOTOR IN PANEL, kot sta ti dve spodaj in pošlji link ali objavi tukaj!
Angleška navodila... ali je tak tvoj motor?
Preveri, če je število žic takšno kot na tej shemi?
Še ena. Angleških ne najdem.
POIŠČI SHEMO ZA TVOJ MOTOR IN PANEL, kot sta ti dve spodaj in pošlji link ali objavi tukaj!
Angleška navodila... ali je tak tvoj motor?
Preveri, če je število žic takšno kot na tej shemi?
Še ena. Angleških ne najdem.
Re: SERVIS VOLVO PENTA
Smo zrihtali. Alarm control modul je bil fuč.
Vse ostale napetosti so baje ok, pravi štromar.
Hvala NT, neke sheme sem sicer našel a niso take, kot te.
Sicer je dokument tu https://www.dropbox.com/s/8g4e83j3yhtx5 ... 0.pdf?dl=0
Motor MD2030/D (s start tipko).
Imam pa ta modul, ki je fuč s sabo, tako da če se komu da pogledat, lahko razvozljamo zagonetko vredno 400€ (zalita elektronika seveda).
Jaz sem sicer v Trstu našel en rabljen modul, tako da upam da bo za nekaj časa, drugače pa bomo naredili samostojen alarm za vodo, če bo potrebno.
Vse ostale napetosti so baje ok, pravi štromar.
Hvala NT, neke sheme sem sicer našel a niso take, kot te.
Sicer je dokument tu https://www.dropbox.com/s/8g4e83j3yhtx5 ... 0.pdf?dl=0
Motor MD2030/D (s start tipko).
Imam pa ta modul, ki je fuč s sabo, tako da če se komu da pogledat, lahko razvozljamo zagonetko vredno 400€ (zalita elektronika seveda).
Jaz sem sicer v Trstu našel en rabljen modul, tako da upam da bo za nekaj časa, drugače pa bomo naredili samostojen alarm za vodo, če bo potrebno.
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5108
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: SERVIS VOLVO PENTA
Prinesi ob priliki, da sprojektiram funkcijsko podoben ampak dosti boljši modul od tega, ga opremim z led in piskačem, ter ponudim na trgu za veliko ugodnejšo ceno. Zadeva se bo definitivno prodajala.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov