Odprtje motorja in kateri motor?
Moderatorji: moderator2, moderator, MareC, janadino
Re: Odprtje motorja in kateri motor?
Drugače pa dober star dvotaktnik 15 ks, ki prebavi vsako gorivo, bo čist ok za 3 tedne, če pa je denarja, pol pa tudi panike ni
2t
https://www.ebay.de/itm/Ausenborder-15- ... SwWptdhdNX
4t
https://www.ebay.de/itm/Bootmotor-Ausen ... SwadNddlgG
2t
https://www.ebay.de/itm/Ausenborder-15- ... SwWptdhdNX
4t
https://www.ebay.de/itm/Bootmotor-Ausen ... SwadNddlgG
-
- Kapitan
- Prispevkov: 201
- Pridružen: Če Maj 23, 2019 22:24
Re: Odprtje motorja in kateri motor?
@stajerc9
Odprtje Suzukija 9.9 na 20 KM te pride 450 EUR.
Je pa ob tem priporočljivo menjati še eliso (cca 50 EUR), saj boš s tovarniško ob povečanju moči dosegel omejevalnik obratov.
Več o tem pa tukaj:
http://www.morjeplovec.net/forum/viewtopic.php?f=25&t=24778
Odprtje Suzukija 9.9 na 20 KM te pride 450 EUR.
Je pa ob tem priporočljivo menjati še eliso (cca 50 EUR), saj boš s tovarniško ob povečanju moči dosegel omejevalnik obratov.
Več o tem pa tukaj:
http://www.morjeplovec.net/forum/viewtopic.php?f=25&t=24778
Re: Odprtje motorja in kateri motor?
franc5e napisal/-a:Drugače pa dober star dvotaktnik 15 ks, ki prebavi vsako gorivo, bo čist ok za 3 tedne, če pa je denarja, pol pa tudi panike ni
Pri teh starejših dvotaktnikih iz tujine, je lahko problem vpisa v vpisnik čolnov, saj morajo biti izplnjeni nekateri pogoji
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
Re: Odprtje motorja in kateri motor?
Itak, boljši novejši, manj problemov, je pa starejši ze moral biti nekje vpisan.. maš prav....
Re: Odprtje motorja in kateri motor?
@franc5e
Nebi rad, da te tiste 3 tedne ko ze celo leto cakas da njih da pridejo in da malo odmoris, da te kje motor izda in imas pokvarjen dopust, zato rajsi placam na zacetku malo vec (cca 300-500€) pri nakupu motorja kot pa da toliko cez cas zdevam v njega. Saj zaradi mene je lahko tudi letnik 2003 ampak ne pa da ima prevec ur za sabo. Ce bom kupoval rabljenega bom sigurno uzel enga štrukčkota zram sebe da bo povedal ja ali ne in ce je vreden te cene. Vsekakor pa hvala za nasvete
@kuhanvincek
Tudi to je ena opcija, ker je vec izbire vsaj znotraj slovenije rabljenih 10km motorjev kot pa 15 ali 20. Ce motor odpres iz 9,9 na 20km, ga torej pojačaš na maksimalne obrate, kar tovarniško verjetno ni narejeno ane ampak zanima me ali z odprtjem motorja le temu kaj škoduješ??? Do kaksnih tezav lahko pride zaradi odprtja, ce sploh?
Nebi rad, da te tiste 3 tedne ko ze celo leto cakas da njih da pridejo in da malo odmoris, da te kje motor izda in imas pokvarjen dopust, zato rajsi placam na zacetku malo vec (cca 300-500€) pri nakupu motorja kot pa da toliko cez cas zdevam v njega. Saj zaradi mene je lahko tudi letnik 2003 ampak ne pa da ima prevec ur za sabo. Ce bom kupoval rabljenega bom sigurno uzel enga štrukčkota zram sebe da bo povedal ja ali ne in ce je vreden te cene. Vsekakor pa hvala za nasvete
@kuhanvincek
Tudi to je ena opcija, ker je vec izbire vsaj znotraj slovenije rabljenih 10km motorjev kot pa 15 ali 20. Ce motor odpres iz 9,9 na 20km, ga torej pojačaš na maksimalne obrate, kar tovarniško verjetno ni narejeno ane ampak zanima me ali z odprtjem motorja le temu kaj škoduješ??? Do kaksnih tezav lahko pride zaradi odprtja, ce sploh?
Kad' smo se kao deca igrali nemci-partizani, niko nije 'teo da bude nemac.. A sad :)
-
- Kapitan
- Prispevkov: 201
- Pridružen: Če Maj 23, 2019 22:24
Re: Odprtje motorja in kateri motor?
@stajerc9
Na SLO trgu je novi (od letnika 2015 naprej) Suzuki 9.9 edini, ki ima enako glavo motorja (komponente in volumen so identične) med 9.9, 15 in 20 KM motorji.
Z "odprtjem" ne boš motorja obremenil popolnoma nič izven tovarniških specifikacij, saj je edina razlika med 9.9, 15 in 20 KM različicami računalnik (ECU enota, ki nadzira timing vžiga in količino vbrizganega goriva in verjetno še kaj) ter dušilna loputa za zrak.
Ter seveda elisa.
Najprej pa si moraš seveda postaviti budget, znotraj katerega boš iskal motor. Potem pa ti priporočam, da izbereš opcijo, ki ti najbolj ustreza. Odvisno kakšen tip človeka si.
Sam sem bolj ziheraš, zato raje kupim 1x v redu stvar in potem lepo skrbim zanjo, da mi dolgo služi.
Na SLO trgu je novi (od letnika 2015 naprej) Suzuki 9.9 edini, ki ima enako glavo motorja (komponente in volumen so identične) med 9.9, 15 in 20 KM motorji.
Z "odprtjem" ne boš motorja obremenil popolnoma nič izven tovarniških specifikacij, saj je edina razlika med 9.9, 15 in 20 KM različicami računalnik (ECU enota, ki nadzira timing vžiga in količino vbrizganega goriva in verjetno še kaj) ter dušilna loputa za zrak.
Ter seveda elisa.
Najprej pa si moraš seveda postaviti budget, znotraj katerega boš iskal motor. Potem pa ti priporočam, da izbereš opcijo, ki ti najbolj ustreza. Odvisno kakšen tip človeka si.
Sam sem bolj ziheraš, zato raje kupim 1x v redu stvar in potem lepo skrbim zanjo, da mi dolgo služi.
Re: Odprtje motorja in kateri motor?
Ja saj tale Suza je super, samo je 4T (teža)in vprašanje kako je z njegovo krmno steno oz. povezavo z njo!
Re: Odprtje motorja in kateri motor?
Ja obadva prejsnja lastnika sta imela gor 20hp kar je maksimum za ta coln, pa sta rekla da je mogoce boljse 15km ker je bil 20km ze premocan. Je pa krmna stena preventivno ojacana z dvem zeleznim spojom med zadnjo desko in krmno steno. 15 bo max kar bom gor tisal.
Kad' smo se kao deca igrali nemci-partizani, niko nije 'teo da bude nemac.. A sad :)
-
- Kapitan
- Prispevkov: 201
- Pridružen: Če Maj 23, 2019 22:24
Re: Odprtje motorja in kateri motor?
kocka napisal/-a:Ja saj tale Suza je super, samo je 4T (teža)in vprašanje kako je z njegovo krmno steno oz. povezavo z njo!
Suze 9.9 do 20 KM tehtajo 44 kg (s kratko nogo).
Google pravi, da 2T Yamahe 20D iz leta 2005 tehta 48 kg...
Tako da ja. 4T so preko palca težji, samo so skozi leta proizvajalci pridno "skubili" težo z novih modelov.
V glavnem, ko sem kupoval motor za svoj čoln - 3 m zložljiv gumenjak Honwave T30 - me je tudi skrbelo glede teže.
Ampak mi je David (Navtika Rožej) zagotovil, da ni razloga za skrb - največji stres na krmno steno deluje tik pred izglisiranjem, ko pa glisiraš, pa so obremenitve manjše.
Je pa res, da ne vem kolikšen je vpliv, ko je v čolnu več ljudi in se pluje čez valove. Takrat je verjetno krmna stena dodatno obremenjena.
Nazadnje spremenil Kuhan_Vinček, dne Sr Nov 20, 2019 21:41, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Odprtje motorja in kateri motor?
To je zavidljiva teža, moj Tohi 15 2T, jih ima 41kg res pa opažam varčevanje z materialom na vsakem koraku pri vseh panogah. Npr. Tohi 15 2T 2003 ima močnejšo glavno in propelersko gred kot pa 4T 30KM. Alu ohišja so verjetno tudi tanjša, več je plastike, še pokrovi so lažji.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti