Garancija za izvenkrmni motor Honda

Vse o gliserjih, cruiserjih in jahtah ter plovba z njimi

Moderatorji: moderator2, cibro, moderator

Uporabniški avatar
Marchi
Admiral
Prispevkov: 6953
Pridružen: Če Apr 17, 2008 11:08

Re: Garancija za izvenkrmni motor Honda

OdgovorNapisal/-a Marchi » Če Jan 23, 2020 13:01

Dobra garancijska in servisna podpora doma, je vredna vsakega denarja. No ne čisto vsakega, razumnega pa.
Pač izkušnje so me pripeljale do tega. Raje 10% dražje doma in lahko osebno govoriš s serviserjem, ki tudi kaj svetuje, včasih najde kakšno cenejšo rešitev, kot pa podpora na daljavo, poštni stroški, tuj jezik ...
Doma se tudi lahko pozanimaš, katerega serviserja bolj priporočajo in je pošten itd.
Pogosto tudi domači prodajalec da kakšen popust, če se izkaže, da nima konkurenčnih cen ipd.
Uporabniški avatar
bojan11
Admiral
Prispevkov: 665
Pridružen: Ne Feb 17, 2008 21:24
Kraj: Trebnje
Kontakt:

Re: Garancija za izvenkrmni motor Honda

OdgovorNapisal/-a bojan11 » Če Jan 23, 2020 15:49

Nikola T. napisal/-a:
bernikmi napisal/-a:Hvala, bo potem Honda. Čakam še odgovor serviserja v SLO in prodajalca v DE glede EU garancije.

Takole ti povem iz prve roke. Spletni trgovci večinoma prodajajo blago po DUMPING CENAH zgolj z nekaj procenti marže. Z veliko količino dosežejo nižje marže obenem pa ne trošijo denarja za podporo strankam. Podpore namreč sploh ne nudijo! Večinoma proizvajalci objavijo uradni cenik za EU trg. Vsi nabavljamo in prodajamo po istem prodajnem ceniku. Nikakor ne drži, da si kdorkoli nabija cene. To preprosto ne drži in vsaj v mojem primeru imamo te cenike javno objavljene. Marža je namenjena kritju stroškov za podporo stranki, pred in po prodajji, ter seveda za nek minimalen zaslužek. Brezplačno in z izgubo ni možno poslovat tako, da pozitivna razlika vsekakor mora biti. Čeprav zelo skromna smo vseeno prodajalci zadovoljni dokler se zadeve vsaj vrtijo.

Tega denarja kot kupec zavestno nisi pustil v Sloveniji, niti tu nisi (ne boš) plačal davka. Iz tega naslova nimaš nikakršne pravice zahtevati tukaj brezplačnega urejanja garancije. S tem se strinjajo tudi inšpekcijske službe. V mojem primeru sem se odločil, da UREJAMO GARANCIJO, ČE BLAGO NI KUPLJENO V SLOVENIJI SAMO POGOJNO! Stranko, ki tako storitev zahteva, NAPOTIMO NA PRODAJALCA!!! Ni pomembno kaj je za stranko sprejemljivo in kaj ne, v kolikor je blago kupil na drugem kontinentu ali tako daleč, da so stroški pošiljanja na popravilo nesorazmerni vrednosti blaga... na to morate pomisliti pred nakupom. In če ste se odločili za tak nakup potem tudi veste pri kom boste urejali eventuelne probleme.
Za urejanje garancije je odgovoren prodajalec! Stranko napotimo kot sem rekel na prodajalca kateri pa ima možnost, da nas kontaktira in nam naroči urejanje reklamacije na njihove stroške za razliko stroška katerega krije proizvajalec do končnega stroška urejanja garancije med katere spadajo manipulativni stroški in stroški dela. Če je vaš prodajalec to pripravljen kriti je, to za kupca brezplačno, nikakor pa kupec nima pravice tega zahtevati od lokalnih prodajalcev ali servisov brezplačno zgolj zato, ker se ukvarjajo z isto znamko produkta.

Proizvajalec normalno krije zgolj materialne stroške, zelo redko tudi porabljen čas in delo, zato je toliko bolj logično, da se garancijo ureja pri prodajalcu.


Nikola se podpolnoma podpišem pod ta post, ker sem jaz v podobnem položaju kot ti.
Samo kot primer pa recimo lahko navedem iPhona. Kupil sem novega v ZDA z mednarodno garancijo. Po cca 6 mesecih mi je telefon crknil. Z Ameriškim računom sem šel v Ljubljani na uradni servis, kjer so mi telefon brezplačno popravili. Pa je bil telefo dražji, kot je vrednost motorja v tej temi.
Uporabniški avatar
Nikola T.
Admiral
Prispevkov: 5106
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
Kontakt:

Re: Garancija za izvenkrmni motor Honda

OdgovorNapisal/-a Nikola T. » Če Jan 23, 2020 16:32

Odvisno je zgolj od tega kaj proizvajalec krije v primeru garancije. Večina jih krije samo material.
kr3mn1
Admiral
Prispevkov: 2526
Pridružen: So Jul 12, 2014 11:57
Kraj: Kranj / Pag(LUN)

Re: Garancija za izvenkrmni motor Honda

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 » Pe Jan 24, 2020 19:41

Nikola T. napisal/-a:
bernikmi napisal/-a:Hvala, bo potem Honda. Čakam še odgovor serviserja v SLO in prodajalca v DE glede EU garancije.

Takole ti povem iz prve roke. Spletni trgovci večinoma prodajajo blago po DUMPING CENAH zgolj z nekaj procenti marže. Z veliko količino dosežejo nižje marže obenem pa ne trošijo denarja za podporo strankam. Podpore namreč sploh ne nudijo! Večinoma proizvajalci objavijo uradni cenik za EU trg. Vsi nabavljamo in prodajamo po istem prodajnem ceniku. Nikakor ne drži, da si kdorkoli nabija cene. To preprosto ne drži in vsaj v mojem primeru imamo te cenike javno objavljene. Marža je namenjena kritju stroškov za podporo stranki, pred in po prodajji, ter seveda za nek minimalen zaslužek. Brezplačno in z izgubo ni možno poslovat tako, da pozitivna razlika vsekakor mora biti. Čeprav zelo skromna smo vseeno prodajalci zadovoljni dokler se zadeve vsaj vrtijo.

Tega denarja kot kupec zavestno nisi pustil v Sloveniji, niti tu nisi (ne boš) plačal davka. Iz tega naslova nimaš nikakršne pravice zahtevati tukaj brezplačnega urejanja garancije. S tem se strinjajo tudi inšpekcijske službe. V mojem primeru sem se odločil, da UREJAMO GARANCIJO, ČE BLAGO NI KUPLJENO V SLOVENIJI SAMO POGOJNO! Stranko, ki tako storitev zahteva, NAPOTIMO NA PRODAJALCA!!! Ni pomembno kaj je za stranko sprejemljivo in kaj ne, v kolikor je blago kupil na drugem kontinentu ali tako daleč, da so stroški pošiljanja na popravilo nesorazmerni vrednosti blaga... na to morate pomisliti pred nakupom. In če ste se odločili za tak nakup potem tudi veste pri kom boste urejali eventuelne probleme.
Za urejanje garancije je odgovoren prodajalec! Stranko napotimo kot sem rekel na prodajalca kateri pa ima možnost, da nas kontaktira in nam naroči urejanje reklamacije na njihove stroške za razliko stroška katerega krije proizvajalec do končnega stroška urejanja garancije med katere spadajo manipulativni stroški in stroški dela. Če je vaš prodajalec to pripravljen kriti je, to za kupca brezplačno, nikakor pa kupec nima pravice tega zahtevati od lokalnih prodajalcev ali servisov brezplačno zgolj zato, ker se ukvarjajo z isto znamko produkta.

Proizvajalec normalno krije zgolj materialne stroške, zelo redko tudi porabljen čas in delo, zato je toliko bolj logično, da se garancijo ureja pri prodajalcu.


ni ravno tako, in tudi noben pooblaščen prodajalec ali servis si ne sme privoščit take sramote da bo nekoga odslovil. sigurno pa marža krije plačo, in ne ubadanje z garancijami.
sovjet
Kontraadmiral
Prispevkov: 285
Pridružen: To Okt 13, 2009 16:03

Re: Garancija za izvenkrmni motor Honda

OdgovorNapisal/-a sovjet » Pe Jan 24, 2020 19:56

kr3mn1 napisal/-a:Prvič slišim da tovarna pri garancijskem popravilu plača samo nadomestne dele, delo mora pa prodajalec sam krit. razen če kupuješ od kitajcev, pa je marža 90% in se dejansko s tega da pokrit stroške dela.


Tole je pri nekaterih računalnikih, HP vem da je imel/ima napisano na tisti nalepki poleg serijske in modela še warranty:3-3-3, pri nekaterih modelih 3-1-1 to je pomenilo: garancija na strojno opremo n let - brezplačna menjava strojne opreme n let - lokacija pri stranki n let(lahko tudi pošljanje po pošti na stroške servisa). Pri tistem 3-1-1, po dveh letih crkne neka komponenta in dobiš račun za 20EUR, ker so zamenjali komponento in računalnik si moral dostavit v servis na svoje stroške.
kr3mn1
Admiral
Prispevkov: 2526
Pridružen: So Jul 12, 2014 11:57
Kraj: Kranj / Pag(LUN)

Re: Garancija za izvenkrmni motor Honda

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 » Pe Jan 24, 2020 20:41

sovjet napisal/-a:
kr3mn1 napisal/-a:Prvič slišim da tovarna pri garancijskem popravilu plača samo nadomestne dele, delo mora pa prodajalec sam krit. razen če kupuješ od kitajcev, pa je marža 90% in se dejansko s tega da pokrit stroške dela.


Tole je pri nekaterih računalnikih, HP vem da je imel/ima napisano na tisti nalepki poleg serijske in modela še warranty:3-3-3, pri nekaterih modelih 3-1-1 to je pomenilo: garancija na strojno opremo n let - brezplačna menjava strojne opreme n let - lokacija pri stranki n let(lahko tudi pošljanje po pošti na stroške servisa). Pri tistem 3-1-1, po dveh letih crkne neka komponenta in dobiš račun za 20EUR, ker so zamenjali komponento in računalnik si moral dostavit v servis na svoje stroške.


govorimo o motorju. to je isto kot avto. ne en printer z omejeno garancijo.

Drugače pa mesto strojeloma načeloma nikoli ni mesto, kjer bi moral proizvajalec na lastne stroške popravit napravo. V industriji imamo to vedno lepo prikazano - nekaj crkne - moraš plačat potne stroške za mojstra da pride. Njegovo je delo in materijal. Če je carina na materijal, je tvoja skrb. Ker mesto postavitve naprave ni stvar prodajalca.
sovjet
Kontraadmiral
Prispevkov: 285
Pridružen: To Okt 13, 2009 16:03

Re: Garancija za izvenkrmni motor Honda

OdgovorNapisal/-a sovjet » Pe Jan 24, 2020 23:15

kr3mn1 napisal/-a:govorimo o motorju. to je isto kot avto. ne en printer z omejeno garancijo.

Hja, sem samo ceno gledal in je pač tam nekje kot en printer... Sicer se v celoti strinjam s tistim postom, katerega si pobrisal oziroma strnil v dve vrstici.
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 5961
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: Garancija za izvenkrmni motor Honda

OdgovorNapisal/-a AEgir » So Jan 25, 2020 00:18

Garancija je na napake v materialu ali proizvodnji. Tega je pri hondi malo. Vse ostalo je posledica lastnika in to ne gre v garancijo.

Honda je drgač v proizvodnji takih motorčkov kot je v tej 2.3 hondici, čist v svoji sferi. Oni naredijo in prodajo na leto skor tolk malih motorjev kot vsi ostali skupaj. Pri njih deli niso na pol skupaj vliti, kot pri kitajcih in QC je na izjemno visokem nivoju.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
kr3mn1
Admiral
Prispevkov: 2526
Pridružen: So Jul 12, 2014 11:57
Kraj: Kranj / Pag(LUN)

Re: Garancija za izvenkrmni motor Honda

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 » So Jan 25, 2020 01:15

sovjet napisal/-a:
kr3mn1 napisal/-a:govorimo o motorju. to je isto kot avto. ne en printer z omejeno garancijo.

Hja, sem samo ceno gledal in je pač tam nekje kot en printer... Sicer se v celoti strinjam s tistim postom, katerega si pobrisal oziroma strnil v dve vrstici.


včasih je bolje ispast mal butast. ne razumejo vsi vsega. me veseli da si prebral predenj sem krajšal.
Uporabniški avatar
Nikola T.
Admiral
Prispevkov: 5106
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
Kontakt:

Re: Garancija za izvenkrmni motor Honda

OdgovorNapisal/-a Nikola T. » So Jan 25, 2020 08:59

kr3mn1 napisal/-a:ni ravno tako, in tudi noben pooblaščen prodajalec ali servis si ne sme privoščit take sramote da bo nekoga odslovil. sigurno pa marža krije plačo, in ne ubadanje z garancijami.

Kaj ni ravno tako?? Normalno je, da ne bo nekdo naročil buldožerja po spletu iz ZDA, zato ne primerjaj reševanja garancije za buldožer z garancijo na potrošno robo, katero že ogromen delež kupcev večinoma naroča preko spleta.

Od 2018 do 2020 je bilo občasno v prodajnem servisu tudi več ljudi hkrati, ki so se zanimali za nakup, iskali informacije, si želeli ploterje, avtopilote in sonde ogledati od blizu, jih potipati, premeriti, preveriti ali bo to pravilno za njihovo barko... skratka ogromno časa sem posvetil strankam in se resnično potrudil, da bi kaj prodal. Po več mesecih takega navala je bil izkupiček tako mizeren, da niti za kritje osnovnih stroškov ni bilo dovolj, kaj šele za plačo. Večina jih je namreč že vnaprej vedela, da itak nimajo namena kupiti pri nas. S figo v žepu so tako brezplačno pridobivali informacije iz rok strokovnjaka.

Večkrat pa se je nato zgodilo, da so se isti potencialni kupci kasneje vrnili z razno opremo o kateri so se pri nas predhodno posvetovali z lažno izkazanim namenom nakupa in za povrh od nas pričakovali še brezplačno urejanje garancije. Vsakega sem napotil na prodajalca kateri je v prvi vrsti vedno in najprej odgovoren za reševanje garancije.

Ko je bilo takih primerov lažnega nakupovanja že preko 95% primerov, sem se odločil in lani zaprl vrata za direktno prodajo. Še vedno je možno preko emaila poslati povpraševanje ali se dogovoriti za svetovalno uro. Sedaj zaradi nižjih stroškov dam lahko več popusta in tako lahko pariramo praktično vsem ponudbam, ne moremo pa dumping cenam spletnih trgovcev. Mislite si kar hočete, vendar tisti, ki služite na trgu dela dobro veste, da moramo denar za stroške in plačo ZASLUŽITI, medtem ko moja soseda (ravnateljica šole) misli, da se denar pač nateče in ga je potrebno porabiti, drugače ga bo drugo leto manj!? Nima niti najmanjšega občutka kaj pomeni zaslužiti denar na trgu, zato od takih ne sprejemam nobenega očitka kaj je prav in kaj ne. Prav tako kategorično zavračam očitek "veličastnega" zgoraj.
kr3mn1
Admiral
Prispevkov: 2526
Pridružen: So Jul 12, 2014 11:57
Kraj: Kranj / Pag(LUN)

Re: Garancija za izvenkrmni motor Honda

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 » So Jan 25, 2020 11:09

Nikola T. napisal/-a:
kr3mn1 napisal/-a:ni ravno tako, in tudi noben pooblaščen prodajalec ali servis si ne sme privoščit take sramote da bo nekoga odslovil. sigurno pa marža krije plačo, in ne ubadanje z garancijami.

Kaj ni ravno tako?? Normalno je, da ne bo nekdo naročil buldožerja po spletu iz ZDA, zato ne primerjaj reševanja garancije za buldožer z garancijo na potrošno robo, katero že ogromen delež kupcev večinoma naroča preko spleta.

Od 2018 do 2020 je bilo občasno v prodajnem servisu tudi več ljudi hkrati, ki so se zanimali za nakup, iskali informacije, si želeli ploterje, avtopilote in sonde ogledati od blizu, jih potipati, premeriti, preveriti ali bo to pravilno za njihovo barko... skratka ogromno časa sem posvetil strankam in se resnično potrudil, da bi kaj prodal. Po več mesecih takega navala je bil izkupiček tako mizeren, da niti za kritje osnovnih stroškov ni bilo dovolj, kaj šele za plačo. Večina jih je namreč že vnaprej vedela, da itak nimajo namena kupiti pri nas. S figo v žepu so tako brezplačno pridobivali informacije iz rok strokovnjaka.

Večkrat pa se je nato zgodilo, da so se isti potencialni kupci kasneje vrnili z razno opremo o kateri so se pri nas predhodno posvetovali z lažno izkazanim namenom nakupa in za povrh od nas pričakovali še brezplačno urejanje garancije. Vsakega sem napotil na prodajalca kateri je v prvi vrsti vedno in najprej odgovoren za reševanje garancije.

Ko je bilo takih primerov lažnega nakupovanja že preko 95% primerov, sem se odločil in lani zaprl vrata za direktno prodajo. Še vedno je možno preko emaila poslati povpraševanje ali se dogovoriti za svetovalno uro. Sedaj zaradi nižjih stroškov dam lahko več popusta in tako lahko pariramo praktično vsem ponudbam, ne moremo pa dumping cenam spletnih trgovcev. Mislite si kar hočete, vendar tisti, ki služite na trgu dela dobro veste, da moramo denar za stroške in plačo ZASLUŽITI, medtem ko moja soseda (ravnateljica šole) misli, da se denar pač nateče in ga je potrebno porabiti, drugače ga bo drugo leto manj!? Nima niti najmanjšega občutka kaj pomeni zaslužiti denar na trgu, zato od takih ne sprejemam nobenega očitka kaj je prav in kaj ne. Prav tako kategorično zavračam očitek "veličastnega" zgoraj.


no, ni se treba razburjat. ampak si sam lepo razložil kje je problem, in to si se sam ujel vanj - preveč lastnega časa si namenil svetovanju. jaz svetovanje in/ali ponudbo zaračunam v obliki predračuna. Ker moje svetovanje traja ure, ponudbe za pripravit pa do enega tedna. na ponudbah je nekje 15% uspešnost da jo predplačajo, za prodajo pa nekje 30% ponujenega, kar pripelje do 5% od ponudb. takole lahko svetuješ če si nekje zaposlen, in prodaja ni povezana s tvojo plačo, ko sam začneš s tem denar služit, pa ni več tako. daleč od arogance, samo nekje moraš potegnit črto.

okoli garancije sem že napisal, če jaz kot proizvajalec in prodajalec dobim reklamacijski zahtevek (garancija, stvarna napaka, neupoštevanje dobavnih pogojev) moram sam nositi finančno breme, če je to predmet podizvajalca (elektro sistem, gorilci, pleharija, pozidava, hidravlika etc..) je pa dogovor jasen. potne stroške, če je potrebno kam it, plačam jaz kot prodajalec, materijal in delo krije sam. in tudi moje ure za posredovanje in vodenje postopka.

ko si omenil bagre, sam sem bil dlje časa tudi v TGM dogajanju svetovno vodilnega proizvajalca, po celi evropi gor in dol za tehnično pomoč/garancijske zadeve. Ja čistno nič drugače ni, vsi servisi imajo dolžnost, ne glede kje je bil bager/nakladalec/buldožer kupljen, dokler je v garanciji, ga moraš sprejet in obdelat. stroške za urno delo, materijal etc je vse kril matični proizvajalec. Seveda po dokazilu in evaluaciji, da je res garancija upravičena. Celo iz Afrike so me klicali za rezervne dele etc...ker določeni drugi regijski ali povezovalni tehnični niso imeli pojma o jezikih, tehnično pa podkovani samo toliko, da so samo mail posredovali v fabriko.

kako javna uprava upravlja z denarjem pa ni tema za na ta forum ampak za kakšen med.over.net
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 5961
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: Garancija za izvenkrmni motor Honda

OdgovorNapisal/-a AEgir » So Jan 25, 2020 12:56

Jaz sem zanč kupil siemens pečico v enem znanem ljubljanskem salonu, rabil sem točno tako da gre skupaj s kavomatom, servo backwagen odpiranje, ni da ni. Cena 980€. Po nekaj pogajanja sem jo odpeljal z dvoletno garancijo za 200€. Tolk o maržah v Sloveniji. :)
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Uporabniški avatar
Paco
Admiral
Prispevkov: 1678
Pridružen: Ne Okt 01, 2017 15:05
Kraj: Lj-Pag

Re: Garancija za izvenkrmni motor Honda

OdgovorNapisal/-a Paco » So Jan 25, 2020 13:19

Aegir, mene pa zanima pečica :oops: ..a mi pošeraš model
pojdi se z bikom bost!
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 5961
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: Garancija za izvenkrmni motor Honda

OdgovorNapisal/-a AEgir » So Jan 25, 2020 13:37

Siemens HB 365 560 softMatic²

Slika
Slika

Problem Line N brezročajnih kuhinj je, da so skoraj vsi aparati z ročaji in pol maš celo kuhno čist gladko sam roč od pečice ven štrli. Nedopustno. :) S tole pride pa čist na flah.

Slika
Nazadnje spremenil AEgir, dne So Jan 25, 2020 16:09, skupaj popravljeno 2 krat.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
bernikmi
Višji štabni praporščak
Prispevkov: 48
Pridružen: Po Avg 05, 2019 08:02

Re: Garancija za izvenkrmni motor Honda

OdgovorNapisal/-a bernikmi » So Jan 25, 2020 14:57

Sam sem mnenja da so marže v SLO previsoke, zato tudi kupujemo v tujini, kjer so marže nižje. Da ne bo nesporazuma, govorim o konkretnih razlikah v ceni 20 ali več %. Verjamem da določeni trgovci delajo z min zaslužkom (ali pa še to ), bolj je tu vprašanje uvoznika ki dirigira ceno, ki je v večini primerov višja od cene uvoznika v sosednjih državah.
Glede garancije. V kolikor gre za EU garancijo (kar je tudi navedno v gar. listu) ti je dolžan uradni serviser v SLO izdelek v garancijskem roku sprejeti in odpraviti napako. Ne igra vloge ali si ga kupil pri njemu ali ne. Ravno zato gre pri EU garanciji.
Strošek servisa in delov pa bremeni potem uvoznika za ta izdelek v SLO.
Po mojih izkušnjah velja to za Canon (fotoaparti), Philips (brivniki), Bosch itd.. Zakaj bi bila tu Honda izjema ? Če je v garancijskih pogojih zavedeno da velja EU garancijo, ga lahko kupim kjerkoli znotreaj EU in ga servisiram v SLO pri pooblaščenem serviserju.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov