Vleka čolna na prikolici

Debata o obnašanju in pravilih na morju ter starih in novih zakonih, ki zadevajo navtiko.

Moderatorji: moderator2, moderator, pajer1

dj75
Kapitan bojne ladje
Prispevkov: 139
Pridružen: To Jun 16, 2015 10:14

Re: Vleka čolna na prikolici

OdgovorNapisal/-a dj75 » Po Feb 03, 2020 23:26

Tako je žal... Zdej mormo met 100 kategorij drgač avtošole ne bi tako cvetele....
Uporabniški avatar
Gonzales23
Višji praporščak
Prispevkov: 36
Pridružen: Po Avg 05, 2019 17:15
Kraj: Kranj

Re: Vleka čolna na prikolici

OdgovorNapisal/-a Gonzales23 » To Feb 04, 2020 04:41

jozko napisal/-a:
nac napisal/-a:...ali pa C in E... Ali tudi to ne?

Ja to pa seveda ja :!:
Če že imaš C kategorijo, lahko opraviš še CE in kar se vozniškega dovoljenja za prevoz tovora tiče, nimaš več nobenih omejitev :idea:

Ko opraviš izpit CE kategorije, ti vpišejo tudi BE kategorijo :D


K temu se tudi jaz vse bolj nagibam... Da bi šel delat kar za CE pa gmh za use čase...
Nazadnje spremenil Gonzales23, dne To Feb 04, 2020 05:48, skupaj popravljeno 1 krat.
My pain is my badge of honor
Uporabniški avatar
Gonzales23
Višji praporščak
Prispevkov: 36
Pridružen: Po Avg 05, 2019 17:15
Kraj: Kranj

Re: Vleka čolna na prikolici

OdgovorNapisal/-a Gonzales23 » To Feb 04, 2020 04:44

dj75 napisal/-a:Tako je žal... Zdej mormo met 100 kategorij drgač avtošole ne bi tako cvetele....


sLOVEnija... Najlepša državica, kar sem jih videl v svojem lajfu, a ena izmed najbolj zagrenjenih :-/... Politikom ratal, da smo/so se vsi skregal, a nekoč živeli v harmoniji...


VSE SMO PAUMO TUD TO PREŽVEL SAM GLAVO GOR, SKUP SMO NAJMOČNEJŠI :D :D :D
My pain is my badge of honor
Uporabniški avatar
jozko
Admiral
Prispevkov: 1816
Pridružen: Ne Apr 07, 2013 10:57

Re: Vleka čolna na prikolici

OdgovorNapisal/-a jozko » To Feb 04, 2020 08:02

Te kategorije so, z nekaterimi majhnimi izjemami, enake po vsej EU :idea:
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
dj75
Kapitan bojne ladje
Prispevkov: 139
Pridružen: To Jun 16, 2015 10:14

Re: Vleka čolna na prikolici

OdgovorNapisal/-a dj75 » To Feb 04, 2020 08:09

So ja pa najmanj 21 ur skor za vsako kategorijo, vozniki pa čedalje slabši...
Uporabniški avatar
franc5e
Admiral
Prispevkov: 1054
Pridružen: Če Maj 25, 2017 11:32

Re: Vleka čolna na prikolici

OdgovorNapisal/-a franc5e » To Feb 04, 2020 09:23

Po opravljenem izpitu so eni precej "slabši" namerno, tega ne bo možno preprečit.... :?
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 6224
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
Kraj: Ljubljana

Re: Vleka čolna na prikolici

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » Sr Feb 05, 2020 08:12

franc5e napisal/-a:Po opravljenem izpitu so eni precej "slabši" namerno, tega ne bo možno preprečit.... :?

Morda bi se ne bi dalo, morda pa bi se dalo preprečiti.

Za zdaj imam vtis, da so vsi preizkusi v praksi namenjeni temu, da se 'birokratsko' (ali pa pravniško) naredi kljukica na 'check listi', premalokrat pa vzgoji sposobnosti in motivacijo v čem biti dober - oziroma vedno boljši.

Tako imam večkrat vtis, da so večkrat usposabljanja - kjer so, včasih niso obvezna - in preizkusi znanja namenjeni predvsem temu, da imajo vsi enake pravice pri preizkusu - in da po možnosti nihče ne bi mogel tožiti izvajalca usposabljanja in preizkusa zaradi kršenja principa enakih pravic. Zgodb, ki so mi dale tak vtis, je več in z različnih področij.

Ena - morjeplovska - od takih
    Pred kakim letom ali dvema nek član - mojih let - nekega jadralnega kluba, ki je precej desetletij plul naokrog z malim čolničkom z malo 'prdulico' (ne da bi ga kdajkoli kdo ustavil) odločil vseeno narediti izpit za voditelja čolna. Glede na to, da mu izkušenj - kakršnekoli že so bile - ni manjkalo, si je izposodil literaturo in se pripravil sam, nekaj dni pred rokom pa mi rekel, če mu lahko še jaz pomagam, da se pripravi na izpit.

    Videl sem, da mu je bil osnovni - in skoraj edini - del literature, ki ga je uporabil, seznam vprašanj in odgovorov, v ostalo skoraj niti ni pogledal. Bilo mi je jasno, da mu je bil cilj narediti izpit in samo 'pravilno izpolniti test' (kar je pričakoval da bo) oziroma narediti izpit (in odločil se je, da bo naredil le preizkus znanja, ne za voditelja čolna).

    Pričakoval je, da mu bom pomagal, da se 'zdrila' tako, da bo gotovo naredil, jaz pa sem skušal doseči, da ga 'prisilim', da bo pri tem naučeno postalo tudi uporabno. Tako sva šla čez sezname vprašanj in odgovorov, ampak jaz ga pri tem utrjevanju nisem spraševal (samo) za pravilne odgovore, ampak vsakič še za to, zakaj so taki; to je hkrati memo tehnika za utrjevanje in sredstvo tudi k mojemu cilju, da njegovo znanje postane uporabno.

    Ko sva šla dan pred izpitom še enkrat čez vsa vprašanja, iz katerih se izbirajo izpitna, je od nekaj sto bil v dvomu samo za dve ali tri - in bi zagotovo 'naredil' tudi v najneugodnejšem primeru, torej tudi če bi potegnil vsa tista tri vprašanja in na vsa tri odgovoril narobe.

    V resnici je bil tistikrat edini, ki je na vsa vprašanja, ki so mu bila postavljena, odgovoril pravilno.

    Z znanjem je tako, da ostane le, če se utrdi, in preden sem se strinjal, da mu pomagam, se je on strinjal, da bova tudi potem še enkrat ali dvakrat - ko bo začelo bledeti, a preden zares pozabi, torej z nekaj tedni razlike - šla čez za utrjevanje (kar tudi meni ni odveč), tudi za to, da se s tem področjem ne bo treba še enkrat ukvarjati, če gre kdaj na izpit tudi za voditelja čolna.

    Ampak doslej se to še ni zgodilo, in pri stvareh, ki jih je ob izpitu vedel, je zdaj velikokrat precej naključno, ali bo odgovor pravilen ali ne. Pri tem je problem, da je - ker je to enkrat znal - tudi, ko se spomni narobe, prepričan, da še vedno zna prav, in tako ni zanesljivo, ali bo na morju ravnal prav ali ne. Problem je tudi to, da bi večkrat rad učil še koga...

    V glavnem, jaz cilja - da bo njegovo znanje ostalo in ostalo uporabno, ki sem si ga v tistem primeru postavil,v tem primeru nisem dosegel.
So izjeme, ampak v našem okolju (ne le Slo) je podobnega - da je cilj pridobitev formalne kvalifikacije, ne pa pridobiti znanje in razviti sposobnosti za kaj - vse preveč. To spremeniti - v kulturi naše civilizacije - je teoretično mogoče, ampak je videti tako težko, da mnogi menijo, da praktično ni mogoče, in obupajo.

Ti še nisi čisto - za tvojim "tega ne bo možno preprečit" je še vedno vprašaj.

Menim, da je vredno poskušati, da to spremenim, kadarkoli in kjerkoli lahko, tudi če vedno ne uspem, Po mojem je tudi lepše umreti med poskušanjem, da narediš kaj pomembnega (die trying), kot med životarjenjem, potem ko je kdo - pri vsem, kar mu je bilo pomembno - odnehal.

Po mojem prepričanju resnični 'luzer' ni tisti, ki v nečem ne zmaga, ampak tisti, ki - tudi pri čem, kar mu je pomembno - neha poskušati.
Correct me if I am wrong, please.

Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Uporabniški avatar
franc5e
Admiral
Prispevkov: 1054
Pridružen: Če Maj 25, 2017 11:32

Re: Vleka čolna na prikolici

OdgovorNapisal/-a franc5e » Sr Feb 05, 2020 08:20

Hm, se zgodi da oče pripelje sina v avtošolo in pove, da naj z njega naredijo človeka.
Ni problem v šolanju ali preizkušanju novih voznikov, to vse štima. Problem nastane, ko po določenem času samostojne vožnje pridejo ven vzorci obnašanja ali od staršev ali okolice ali prijateljev..... :idea:
Uporabniški avatar
Gonzales23
Višji praporščak
Prispevkov: 36
Pridružen: Po Avg 05, 2019 17:15
Kraj: Kranj

Re: Vleka čolna na prikolici

OdgovorNapisal/-a Gonzales23 » Sr Feb 05, 2020 09:56

Marjan Tomki napisal/-a:
franc5e napisal/-a:Po opravljenem izpitu so eni precej "slabši" namerno, tega ne bo možno preprečit.... :?

Morda bi se ne bi dalo, morda pa bi se dalo preprečiti.

Za zdaj imam vtis, da so vsi preizkusi v praksi namenjeni temu, da se 'birokratsko' (ali pa pravniško) naredi kljukica na 'check listi', premalokrat pa vzgoji sposobnosti in motivacijo v čem biti dober - oziroma vedno boljši.

Tako imam večkrat vtis, da so večkrat usposabljanja - kjer so, včasih niso obvezna - in preizkusi znanja namenjeni predvsem temu, da imajo vsi enake pravice pri preizkusu - in da po možnosti nihče ne bi mogel tožiti izvajalca usposabljanja in preizkusa zaradi kršenja principa enakih pravic. Zgodb, ki so mi dale tak vtis, je več in z različnih področij.

Ena - morjeplovska - od takih
    Pred kakim letom ali dvema nek član - mojih let - nekega jadralnega kluba, ki je precej desetletij plul naokrog z malim čolničkom z malo 'prdulico' (ne da bi ga kdajkoli kdo ustavil) odločil vseeno narediti izpit za voditelja čolna. Glede na to, da mu izkušenj - kakršnekoli že so bile - ni manjkalo, si je izposodil literaturo in se pripravil sam, nekaj dni pred rokom pa mi rekel, če mu lahko še jaz pomagam, da se pripravi na izpit.

    Videl sem, da mu je bil osnovni - in skoraj edini - del literature, ki ga je uporabil, seznam vprašanj in odgovorov, v ostalo skoraj niti ni pogledal. Bilo mi je jasno, da mu je bil cilj narediti izpit in samo 'pravilno izpolniti test' (kar je pričakoval da bo) oziroma narediti izpit (in odločil se je, da bo naredil le preizkus znanja, ne za voditelja čolna).

    Pričakoval je, da mu bom pomagal, da se 'zdrila' tako, da bo gotovo naredil, jaz pa sem skušal doseči, da ga 'prisilim', da bo pri tem naučeno postalo tudi uporabno. Tako sva šla čez sezname vprašanj in odgovorov, ampak jaz ga pri tem utrjevanju nisem spraševal (samo) za pravilne odgovore, ampak vsakič še za to, zakaj so taki; to je hkrati memo tehnika za utrjevanje in sredstvo tudi k mojemu cilju, da njegovo znanje postane uporabno.

    Ko sva šla dan pred izpitom še enkrat čez vsa vprašanja, iz katerih se izbirajo izpitna, je od nekaj sto bil v dvomu samo za dve ali tri - in bi zagotovo 'naredil' tudi v najneugodnejšem primeru, torej tudi če bi potegnil vsa tista tri vprašanja in na vsa tri odgovoril narobe.

    V resnici je bil tistikrat edini, ki je na vsa vprašanja, ki so mu bila postavljena, odgovoril pravilno.

    Z znanjem je tako, da ostane le, če se utrdi, in preden sem se strinjal, da mu pomagam, se je on strinjal, da bova tudi potem še enkrat ali dvakrat - ko bo začelo bledeti, a preden zares pozabi, torej z nekaj tedni razlike - šla čez za utrjevanje (kar tudi meni ni odveč), tudi za to, da se s tem področjem ne bo treba še enkrat ukvarjati, če gre kdaj na izpit tudi za voditelja čolna.

    Ampak doslej se to še ni zgodilo, in pri stvareh, ki jih je ob izpitu vedel, je zdaj velikokrat precej naključno, ali bo odgovor pravilen ali ne. Pri tem je problem, da je - ker je to enkrat znal - tudi, ko se spomni narobe, prepričan, da še vedno zna prav, in tako ni zanesljivo, ali bo na morju ravnal prav ali ne. Problem je tudi to, da bi večkrat rad učil še koga...

    V glavnem, jaz cilja - da bo njegovo znanje ostalo in ostalo uporabno, ki sem si ga v tistem primeru postavil,v tem primeru nisem dosegel.
So izjeme, ampak v našem okolju (ne le Slo) je podobnega - da je cilj pridobitev formalne kvalifikacije, ne pa pridobiti znanje in razviti sposobnosti za kaj - vse preveč. To spremeniti - v kulturi naše civilizacije - je teoretično mogoče, ampak je videti tako težko, da mnogi menijo, da praktično ni mogoče, in obupajo.

Ti še nisi čisto - za tvojim "tega ne bo možno preprečit" je še vedno vprašaj.

Menim, da je vredno poskušati, da to spremenim, kadarkoli in kjerkoli lahko, tudi če vedno ne uspem, Po mojem je tudi lepše umreti med poskušanjem, da narediš kaj pomembnega (die trying), kot med životarjenjem, potem ko je kdo - pri vsem, kar mu je bilo pomembno - odnehal.

Po mojem prepričanju resnični 'luzer' ni tisti, ki v nečem ne zmaga, ampak tisti, ki - tudi pri čem, kar mu je pomembno - neha poskušati.


Zelo lepo in direktno napisano...

Žal pa priznavam da sem tudi sam del tega začaranrga kroga...

Ampak znanju nikoli nisem rekel NE
IN NIKOLI NE BOM!

Več glav več ve :-D
My pain is my badge of honor
Uporabniški avatar
1stofficer
Admiral
Prispevkov: 2752
Pridružen: Sr Maj 30, 2018 13:14

Re: Vleka čolna na prikolici

OdgovorNapisal/-a 1stofficer » Če Maj 21, 2020 07:34

Nekaj casa nazaj smo govorili o spremembi homologacije prkole NDM navzdol.

Ravno sem to uspesno izpeljal s potrdilom proizvajalca, da je to mozno brez predelave. Izdat ti morjo tut drugo tablico z novo NDM, ki jo zamenjas. Meni je Harbeck za to racunal 20eur. Pri nas postopek dela AMZS na Dunajski. Cist simpl to sicer ni, saj se ne morš kar izmislit nove teze ampak mora bit zadeva po katalogu proizvajalca kot na primer identicna prkola (en model slabsa npr), ki je certificirana za manjso NDM.

Vpis se izvede v homologacijski list, strosek 34 eur. Potem pa je na osnovi tega treba se prometno zamenjat.
Nazadnje spremenil 1stofficer, dne Če Maj 21, 2020 10:15, skupaj popravljeno 2 krat.
Uporabniški avatar
Gonzales23
Višji praporščak
Prispevkov: 36
Pridružen: Po Avg 05, 2019 17:15
Kraj: Kranj

Re: Vleka čolna na prikolici

OdgovorNapisal/-a Gonzales23 » Če Maj 21, 2020 10:12

No jaz sem na koncu (ker sem imel to šanso), šel na tovorni vhod pri sebi v službi, posebaj zvagal:
čoln s prikolico vso opremo in pol tanka (1320kg),
avto (Renault Clio 1.4 16V (970kg),
nato oba skupaj (2290kg)

Ma je izgledalo smešno, ko sem s cliotom vlekel tak čoln, ampak ko mi je g.Policaj pregledal dokumente, me je vprašal če vem koliko imam teže in koliko je čoln ter koliko je dovoljeno, sem rekel da vem v kilogram, sem mu pokazal tehtalne liste, se je zasmejal in rekel, da sem se dobro pripravil, mi zaželel srečno pot in to je to.

TO JE MOJA IZKUŠNJA NE GOVORIM DA JE NIDI NE ZANIKAM DA NI PO ZAKONU, ma pri meni je delovalo hahaha

Čolen je šel nato petek 13ga (Marca), v vodo :lol: :lol: :lol:
Seveda ni bil spust s cliotom :lol: :lol: :lol:

SREČNO MORJEPLOVCI
My pain is my badge of honor
Uporabniški avatar
franc5e
Admiral
Prispevkov: 1054
Pridružen: Če Maj 25, 2017 11:32

Re: Vleka čolna na prikolici

OdgovorNapisal/-a franc5e » Če Maj 21, 2020 22:07

No ja, dokler se kaj ne zgodi je vse ok.

Mase: prazno vozilo 980 kg - dovoljena skupna masa 1525 kg - dovoljena masa prikolice z zavoro 1200 kg, brez zavore 525 kg - dovoljena obremenitev strehe 75 kg

To je za clio 1.4 16v, torej si mu pokazal tehtni listek za 1320 kg, avto pa lahko vleče največ 1200 kg. Joj, škoda da nisem policaj..

NDM avta tukaj je 1525kg, ti mu kažeš tehtni listek 970kg

Torej, tega s cliotom ne smeš vlečti, naši policaji ne poznajo podrobnosti vedno, oz. če niso sigurni se ne vtikajo, vejo edino dati os na vago in če je razlika v homologaciji, izdajo kazen.
Uporabniški avatar
Gonzales23
Višji praporščak
Prispevkov: 36
Pridružen: Po Avg 05, 2019 17:15
Kraj: Kranj

Re: Vleka čolna na prikolici

OdgovorNapisal/-a Gonzales23 » Če Maj 21, 2020 22:41

franc5e napisal/-a:No ja, dokler se kaj ne zgodi je vse ok.

Mase: prazno vozilo 980 kg - dovoljena skupna masa 1525 kg - dovoljena masa prikolice z zavoro 1200 kg, brez zavore 525 kg - dovoljena obremenitev strehe 75 kg

To je za clio 1.4 16v, torej si mu pokazal tehtni listek za 1320 kg, avto pa lahko vleče največ 1200 kg. Joj, škoda da nisem policaj..

NDM avta tukaj je 1525kg, ti mu kažeš tehtni listek 970kg

Torej, tega s cliotom ne smeš vlečti, naši policaji ne poznajo podrobnosti vedno, oz. če niso sigurni se ne vtikajo, vejo edino dati os na vago in če je razlika v homologaciji, izdajo kazen.


Jaz sem tudi vesel da nisi policaj... Oviral nisem nikogar, vse sem imel lepo zavarovano, urejeno dokumentacijo, divjal nisem, budalo se delal nisem,za morebitne posledice, bi pa tako ali tako odgovarjal sam, tako da SPLOH NEVEM kaj se imaš vsajati tam kjer ti nje najmanj treba...

Ampak takim kot si ti, ki imajo iz otroštva nepredelane stvari in bi svojo nemoč kot običajen človek izražali skozi moč obleke in položaja in imate sindrom manjvrednosti, gre pa tako ali tako vse v nos in sreča da nisi policaj in s tem blatiš obleko in ljudi, ki so vredu.

Vso srečo v življenju pri reševanju notranjega nemira za tvoje in naše dobro. :-)
My pain is my badge of honor
Uporabniški avatar
jozko
Admiral
Prispevkov: 1816
Pridružen: Ne Apr 07, 2013 10:57

Re: Vleka čolna na prikolici

OdgovorNapisal/-a jozko » Če Maj 21, 2020 22:44

franc5e, pusti jih, eni pač živijo v svojem svetu :idea:

Premalo jih pomisli, kakšne so lahko posledice, če povzročiš kakšno hujšo prometno nesrečo :!:

Ne samo, da te lahko dajo "sedet" za več kot dve desetletji, lahko se ti zgodi tudi, da ti prodajo hišo, izselijo družino...

Ker takrat pa tega ne rešujejejo običajni "miličniki" :idea:
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
Uporabniški avatar
Gonzales23
Višji praporščak
Prispevkov: 36
Pridružen: Po Avg 05, 2019 17:15
Kraj: Kranj

Re: Vleka čolna na prikolici

OdgovorNapisal/-a Gonzales23 » Če Maj 21, 2020 23:15

jozko napisal/-a:franc5e, pusti jih, eni pač živijo v svojem svetu :idea:

Premalo jih pomisli, kakšne so lahko posledice, če povzročiš kakšno hujšo prometno nesrečo :!:

Ne samo, da te lahko dajo "sedet" za več kot dve desetletji, lahko se ti zgodi tudi, da ti prodajo hišo, izselijo družino...

Ker takrat pa tega ne rešujejejo običajni "miličniki" :idea:



Se strinjam imaš prav... Ampak govorimo o cesti prazni, nikjer žive duše, vsi sistemi popolnoma delujoči, hitrost max 80km/h itd.

Fantje vozil kamion kar lep del svojega življenja, lahko marsikomu marsikaj povem...

SPLOH PA, ZAKAJ DA FUQ SKOS A NEK PESIMIZEM?! VSE JE BILO OK, HVALA KER STE PESIMISTI, MISLM DEJ FOLK UREDTE SI LAJF :roll: :roll: :roll: :roll:

Se pa POPOLNOMA DO ZADNJE BESEDE strinjam, da če bi se popolnoma brezglavo spuščal v take stvari, so lahko posledice zelo katastrofalne...

No pa kot sem rekel, želim vam mirno morje in srečno pot vsem skupaj...

Saj vsi vemo, da se bodo skos našli zavistneži, pač ZLOvenija
My pain is my badge of honor

Kdo je na strani

Po forumu brska: Bing [Bot] in 9 gostov