Menjava izpušnih kolektorjev Mercruiser 4,3l

Vse o gliserjih, cruiserjih in jahtah ter plovba z njimi

Moderatorji: moderator2, cibro, moderator

SR 290
Admiral
Prispevkov: 4382
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

Re: Menjava izpušnih kolektorjev Mercruiser 4,3l

OdgovorNapisal/-a SR 290 » To Apr 07, 2020 14:00

Kaj pa aluminijasti, je kdo to poizkusil?
http://www.marineparts.com/c-496-chevro ... minum.aspx
https://marineenginedepot.com/exhaust-m ... and-risers

So morda trajnejši od gusastih?
boris1
Admiral
Prispevkov: 787
Pridružen: Sr Jan 09, 2019 11:28
Kontakt:

Re: Menjava izpušnih kolektorjev Mercruiser 4,3l

OdgovorNapisal/-a boris1 » To Apr 07, 2020 14:46

SR 290 napisal/-a:
So morda trajnejši od gusastih?


Prej obratno. So pa lažji.
LP
Boris
SR 290
Admiral
Prispevkov: 4382
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

Re: Menjava izpušnih kolektorjev Mercruiser 4,3l

OdgovorNapisal/-a SR 290 » To Apr 07, 2020 15:44

Ne vem, meni se zdi da bi alu moral držat dlje. Vse pete so aluminijaste, vsi izvenkrmni so aluminijasti in teče voda po njih od znotraj, ter od zunaj, pa je že kdaj komu požrlo peto?
Dobro, ne zdaj o elektrolizi...
kr3mn1
Admiral
Prispevkov: 2526
Pridružen: So Jul 12, 2014 11:57
Kraj: Kranj / Pag(LUN)

Re: Menjava izpušnih kolektorjev Mercruiser 4,3l

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 » To Apr 07, 2020 15:45

jaz ko gledam original od 7.4 hlajen in tale dry joint, meni se ne zdi nobena umetnost predelat na dry-joint

povarit luknje, poreskat sedeže in lahko ponucaš ostalo šaro od dry-jointa. edino če luknje ne pašejo, pa še to ni noben bavbav za rešit
SR 290
Admiral
Prispevkov: 4382
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

Re: Menjava izpušnih kolektorjev Mercruiser 4,3l

OdgovorNapisal/-a SR 290 » To Apr 07, 2020 16:06

Ali pa eno na laser izrezano inoks plato vmes in je zadihtano.
kr3mn1
Admiral
Prispevkov: 2526
Pridružen: So Jul 12, 2014 11:57
Kraj: Kranj / Pag(LUN)

Re: Menjava izpušnih kolektorjev Mercruiser 4,3l

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 » To Apr 07, 2020 16:31

ne. problem je tu

Slika

med kanali in izpuhom je tanka stena, ko to prebije pri tesnilu imaš lahko vodo v motorju. dry joint tega nima

Slika

in posledično je malo manjša šansa da prebije steno (še vedno je za moje pojme velika, ker stene v ulitku so lahko dobre ali pa slabe, tako da govoriti da so pa 100% sigurne, je bučka. isto jo požre, kot zgoraj, zdrži malo dlje, pretirano dlje pa tudi ne, ker je stena isto debela. Lahko bi se reševalo tako, kot se to drugje, samo so američani preveč "krampasti" za druge pristope.

v glavnem zavariš luknje, poreskaš na plano, sedeže urediš in če paše skupaj z dry-joint glavami ali pa riserji kar se tiče lukenj si zmagal, če ne pa iz riserja narediš adapter. bi se sam spravil delat za foro, samo imam šele 2 leti stare na mojem motorju, tako da zaenkrat samo za probo ne bom delal, če se pa še kdo javi, bi pa šel v to stvar. ker je ceneje če se naredi 5 kompletov kot enega.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov