Larson All American 5000
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
- SebastjanM
- Admiral
- Prispevkov: 639
- Pridružen: Po Maj 22, 2017 15:16
- Kraj: Celje
Re: Larson All American 5000
Nova sezona se bliža, update-i se začenjajo.
Za začetek en easy chartplotter s sondo, pa VHF postaja.
Je pa narejeno tak, da se da vrnit v prvotno stanje. Na armaturi bi blo na tesno na tistem stojalu, pa še kabli od zadaj..
Danes sem zarezal in pozicioniral, povezal še nisem. Moram še sondo prišravfat na krmno steno in neki kablov, ter nabavit še anteno za VHF.
Za začetek en easy chartplotter s sondo, pa VHF postaja.
Je pa narejeno tak, da se da vrnit v prvotno stanje. Na armaturi bi blo na tesno na tistem stojalu, pa še kabli od zadaj..
Danes sem zarezal in pozicioniral, povezal še nisem. Moram še sondo prišravfat na krmno steno in neki kablov, ter nabavit še anteno za VHF.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Larson All American 5000
Časovni razkorak instrumentov je precej opazn. Sicer pa boljš ne vrjamem da bi se dal ugradit.
- SebastjanM
- Admiral
- Prispevkov: 639
- Pridružen: Po Maj 22, 2017 15:16
- Kraj: Celje
Re: Larson All American 5000
Če so stvari sestavljene to ni dober
Kar bi moral že na začetku naredit, bom pa zdaj ko je več časa...
Kar bi moral že na začetku naredit, bom pa zdaj ko je več časa...
- SebastjanM
- Admiral
- Prispevkov: 639
- Pridružen: Po Maj 22, 2017 15:16
- Kraj: Celje
Re: Larson All American 5000
Zadeva je postavljena na 4 vozičke in je mobilna, zdaj pa brušenje, kitanje, barvanje...
Vmes pa tudi malo po motorjih brenkam.
80-tko sem razdrl, ker se je slišal en ležaj- po mojem mnenju spodnji na gredi. K sreči se ga ni dalo ven potegnit pri sestavljenem motorju, tako da sem ga moral razdret do kraja. To se je pokazalo za dobro odločitev, saj so bile tri ojnice, trije glavni ležaji in glavna gred!!! potrebni zamenjave.
Tu je pa prišel na vrsto nakup stoletja! Mercury 80- darovalec, kompleten motor, kupljen za dva platoja piva
Ko sem tistega razdrl, je bilo notri vse kar sem potreboval praktično kot novo
Spodaj se vidi moja glavna gred, nad njo pa darovalčeva
Ima pa moj 80 ki je letnik 1980 dva batna obročka, pred tem letnikom so pa imeli 3. Tudi Tower ima 3, je letnik '79
Vmes pa tudi malo po motorjih brenkam.
80-tko sem razdrl, ker se je slišal en ležaj- po mojem mnenju spodnji na gredi. K sreči se ga ni dalo ven potegnit pri sestavljenem motorju, tako da sem ga moral razdret do kraja. To se je pokazalo za dobro odločitev, saj so bile tri ojnice, trije glavni ležaji in glavna gred!!! potrebni zamenjave.
Tu je pa prišel na vrsto nakup stoletja! Mercury 80- darovalec, kompleten motor, kupljen za dva platoja piva
Ko sem tistega razdrl, je bilo notri vse kar sem potreboval praktično kot novo
Spodaj se vidi moja glavna gred, nad njo pa darovalčeva
Ima pa moj 80 ki je letnik 1980 dva batna obročka, pred tem letnikom so pa imeli 3. Tudi Tower ima 3, je letnik '79
Nazadnje spremenil SebastjanM, dne So Apr 04, 2020 18:39, skupaj popravljeno 1 krat.
- SebastjanM
- Admiral
- Prispevkov: 639
- Pridružen: Po Maj 22, 2017 15:16
- Kraj: Celje
Re: Larson All American 5000
Darovalec na poti na operacijo
odprt
Kot zanimivost; nekje je bilo govora o tem, kako so dvotaktni motorji podvrženi notranjemu rjavenju. Tale ni deloval že desetletja, podmazan pa bil kot da bi včeraj laufal. Prav tako moj 80 in tower 90, noben ni bil konzerviran. Olje se je cedilo iz praktično povsod, sem bil presenečen kako dobro je namazano!
Potem sem pa odprl tudi Towerja, kar sem imel namen, notri vsi ležaji, reedi OK, je pa bil en bat (zgornji) enkrat zariban in so ga že nekaj brusili, tu pa pride spet prav darovalec- zadeve imajo enake bate
Eno ojnico še čakam iz USA, ker tri je daroval 80-ki, četrta je pa bila tudi v darovalcu zanič oz ne vredna vgranje.
Povzetek:
80-ka je skupaj, čakam da se stanje normalizira in dam še nekaj kosov ohišja peskat/barvat, pa gre na stojalo izpravna, pripravljena na vgradnjo če bo sila
Tower je razgrajen, čakam tesnila, ojnico, peskanje/barvanje, nato ga zložim in uživam
odprt
Kot zanimivost; nekje je bilo govora o tem, kako so dvotaktni motorji podvrženi notranjemu rjavenju. Tale ni deloval že desetletja, podmazan pa bil kot da bi včeraj laufal. Prav tako moj 80 in tower 90, noben ni bil konzerviran. Olje se je cedilo iz praktično povsod, sem bil presenečen kako dobro je namazano!
Potem sem pa odprl tudi Towerja, kar sem imel namen, notri vsi ležaji, reedi OK, je pa bil en bat (zgornji) enkrat zariban in so ga že nekaj brusili, tu pa pride spet prav darovalec- zadeve imajo enake bate
Eno ojnico še čakam iz USA, ker tri je daroval 80-ki, četrta je pa bila tudi v darovalcu zanič oz ne vredna vgranje.
Povzetek:
80-ka je skupaj, čakam da se stanje normalizira in dam še nekaj kosov ohišja peskat/barvat, pa gre na stojalo izpravna, pripravljena na vgradnjo če bo sila
Tower je razgrajen, čakam tesnila, ojnico, peskanje/barvanje, nato ga zložim in uživam
- SebastjanM
- Admiral
- Prispevkov: 639
- Pridružen: Po Maj 22, 2017 15:16
- Kraj: Celje
Re: Larson All American 5000
Evo, še slika šestaka iz druge strani, kjer ni lukenj v batih.
Tisto je pa DC (direct charge) sistem, Merc je že v začetku 70-ih to vgrajeval v močnejše modele, 80+ in ni šlo za navadne cross flow dvotaktnike, zato so tudi ob enaki moči konkurenco puščali za sabo.
Tisto je pa DC (direct charge) sistem, Merc je že v začetku 70-ih to vgrajeval v močnejše modele, 80+ in ni šlo za navadne cross flow dvotaktnike, zato so tudi ob enaki moči konkurenco puščali za sabo.
- SebastjanM
- Admiral
- Prispevkov: 639
- Pridružen: Po Maj 22, 2017 15:16
- Kraj: Celje
Re: Larson All American 5000
Najprej sem s strgalom ostrgal star antifauling, potem pa z brusilko lepo do čistega gelcoata.
Sledi kitanje, brušenje in nato barvanje.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Larson All American 5000
Res je slo lepo dol. sam tale podn je hecn za pogledat kokrkol ga obrnes
Re: Larson All American 5000
Priden pa tud precej natančen si.
en mrzu špric, še raje en knc terana in ena feta pršuta, na zdravje morjeplovci
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Re: Larson All American 5000
Men je podn čist kul, tudi lep-V-ima in ko bo pobarvan bo super, lepo delaš ni kej, tudi "korona" ima dobre stranske učinke.Bojim se pa, da se bomo letos bolj malo vozili.
mašinfirer
- SebastjanM
- Admiral
- Prispevkov: 639
- Pridružen: Po Maj 22, 2017 15:16
- Kraj: Celje
Re: Larson All American 5000
Hecn gor al dol, glede na mnenja sem pričakoval plavajoči hlod, pa se je izkazal za zelo udobnega, iz vode ga vrže ven v trenutku, zelo nizka min hitrost glisiranja in velika bočna stabilnost. Tut poraba ob polni obremenjenosti daleč pod napovedano. Tak trup so delal skor 30 let, “milions of bubbless ride” komercialno ime. Ni pa specialka za dirke, drži.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Larson All American 5000
Primorc, ko enkrat greš delat tako stvar morš bit smotan da narediš šlampasto glede na vložen čas in denar ter glede na končni rezultat.
Sebastjan sej nism reko da je slab in tud sem bil navdušen nad plovbo. Ampak ko si navajen gledat klasične izrazite deflektorje....
Sebastjan sej nism reko da je slab in tud sem bil navdušen nad plovbo. Ampak ko si navajen gledat klasične izrazite deflektorje....
Re: Larson All American 5000
Kakšn luksuz je to, da lahko tkole okol obrneš in od zgoraj dol drajsaš. Lepo rihtaš!
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
- SebastjanM
- Admiral
- Prispevkov: 639
- Pridružen: Po Maj 22, 2017 15:16
- Kraj: Celje
Re: Larson All American 5000
Če ga ne bi obrnil, ne bi šel tole delat. Bi mogoče dol spraskal in pošlajfal, pa z valjčom nanesel nov premaz, kaj več pa ne verjamem da bi imel voljo...
Ne vem do kolk metrov, ampak jaz bi rekel da je 6 že velik za obrnit okoli, razen če po tleh zakotališ..
Mi smo dali gurtne na sprednjo rinko in na tisti nosilec na krmi, pa s pomočjo viličarja in štirih zanesenjakov, pa velik kartonov spodaj če bi kaj popustilo. Ko je na boku je visoko zornji rob vsaj 2,5m, zgleda bolj grozljivo kot bi si mislil!
Ne vem do kolk metrov, ampak jaz bi rekel da je 6 že velik za obrnit okoli, razen če po tleh zakotališ..
Mi smo dali gurtne na sprednjo rinko in na tisti nosilec na krmi, pa s pomočjo viličarja in štirih zanesenjakov, pa velik kartonov spodaj če bi kaj popustilo. Ko je na boku je visoko zornji rob vsaj 2,5m, zgleda bolj grozljivo kot bi si mislil!
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 24 gostov