yamaha 85
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
Re: yamaha 85
@kr3mni da se razumeva, jaz nikakor ne pravim, da je stara Yamaha 2T boljša kot novejši 4T. Aboslutno se strinjam, da je 4T veliko boljši, a je tudi veliko dražji in pri moji majhni uporabi (ca. 20 ur na sezono, zatankam 250-350 EUR), se bi mi razlika v nakupni ceni in stroških servisa ter porabi "poravnala" po 10 ali več letih.
Za Yamaho 2T, letnik 2005 sem pred 3 leti plačal 1500 EUR, ko sem gledal ca. 10 let stare 4T motorje ca. 80 KM, je bila cena 3000-3500 EUR, torej, vsaj 1500 EUR več. Če bi pri tankanju na sezono prihranil 100, morda 150 EUR, to pomeni 10-15 let, če ne bi vmes nič crknilo. Če pa na 4T kaj crkne, pa so seveda stroški servisa veliko višji kot pri 2T s fergazerji in brez elektronike.
Torej, za majhno uporabo se bolj splača kupit cenejšega 2T, če pa denar ni problem, pa seveda čim novejšega 4T.
Če na sezono narediš 100 ur seveda ni računice, da bi se splačalo kupit 2T.
Za Yamaho 2T, letnik 2005 sem pred 3 leti plačal 1500 EUR, ko sem gledal ca. 10 let stare 4T motorje ca. 80 KM, je bila cena 3000-3500 EUR, torej, vsaj 1500 EUR več. Če bi pri tankanju na sezono prihranil 100, morda 150 EUR, to pomeni 10-15 let, če ne bi vmes nič crknilo. Če pa na 4T kaj crkne, pa so seveda stroški servisa veliko višji kot pri 2T s fergazerji in brez elektronike.
Torej, za majhno uporabo se bolj splača kupit cenejšega 2T, če pa denar ni problem, pa seveda čim novejšega 4T.
Če na sezono narediš 100 ur seveda ni računice, da bi se splačalo kupit 2T.
Re: yamaha 85
kr3mn1 napisal/-a:
sicer ne vem kdo si in koliko se spoznaš na vse to, samo če je to za 20-30 ur kot je napisal stopi, jaz sigurno ne riskiram toliko denarja za večji motor, če pa že, pa potem tako kot se zagre za luksus. Če je 1500EUR tale 2T in nek 4T 3k EUR, stane eden 50EUR na uro +gorivo, oni pa 100 EUR +gorivo. 2T pije več, pa če se vsi zagovorniki dvotaktnih na glavo postavijo, teli motorji so zasnovno iz leta 1980. Odvisno kako voziš, razlika je lahko do 10L ali bolje do 10EUR (8L) na uro. in s tem se manjša razlika v ceni glede na prevožene ure. po 150 urah si dosegel izravnavo v ceni, kar so trije dospusti če ne ležiš ravno samo pod borovcem. Ostalo si lahko sam izračunaš naprej (številke sem dal za primerjavo, nisem sedaj brskal po mornarju, je pa res da zase kupujem motorje iz francije ali anglije, kjer je cena dostikrat polovica naše, kjer cenijo tele kante kot suho zlato)
živjo stopi,
saj sem lepo napisal. Za 20-30 ur, ne bi ne 2T ne 4T menjal - tako kot si ti napisal. Če bi pa že, potem bi pa pač tako kot se zagre. človek bi rad iz 60 na 85 konj šel, in to z 20 let starim 2T motorjem za 2.5k EUR !!! Za tistih 25 konj...100 evrov na konja...čez 5 let bojo 2T motorji iz leta 2000 in še od prej...vredni nič. kot sedaj Johnson letnik 85. če ga šenkaš, se ga ne znebiš.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: yamaha 85
Kremni ko smo lani iskal evinrude ali johnson 50 ali 60 ni blo nikogar ki bi ga šenkal. Tak da je šel mož u italijo ponj in to za 500€ kolker se spomnim. Letnik pa glih nekje 85-90. Pa še to je bilo rekla kazala kupljeno. Ampak na srečo je bil dober.
Re: yamaha 85
Marcel_Mastnak napisal/-a:Kremni ko smo lani iskal evinrude ali johnson 50 ali 60 ni blo nikogar ki bi ga šenkal. Tak da je šel mož u italijo ponj in to za 500€ kolker se spomnim. Letnik pa glih nekje 85-90. Pa še to je bilo rekla kazala kupljeno. Ampak na srečo je bil dober.
moj sosed je dva 35 stran vrgu. delujoča. Kolega je šenkal svojega. Sicer pa kaj ti pa bo to? ima že bolj zbirateljsko vrednost kot pa nekaj realnega. pa 500 evrov ni ravno nek denar za 60 konjski motor.
računaj da za golfa 1 orignalen števc od GTIja letnik 80 stane 400 evrov. Ročka od letnika 75 za žmigovce pa 300.
določene cene so napihnjene na navtičnem trgu, ker je trg majhen in povpraševanje vedno presega ponudbo. In ker eden prodaja za 2k nekaj kar je realno vredno 1k, tudi drugi dvignejo ceno, ker ni zadosti "prepiha" da bi imeli normalizacijo cen. Za mene ne predstavlja tale 85 pre-mix yamaha realne vrednosti z 2500 evri. nov ekvivalent je stal nekih 9k evrov. po 20h letih da ima še vedno 30% vrednosti? ja, na jadranu. kot bi en VW passat ki je nov olupljen stal 30k bil po 20 letih še vedno vreden 10k. takrat je ali v bosni ali pa na dinosu.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: yamaha 85
Yamahe imajo sploh napihnjeno ceno. Jaz sem sam hotel povedat da kr šenkujejo se ne. 2500 dat za motor pa tud mora bit vsaj 2000 letnik ne pa 85 se strinjam.
Re: yamaha 85
Hvala za vaše komentarje bom rajši 4T gledal kot pa dal 2.400 euv za isto motor z nekaj več konji, saj kot kaže se letos verjetno ne bomo vozili.
Če gdo ve kakšen motor se lahko max da na elana gt 070
Lepe praznike vsem
Če gdo ve kakšen motor se lahko max da na elana gt 070
Lepe praznike vsem
Re: yamaha 85
boris51 napisal/-a:Hvala za vaše komentarje bom rajši 4T gledal kot pa dal 2.400 euv za isto motor z nekaj več konji, saj kot kaže se letos verjetno ne bomo vozili.
Če gdo ve kakšen motor se lahko max da na elana gt 070
Lepe praznike vsem
počakaj letos, zna bit da se bojo cene za kake stvari prepolovile.
Re: yamaha 85
kr3mn1 napisal/-a:boris51 napisal/-a:Hvala za vaše komentarje bom rajši 4T gledal kot pa dal 2.400 euv za isto motor z nekaj več konji, saj kot kaže se letos verjetno ne bomo vozili.
Če gdo ve kakšen motor se lahko max da na elana gt 070
Lepe praznike vsem
počakaj letos, zna bit da se bojo cene za kake stvari prepolovile.
Motorjev in čolnov bo v izobilju. Če ne pri nas pa v Italiji in Španiji
LP
Boris
Boris
Re: yamaha 85
boris51 napisal/-a::D
Oj Boris51, si se kaj vozil letos in ali si nabavil kaki motor...
Re: yamaha 85
Dober dvotaktnik je še vedno vreden kar precej.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov