Regal 292, Volvo Penta 5.0
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
Regal 292, Volvo Penta 5.0
Pozdravljenii
Kot je že iz mojega nickname-a razvidno sem novinec v nautiki . Bil pa bi zelo hvaležen za nekaj informacij glede čolna ki se zanimam zanj. Točen link prilagam spodaj:
https://www.mornar.net/Show/boat.asp?ID ... 20000.-EUR
Torej regal 292, 2x Volvo Penta 5.0GL 2x 225Hp
Čoln smo si z izkušenim poznavalcem in bivšim serviserjem na AS boats ogledali skupaj in poleg vsega napisanega ki je spodaj je potrebno še kar nekaj stvari poštimati.
Kar se tiče "kozmetike" nebom nič pisal ki je pravtako potrebno čoln komplet spolirat, narediti antifouling, sčistiti rofrejne dele, popravilo gelcoat, impregacija cerade,...
Kar me bolj zanima je to da je serviser ugotovil še naslednje stvari na motorju ki so potrebne popravil:
- servis 2x (menjava olje motor, menjava olje peta, menjava filtra goriva, menjava oljnega filtra, pregled in menjava po potrebi žrtvenih anod, podmazovanje, sanacija rje pri jermenicah motorja, pregled instalacije, da ni kje oksidacije)
- popravilo leve pete: material + delo (tocno ceno lahko dolociva ko bo coln na suhem in se bo vidlo kaj vse je) cca 600e
- menjava trim senzorjev, cena senzorja 2x
Torej zanima me kaj Vi mislite glede tega čolna, ga kdo pozna mogoče? Kakšni so te motorji ?
Čoln je drugače v tem rangu za ta denar več kot prostoren in ima vse kar smo si zeleli, največ pa to da lahko prespimo in kdaj kaj skuhamo na čolnu jaz, žena in 2 otroka.
In pa če vse našteto na oglasu drži in če popravimo še te stvari kar se tiče motorja in pete naj bi imel mir za nekaj časa ali pa je to vreča brez dna?
skratka rad bi se peljal in ne šraufal celo leto
Cena je nizka, naslednji tak čoln je 35.000e in potem en celo 52.000
Prosim za bilokakšne informacije
Kot je že iz mojega nickname-a razvidno sem novinec v nautiki . Bil pa bi zelo hvaležen za nekaj informacij glede čolna ki se zanimam zanj. Točen link prilagam spodaj:
https://www.mornar.net/Show/boat.asp?ID ... 20000.-EUR
Torej regal 292, 2x Volvo Penta 5.0GL 2x 225Hp
Čoln smo si z izkušenim poznavalcem in bivšim serviserjem na AS boats ogledali skupaj in poleg vsega napisanega ki je spodaj je potrebno še kar nekaj stvari poštimati.
Kar se tiče "kozmetike" nebom nič pisal ki je pravtako potrebno čoln komplet spolirat, narediti antifouling, sčistiti rofrejne dele, popravilo gelcoat, impregacija cerade,...
Kar me bolj zanima je to da je serviser ugotovil še naslednje stvari na motorju ki so potrebne popravil:
- servis 2x (menjava olje motor, menjava olje peta, menjava filtra goriva, menjava oljnega filtra, pregled in menjava po potrebi žrtvenih anod, podmazovanje, sanacija rje pri jermenicah motorja, pregled instalacije, da ni kje oksidacije)
- popravilo leve pete: material + delo (tocno ceno lahko dolociva ko bo coln na suhem in se bo vidlo kaj vse je) cca 600e
- menjava trim senzorjev, cena senzorja 2x
Torej zanima me kaj Vi mislite glede tega čolna, ga kdo pozna mogoče? Kakšni so te motorji ?
Čoln je drugače v tem rangu za ta denar več kot prostoren in ima vse kar smo si zeleli, največ pa to da lahko prespimo in kdaj kaj skuhamo na čolnu jaz, žena in 2 otroka.
In pa če vse našteto na oglasu drži in če popravimo še te stvari kar se tiče motorja in pete naj bi imel mir za nekaj časa ali pa je to vreča brez dna?
skratka rad bi se peljal in ne šraufal celo leto
Cena je nizka, naslednji tak čoln je 35.000e in potem en celo 52.000
Prosim za bilokakšne informacije
Re: Regal 292, Volvo Penta 5.0
Pustimo to, da pišeš da si novinec v navtiki... Tole je drugač kar resna barka... Koliko sicer pričakuješ da te bo kpl. uporaba takega čolna koštala na letnem nivoju?
Je res dokaj poceni za kupit...
En motor nov.. zakaj le?
Je res dokaj poceni za kupit...
En motor nov.. zakaj le?
Xilinx Vivado HLx trainee
Re: Regal 292, Volvo Penta 5.0
Če te zanimajo stroški ti predlagam naslednje:
- odloči se koliko ur letno boš glisiral.
- tisti bivši iz AS naj ti na osnovi tega napravi en predračun za letni potrošnji material in redno vzdrževanje.
- izberi si marino.
- glede na motorje in delovne ure glisiranja določi letno porabo goriva in temu dodaj vsaj 30%.
- dodaj še 1.000 evrov za morebitne nevšečnosti, antifouling, poliranje, privezi po obali, zavarovanje, taksa...
In boš ugotovil kako globoko ima ta vreča dno. Dobil boš drugačno številko kot kasneje med uživanjem na dopustu, ampak bo pa neka smernica.
- odloči se koliko ur letno boš glisiral.
- tisti bivši iz AS naj ti na osnovi tega napravi en predračun za letni potrošnji material in redno vzdrževanje.
- izberi si marino.
- glede na motorje in delovne ure glisiranja določi letno porabo goriva in temu dodaj vsaj 30%.
- dodaj še 1.000 evrov za morebitne nevšečnosti, antifouling, poliranje, privezi po obali, zavarovanje, taksa...
In boš ugotovil kako globoko ima ta vreča dno. Dobil boš drugačno številko kot kasneje med uživanjem na dopustu, ampak bo pa neka smernica.
Re: Regal 292, Volvo Penta 5.0
Če je to vse kar piše da je naredil v oglasu res, pol je samo to cca 20 kep, tako da čoln dobiš gratis.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Regal 292, Volvo Penta 5.0
Letni stroški takšnega čolna, lahko hitro dosežejo njegovo nakupno vrednost
Je pa, kot je napisal že boris1, cena sumljivo nizka
Je pa, kot je napisal že boris1, cena sumljivo nizka
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
Re: Regal 292, Volvo Penta 5.0
Se pravi po vaše bo lažje prodal če dvigne ceno na 35000 . Ta je (mogoče) vsaj razumno spustil ceno, ker ve da so potrebni vložki...ne vem
Re: Regal 292, Volvo Penta 5.0
@ennavtik, nekdo, ki je lastnik takega plovila mora najprej zaslužit denar, da ga lahko kupi. Misliš, da je prišel do denarja na sočuten način?
Morda z kakim "dobrodelnim" konceertom, kje drugje pa ne in tudi tale cena ni "razumna" zaradi ubožca, ki se bo mučil z sprotnimi stroški.
Barka ima 22 let in poleg serviserja za motorje bi bilo dobro spravit na ogled še izkušenega plastičarja, mizarja in elektrikarja. Pogledat je treba stanje lesa v krmni steni in v longeronih, ali je poliester pod antifoulingom kaj popravljan...
Na eni sliki se vidi precej svež antifouling dna in zbrušene pete. Tu se meni pojavi vprašanje zakaj ni oboje zbrušeno, alo oboje obnovljeno.
Morda z kakim "dobrodelnim" konceertom, kje drugje pa ne in tudi tale cena ni "razumna" zaradi ubožca, ki se bo mučil z sprotnimi stroški.
Barka ima 22 let in poleg serviserja za motorje bi bilo dobro spravit na ogled še izkušenega plastičarja, mizarja in elektrikarja. Pogledat je treba stanje lesa v krmni steni in v longeronih, ali je poliester pod antifoulingom kaj popravljan...
Na eni sliki se vidi precej svež antifouling dna in zbrušene pete. Tu se meni pojavi vprašanje zakaj ni oboje zbrušeno, alo oboje obnovljeno.
Re: Regal 292, Volvo Penta 5.0
ennavtik napisal/-a:Se pravi po vaše bo lažje prodal če dvigne ceno na 35000 . Ta je (mogoče) vsaj razumno spustil ceno, ker ve da so potrebni vložki...ne vem
Nihče ni pisal, da bi lažje prodal, če bi dvignil ceno, je pa milo rečeno čudno, da toliko vložiš v čoln (mnogo naštetega) in ga nato za tak denar prodajaš
novinec85 piše, da je nov v navtiki, pa mu poizkušamo razložit, da je teh 20.000,00 EUR samo začetni vložek, za čoln spravit v neko uporabno stanje, bo potrebno verjetno še enkrat toliko in nato še vsako naslednje leto verjetno tudi toliko...
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
Re: Regal 292, Volvo Penta 5.0
Vsi po malem včasih sanjamo z odprtimi očmi in klikamo take in podobne oglase kjer dobiš veliko metrov za relativno malo denarja
Alternativa za enako denarja je 10 let mlajši 2m krajši kabinc z izvenkrmno 150km motorizacijo. Verjemi, ima "velikan" z razlogom cena/meter nižjo. Nakupna cena takega čolna je v bistvu samo "prvi obrok"
Če se tega zavedaš in imaš finance potem ni težav ne pa pričakovat da boš dal 20k nekaj malega vložil in se brezskrbno relativno poceni vozil. To se pri čolnu ki sem ga navedel kot alternativo ni nujno...
Alternativa za enako denarja je 10 let mlajši 2m krajši kabinc z izvenkrmno 150km motorizacijo. Verjemi, ima "velikan" z razlogom cena/meter nižjo. Nakupna cena takega čolna je v bistvu samo "prvi obrok"
Če se tega zavedaš in imaš finance potem ni težav ne pa pričakovat da boš dal 20k nekaj malega vložil in se brezskrbno relativno poceni vozil. To se pri čolnu ki sem ga navedel kot alternativo ni nujno...
- frikmusic
- Admiral
- Prispevkov: 653
- Pridružen: Po Dec 14, 2009 15:53
- Kraj: Ljubljana-Volme Kamenjak
- Kontakt:
Re: Regal 292, Volvo Penta 5.0
Tole če je res kar je napisano in če ni poškodovan oziroma je plastika v dobrem stanju je za ta denar neverjetno poceni. Preglejte motorje oz. sprobajte če vse štima in to je osnova. Cel strošek na letni ravni z marino in nekje 50 urami vožnje kar je po moji oceni povprečje računaj od 5 do 10keur oz. sredino 7-8 jurjev
Frik
Frik
Frajtonerca je prava stvar...
- Marjan Tomki
- Admiral
- Prispevkov: 6224
- Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
- Kraj: Ljubljana
Re: Regal 292, Volvo Penta 5.0
Nekaj možnosti, da se razmeroma poceni prodaja dobro plovilo
- starost ali bolezen lastnika ali v družini (tako je alesjo kupil Nigtingale)
- smrt lastnika (recimo da prodaja preživeli zakonec, ki ni 'trapast' na morje, in tudi ne uživa v prodajanju)
- ločitev (in je treba prodati zaradi razdelitve premoženja - poznam zgodbo, da je nekdo pravočasno, da je bilo legalno - podaril nekaj, da ne bi drugi kasneje po ločitvi dobil pol)
- bistveno povečanje stroškov ali zmanjšanje dohodkov (recimo da podvojijo cene marin v dosegljivi okolici...) in ni denarja za uporabo ter prodaja, preden zaradi nevdrževanja zaradi pomanjkanja denarja za barka propade tako, da res ne bo več nič vredna
Correct me if I am wrong, please.
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Re: Regal 292, Volvo Penta 5.0
novinec1 napisal/-a:Vsi po malem včasih sanjamo z odprtimi očmi in klikamo take in podobne oglase kjer dobiš veliko metrov za relativno malo denarja
Alternativa za enako denarja je 10 let mlajši 2m krajši kabinc z izvenkrmno 150km motorizacijo. Verjemi, ima "velikan" z razlogom cena/meter nižjo. Nakupna cena takega čolna je v bistvu samo "prvi obrok"
Če se tega zavedaš in imaš finance potem ni težav ne pa pričakovat da boš dal 20k nekaj malega vložil in se brezskrbno relativno poceni vozil. To se pri čolnu ki sem ga navedel kot alternativo ni nujno...
Iskrena hvala vsem za odgovorje. Povzetek vaših odgovorov je da je še najmanjši problem take vrste čolna kupit, težava ga je vzdževat
Nekako da dam na čoln do 2k letno za vzdrževanje in servis se mi zdi recimo še sprejemljivo + privez. Da bi pa moral čoln več šraufat kot pa se vozit mi samo misel na to pokvari razpoloženje..
hvala vsem in pa novinec1 za meni osebno nekako realno mnenje ki si ga podal.... Izvenkrmni motorji se baje dosti manj kvarijo...
Re: Regal 292, Volvo Penta 5.0
Da zaglisira 3 ali 5, ali 7... ton težko plovilo je potrebna določena količina goriva in ti nima veze če so motorji obešeni zunaj na krmi, ali shranjeni v prostor pred njo. Za normalen dopust boš skuril za dva jurja goriva. V marini boš plačalprivez. Zamenjal boš nujno potrebne dele. Plačal boš pristojbine na privezih, zavarovalnico in takso, ter še davek doma in kot pravi Friksmusic, ki to piše iz lastnih izkušenj. Meter gor ali dol je 5-10 jurjev letno, pa če se po kolenih mečeš.
V barki, ki te stane 2 jurja letno boš težko preživel dopust, lahko pa se boš z njim vozil od mesta bivanja na željene obale, ali krajše izlete.
Nekteri z navdušenjem preživljajo dopust z pomočjo manjših bark in se gredo na pol robinzone z nočno cerado čez plovilo, ali vsakodnevnim postavljanjem šotora na obali. Tudi lepo, če ti je všeč.
p.s.
Rentaj najprej enega za teden dni, da vidiš kako boste zdržali skupaj z nosom ob nosu, potem pa naprej na osnovi izkušenj.
V barki, ki te stane 2 jurja letno boš težko preživel dopust, lahko pa se boš z njim vozil od mesta bivanja na željene obale, ali krajše izlete.
Nekteri z navdušenjem preživljajo dopust z pomočjo manjših bark in se gredo na pol robinzone z nočno cerado čez plovilo, ali vsakodnevnim postavljanjem šotora na obali. Tudi lepo, če ti je všeč.
p.s.
Rentaj najprej enega za teden dni, da vidiš kako boste zdržali skupaj z nosom ob nosu, potem pa naprej na osnovi izkušenj.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov