Trawler < 40"
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
Re: Trawler < 40"
Paco upam, da tale tvoj post ne leti name, ker če prebereš moj post sem lepo napisal moje izkušnje. Daj prosim ti argumentiraj kje se ne strinjaš s tem kar sem napisal? in nikakor nisem napadel katere znamke, to pa res ne! Res preberi mojo prvo objavo v tej temi (in tudi vse ostale), kjer sem se res potrudil in naštel večino, kar se da dobit v EU in je omembe vredno. Res prosim ne tako napadalno, ker sem imel identično barko, kot je Aquador 32 in bil zadovoljen, kot malo otrok. Edina razlika med ACM 31 in Aquador 32 je ta, da ACM nima stranskih vrat in, da je pač manjša barka pa ne za 1ft, v realnosti je kar velika razlika.
Res me zanima s čim sem te užalil, če leti to sličajno name.
Aja, pa z moje strani nisem užaljen. Se mi zdi dobro, da je ta tema, ker so pri nas Trawlerji zelo slabo zastopani in sem vesel, da se piše o tem, pa če tudi očitno bolj na bojni nogi
Kaj glede mojih izkušenj konkretno te pa zanima? Ti z veseljem odgovorim/pomagam, če bom znal. Res ti pa predlagam, da še enkrat prebereš moje objave, ker mislim, da sva kar na podobni valovni dolžini in si mogoče samo površno prebral moje komentarje...
Res me zanima s čim sem te užalil, če leti to sličajno name.
Aja, pa z moje strani nisem užaljen. Se mi zdi dobro, da je ta tema, ker so pri nas Trawlerji zelo slabo zastopani in sem vesel, da se piše o tem, pa če tudi očitno bolj na bojni nogi
Kaj glede mojih izkušenj konkretno te pa zanima? Ti z veseljem odgovorim/pomagam, če bom znal. Res ti pa predlagam, da še enkrat prebereš moje objave, ker mislim, da sva kar na podobni valovni dolžini in si mogoče samo površno prebral moje komentarje...
Re: Trawler < 40"
Aja, pa da te ne bo strah, nisem med tistimi, ki bi delali v, z ali pa za javno upravo ali kakšna javna naročila, bog ne daj!
Daj konkretna vprašanja v smislu
1.
2.
3.
in bom z veseljem na vsa odgovoril.
Daj konkretna vprašanja v smislu
1.
2.
3.
in bom z veseljem na vsa odgovoril.
Re: Trawler < 40"
Ne ne sorry !! Nikakor ne mislim kakersnekoki zamere , jeze, ali nekaj v tem smislu !!!
Samo argumentirajte, ne nekaj prebral, videl na privezu zraven...ipd.
Si se vozil, poznas barko ves kako se obmasa na valovih glede na ugrez in tezo.. super povej kaj je bilo kao nekaj ne stima ..zakaj...
Spostujem mnenje !! Samo kaj in zaka ni ok.....saj nas vse na koncu to zanima, ali pa sem nekaj spregledal ?
Zgleda ne znam teme postaviti kot konstrutivno krizisce mnenj naj mi nekdo pomaga..
Lpp
Zgleda pa gre tema v k** brez da bi komu resno na zivec stopil.( ali pac ?) Je* forum kjer se krega narod brez argumentov . Smo ze v narocilih mask... . Sorry.
Samo argumentirajte, ne nekaj prebral, videl na privezu zraven...ipd.
Si se vozil, poznas barko ves kako se obmasa na valovih glede na ugrez in tezo.. super povej kaj je bilo kao nekaj ne stima ..zakaj...
Spostujem mnenje !! Samo kaj in zaka ni ok.....saj nas vse na koncu to zanima, ali pa sem nekaj spregledal ?
Zgleda ne znam teme postaviti kot konstrutivno krizisce mnenj naj mi nekdo pomaga..
Lpp
Zgleda pa gre tema v k** brez da bi komu resno na zivec stopil.( ali pac ?) Je* forum kjer se krega narod brez argumentov . Smo ze v narocilih mask... . Sorry.
pojdi se z bikom bost!
Re: Trawler < 40"
Paco-še enkrat ti bom napisal,kar sem ti že-dobra tema(vsaj zame).
Ampak-z vsem dolžnim spoštovanjem do tebe in pa dotičnih znamk-trawler je ipak trawler.
Kakor tudi ni vsak avto na velikih kolesih “đip”.
Naj se tema lepo razvija naprej,bom z veseljem spremljal.
....ali sa strane,neću se više petljat....
Ampak-z vsem dolžnim spoštovanjem do tebe in pa dotičnih znamk-trawler je ipak trawler.
Kakor tudi ni vsak avto na velikih kolesih “đip”.
Naj se tema lepo razvija naprej,bom z veseljem spremljal.
....ali sa strane,neću se više petljat....
Re: Trawler < 40"
Saj pravim, daj kaj te zanima v smislu
1.
2.
3.
.
.
.
Bom sostematično odgovoril, ker me zanimajo tudi argumenti drugih.
To kar te zanima glede valov, ugreza, težo ti pravim, da sem imel zelo podobno brako, kot AQ do predlani in mislim ,da ni fora v tem, ker sem repričan, da se zelo podobno obnašata. Moja je bila enomotorna diesel z 240 konji in je bila odlično ujeta konjenica s težo in trupom. Poraba je bila res majhna in tudi sedanji lastnik je zelo zadovoljen. Naredil sem cca 300 ur letno,prej kakšno več, kot pa manj. Edini problem je bil ta, da se je barka na sidru preveč zibala. Ampak to je star okusa. Mene je to motilo, mojo drago pa ne.
Če se navežem na tvoje vprašanje glede obnašanja v valovih, teže, ugreza...Ti lahko povem, kako je pa zgledal nakup trawlerja preko slo dealerja, ki ima precej izkušenj in je v poslu 20+ let.
Zadeva je potekala za moje pojme čisto nepredstavljivo in očitno, kot sem takrat spoznal je, da večja, kot je barka bolj ustaljena je takšna praksa. Skratka, imel sem podobno mišlenje, kot ti, da želim barko preizkusiti, jo začutiti in to v valovih, vetru, na sidru itd...ko sem to željo izrazil, sem doživel haden tuš češ. da je potrebno najprej vplačat aro šele potem se lahko pogovarjamo o izplutju. Moje prvo vprašanje je seveda bilo kaj pa če mi barka po tesni vožnji ne bo všeč? Bo preveč zibala, nabijala....???? Odgovor je bil...ja fant popušil si aro saj si si sam premislil in razlog ni bila kašna napaka, ki bi se pokazala pri testni vožnji. Pa da ne bo pomote, nisem pričakoval, da se bomo vozili okrog 1 dan na račun prodajalca. Nikakor ne, ponudil sem plačilo vseh nastalih stroškov seveda. Ob tem me je dealer gledal, kot dasem padi iz lune in, da zahtvam nekaj povsem nerealnega.
No na koncu je bil lastnik bolj na realnih tleh in mu je bilo jasno, da smo resni in smo lepo naredili en kratek preizkus (po končanem ogledu ni želel slišati za povračilo stroškov). Ker nam je bila barka všeč smo se dogovorili za naslednji termin, da se naredi survey in sicer v lastni režiji, na katerega sem se zelo dobro pripravil in šele takrat smo se dogovorili in segli v roko. Sledila je ara in vse ostale formalnosti.
In še danes ne razumem, kako je vsem v tem poslu samoumevno, da šele po položeni ari lahko narediš testno vožnjo??? In večja kot je vrednost, bolj samoumenvo je to očitno.
Evo, to je bila moja zadnja izkušnja. Ali je imel še kdo kakšno podobno izkušnjo?
1.
2.
3.
.
.
.
Bom sostematično odgovoril, ker me zanimajo tudi argumenti drugih.
To kar te zanima glede valov, ugreza, težo ti pravim, da sem imel zelo podobno brako, kot AQ do predlani in mislim ,da ni fora v tem, ker sem repričan, da se zelo podobno obnašata. Moja je bila enomotorna diesel z 240 konji in je bila odlično ujeta konjenica s težo in trupom. Poraba je bila res majhna in tudi sedanji lastnik je zelo zadovoljen. Naredil sem cca 300 ur letno,prej kakšno več, kot pa manj. Edini problem je bil ta, da se je barka na sidru preveč zibala. Ampak to je star okusa. Mene je to motilo, mojo drago pa ne.
Če se navežem na tvoje vprašanje glede obnašanja v valovih, teže, ugreza...Ti lahko povem, kako je pa zgledal nakup trawlerja preko slo dealerja, ki ima precej izkušenj in je v poslu 20+ let.
Zadeva je potekala za moje pojme čisto nepredstavljivo in očitno, kot sem takrat spoznal je, da večja, kot je barka bolj ustaljena je takšna praksa. Skratka, imel sem podobno mišlenje, kot ti, da želim barko preizkusiti, jo začutiti in to v valovih, vetru, na sidru itd...ko sem to željo izrazil, sem doživel haden tuš češ. da je potrebno najprej vplačat aro šele potem se lahko pogovarjamo o izplutju. Moje prvo vprašanje je seveda bilo kaj pa če mi barka po tesni vožnji ne bo všeč? Bo preveč zibala, nabijala....???? Odgovor je bil...ja fant popušil si aro saj si si sam premislil in razlog ni bila kašna napaka, ki bi se pokazala pri testni vožnji. Pa da ne bo pomote, nisem pričakoval, da se bomo vozili okrog 1 dan na račun prodajalca. Nikakor ne, ponudil sem plačilo vseh nastalih stroškov seveda. Ob tem me je dealer gledal, kot dasem padi iz lune in, da zahtvam nekaj povsem nerealnega.
No na koncu je bil lastnik bolj na realnih tleh in mu je bilo jasno, da smo resni in smo lepo naredili en kratek preizkus (po končanem ogledu ni želel slišati za povračilo stroškov). Ker nam je bila barka všeč smo se dogovorili za naslednji termin, da se naredi survey in sicer v lastni režiji, na katerega sem se zelo dobro pripravil in šele takrat smo se dogovorili in segli v roko. Sledila je ara in vse ostale formalnosti.
In še danes ne razumem, kako je vsem v tem poslu samoumevno, da šele po položeni ari lahko narediš testno vožnjo??? In večja kot je vrednost, bolj samoumenvo je to očitno.
Evo, to je bila moja zadnja izkušnja. Ali je imel še kdo kakšno podobno izkušnjo?
Re: Trawler < 40"
Nac in Gles,
ma super iščeta kreganje ... žal ne bosta ga našla , vsaj ne tukaj.
1.2.3. kaj že ?
Tole me spominja na dnevnik ob 19h in politične vojne. Resno ?
Temo sem postavil o Trawlerjih. O izkušnjah in mnenih z njimi. Lahko se z menoj ali drugimi pisci ne strinjata je pa vsaj kulturno napisat zakaj ne .
Tudi sam lahko napišem, da je Bayliner en crap od čolna pa brez da bi to utemeljil me bo vsaj 50% bralcev vzelo sila nekreditabilno,..podobno kot tole pisanje v zadnjih 4 postih...
Če nimata kaj pametnega navesti o konkretnem travlerju je to pač neko splošno nabijanje in ga kot takega napišita " moje mnenje".
Izkušnja kako se delajo posli v surveyih in nakupih v tujini so vsekakor zanimiva tema ampak ..
WTF ima to skupnega s Trawlerji ??? To da ste ( si slučajno) gledali trawlerja ? Resno ? ..Je pa procedura nakupa barke in testa v tujini ( ne vem za SLO-CRO) in v USA vsekakor vredna svoje teme, predvsem za tiste, ki tega niso nikdar probali niti izpeljali.
Se lahko držimo teme ali pa je tole že zaključek iste, vsaj z moje strani...kot vidim so ostali lastniki trawlerjev modro tiho saj tema povzema drugo le trawlerjev in njih lastnosti ne. V 5 odgovorih ni niti ene argumentirane zakaj JA in zakaj NE.
lpp
P.s. Calafurija ni vsak okrogel coln zadaj iz Italije in vsak Aquador ni gliser..no ja , ce sem posten z velikostjp vgrajenega motorja doseze navedeni brzino preko katere bi nekateri tolerirali trawler ..ce je to edini kriterij, enako benetau in viknes pa se kateri...samo navesti nam ni uspelo nic iz aktualne proizvodnje.
Aq ni cistokrvni, zapisno ze prej , enako Viknes in Sciallino.
ma super iščeta kreganje ... žal ne bosta ga našla , vsaj ne tukaj.
1.2.3. kaj že ?
Tole me spominja na dnevnik ob 19h in politične vojne. Resno ?
Temo sem postavil o Trawlerjih. O izkušnjah in mnenih z njimi. Lahko se z menoj ali drugimi pisci ne strinjata je pa vsaj kulturno napisat zakaj ne .
Tudi sam lahko napišem, da je Bayliner en crap od čolna pa brez da bi to utemeljil me bo vsaj 50% bralcev vzelo sila nekreditabilno,..podobno kot tole pisanje v zadnjih 4 postih...
Če nimata kaj pametnega navesti o konkretnem travlerju je to pač neko splošno nabijanje in ga kot takega napišita " moje mnenje".
Izkušnja kako se delajo posli v surveyih in nakupih v tujini so vsekakor zanimiva tema ampak ..
WTF ima to skupnega s Trawlerji ??? To da ste ( si slučajno) gledali trawlerja ? Resno ? ..Je pa procedura nakupa barke in testa v tujini ( ne vem za SLO-CRO) in v USA vsekakor vredna svoje teme, predvsem za tiste, ki tega niso nikdar probali niti izpeljali.
Se lahko držimo teme ali pa je tole že zaključek iste, vsaj z moje strani...kot vidim so ostali lastniki trawlerjev modro tiho saj tema povzema drugo le trawlerjev in njih lastnosti ne. V 5 odgovorih ni niti ene argumentirane zakaj JA in zakaj NE.
lpp
P.s. Calafurija ni vsak okrogel coln zadaj iz Italije in vsak Aquador ni gliser..no ja , ce sem posten z velikostjp vgrajenega motorja doseze navedeni brzino preko katere bi nekateri tolerirali trawler ..ce je to edini kriterij, enako benetau in viknes pa se kateri...samo navesti nam ni uspelo nic iz aktualne proizvodnje.
Aq ni cistokrvni, zapisno ze prej , enako Viknes in Sciallino.
pojdi se z bikom bost!
Re: Trawler < 40"
Paco, nikakor ne iščem kreganja in tudi ne vem, kako si iz mojega napisanega to sploh razbral??? In tudi napisal sem ti, da se strinjam s tabo…
Moja napisana izkušnja ima veze s to temo v smislu s tem kako sem kupil svojega TRAWLERJA pri naših južnih sosedih in ne nekje v hudi tujini in sem želel samo podeliti mojo izkušnjo.
Tudi moj Trawler doseže max hitrost 19kt, pa to še ne pomeni, da je gliser in tudi ni Swift Trawler, da ne bo pomote. Je pa čisti nesmisel takšno plutje, ker preveč golta nafto. Najlepše gre pri 8kt, je pa fino vedeti, da imaš rezervo, če to potrebuješ.
Kot pomanjkljivost vidim le ogromne bočne površine in glede na to, da nimam zadnjega bočnega potiska je pri večjem bočnem vetru kar problem.
Trawler me je prepričal predvsem s prostornostjo, tem, da ima pokrite stranske prehode, obvezna stranska vrata seveda. Meni je zelo pomembno tudi to, da je kuhinja zgoraj in, da ima svetel salon.
Oblika mi je pa sprva bila katastrofalna, ampak se s časom tega navadiš in sedaj mi je postala všeč. Pravzaprav drugih bark, kot pa trawlerjev sploh več ne gledam . Aja pa ogrooomen fly na katrerega lahko pospravim tender in mi končno ni več v napoto na platformi. To me je vedno najbolj nerviralo saj je bilo potrebno vedno najprej tender zrihtat, šele potem kopanje. Ali pa sem ga moral na roke dajat na streho in vedno potem tisti moto gor in dol itd…
Preživim res veliko časa na barki in mi to predstavlja sprostitev in pobeg od vseh ostalih slabih stvari, ki ostanejo doma…
Mislim, da se m ti do sedaj vedno korektno odgovoril na podlagi svojih izkušenj in ne na nekih rekla-kazala. Če te pa slučajno moti, da v tvoji temi podelim kakšno izkušnjo pa povej in bom brez zamere samo z veseljem spremljal to temo brez vključevanja v debato.
Spodaj pa še primer enega cenovno dostopnega Trawlerja, ki se je pojavil na mornarju pred nekaj dnevi: (ne poznam barke in niti lsatnika, se mi zdi pa zdi lušna in cenovno dostopna zadeva za trawlerja)
Chung Hwa 34
Moja napisana izkušnja ima veze s to temo v smislu s tem kako sem kupil svojega TRAWLERJA pri naših južnih sosedih in ne nekje v hudi tujini in sem želel samo podeliti mojo izkušnjo.
Tudi moj Trawler doseže max hitrost 19kt, pa to še ne pomeni, da je gliser in tudi ni Swift Trawler, da ne bo pomote. Je pa čisti nesmisel takšno plutje, ker preveč golta nafto. Najlepše gre pri 8kt, je pa fino vedeti, da imaš rezervo, če to potrebuješ.
Kot pomanjkljivost vidim le ogromne bočne površine in glede na to, da nimam zadnjega bočnega potiska je pri večjem bočnem vetru kar problem.
Trawler me je prepričal predvsem s prostornostjo, tem, da ima pokrite stranske prehode, obvezna stranska vrata seveda. Meni je zelo pomembno tudi to, da je kuhinja zgoraj in, da ima svetel salon.
Oblika mi je pa sprva bila katastrofalna, ampak se s časom tega navadiš in sedaj mi je postala všeč. Pravzaprav drugih bark, kot pa trawlerjev sploh več ne gledam . Aja pa ogrooomen fly na katrerega lahko pospravim tender in mi končno ni več v napoto na platformi. To me je vedno najbolj nerviralo saj je bilo potrebno vedno najprej tender zrihtat, šele potem kopanje. Ali pa sem ga moral na roke dajat na streho in vedno potem tisti moto gor in dol itd…
Preživim res veliko časa na barki in mi to predstavlja sprostitev in pobeg od vseh ostalih slabih stvari, ki ostanejo doma…
Mislim, da se m ti do sedaj vedno korektno odgovoril na podlagi svojih izkušenj in ne na nekih rekla-kazala. Če te pa slučajno moti, da v tvoji temi podelim kakšno izkušnjo pa povej in bom brez zamere samo z veseljem spremljal to temo brez vključevanja v debato.
Spodaj pa še primer enega cenovno dostopnega Trawlerja, ki se je pojavil na mornarju pred nekaj dnevi: (ne poznam barke in niti lsatnika, se mi zdi pa zdi lušna in cenovno dostopna zadeva za trawlerja)
Chung Hwa 34
Re: Trawler < 40"
TO JE TEKST ! Hvala Glens. Zanimivo napisano in nisem vedel , da tudi pri sosedih posredniki poslujejo na navedeni nacin. To je, kot sem zapisal vredno svoje teme saj bo marsikomu odprlo nov vidik v kupovanju colna a preprican sem tudi ravno tako dcignilo tlak kpt ga je tebi ( posteno, tudi meni). Problem pri teh zadevah kot si rekel je odstop od pogodbe...
S katerimi motorji pa uspes pognati tako hitro? se strinjam da je nesmisel ampak brzina je pa solidna...ali ti pri tej brzini ne predstavlja gredelj nobene manevrirno stabilnostne tezave?
Kako , da se na navedeno ne odlocis za rear thruster? Stroskovno je zdrzno, ti pa v marini kar kaksno potno kapljo prišpara.
Lpp
S katerimi motorji pa uspes pognati tako hitro? se strinjam da je nesmisel ampak brzina je pa solidna...ali ti pri tej brzini ne predstavlja gredelj nobene manevrirno stabilnostne tezave?
Kako , da se na navedeno ne odlocis za rear thruster? Stroskovno je zdrzno, ti pa v marini kar kaksno potno kapljo prišpara.
Lpp
pojdi se z bikom bost!
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5110
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: Trawler < 40"
Paco in Glens, oba dobro poznam osebno in oba sta super fanta. Mislim, da le nista prebrala en drugega predno sta pritisnila objavi.
Do sedaj sem v svoji karieri videl ogromno trawlerjev. Veliko večino ne samo od zunaj ampak tudi od znotraj in pri tem opazil, da so starejši od zunaj lepi in se svetijo, notranjost, sistemi, instalacije,... pa so večinoma zelo zanemarjeni. Ob prodaji lastniki tega niti nočejo videti in barko prodajajo z nekim idealom v glavi, ko je še bila v odličnem stanju, zato tudi rabljene in v zelo slabem stanju sploh niso poceni. Dobro barko obnoviti ni težko, gre pa pri tem ogromno časa. Pravzaprav hočem povedati, da je skoraj vsakega trawlerja na trgu potrebno temeljito obnoviti saj so cene novejših ali odlično ohranjenih praviloma zelo visoke in presegajo smiselnost nabave take barke v primerjavi s cenami novih.
Pravi trawler ima nizko porabo pri deplasmanski plovbi in je stabilen tudi s krmnimi in polkrmnimi valovi.
Do sedaj sem v svoji karieri videl ogromno trawlerjev. Veliko večino ne samo od zunaj ampak tudi od znotraj in pri tem opazil, da so starejši od zunaj lepi in se svetijo, notranjost, sistemi, instalacije,... pa so večinoma zelo zanemarjeni. Ob prodaji lastniki tega niti nočejo videti in barko prodajajo z nekim idealom v glavi, ko je še bila v odličnem stanju, zato tudi rabljene in v zelo slabem stanju sploh niso poceni. Dobro barko obnoviti ni težko, gre pa pri tem ogromno časa. Pravzaprav hočem povedati, da je skoraj vsakega trawlerja na trgu potrebno temeljito obnoviti saj so cene novejših ali odlično ohranjenih praviloma zelo visoke in presegajo smiselnost nabave take barke v primerjavi s cenami novih.
Pravi trawler ima nizko porabo pri deplasmanski plovbi in je stabilen tudi s krmnimi in polkrmnimi valovi.
Re: Trawler < 40"
Paco, identični motor kot tvoj, le da sta dva Mislim, da sem nekje zasledil, da imaš Yanmar 4-LHA-STP – 240 konjev . Ko se pogovarjam z Američani pravijo, da bi morala biti max hitrost celo 22 vozlov, ampak jaz tudi prazen žal ne dosežem tega. Barka se zelo lepo obnaša na 16 vozlih, ko vaj deloma zleze iz vode. Fino je imeti malo več moči, ko ni ravno bonaca, saj se barka pri cca 12 vozlih zelo umiri in bistveno manj valja. Takrat ti je ponavadi vseeno za tistih nekaj litrov več, ki jih pokuriš in ti odtehta to, da si prej v varnem zavetju in da je plovba precej manj zibajoča. Idealna in najlepša potovalna plovba je pa itak 8 vozlov, kjer je pa tudi poraba smešno majhna.
Barko sem kupil v relativno slabem stanju in do sedaj že ogromno stvari spravil v red. Je bilo toliko drugih bolj ključnih stvari za uredit, da je zadnji thruster pač ostal zadaj. Sedaj sem se pa nekako navadil in ga niti ne pogrešam več tako zelo, kot sem ga na začetku. Ostalo mi je še kar nekaj malenkosti za porihtat, med drugim tudi posodobitev navigacije. Tukaj je na pomoč priskočil Nikola T.
PS: Nkola T. malo update glede navigacije…nisem pozabil ali kje drugje nabavil. Malo sem dal zadevo na čakanje, ker me skrbi dogajanje in kako bo s poslom zaradi tega corona sranja…jebi ga, navtika je le luksuz in v takšnih razmerah je prva, ki lahko počaka.
Barko sem kupil v relativno slabem stanju in do sedaj že ogromno stvari spravil v red. Je bilo toliko drugih bolj ključnih stvari za uredit, da je zadnji thruster pač ostal zadaj. Sedaj sem se pa nekako navadil in ga niti ne pogrešam več tako zelo, kot sem ga na začetku. Ostalo mi je še kar nekaj malenkosti za porihtat, med drugim tudi posodobitev navigacije. Tukaj je na pomoč priskočil Nikola T.
PS: Nkola T. malo update glede navigacije…nisem pozabil ali kje drugje nabavil. Malo sem dal zadevo na čakanje, ker me skrbi dogajanje in kako bo s poslom zaradi tega corona sranja…jebi ga, navtika je le luksuz in v takšnih razmerah je prva, ki lahko počaka.
Re: Trawler < 40"
Sila simpatično
Pri potovalni si lepo varčen s svojimi , kaj rečeva 5-6 litri ?
lpp
Pri potovalni si lepo varčen s svojimi , kaj rečeva 5-6 litri ?
lpp
pojdi se z bikom bost!
Re: Trawler < 40"
Sicer nimam flow metra, sem na prejšnji barki (isti motor, kot sedaj) sicer nekaj preizkušal in ni delovalo, kot bi moralo.
Drugače pa bo kar malo več, bo po mojem neje okrog 8-10 za oba motorja skpuaj na 7,5 vozlov in 1.300 obratov.
Drugače pa bo kar malo več, bo po mojem neje okrog 8-10 za oba motorja skpuaj na 7,5 vozlov in 1.300 obratov.
-
- Kontraadmiral
- Prispevkov: 266
- Pridružen: Sr Mar 04, 2009 18:51
- Kraj: GROSUPLJE-KRK
Re: Trawler < 40"
Glens, mogoče sem kje spregledal, katero barko imaš? Če ni skrivnost seveda
Mirno morje.
Re: Trawler < 40"
Paco...rezervarje imam 2x 150galonov. Trenutno me glede goriva najbolj jezi, ker sem polno natankal v začetku decembra in je sedaj gorivo vsaj 30% cenej
Na leto se tako obrne kar nekaj in zato vsaj nikoli do sedaj nisem imel problemov z vodo ali algami v gorivu.
Kaj pa ti imaš Calafurio ali Aquadorja? V kakšnem režimu pa ti pluješ? Si zadovoljen z Yanmarjem? Mene neki en menjalnik heca pa nikjer ne najdem kdo bi prodajal ZF 63A menjalnike in rezervne dele. Mogoče imaš ti kakšen kontakt? Verjetno imaš ti isti menlajnik in gred? Kaj je pa tebi najbolj všeč pri trawlerjih?
Gs nautica, lastim si enega iz moje prve objave v tej temi. Kupil sem v relativno slabem stanju in sedaj, ko sem skoraj vse že poštimal, pa na barko ne morem Sicer pa ni slikan moj, ker sem vse slike prilepil simbolične
Na leto se tako obrne kar nekaj in zato vsaj nikoli do sedaj nisem imel problemov z vodo ali algami v gorivu.
Kaj pa ti imaš Calafurio ali Aquadorja? V kakšnem režimu pa ti pluješ? Si zadovoljen z Yanmarjem? Mene neki en menjalnik heca pa nikjer ne najdem kdo bi prodajal ZF 63A menjalnike in rezervne dele. Mogoče imaš ti kakšen kontakt? Verjetno imaš ti isti menlajnik in gred? Kaj je pa tebi najbolj všeč pri trawlerjih?
Gs nautica, lastim si enega iz moje prve objave v tej temi. Kupil sem v relativno slabem stanju in sedaj, ko sem skoraj vse že poštimal, pa na barko ne morem Sicer pa ni slikan moj, ker sem vse slike prilepil simbolične
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov