Tehnični pregled prikolice
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
Re: Tehnični pregled prikolice
Samo NDM je važen in samo NDM šteje. Nima veze kolk težk je avto ali prikolica(dokler ne prekoračiš NDMja). NDM avta + NDM prkole ne sme presegat 3.5kkg. Če ga presega in nimaš E oziroma EkB kategorije, voziš brez veljavne kategorije kar pomeni zaplembo vozila in sodnik za prekrške. Druga zaporedna zaplemba pomeni, da nisi več lastnik ne čolna ne plovila.
Hkrati mora avto v homologaciji met napisan kolk vlečne sile premore, torej kolk težko prikolico lahko vleče. Tle pa ni ndm ampak dejanska teža. Če vlečeš prazno prikolico z NDM 2500 in maš vlečno silo 1300, nisi v prekršku (v tem "vlečna sila" delu).
Kmalu bodo še kake 3 pogoje dal in pol boš lahko šel s prkolco samo če boš blond, v sandalih in bo v polineziji sijalo sonce, a ne več kot 3 ure.
Hkrati mora avto v homologaciji met napisan kolk vlečne sile premore, torej kolk težko prikolico lahko vleče. Tle pa ni ndm ampak dejanska teža. Če vlečeš prazno prikolico z NDM 2500 in maš vlečno silo 1300, nisi v prekršku (v tem "vlečna sila" delu).
Kmalu bodo še kake 3 pogoje dal in pol boš lahko šel s prkolco samo če boš blond, v sandalih in bo v polineziji sijalo sonce, a ne več kot 3 ure.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Tehnični pregled prikolice
Eagir, 100 krat smo mu že razložili, se mučili, dajali primere, evo pa spet, jaz in Jožko sva dala vse od sebe...
- 1stofficer
- Admiral
- Prispevkov: 2752
- Pridružen: Sr Maj 30, 2018 13:14
Re: Tehnični pregled prikolice
AEgir napisal/-a:Samo NDM je važen in samo NDM šteje. Nima veze kolk težk je avto ali prikolica(dokler ne prekoračiš NDMja). NDM avta + NDM prkole ne sme presegat 3.5kkg. Če ga presega in nimaš E oziroma EkB kategorije, voziš brez veljavne kategorije kar pomeni zaplembo vozila in sodnik za prekrške. Druga zaporedna zaplemba pomeni, da nisi več lastnik ne čolna ne plovila.
Hkrati mora avto v homologaciji met napisan kolk vlečne sile premore, torej kolk težko prikolico lahko vleče. Tle pa ni ndm ampak dejanska teža. Če vlečeš prazno prikolico z NDM 2500 in maš vlečno silo 1300, nisi v prekršku (v tem "vlečna sila" delu).
Kmalu bodo še kake 3 pogoje dal in pol boš lahko šel s prkolco samo če boš blond, v sandalih in bo v polineziji sijalo sonce, a ne več kot 3 ure.
Vse ostalo mi je jasno, mam izpit zdaj, le tole boldano mi ni. Razlicne razlage berem, komu naj verjamem. No, bom klical amzs pa da razcistim. Hvala za komentarje
Re: Tehnični pregled prikolice
Edino tole mi ni čist jasno:
Hkrati mora avto v homologaciji met napisan kolk vlečne sile premore, torej kolk težko prikolico lahko vleče. Tle pa ni ndm ampak dejanska teža. Če vlečeš prazno prikolico z NDM 2500 in maš vlečno silo 1300, nisi v prekršku (v tem "vlečna sila" delu).
Meni piše priklopnik s centralno osjo največ 1300 kg
Torej to ni NDM?
Hkrati mora avto v homologaciji met napisan kolk vlečne sile premore, torej kolk težko prikolico lahko vleče. Tle pa ni ndm ampak dejanska teža. Če vlečeš prazno prikolico z NDM 2500 in maš vlečno silo 1300, nisi v prekršku (v tem "vlečna sila" delu).
Meni piše priklopnik s centralno osjo največ 1300 kg
Torej to ni NDM?
Re: Tehnični pregled prikolice
AEgir napisal/-a:Samo NDM je važen in samo NDM šteje. Nima veze kolk težk je avto ali prikolica(dokler ne prekoračiš NDMja). NDM avta + NDM prkole ne sme presegat 3.5kkg. Če ga presega in nimaš E oziroma EkB kategorije, voziš brez veljavne kategorije kar pomeni zaplembo vozila in sodnik za prekrške. Druga zaporedna zaplemba pomeni, da nisi več lastnik ne čolna ne plovila.
Hkrati mora avto v homologaciji met napisan kolk vlečne sile premore, torej kolk težko prikolico lahko vleče. Tle pa ni ndm ampak dejanska teža. Če vlečeš prazno prikolico z NDM 2500 in maš vlečno silo 1300, nisi v prekršku (v tem "vlečna sila" delu).
Dejansko trditev v drugem odstavku "drži", AMPAK JE POVSEM NEPOMEMBENA
VEDNO, AMPAK RES VEDNO, je potrebno upoštevat smo NDM, tako vozila kot prikolice
Kot že večkrat, bom zaradi lažjega tolmačenja tistim, ki jim to ni jasno, ponovno zapisal primerljivo zadevo:
Tudi avtobusa NE SMEŠ VOZIT s kategorijo B, pa tudi če se pelješ sam
Upam, da je sedaj jasno
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
Re: Tehnični pregled prikolice
Jaz imam avto in prikolo ok kar se tiče ndmja. 3400 pride skupaj. Catch je v vlečni sili, moj korit ima vlečne sile 1150kg, prkola s čolnom vred je pa okoli 1300...
Torej z mojim sem v prekršku kar se tega tiče (kurčev opel - sranje od avta največje v zgodovini), z avtom od moje, ki ima ndm 2500 sem pa v prekršku izven kategorije.
Ker veliko delam s policijo, sem se pozanimal in je rekel miličnik da z avtom od moje gre vse skupaj na ograjeno parkirišče z mojim bo pa 200 kazni polovička 100..
Torej z mojim sem v prekršku kar se tega tiče (kurčev opel - sranje od avta največje v zgodovini), z avtom od moje, ki ima ndm 2500 sem pa v prekršku izven kategorije.
Ker veliko delam s policijo, sem se pozanimal in je rekel miličnik da z avtom od moje gre vse skupaj na ograjeno parkirišče z mojim bo pa 200 kazni polovička 100..
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Tehnični pregled prikolice
AEgir napisal/-a:... in je rekel miličnik da z avtom od moje gre vse skupaj na ograjeno parkirišče z mojim bo pa 200 kazni polovička 100..
Ja in "miličnik" ima prav
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
Re: Tehnični pregled prikolice
jozko napisal/-a:AEgir napisal/-a:... in je rekel miličnik da z avtom od moje gre vse skupaj na ograjeno parkirišče z mojim bo pa 200 kazni polovička 100..
Ja in "miličnik" ima prav
"Miličniki" imajo vedno prav
LP
Boris
Boris
Re: Tehnični pregled prikolice
Nažalost pri tako strokovnih zadevah redkokdaj, pa imam non stop primere...
Re: Tehnični pregled prikolice
Jah lejte.
Če bi res naredil pizdarijo (huda nesreča....), potem se gre seveda po sodni poti ugotavljat kaj in koliko si vozil, ni to kar avtomatizem, da si zadnji v verižni nesreči in kriv za vse pred sabo, ker si vozil prazno 3t prikolico težko 700kg...
Če te pa ustavijo pa avtomatsko kazen+....kazen..
Je pa letos od 1.1. prepovedano izdajati potrdila o tehnični brezhibnosti "tamalih" 750kg prikolic, na tistih tehničnih pred gasilskimi domovi, ko pregledujejo traktorje... Škoda.
Če bi res naredil pizdarijo (huda nesreča....), potem se gre seveda po sodni poti ugotavljat kaj in koliko si vozil, ni to kar avtomatizem, da si zadnji v verižni nesreči in kriv za vse pred sabo, ker si vozil prazno 3t prikolico težko 700kg...
Če te pa ustavijo pa avtomatsko kazen+....kazen..
Je pa letos od 1.1. prepovedano izdajati potrdila o tehnični brezhibnosti "tamalih" 750kg prikolic, na tistih tehničnih pred gasilskimi domovi, ko pregledujejo traktorje... Škoda.
Hvala na razumevanju
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov