Webasto
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
Webasto
Pozdrav vsem
Sem nov član foruma. Imam jadrnico, samogradnja, po načrtu Sonic 40.
Imam vprašanje, na jadrnici imam vgrajen Webasto in mi javlja napako 3. Navodila sem med gradnjo nekam založil, zato sprašujem, če jih ima kdo pri roki.
Morski pozdrav
Sem nov član foruma. Imam jadrnico, samogradnja, po načrtu Sonic 40.
Imam vprašanje, na jadrnici imam vgrajen Webasto in mi javlja napako 3. Navodila sem med gradnjo nekam založil, zato sprašujem, če jih ima kdo pri roki.
Morski pozdrav
Klemen lep pozdrav.
Tukaj se pojavi en problem in namreč, nisi povedal kateri tip in model Webasta imaš in kaj se z njim dogaja.
Mogoče par opcij:
Ne greje oz. se ne vžge; lahko je zanič žarilna svečka in webasto po ciklu zaganjanja izklopi, lahko je pumpica za dovod goriva ali pa premajhna napetost.
No skratka najprej nam malo bolj opiši svojo težavo potem pa se bo že našlo kakšno mnenje.
Lp Mitja
Tukaj se pojavi en problem in namreč, nisi povedal kateri tip in model Webasta imaš in kaj se z njim dogaja.
Mogoče par opcij:
Ne greje oz. se ne vžge; lahko je zanič žarilna svečka in webasto po ciklu zaganjanja izklopi, lahko je pumpica za dovod goriva ali pa premajhna napetost.
No skratka najprej nam malo bolj opiši svojo težavo potem pa se bo že našlo kakšno mnenje.
Lp Mitja
Klemen pozdravljen na forumu
Napaka na Webastu, ki ti javlja kodo 3, pomeni previsoko ali prenizko napetost. Ne glede na to, kateri grelnik imaš vgrajen.
Preveri 220V del iz omarice na obali (v tem času se dogaja, da mornarji izklapljajo kable) FI-LS zaščito in avtomate za 220V, če jih imaš vgrajene, konkretno za polnilec.
V kolikor pa če kdo želi, lahko dopišem še preostale kode motenj.
LP
Napaka na Webastu, ki ti javlja kodo 3, pomeni previsoko ali prenizko napetost. Ne glede na to, kateri grelnik imaš vgrajen.
Preveri 220V del iz omarice na obali (v tem času se dogaja, da mornarji izklapljajo kable) FI-LS zaščito in avtomate za 220V, če jih imaš vgrajene, konkretno za polnilec.
V kolikor pa če kdo želi, lahko dopišem še preostale kode motenj.
LP
"Dobrega štromarja zruka samo slab šnops":)
Na upravljalnem elementu je na sredi trikotna led, ki ob normalnem delovanju (ni napake) sveti, v slučaju kakršnekoli napake pa utripa. Vsak utrip pomeni določeno napako, ki ustreza tabeli v nadaljevanju. Pet hitrih nizov impulzov pomeni presledek, teh se ne šteje, pozorni smo na počasne. Takole zgleda - - - - - __ - - - - - __ - - - - - __ - - - - -
N 00 - napaka na krmilni napravi - ni napajanja, zanič varovalka, slab kontakt na upravljalnem elementu.
N 01 - ni zagona po večih poskusih - ni goriva v sistemu, tudi če je prej Webasto normalno deloval, potem pa je ugasnil. Dozirna črpalka je zdozirala vso gorivo iz sistema.
N 02 - plamen ugasne - napaka povezana z gorivom, zanič nafta, lahko tudi voda vmes, že dotrajano gorilno razpršilo
N 03 - prenizka ali previsoka napetost - preverite napajanje 220V z obale, delovanje polnilca
N 04 - predčasna zaznava plamena - napaka povezana z elektroniko, potreben servis
N 06 - prekinitev ali kratek stik na temperaturnem tipalu - običajno je montiran nekje okoli navigacijke mize, preverite spoje.
N 07 - prekinitev ali kratek stik v dozirni črpalki - montirana za rezervoarjem goriva, preverite spoje, tudi na samem grelniku na spodnji strani, kjer je kratka črna cev
N 08 - prekinitev ali kratek stik v motorju ventilatorja - napaka nastane zaradi blokade grelnika, preverite, da je okoli grelnika čist prostor in ni zametan z ostalo opremo, potreben servis
N 09 - prekinitev ali kratek stik v žarilni igli - pri starejših grelnikih zaradi dotrajanja materiala, potreben servis
N 10 - pregrevanje - odprite usmernike zraka, zagotovite normalen pretok (kolikor zraka ventilator zajame, toliko ga mora poslati tudi naprej po ceveh) tudi napaka zaradi slabe montaže in razvoda
N 11 - prekinitev ali kratek stik v temperaturnem omejevalniku - napaka povezana z elektroniko in sensorji, potreben servis
N 12 - blokada grelnika - zaradi večkratnih neuspelih poskusov ali zaradi pregrevanja, pokliči servis za deblokado.
Še par varnostnih opozoril:
- ne blokirajte grelnika, okoli mora biti čist prostor
- izpušna cev ima visoko temperaturo, obvezno izolacija cevi
- preverite, kje je izpušni nastavek, bokobrane postavite stran od njega
- usmerniki zraka morajo biti odprti, vsaj malo, da ne pride do pregrevanja
- v slučaju, da vam pregori varovalka, jo zamenjajte z enako vrednostjo - 20A
- ob odhodu z barke najprej ugasnite grelnik, šele potem glavna stikala. Počakajte toliko, da vam grelnik z ventiliranjem ohladi sistem.
Upam, da je razumljivo in da ti pride prav ta diagnostika
N 00 - napaka na krmilni napravi - ni napajanja, zanič varovalka, slab kontakt na upravljalnem elementu.
N 01 - ni zagona po večih poskusih - ni goriva v sistemu, tudi če je prej Webasto normalno deloval, potem pa je ugasnil. Dozirna črpalka je zdozirala vso gorivo iz sistema.
N 02 - plamen ugasne - napaka povezana z gorivom, zanič nafta, lahko tudi voda vmes, že dotrajano gorilno razpršilo
N 03 - prenizka ali previsoka napetost - preverite napajanje 220V z obale, delovanje polnilca
N 04 - predčasna zaznava plamena - napaka povezana z elektroniko, potreben servis
N 06 - prekinitev ali kratek stik na temperaturnem tipalu - običajno je montiran nekje okoli navigacijke mize, preverite spoje.
N 07 - prekinitev ali kratek stik v dozirni črpalki - montirana za rezervoarjem goriva, preverite spoje, tudi na samem grelniku na spodnji strani, kjer je kratka črna cev
N 08 - prekinitev ali kratek stik v motorju ventilatorja - napaka nastane zaradi blokade grelnika, preverite, da je okoli grelnika čist prostor in ni zametan z ostalo opremo, potreben servis
N 09 - prekinitev ali kratek stik v žarilni igli - pri starejših grelnikih zaradi dotrajanja materiala, potreben servis
N 10 - pregrevanje - odprite usmernike zraka, zagotovite normalen pretok (kolikor zraka ventilator zajame, toliko ga mora poslati tudi naprej po ceveh) tudi napaka zaradi slabe montaže in razvoda
N 11 - prekinitev ali kratek stik v temperaturnem omejevalniku - napaka povezana z elektroniko in sensorji, potreben servis
N 12 - blokada grelnika - zaradi večkratnih neuspelih poskusov ali zaradi pregrevanja, pokliči servis za deblokado.
Še par varnostnih opozoril:
- ne blokirajte grelnika, okoli mora biti čist prostor
- izpušna cev ima visoko temperaturo, obvezno izolacija cevi
- preverite, kje je izpušni nastavek, bokobrane postavite stran od njega
- usmerniki zraka morajo biti odprti, vsaj malo, da ne pride do pregrevanja
- v slučaju, da vam pregori varovalka, jo zamenjajte z enako vrednostjo - 20A
- ob odhodu z barke najprej ugasnite grelnik, šele potem glavna stikala. Počakajte toliko, da vam grelnik z ventiliranjem ohladi sistem.
Upam, da je razumljivo in da ti pride prav ta diagnostika
"Dobrega štromarja zruka samo slab šnops":)
Pale, 2,3 Kw zračnega grelnika Webasto ni. Je 2Kw, 3,5 Kw -3,9 Kw EVO in 5 Kw oz 5,5 Kw Evo.
Lahko pa imaš vodni grelec ali pa Eberspacher.
Če mi zaupaš še dolžino barke in število kabin, ki jih hočeš ogrevati, ti bom priporočil pravega. Letošnja zima je kar huda, tudi na morju.
LP
Lahko pa imaš vodni grelec ali pa Eberspacher.
Če mi zaupaš še dolžino barke in število kabin, ki jih hočeš ogrevati, ti bom priporočil pravega. Letošnja zima je kar huda, tudi na morju.
LP
"Dobrega štromarja zruka samo slab šnops":)
Pale oprosti, čisto sem pozabil nate. Sliko poleg poglej pa ti bo vse jasno. Elektronike nimam na zalogi, bom pa jutri poklical na Webasto, če se njim še kaj valja po policah.
Na sodelovanje pa vsekakor lahko računaš, vedno. Marina Izola, skoraj vsak dan.
Pa lep pozdrav
Na sodelovanje pa vsekakor lahko računaš, vedno. Marina Izola, skoraj vsak dan.
Pa lep pozdrav
"Dobrega štromarja zruka samo slab šnops":)
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5110
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Webasto sem vgradil še, ko je bila barka v Trzinu zunaj pa pod ničlo in moram reči, da je bil do lanskega leta popolnoma dovolj Air Top 3500 (3,5kW) za 12m barko, ki ima vse stranice izolirane z 10-15mm armaflexa. Letos pa je malo opešal in ne daje več toliko toplote od sebe kot prej. Včeraj zjutraj sva se z Joškom dobila v marini Izola v klubu na kavi in podebatirala. Spomladi bo potrebno narediti remont in verjetno zamenjat gorilec, ki se iztroši. Joško hvala za nasvet sicer se pa slišiva (če ne prej), ko ga odmontiram.
Lep pozdrav
Nikola Tesla
Lep pozdrav
Nikola Tesla
Pozdrav vsem
Imam en star Webasto 1.8 kw in 24 v.Normalno je deloval in ima novo svečko.Pomotoma sem snel klemo na akumulatorju,ko je še deloval.Sedaj se ne zažene več ,ko ga vklopim,sliši se le preklaplanje enega releja.Ko ga z temperaturnim stikalom nazaj izklopim ,se pa ventilator vklopi, kot bi ga po delovanju hotel ohladiti.Za informacije že v naprej hvala.
LP Iztok
Imam en star Webasto 1.8 kw in 24 v.Normalno je deloval in ima novo svečko.Pomotoma sem snel klemo na akumulatorju,ko je še deloval.Sedaj se ne zažene več ,ko ga vklopim,sliši se le preklaplanje enega releja.Ko ga z temperaturnim stikalom nazaj izklopim ,se pa ventilator vklopi, kot bi ga po delovanju hotel ohladiti.Za informacije že v naprej hvala.
LP Iztok
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov