Webasto
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
evo takle webasto imam http://classicunimogs.com/manuals/webas ... _part1.pdf
potrebujem pumpo in instalacijo
potrebujem pumpo in instalacijo
Pale, to je pa zgodovina, vprašanje kaj se sploh še da dobit od opreme. Za te grelnike zagotovo nimam nič na zalogi. V naslednjih vrsticah ti bom opisal, kaj vse potrebuješ za varno delovanje sistema.
- nosilec grelnika, lahko ga daš naredit, ker ne verjamem, da ga lahko še kje dobimo
- izpušno cev za pline-preveri fi, lahko dobim fi 24, standardna dolžina je 1,5m, lahko pa tudi poljubno dolžino, vendar brez dušilca
- izolacijo za izpušno cev, še najcenejša je original
- izpušni nastavek, verjetno ga boš dal sam naredit, fi mora biti enak kot na izhodu plinov na grelniku
- upravljalni element, ki pa mora biti kompatibilen z grelnikom
- instalacija za napajanje in upravljanje
- temperaturni sensor, potrebuješ za uravnavanje temperature delovanja
- nastavek s cevjo in pribor za zajem goriva - to imam
- dozirna črpalka z instalacijo, mislim da si napisal, da je grelnik 24V. Ali je tudi napetost na barki 24V
- Ter seveda vse cevi, razvodnike in usmernike zraka, tu ni problem
Kot sem napisal, se nekateri elementi še dobijo, ostale bo treba dati napravit.
- nosilec grelnika, lahko ga daš naredit, ker ne verjamem, da ga lahko še kje dobimo
- izpušno cev za pline-preveri fi, lahko dobim fi 24, standardna dolžina je 1,5m, lahko pa tudi poljubno dolžino, vendar brez dušilca
- izolacijo za izpušno cev, še najcenejša je original
- izpušni nastavek, verjetno ga boš dal sam naredit, fi mora biti enak kot na izhodu plinov na grelniku
- upravljalni element, ki pa mora biti kompatibilen z grelnikom
- instalacija za napajanje in upravljanje
- temperaturni sensor, potrebuješ za uravnavanje temperature delovanja
- nastavek s cevjo in pribor za zajem goriva - to imam
- dozirna črpalka z instalacijo, mislim da si napisal, da je grelnik 24V. Ali je tudi napetost na barki 24V
- Ter seveda vse cevi, razvodnike in usmernike zraka, tu ni problem
Kot sem napisal, se nekateri elementi še dobijo, ostale bo treba dati napravit.
"Dobrega štromarja zruka samo slab šnops":)
josko kar se tice delov nosilci,izpuh razvodna napeljava ni problem to lahko naredim sam.kolega mi je zrihtal eno vezje od avtobusa oznaka je SG 1553-24v,15738a.ne vem pa ce je to tapravo.rabim upravljalni element, ki pa mora biti kompatibilen z grelnikom
- instalacija za napajanje in upravljanje
- temperaturni sensor, potrebuješ za uravnavanje temperature delovanja
- nastavek s cevjo in pribor za zajem goriva - to imam
- dozirna črpalka z instalacijo, mislim da si napisal, da je grelnik 24V. Ali je tudi napetost na barki 24Vna barki bo 12v
- instalacija za napajanje in upravljanje
- temperaturni sensor, potrebuješ za uravnavanje temperature delovanja
- nastavek s cevjo in pribor za zajem goriva - to imam
- dozirna črpalka z instalacijo, mislim da si napisal, da je grelnik 24V. Ali je tudi napetost na barki 24Vna barki bo 12v
Pale, razmišljam, če bi šla en dan skupaj na Webasto, jim pokazala tvoj grelec, pogledava tudi cene in potem vidiva, kako naprej.
Jaz te nočem odvrniti od ideje, da si montiraš ta grelnik v barko, razmišljam pa naprej. Kaj boš storil, če se ti po eni sezoni uniči gorilec. Ta je osnova vsakega grelnika, sestavljen pa je iz zelo tanke in med seboj prepletene mrežice, zato da se gorivo ob prehodu v komoro pod pritiskom razprši. V tem delu komore tudi prihaja do gorenja. Je pa zelo občutljiv na slabo gorivo, sploh če je preveč vodnih primesi. Je pa res, da v Sloveniji nimam toliko servisa, kot na Hrvaškem. Ampak tam pa tudi tankamo, kajne.
Seveda pa je potrebno pogledati tudi komoro in ostale elemente grelnika.
Po ZS ti pošljem mojo številko, imaš pa jo tudi v reklami desno.
LP
Jaz te nočem odvrniti od ideje, da si montiraš ta grelnik v barko, razmišljam pa naprej. Kaj boš storil, če se ti po eni sezoni uniči gorilec. Ta je osnova vsakega grelnika, sestavljen pa je iz zelo tanke in med seboj prepletene mrežice, zato da se gorivo ob prehodu v komoro pod pritiskom razprši. V tem delu komore tudi prihaja do gorenja. Je pa zelo občutljiv na slabo gorivo, sploh če je preveč vodnih primesi. Je pa res, da v Sloveniji nimam toliko servisa, kot na Hrvaškem. Ampak tam pa tudi tankamo, kajne.
Seveda pa je potrebno pogledati tudi komoro in ostale elemente grelnika.
Po ZS ti pošljem mojo številko, imaš pa jo tudi v reklami desno.
LP
"Dobrega štromarja zruka samo slab šnops":)
- Bojan 1962
- Kapitan
- Prispevkov: 155
- Pridružen: Če Feb 28, 2008 14:00
- Kraj: Stična
Lahko uporabljaš tudi kurilno olje, seveda pa moraš imeti še en ločen rezervoar.
Kakšnega smisla ne vidim, ker boš moral kurilca nosit v kanti in polnit v rezervoar, to pa znajo ponekod grdo gledat. Saj veš, Modra zastava.....
Do danes sem montiral odvzem za gorivo v samo en ločen rezervoar, vse ostalo v obstoječe in še to samo diesel.
LP
Kakšnega smisla ne vidim, ker boš moral kurilca nosit v kanti in polnit v rezervoar, to pa znajo ponekod grdo gledat. Saj veš, Modra zastava.....
Do danes sem montiral odvzem za gorivo v samo en ločen rezervoar, vse ostalo v obstoječe in še to samo diesel.
LP
"Dobrega štromarja zruka samo slab šnops":)
- Bojan 1962
- Kapitan
- Prispevkov: 155
- Pridružen: Če Feb 28, 2008 14:00
- Kraj: Stična
Saj imaš prav, glede na majhno porabo je res vsako kompliciranje odveč.
Po svoje pa se mi zdi da potrebuje wabasto zelo čisto nafto in da bi bilo bolje če bi se uporabljal zanj svoj rezervoar, hmmm samo potem bi bila v tem rezervoarju še bolj stara nafta... Vprašanje kaj je bolje, če deluje pa je tako ali tako vseeno.
Hvala za odgovor, lp Bojan
Po svoje pa se mi zdi da potrebuje wabasto zelo čisto nafto in da bi bilo bolje če bi se uporabljal zanj svoj rezervoar, hmmm samo potem bi bila v tem rezervoarju še bolj stara nafta... Vprašanje kaj je bolje, če deluje pa je tako ali tako vseeno.
Hvala za odgovor, lp Bojan
Včasih je bolje imeti mir,kot imeti prav
Da malo izpopolnimo našo vsesplošno izobrazbo, prilagam par slik o zgradbi grelnika Webasto
Na prvi sliki je grelnik, ki je odpovedal poslušnost po devetih letih in po 2100 urah nemotenega delovanja. V tem času je resnično deloval brez napake, kar je pokazala tudi diagnostika.
Skrajno desno je ventilator, ki potiska zrak med komoro in plastičnim ohišjem naprej po ceveh. Takoj za njim je srce vsakega grelnika, elektronika. Zgoraj sta dve odprtini: skozi desno se dozira zrak za pravilno izgorevanje, črni kabel pa je priključek za dozirno črpalko goriva. Skozi levo pa je izhod za dimne pline. Med njima je nastavek za cev za gorivo. Rumeni žici pa sta priključek za žarilno iglo.
Spodnji sliki prikazujeta gorilec grelnika in primerjava med novim in izrabljenim
LP
Na prvi sliki je grelnik, ki je odpovedal poslušnost po devetih letih in po 2100 urah nemotenega delovanja. V tem času je resnično deloval brez napake, kar je pokazala tudi diagnostika.
Skrajno desno je ventilator, ki potiska zrak med komoro in plastičnim ohišjem naprej po ceveh. Takoj za njim je srce vsakega grelnika, elektronika. Zgoraj sta dve odprtini: skozi desno se dozira zrak za pravilno izgorevanje, črni kabel pa je priključek za dozirno črpalko goriva. Skozi levo pa je izhod za dimne pline. Med njima je nastavek za cev za gorivo. Rumeni žici pa sta priključek za žarilno iglo.
Spodnji sliki prikazujeta gorilec grelnika in primerjava med novim in izrabljenim
LP
"Dobrega štromarja zruka samo slab šnops":)
Jaz imam pa vprašanje za avtomobilsko Webasto Tele Thermo Top C.
Ali je mogoče ugotovt, kater daljinec moram kupit (rabljenega, ker novih ni več), glede na vgrajene komponente v grelcu?
Povzetek
Kupil sem Webasto, ki je bila brez daljinca, ima pa sprejemnik in anteno.
Gre se pa za Thermo top Z/C-B letnik 1996/7.
Hvala in LP
Ali je mogoče ugotovt, kater daljinec moram kupit (rabljenega, ker novih ni več), glede na vgrajene komponente v grelcu?
Povzetek
Kupil sem Webasto, ki je bila brez daljinca, ima pa sprejemnik in anteno.
Gre se pa za Thermo top Z/C-B letnik 1996/7.
Hvala in LP
Sem že dobil odgovor z nemškega Webasta, da bi rabil T6 pilota, kar je pa praktično neizvedljivo.
Slovenski Webasto bi pa samo za mastne denarje prodajal novo robo, pomoči pa ni nobene, še na maile nočejo več odgovarjat, ko jim poveš, da nočeš nove robe ampak rabiš informacije ...
Verjetno je pomagalo to, da sem jim napisal, da nočem nove robe, ampak bi kupil rabljeno na eBayu.
Sem pa tudi nemce obvestil kakšen odnos imajo naši.
LP
Slovenski Webasto bi pa samo za mastne denarje prodajal novo robo, pomoči pa ni nobene, še na maile nočejo več odgovarjat, ko jim poveš, da nočeš nove robe ampak rabiš informacije ...
Verjetno je pomagalo to, da sem jim napisal, da nočem nove robe, ampak bi kupil rabljeno na eBayu.
Sem pa tudi nemce obvestil kakšen odnos imajo naši.
LP
Vidim da je tu kr nekaj debate o webastotih. Će lahko pristavim še moj lonček. Že nekaj časa razmišljam o montaži le tega. Vkolikor mi lahko, da kdo kaki pameten nasvet za desetmetrsko jadrnico ki ma napeljavo 12 v. nekaj sem že pregledal in nekaj dobil. Rad bi pa mel kak vaš nasvet kje in kako.
Za odgovor najlepša hvala.
Za odgovor najlepša hvala.
pomisli in zgodilo se bo
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov