Izvenkrmni motorji Parsun

Novosti, ki se pojavljajo na področju motornih plovil in jadrnic

Moderatorji: moderator2, moderator

dinksi
Admiral
Prispevkov: 632
Pridružen: So Nov 22, 2008 19:08
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a dinksi » Ne Jan 31, 2010 22:49

Nikola

Ni treba vprašat Rožeja, če se ti ne mudi. Jutri ti jaz napišem momente za par malih motorčkov z enim valjem. Yamahina F4A je tudi 112cm3 in 59x41.

L.p.
Dinksi

P.s.
Na višji sliki glave zgleda kot da bi z 1mm pobral celotno višino od roba do ventila. Šele na zadnji sliki se lepše vidi višino tega roba.
dinksi
Admiral
Prispevkov: 632
Pridružen: So Nov 22, 2008 19:08
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a dinksi » Po Feb 01, 2010 23:03

Yamaha F4A

Glava vijaki M8 stiskaš v dveh korakih 15 in 30Nm.
Vijak M6 v dveh korakih 6 in 12Nm.
Pokrov gredi vijak M8 v dveh korakih 10 in 22Nm.
Ojnica vijak M7 22Nm.
Magnet 44Nm.
Sam te vijake stiskam z moment ključem, ostale pa po občutku.

L.p.
Dinksi
Uporabniški avatar
Nikola T.
Admiral
Prispevkov: 5106
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Nikola T. » Po Feb 01, 2010 23:05

Hvala Dinksi :D
Imam komplet moment ključev od finih do ta'močnih.
Bom verjetno jutri sestavil.
LP
kotulc
Kontraadmiral
Prispevkov: 295
Pridružen: Ne Jul 26, 2009 14:12

OdgovorNapisal/-a kotulc » To Mar 16, 2010 16:24

Opazil sem, da sedaj pri nakupu Parsun motorjev oglašujejo tudi 2letno garancijo in možnost uveljavljanja na številnih servisih na Hrvaškem, kar je z vidika težav na dopustu lahko zelo koristno, problematično je le da v SLO še ni kakšnega pooblaščenega servisa.

Mogoče kdo ve, če so v novih serija Parsuna kaj izboljšali kvaliteto. Upam da jim uspe in bodo posledično cene tudi ostalih motorjev padle, ker se mi zdijo cene preko 1000€ za 4KM motor pretirane v primerjavi s kosilnico 4KM, ki stane 200€ in brez težav dela 15 let. (brez servisov, z menjavo olja enkrat na nekaj let :) )
Uporabniški avatar
Gaso
Admiral
Prispevkov: 1480
Pridružen: To Dec 09, 2008 09:38
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Gaso » To Mar 16, 2010 16:40

kotulc napisal/-a: ker se mi zdijo cene preko 1000€ za 4KM motor pretirane v primerjavi s kosilnico 4KM, ki stane 200€ in brez težav dela 15 let. (brez servisov, z menjavo olja enkrat na nekaj let :) )

To pa je primerjava :lol: :lol: :lol:
janadino
Admiral
Prispevkov: 3967
Pridružen: Če Okt 11, 2007 14:57

OdgovorNapisal/-a janadino » Sr Mar 17, 2010 12:25

Tako je in to kosilnica z košem. :!:

Malo me moti pri oglasih za te motorje, da je v prvi vrsti napisano vrhunski motorji nato pa da so servisi vsepovsod, v vsaki vasi. Kaj boš z servisom, če je motor vrhunski :?: Očitno ni tak vrhunski.
Guma je guma, zaenkrat.
kotulc
Kontraadmiral
Prispevkov: 295
Pridružen: Ne Jul 26, 2009 14:12

OdgovorNapisal/-a kotulc » Sr Mar 17, 2010 13:30

Mogoče pa Nikola Tesla napiše kaj več o kvaliteti teh motorjev, sedaj ko jih je dodobra spoznal :D
Uporabniški avatar
Nikola T.
Admiral
Prispevkov: 5106
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Nikola T. » Sr Mar 17, 2010 17:00

Meni se ne zdijo zaenkrat Parsun motorji nič slabši ali boljši od kakšne original Yamahe je pa res, da so za generacijo starejši. Več ali manj je dejansko vse odvisno od vzdrževanja, če ga ne boš splakoval z sladko vodo in menjaval olja v peti in motorju, potem noben motor ne bo dolgo zdržal. Zadnjič sem pri Rožeju (moj sosed) videl motor zanemarjen u nulo tako, da je bila po par letih potrebna skoraj generalka. Vsi kanali so bili zabiti do konca lastnik pa baje niti enkrat ni po uporabi splaknil motorja z sladko vodo niti ni nikoli zamenjal olja. Brez vzdrževanja bo še tako dober motor kmalu odpovedal. Priprava na zimovanje je zelo pomembna.
Lep pozdrav
Nikola Tesla :D
bouton
Admiral
Prispevkov: 873
Pridružen: So Dec 22, 2007 13:41

OdgovorNapisal/-a bouton » Sr Mar 17, 2010 19:12

Jaz imam oba (4 taktna). Yamaha 15 in Parsun 5. Za oba skrbim enako in imam mnenje, da je Yamaha v povsem drugem kakovostnem in zanesljivostnem razredu.
ploc
Poddesetnik
Prispevkov: 4
Pridružen: Ne Maj 16, 2010 17:00

OdgovorNapisal/-a ploc » Ne Maj 16, 2010 17:03

bouton napisal/-a:Jaz imam oba (4 taktna). Yamaha 15 in Parsun 5. Za oba skrbim enako in imam mnenje, da je Yamaha v povsem drugem kakovostnem in zanesljivostnem razredu.


Primerjaj YAMAHO 5 s Parsunom 5. In Yamaho 15 s Parsunom 15... ne pa Mercedesa G klaso z A :D
ploc
Poddesetnik
Prispevkov: 4
Pridružen: Ne Maj 16, 2010 17:00

OdgovorNapisal/-a ploc » Ne Maj 16, 2010 17:19

Moje mnenje - za ta denar predober motor...prakticno neunicljiv, ce z njim rokujete kot je napisano v navodilih. Model 2.6 in 4 boljsa od Yamahe! Sicer pa sem to izvedel od HR ribicev, ki imajo Parsun motorje na testu ze 2 leti (uporabljajo jih vsak po 3h dan in vse dni v letu). Olje je treba menjat glede na T okolice pa bo. Kitajc je res Kitajc, sam pri Parsunu stojijo zadaj Americani / od investicij, bank,... celotno podjetje Parsun ima naslove registrirane v U.S.A. Drugace pa sem si jih ogledal na Parsun Slovenija in so res kvaliteta 1A (ostali Kitajski izmecki - Hyfong, Sail,... pa so res slabse kvalitete!). Sicer pa vse to dela Parsun, le da ohisja prebarvajo, mal spremenijo linijo in dajo slabso kvaliteto kot v svoje. Zato so se tolk cenejsi in tolk bolj za nic. Pa se Parsun ima garancijo po Evropi, Avstraliji, Canadi, Ameriki, Afriki, Aziji,... kot se sika!

Mal sm naredil racunice: YAMAHO/HONDO je zaenkrat dobro kupit ce kupujete nad 30KM, Parsuna pa do 30KM. Cena prevaga na koncu zal vse. Pa se vrhunska kvaliteta je vkljucena.
Tohatsu je pa itak tudi Kitajc - popolnoma enaki, le cene JAp navite.

Se se spomnete kako smo se pred 10 letam smejali Kitajcem? Zdej se pa oni nam. Prvo smo jim pomagali, zdej nas bodo pa se unicli. Vse kar je JAP, USA, EU , se izdeluje na Kitajskem. Samo cakamo se lahko da nkdo odkupi TOMOS MARINE, ki jih bodo izdelovali na Kitajskem in jih prodajali pod made in slovenia (samo CE tablice se bodo limale v SLO).

Sicer pa so KITAJSKIinzeneringi ze na samem vrhu v svetu, gradnje, arhitektura, strojnistvo, kemija... razmislite malo - devati EU tajkunom ali delovnem Kitajcu
:idea:
vento
Poročnik bojne ladje
Prispevkov: 89
Pridružen: Po Jun 15, 2009 22:16
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a vento » Ne Maj 16, 2010 18:01

ploc napisal/-a:...
Mal sm naredil racunice: YAMAHO/HONDO je zaenkrat dobro kupit ce kupujete nad 30KM, Parsuna pa do 30KM. Cena prevaga na koncu zal vse. Pa se vrhunska kvaliteta je vkljucena.
Tohatsu je pa itak tudi Kitajc - popolnoma enaki, le cene JAp navite.

Se se spomnete kako smo se pred 10 letam smejali Kitajcem? Zdej se pa oni nam. Prvo smo jim pomagali, zdej nas bodo pa se unicli. Vse kar je JAP, USA, EU , se izdeluje na Kitajskem. Samo cakamo se lahko da nkdo odkupi TOMOS MARINE, ki jih bodo izdelovali na Kitajskem in jih prodajali pod made in slovenia (samo CE tablice se bodo limale v SLO).

Sicer pa so KITAJSKIinzeneringi ze na samem vrhu v svetu, gradnje, arhitektura, strojnistvo, kemija... razmislite malo - devati EU tajkunom ali delovnem Kitajcu
:idea:

Toliko reklame za tale Parsun (pa ne samo v tem tekstu!) :)
No, nekaj navedb bi pokomentiral:
Strinjam se, da Kitajci znajo marsikaj narediti in to tudi dobro. Če je dobro, potem je tudi cena bližje "originalu".
Yamaho/Hondo je dobro kupiti tudi do 30KM. To bom storil tudi sam, če ne bo prevagal 25KM e-tec (ameriški!) ali kaj drugega.
Bojmo se trenutka, ko bodo vse izdelovali Kitajci. :!:
Uporabniški avatar
Nikola T.
Admiral
Prispevkov: 5106
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Nikola T. » Po Jul 05, 2010 08:32

Dan pred odhodom na 2. ruto morjeplovcev sem dokončno skupaj sestavil mojega 5hp Parsuna. Manjkala mi je pogonska gred katero sem naročil že januarja. Dobil pa sem jo šele par dni pred uspešnim dokončanjem obnove

Glava je bila pred brušenjem takšna
Slika

in po brušenju
Slika

Predvidevam, da je bila glava pobrušena za 0,7- 0,9mm, kar se približno vidi na razliki med slikama. Kompresija je bila prej okoli 1:6,0-6,5 sedaj pa je 1: 7-8, kar se odraža negativno samo v malce večji sili, ki je potrebna pri potegu za vžig. Vse ostalo pa je sedaj veliko bolje in kar je najpomembneje, gumenjak sedaj zglisira celo z menoj in to je to, kar sem želel doseči.
Zelo sem zadovoljen z rezultatom obenem pa sem do podrobnosti spoznal ta izvenkrmni motor, ki je v globalu izdelan odlično. Pripombo imam predvsem na tri sestavne dele. Površno, preozko je izdelan pokrov motorja, prijemališče spodnje žične potege za preprečitev starta kadar je motor v prestavi ima nastavek s preširokim utorom, zato bovden, če ni dobro napet, izskoči. To sem rešil s podlaganjem penaste gume, Za priključiti potego za hladni start (zauh) je potrebno odviti filter zraka in vplinjač. Ostalo je BP.

Katarina sedaj uživa v novem (obnovljenem) "gliserju"
Slika

Slika

Sedaj, ko je motor prebarvan nima nekih originalnih nalepk ima pa zato napis "tender to Ariela" in napis "Morjeplovec".

Lep pozdrav
Nikola Tesla :D
Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8817
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a admin » To Jul 06, 2010 21:43

Bravo Nikola Tesla, obnovljeni kitajček odlično izgleda.
kotulc
Kontraadmiral
Prispevkov: 295
Pridružen: Ne Jul 26, 2009 14:12

OdgovorNapisal/-a kotulc » To Jul 06, 2010 22:36

Najverjetneje je še boljši kot original :D

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gosta