Izvenkrmni motorji Parsun
Moderatorji: moderator2, moderator
Nikola
Ni treba vprašat Rožeja, če se ti ne mudi. Jutri ti jaz napišem momente za par malih motorčkov z enim valjem. Yamahina F4A je tudi 112cm3 in 59x41.
L.p.
Dinksi
P.s.
Na višji sliki glave zgleda kot da bi z 1mm pobral celotno višino od roba do ventila. Šele na zadnji sliki se lepše vidi višino tega roba.
Ni treba vprašat Rožeja, če se ti ne mudi. Jutri ti jaz napišem momente za par malih motorčkov z enim valjem. Yamahina F4A je tudi 112cm3 in 59x41.
L.p.
Dinksi
P.s.
Na višji sliki glave zgleda kot da bi z 1mm pobral celotno višino od roba do ventila. Šele na zadnji sliki se lepše vidi višino tega roba.
Opazil sem, da sedaj pri nakupu Parsun motorjev oglašujejo tudi 2letno garancijo in možnost uveljavljanja na številnih servisih na Hrvaškem, kar je z vidika težav na dopustu lahko zelo koristno, problematično je le da v SLO še ni kakšnega pooblaščenega servisa.
Mogoče kdo ve, če so v novih serija Parsuna kaj izboljšali kvaliteto. Upam da jim uspe in bodo posledično cene tudi ostalih motorjev padle, ker se mi zdijo cene preko 1000€ za 4KM motor pretirane v primerjavi s kosilnico 4KM, ki stane 200€ in brez težav dela 15 let. (brez servisov, z menjavo olja enkrat na nekaj let )
Mogoče kdo ve, če so v novih serija Parsuna kaj izboljšali kvaliteto. Upam da jim uspe in bodo posledično cene tudi ostalih motorjev padle, ker se mi zdijo cene preko 1000€ za 4KM motor pretirane v primerjavi s kosilnico 4KM, ki stane 200€ in brez težav dela 15 let. (brez servisov, z menjavo olja enkrat na nekaj let )
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5110
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Meni se ne zdijo zaenkrat Parsun motorji nič slabši ali boljši od kakšne original Yamahe je pa res, da so za generacijo starejši. Več ali manj je dejansko vse odvisno od vzdrževanja, če ga ne boš splakoval z sladko vodo in menjaval olja v peti in motorju, potem noben motor ne bo dolgo zdržal. Zadnjič sem pri Rožeju (moj sosed) videl motor zanemarjen u nulo tako, da je bila po par letih potrebna skoraj generalka. Vsi kanali so bili zabiti do konca lastnik pa baje niti enkrat ni po uporabi splaknil motorja z sladko vodo niti ni nikoli zamenjal olja. Brez vzdrževanja bo še tako dober motor kmalu odpovedal. Priprava na zimovanje je zelo pomembna.
Lep pozdrav
Nikola Tesla
Lep pozdrav
Nikola Tesla
Moje mnenje - za ta denar predober motor...prakticno neunicljiv, ce z njim rokujete kot je napisano v navodilih. Model 2.6 in 4 boljsa od Yamahe! Sicer pa sem to izvedel od HR ribicev, ki imajo Parsun motorje na testu ze 2 leti (uporabljajo jih vsak po 3h dan in vse dni v letu). Olje je treba menjat glede na T okolice pa bo. Kitajc je res Kitajc, sam pri Parsunu stojijo zadaj Americani / od investicij, bank,... celotno podjetje Parsun ima naslove registrirane v U.S.A. Drugace pa sem si jih ogledal na Parsun Slovenija in so res kvaliteta 1A (ostali Kitajski izmecki - Hyfong, Sail,... pa so res slabse kvalitete!). Sicer pa vse to dela Parsun, le da ohisja prebarvajo, mal spremenijo linijo in dajo slabso kvaliteto kot v svoje. Zato so se tolk cenejsi in tolk bolj za nic. Pa se Parsun ima garancijo po Evropi, Avstraliji, Canadi, Ameriki, Afriki, Aziji,... kot se sika!
Mal sm naredil racunice: YAMAHO/HONDO je zaenkrat dobro kupit ce kupujete nad 30KM, Parsuna pa do 30KM. Cena prevaga na koncu zal vse. Pa se vrhunska kvaliteta je vkljucena.
Tohatsu je pa itak tudi Kitajc - popolnoma enaki, le cene JAp navite.
Se se spomnete kako smo se pred 10 letam smejali Kitajcem? Zdej se pa oni nam. Prvo smo jim pomagali, zdej nas bodo pa se unicli. Vse kar je JAP, USA, EU , se izdeluje na Kitajskem. Samo cakamo se lahko da nkdo odkupi TOMOS MARINE, ki jih bodo izdelovali na Kitajskem in jih prodajali pod made in slovenia (samo CE tablice se bodo limale v SLO).
Sicer pa so KITAJSKIinzeneringi ze na samem vrhu v svetu, gradnje, arhitektura, strojnistvo, kemija... razmislite malo - devati EU tajkunom ali delovnem Kitajcu
Mal sm naredil racunice: YAMAHO/HONDO je zaenkrat dobro kupit ce kupujete nad 30KM, Parsuna pa do 30KM. Cena prevaga na koncu zal vse. Pa se vrhunska kvaliteta je vkljucena.
Tohatsu je pa itak tudi Kitajc - popolnoma enaki, le cene JAp navite.
Se se spomnete kako smo se pred 10 letam smejali Kitajcem? Zdej se pa oni nam. Prvo smo jim pomagali, zdej nas bodo pa se unicli. Vse kar je JAP, USA, EU , se izdeluje na Kitajskem. Samo cakamo se lahko da nkdo odkupi TOMOS MARINE, ki jih bodo izdelovali na Kitajskem in jih prodajali pod made in slovenia (samo CE tablice se bodo limale v SLO).
Sicer pa so KITAJSKIinzeneringi ze na samem vrhu v svetu, gradnje, arhitektura, strojnistvo, kemija... razmislite malo - devati EU tajkunom ali delovnem Kitajcu
ploc napisal/-a:...
Mal sm naredil racunice: YAMAHO/HONDO je zaenkrat dobro kupit ce kupujete nad 30KM, Parsuna pa do 30KM. Cena prevaga na koncu zal vse. Pa se vrhunska kvaliteta je vkljucena.
Tohatsu je pa itak tudi Kitajc - popolnoma enaki, le cene JAp navite.
Se se spomnete kako smo se pred 10 letam smejali Kitajcem? Zdej se pa oni nam. Prvo smo jim pomagali, zdej nas bodo pa se unicli. Vse kar je JAP, USA, EU , se izdeluje na Kitajskem. Samo cakamo se lahko da nkdo odkupi TOMOS MARINE, ki jih bodo izdelovali na Kitajskem in jih prodajali pod made in slovenia (samo CE tablice se bodo limale v SLO).
Sicer pa so KITAJSKIinzeneringi ze na samem vrhu v svetu, gradnje, arhitektura, strojnistvo, kemija... razmislite malo - devati EU tajkunom ali delovnem Kitajcu
Toliko reklame za tale Parsun (pa ne samo v tem tekstu!)
No, nekaj navedb bi pokomentiral:
Strinjam se, da Kitajci znajo marsikaj narediti in to tudi dobro. Če je dobro, potem je tudi cena bližje "originalu".
Yamaho/Hondo je dobro kupiti tudi do 30KM. To bom storil tudi sam, če ne bo prevagal 25KM e-tec (ameriški!) ali kaj drugega.
Bojmo se trenutka, ko bodo vse izdelovali Kitajci.
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5110
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Dan pred odhodom na 2. ruto morjeplovcev sem dokončno skupaj sestavil mojega 5hp Parsuna. Manjkala mi je pogonska gred katero sem naročil že januarja. Dobil pa sem jo šele par dni pred uspešnim dokončanjem obnove
Glava je bila pred brušenjem takšna
in po brušenju
Predvidevam, da je bila glava pobrušena za 0,7- 0,9mm, kar se približno vidi na razliki med slikama. Kompresija je bila prej okoli 1:6,0-6,5 sedaj pa je 1: 7-8, kar se odraža negativno samo v malce večji sili, ki je potrebna pri potegu za vžig. Vse ostalo pa je sedaj veliko bolje in kar je najpomembneje, gumenjak sedaj zglisira celo z menoj in to je to, kar sem želel doseči.
Zelo sem zadovoljen z rezultatom obenem pa sem do podrobnosti spoznal ta izvenkrmni motor, ki je v globalu izdelan odlično. Pripombo imam predvsem na tri sestavne dele. Površno, preozko je izdelan pokrov motorja, prijemališče spodnje žične potege za preprečitev starta kadar je motor v prestavi ima nastavek s preširokim utorom, zato bovden, če ni dobro napet, izskoči. To sem rešil s podlaganjem penaste gume, Za priključiti potego za hladni start (zauh) je potrebno odviti filter zraka in vplinjač. Ostalo je BP.
Katarina sedaj uživa v novem (obnovljenem) "gliserju"
Sedaj, ko je motor prebarvan nima nekih originalnih nalepk ima pa zato napis "tender to Ariela" in napis "Morjeplovec".
Lep pozdrav
Nikola Tesla
Glava je bila pred brušenjem takšna
in po brušenju
Predvidevam, da je bila glava pobrušena za 0,7- 0,9mm, kar se približno vidi na razliki med slikama. Kompresija je bila prej okoli 1:6,0-6,5 sedaj pa je 1: 7-8, kar se odraža negativno samo v malce večji sili, ki je potrebna pri potegu za vžig. Vse ostalo pa je sedaj veliko bolje in kar je najpomembneje, gumenjak sedaj zglisira celo z menoj in to je to, kar sem želel doseči.
Zelo sem zadovoljen z rezultatom obenem pa sem do podrobnosti spoznal ta izvenkrmni motor, ki je v globalu izdelan odlično. Pripombo imam predvsem na tri sestavne dele. Površno, preozko je izdelan pokrov motorja, prijemališče spodnje žične potege za preprečitev starta kadar je motor v prestavi ima nastavek s preširokim utorom, zato bovden, če ni dobro napet, izskoči. To sem rešil s podlaganjem penaste gume, Za priključiti potego za hladni start (zauh) je potrebno odviti filter zraka in vplinjač. Ostalo je BP.
Katarina sedaj uživa v novem (obnovljenem) "gliserju"
Sedaj, ko je motor prebarvan nima nekih originalnih nalepk ima pa zato napis "tender to Ariela" in napis "Morjeplovec".
Lep pozdrav
Nikola Tesla
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov