Samogradnja plovila
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Samogradnja plovila
Pozdravljeni
Zanima me koliko od vas ste zgradili sami plovilo.
Zanima me kaksne so vase izkusnje pri gradnji ter kaksni so postopki z "birokracijo" pri sami splovbi ter uporabi samograjenega colna/plovila.
hvala
Lp
Zanima me koliko od vas ste zgradili sami plovilo.
Zanima me kaksne so vase izkusnje pri gradnji ter kaksni so postopki z "birokracijo" pri sami splovbi ter uporabi samograjenega colna/plovila.
hvala
Lp
Re: Samogradnja plovila
Mr007 napisal/-a:Pozdravljeni
Zanima me koliko od vas ste zgradili sami plovilo.
Zanima me kaksne so vase izkusnje pri gradnji ter kaksni so postopki z "birokracijo" pri sami splovbi ter uporabi samograjenega colna/plovila.
hvala
Lp
Nekaj malega nas je samograditeljev. Ko začneš, je krasno, nekaj ustvarjaš, gledaš kako napreduje. Potem prideš v fazo, kot jo strokovnjaki imenujejo, piromanija. Takrat je dobro , da nimaš zraven vžigalic ali kaj podobnega. Ta faza je posledica čudnih okoliščin. Mm, se spreminjajo v cm, potem v dm, tudi stopinjam se zmeša, "ugotoviš", da načrt sploh ni pravilen. In ta presneta ura, pa kolendar total ponorita. Takrat, ko je bila planirana prva vožnja in prva steklenica Travarice, si še pri izdelavi nadgradnje. Ko oz. če to prebrodiš, lahko rečeš, zdaj , pa me sam bog ne zaustavi več. Edino mogoče kdo iz Klasifikacijskega zavoda, če seveda šparaš pri kvaliteti in kvantiteti materialov( samo še šibice ti preostanejo).Birokracija je ( še ) v mejah normale. Gradnjo prijaviš, vmes pridejo pogledat in če je vse OK dobiš dokument s katerim greš na kapitanijo in ga registiraš.Tako , v grobem opisu.
LP
LP
Tule tudi mene zanima par stvari, za enkrat še samo malo tipam in nabiram podatke.
Torej kako je z uvozom t.i. "kit" izvedbe. Se pravi pri južnih sosedih bi kupil kalup, potem ostalo bi delal sam.
Verjetno je na koncu potreben pregled s strani Lloyda, so potrebni kakšni ekstra papirji?
Kako je pa s samim uvozom takšne zadeve (kit izvedba) iz Hrvaške?
Torej kako je z uvozom t.i. "kit" izvedbe. Se pravi pri južnih sosedih bi kupil kalup, potem ostalo bi delal sam.
Verjetno je na koncu potreben pregled s strani Lloyda, so potrebni kakšni ekstra papirji?
Kako je pa s samim uvozom takšne zadeve (kit izvedba) iz Hrvaške?
LP, Uroš.
u-r-o-s napisal/-a:Tule tudi mene zanima par stvari, za enkrat še samo malo tipam in nabiram podatke.
Torej kako je z uvozom t.i. "kit" izvedbe. Se pravi pri južnih sosedih bi kupil kalup, potem ostalo bi delal sam.
Verjetno je na koncu potreben pregled s strani Lloyda, so potrebni kakšni ekstra papirji?
Kako je pa s samim uvozom takšne zadeve (kit izvedba) iz Hrvaške?
Pri uvozu , verjetno ne bo problemov(preveri na carini), od proizvajalca boš rabil dokument o skladnosti (tu bo verjetno večji problem), potem pa vse kot pri samogradnji (celotni ).Prijava gradnje pri Klasifikacijskem zavodu ( kot že omenjaš Lloyd v KP, Bureau Veritas KP, Rina s.p.a. v Izoli ), vse račune od nakupov materiala, izjava (tvoja ) o samogradnji.Obilo sreče
LP
Mr 007 moj prvi post tukaj gor je namenjen tebi saj se mi je ob tvojem vprašanju vrnilo v misli tisoče takšnih in drugačnih spominov na čas izpred sedmih let, ko sem začel z izdelavo družinske jadrnice Šket 80 in je dve leti zatem bila krščena v Portorožki marini z imenom Casa del papa. Barka, ki jo zgradiš sam in jo opremiš po svojem okusu in zmožnostih pa ti poleg vsega tega še uspe pravilno izračunat vse zakonitosti od balasta do vgradnje notranjega motorja se lahko primerja samo z rojstvom prvega otroka pri katerem si se prvič počutil inn ter rekel - no kaj pomembnejšega pa se ne da doživeti. O pa se lahko doživi zraven pa tako vstrajno dobivaš sive lase od skrbi kako se bo vse skupaj končalo.
Za uspešno avanturo v ladjedelništvu je zelo pomembna podpora družine in pa s koliko volje in denarja v žepu se lotevaš podviga meni je vsega manjkalo čisto malo ampak dovolj, da nisem končal nekaj drobnarij, ki niso pomembne za plovbo in pa, da sem po letu dni barko prodal ker sta me otroka in žena zbojkotirala in sem lahko na jadranje hodil samo še s prijatelji.
Po vseh teh perepetijah sem bil še lastnik male pet meterse barčice Istranke, ki pa je bila spet prepočasna za karkoli drugega kod ribičijo med otočki srednje Dalmacije in od prejšnjega tedna pa se po morju prevažam s pet in pol meterskim gumenjakom in Yamaho 70. Kaj bo prinesel čas še ne vem samo nekaj pa zagotovo vem, da ti izgradnja plovila od nič do morja prinese veliko samo zaupanja in pa potrdilo o osebni sposobnosti nekaj narediti s svojimi rokami. Pa še nekaj nikoli ampak res nikoli ne ponavljaj istih napak jas jih ne.
lp PAPA
Za uspešno avanturo v ladjedelništvu je zelo pomembna podpora družine in pa s koliko volje in denarja v žepu se lotevaš podviga meni je vsega manjkalo čisto malo ampak dovolj, da nisem končal nekaj drobnarij, ki niso pomembne za plovbo in pa, da sem po letu dni barko prodal ker sta me otroka in žena zbojkotirala in sem lahko na jadranje hodil samo še s prijatelji.
Po vseh teh perepetijah sem bil še lastnik male pet meterse barčice Istranke, ki pa je bila spet prepočasna za karkoli drugega kod ribičijo med otočki srednje Dalmacije in od prejšnjega tedna pa se po morju prevažam s pet in pol meterskim gumenjakom in Yamaho 70. Kaj bo prinesel čas še ne vem samo nekaj pa zagotovo vem, da ti izgradnja plovila od nič do morja prinese veliko samo zaupanja in pa potrdilo o osebni sposobnosti nekaj narediti s svojimi rokami. Pa še nekaj nikoli ampak res nikoli ne ponavljaj istih napak jas jih ne.
lp PAPA
^^^^^^^^^^^||
|______________||'""|""\__,_
|UNION_je zakon!!||__ |__|__ |)
I(@) |(@)"""**|(@)(@)****|(@)
|______________||'""|""\__,_
|UNION_je zakon!!||__ |__|__ |)
I(@) |(@)"""**|(@)(@)****|(@)
u-r-o-s napisal/-a:A kej pomaga če ima čoln, ki je sicer zgrajen v tovarni kašne papirje. Recimo če kupim kalup od donata 800, ali je postopek enak za vse "samogradnje"?
Tukaj sem malo zmeden... Ne verjamem, da bi ti Donat prodal kalup. A vi mislite trup v kit izvedbi ali res mislite kakšne stare kalupe s hrvaške vlačit? Ker če to slednje, potem se zorganizirajte in odlijte vsaj 5 trupov, pa bo mogoče še zelo ekonomično.
LP
u-r-o-s napisal/-a:A kej pomaga če ima čoln, ki je sicer zgrajen v tovarni kašne papirje. Recimo če kupim kalup od donata 800, ali je postopek enak za vse "samogradnje"?
Seveda pomaga, celo moraš imeti papirje pri registraciji.Pri gradnji po kalupu že utečene proizvodnje(plovila), boš imel malo prednosti, vendar te čaka isto; prijava gradnje na Klas. zavod, kontrola z njihove strani, pred končanjem, test končanega plovila. Sedaj pa eno vprašanje; se ti za izdelavo enega plovila, izplača kupit kalup. Koliko se meni zdi , je to zelo draga zadeva, pa če tudi iz opuščenega programa ?
LP
No pa smo razjasnili, sedaj tudi tebi atilone ni treba odgovarjat.
Fantje bi kupili gotove trupe brez opreme in ne kalupa!
Pri samogradnji pa je treba pazit, ker zadeve potem nakako ne smeš prodati. Na barki naj bi se vozil vedno ti, ne moreš je dati v charter... No to sem slišal, ne poznam pa natančno zakonodaje. Je kdo to posebej preštudiral???
LP
Fantje bi kupili gotove trupe brez opreme in ne kalupa!
Pri samogradnji pa je treba pazit, ker zadeve potem nakako ne smeš prodati. Na barki naj bi se vozil vedno ti, ne moreš je dati v charter... No to sem slišal, ne poznam pa natančno zakonodaje. Je kdo to posebej preštudiral???
LP
Oče je že kar nekaj let nazaj (1988) izdelal plovilo na tak način. Takrat priljubljeno y33 in sicer kupljen trup, vse ostalo v lastni režiji. Bili lastniki do leta 2000, nato prodali.
Takrat sicer ni bilo toliko kompliciranja kot je danes, vendar se je zadeva prodala bp.
In tudi sicer ne vem zakaj bi bil omenjen s prodajo, če vse štima s strani recimo Lloyda?!
Takrat sicer ni bilo toliko kompliciranja kot je danes, vendar se je zadeva prodala bp.
In tudi sicer ne vem zakaj bi bil omenjen s prodajo, če vse štima s strani recimo Lloyda?!
LP, Uroš.
admin napisal/-a:No pa smo razjasnili, sedaj tudi tebi atilone ni treba odgovarjat.
Fantje bi kupili gotove trupe brez opreme in ne kalupa!
Pri samogradnji pa je treba pazit, ker zadeve potem nakako ne smeš prodati. Na barki naj bi se vozil vedno ti, ne moreš je dati v charter... No to sem slišal, ne poznam pa natančno zakonodaje. Je kdo to posebej preštudiral???
LP
Imaš prav Admin. Samogradnje ni možno dat v čarter, pet let, tudi prodaja pred potekom petih let ni možna, vožnja posadke, brez prijavljenega samograditelja ni možna, se že smatra kot čarter .
LP
u-r-o-s napisal/-a:Oče je že kar nekaj let nazaj (1988) izdelal plovilo na tak način. Takrat priljubljeno y33 in sicer kupljen trup, vse ostalo v lastni režiji. Bili lastniki do leta 2000, nato prodali.
Takrat sicer ni bilo toliko kompliciranja kot je danes, vendar se je zadeva prodala bp.
In tudi sicer ne vem zakaj bi bil omenjen s prodajo, če vse štima s strani recimo Lloyda?!
No uroš, vidiš, da ni tako enostavno. Je pa k sreči tukaj časovna omejitev, da po petih letuh lahko počneš kar hočeš. Lahko pa se naši veleumi nekega dne domislijo, da tale "time-out" podaljšajo v neskončnost...
LP
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov