32.Americas cup Valencija 2007
Moderatorji: moderator2, Marchi, moderator, kr en
32.Americas cup Valencija 2007
Se opravicujem, ker me ni na forumu, toda trenutno sem z barko v Valenciji na Americas Cup.Imam polno barko gostov, toda ko se vrnem domov napisem par vtisov.
Lep pozdrav Nemo
Lep pozdrav Nemo
EDINI DOBER DAN JE DAN NA MORJU!
Re: 32.Americas cup Valencija 2007
nemo napisal/-a:Se opravicujem, ker me ni na forumu, toda trenutno sem z barko v Valenciji na Americas Cup.Imam polno barko gostov, toda ko se vrnem domov napisem par vtisov.
Lep pozdrav Nemo
Lepo, da si se spomnil na nas! Ko se vrneš, pa se že veselimo tvojih vtisov .
Pa mirno morje in obilo navtičnih užitkov
LP anzi
Porocilo iz Vlencije
Koncno sem spet doma ,poln vtisov z poti in se posebej z cudovite Valencije.
Po koncanem zimovanju na Ibizi in opravljenem pomladni pripravi sem z kolegom barko odpeljal v Valencijo, kjer sem bil res presenecen nad tem, kar je bilo v tako kratkem casu zgrajeno.
Ne bom pisal o tekmovanjih samih, ker si to lahko vsak prebere na domaci strani tekmovanja , ampak o mojih vtisih in posebej o ljudeh, ki so delali na tem, da je tekmovanje tako uspelo.
Od prvega trenutka, ko smo vpluli v Marino, so smo se pocutili dobrodosle in imeli obcutek, da je vse ker si potreboval mogoce urediti. Od vode, elektrike, rezervnih delov do vsakodnevnih uslug z rent a carjem ali najemom kolesa.Ljudje , ki so delali v Marini so bili razlicnih narodnosti, a so se krasno ujeli in delali skupaj. Po nekaj dneh smo se zvecer ze dobili na pijaci v pub-u, kjer so vsi pozdravljali.
Za pohvaliti je tudi tehnicna organizacija od tako imenovanih water-taxijev, pomoci pri privezovanju(z gumenjaki) do elektricarskih uslug, ce ti je ponoci na pomolu vrglo ven varovalko.
Tekmovanja so potekala skoraj vsak dan in sicer v neposredni blizini Marine. Ogled regat je bil mozen z privatnimi plovili ali pa z posebnih ladij za obiskovalce. Z privatno barko si se startni liniji lahko priblizal na ca.200 metrov, tako , da si celo slisal skripanje winchev , ko so vrvi popuscali med borbo za boljso pozicijo na startu.Pred in po tekmovanjih je bilo mogoce obiskati baze posadk, kjer sicer nisi mogel vstopiti v njihove prostore, a je vecina imela vsaj eno stekleno steno, skozi katero si lahko videl potek priprav na temovanje in poleg tega so bile v vseh bazah tudi trgovine z spominki. Cene za polo majico so se gibale med 50 in 100€ (odvisno od marke in materjalov) kar je se kar zasoljeno, po drugi strani pa ne pozabimo, da stane jambor dobrih milijon eurov !!!!!
Upam , da sem izpolnil obljubo in napisal vsaj nekaj vtisov, ce pa koga se kaj zanima, naj se oglasi.Po koncanih regatah sem barko odpeljal cez Majorko, Menorco in Korsiko na Sardegno, kjer bo sedaj nasa baza za naslednja dva meseca.
Po koncanem zimovanju na Ibizi in opravljenem pomladni pripravi sem z kolegom barko odpeljal v Valencijo, kjer sem bil res presenecen nad tem, kar je bilo v tako kratkem casu zgrajeno.
Ne bom pisal o tekmovanjih samih, ker si to lahko vsak prebere na domaci strani tekmovanja , ampak o mojih vtisih in posebej o ljudeh, ki so delali na tem, da je tekmovanje tako uspelo.
Od prvega trenutka, ko smo vpluli v Marino, so smo se pocutili dobrodosle in imeli obcutek, da je vse ker si potreboval mogoce urediti. Od vode, elektrike, rezervnih delov do vsakodnevnih uslug z rent a carjem ali najemom kolesa.Ljudje , ki so delali v Marini so bili razlicnih narodnosti, a so se krasno ujeli in delali skupaj. Po nekaj dneh smo se zvecer ze dobili na pijaci v pub-u, kjer so vsi pozdravljali.
Za pohvaliti je tudi tehnicna organizacija od tako imenovanih water-taxijev, pomoci pri privezovanju(z gumenjaki) do elektricarskih uslug, ce ti je ponoci na pomolu vrglo ven varovalko.
Tekmovanja so potekala skoraj vsak dan in sicer v neposredni blizini Marine. Ogled regat je bil mozen z privatnimi plovili ali pa z posebnih ladij za obiskovalce. Z privatno barko si se startni liniji lahko priblizal na ca.200 metrov, tako , da si celo slisal skripanje winchev , ko so vrvi popuscali med borbo za boljso pozicijo na startu.Pred in po tekmovanjih je bilo mogoce obiskati baze posadk, kjer sicer nisi mogel vstopiti v njihove prostore, a je vecina imela vsaj eno stekleno steno, skozi katero si lahko videl potek priprav na temovanje in poleg tega so bile v vseh bazah tudi trgovine z spominki. Cene za polo majico so se gibale med 50 in 100€ (odvisno od marke in materjalov) kar je se kar zasoljeno, po drugi strani pa ne pozabimo, da stane jambor dobrih milijon eurov !!!!!
Upam , da sem izpolnil obljubo in napisal vsaj nekaj vtisov, ce pa koga se kaj zanima, naj se oglasi.Po koncanih regatah sem barko odpeljal cez Majorko, Menorco in Korsiko na Sardegno, kjer bo sedaj nasa baza za naslednja dva meseca.
EDINI DOBER DAN JE DAN NA MORJU!
Ne, na zalost nisenm jadralec, ker sem skipper na 23,30x5,60 motorni jahti z 2x2000HP za nemsko druzino. Razlog zato, da dosti potujemo je 47 vozlov maksimalne hitrosti in 38-40vozlov potovalne.Mi je pa jadranje pri srcu, ker sem sam jadral in surfal.Trenutno sem doma v Portorozu, a moram ze konec meseca na Sardegno, ker pridejo lastniki.
EDINI DOBER DAN JE DAN NA MORJU!
Fantje , tudi prvi teden na Caterpilar D9 buldozerju je adrenalin, po enem letu pa samo se sluzba. Je pa res ena izkusnja, za katero se splaca potruditi. Vazno je le, da clovek ostane skromen in spostljiv!Nisem pa se mogel premagati in sem si vzel ime najvecjega kapitana vseh casov, pa ceprav je izmisljen!!!!
EDINI DOBER DAN JE DAN NA MORJU!
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov