Webasto

Vse o opremi motornih plovil in jadrnic, tehnični nasveti v zvezi z opremljanjem plovil, prikolice za prevoz plovil, stojala za zimovanje plovil...

Moderatorji: moderator2, cibro, moderator

atilone
Admiral
Prispevkov: 2790
Pridružen: Sr Nov 28, 2007 20:34

OdgovorNapisal/-a atilone » Če Maj 13, 2010 14:44

pale napisal/-a:josko kar se tice delov nosilci,izpuh razvodna napeljava ni problem to lahko naredim sam.kolega mi je zrihtal eno vezje od avtobusa oznaka je SG 1553-24v,15738a.ne vem pa ce je to tapravo.rabim upravljalni element, ki pa mora biti kompatibilen z grelnikom
- instalacija za napajanje in upravljanje
- temperaturni sensor, potrebuješ za uravnavanje temperature delovanja
- nastavek s cevjo in pribor za zajem goriva - to imam
- dozirna črpalka z instalacijo, mislim da si napisal, da je grelnik 24V. Ali je tudi napetost na barki 24Vna barki bo 12v
Pale zdravo. No z Joškotom sta že podebatirala o grelcih. Če boš vseeno obdržal svojega, ti dam link do literature za tvoj model, da ga dobro spoznaš. Če manuala še seveda nimaš.
http://www2.burningzone.nl/data/webasto ... _part1.pdf
LP
Uporabniški avatar
Gaso
Admiral
Prispevkov: 1480
Pridružen: To Dec 09, 2008 09:38
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Gaso » Če Maj 13, 2010 17:42

Ljubo, grelec na topel zrak, recimo kakšen Webasto Airtop 2000(diesel 12V) ali pa Airtop 3900, čeprav mislim da je dovolj Airtop 2000, glede na moje izkušnje koliko greje. 2 ispusta v salon imaš dovolj, je pa kar nekaj delov za zmontirat, če boš sam delal, ni ravno tako kot GPS montirat.
Uporabniški avatar
ljubo
Admiral
Prispevkov: 1206
Pridružen: To Mar 09, 2010 07:36
Kraj: NOVA GORICA

OdgovorNapisal/-a ljubo » Če Maj 13, 2010 19:45

Na barki je že bilo gretje in cevi so že speljane. Sicer grelec je bil na petrolej in je svoje odslužil. Tako da je tudi napeljava ostala. Sicer pa ni panike vse se počasi da napravit pa še take sile nimam in bolj iščem kako ugodno varjanto z že rabljenim webastom. Naki sm že poklical na avtoodpade. Pa nič kaj uzpodbudnega. No počasi pa vse pride in seveda bom zmeraj vesel kake informacije.
pomisli in zgodilo se bo
atilone
Admiral
Prispevkov: 2790
Pridružen: Sr Nov 28, 2007 20:34

OdgovorNapisal/-a atilone » Pe Maj 14, 2010 09:17

Ljubo zdravo.
Na avtoodpadih boš težko kaj našel. Delam na firmi, katera se ukvarja tudi z razgradnjo odsluženih vozil in sem fantom rekel, naj malo gledajo, če bo v katerem kaj notri, ali v kombijih. Od tega je že dve leti , ko čakam , da bo prišlo kaj not. Bilo je kar nekaj vozil kjer se je videlo , da je bilo vgrajeno , ampak odstranjeno. Je pač več vredno od avtomobila kateri pride k nam. Malo poglej in sledi na eBay-u , se najde kaj, kot to recimo. Je brez napeljav, te pa tako imaš še notri, cena, za Takoj kupi ( 100 €) pa tudi ni pretirana.
http://cgi.ebay.de/Webasto-Standheizung ... 3cad0f3952
LP
S tem nočem povedat, da kupi tole, ampak, da se tukaj vedno kaj najde, tudi ugodno.
Uporabniški avatar
Joško
Admiral
Prispevkov: 1774
Pridružen: Če Sep 17, 2009 15:02
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a Joško » Pe Maj 14, 2010 12:11

Ljubo, vsak tip grelnika zahteva svojo instalacijo, zato je vprašljivo, če ti bo ta, ki jo imaš že vgrajeno, odgovarjala za tvoj novi grelec. Razlika v instalaciji je že med grelcem AT3500 in AT3900. Potem se poraja tudi vprašanje, katero upravljalno enoto boš uporabil. Enostavno niso vse kompatibilne med seboj.
V prejšnjih postih sem tudi napisal, katere dele potrebuješ za vgradnjo. Ko vse to zbereš, je cena povsem in hudo višja kot na začetku.
Grelec, katerega kupiš od kogarkoli in kjerkoli naj bo testiran in obnovljen, sicer lahko daš za obnovo tudi 500,00 Eur. Na zunaj že lahko zgleda vse v redu, ko pa ga poizkusiš priklopiti, ugotoviš to in to napako. Na žalost vse to ne boš počel sam, pač pa ga boš dal nekomu v servis in to boš na žalost moral plačati. Zato bodi previden.
Tudi instalacija, katero že imaš v barki, je potrebna pregleda. Ali so cevi res dimenzionirane za tip grelnika, ki se bo vgradil?
v 10 m barko vsekakor sodi grelec AT 3500, saj manjši ob hudem mrazu ne bo zmogel pogreti prostora. Saj na koncu koncev lahko tudi AT2000 zadovolji tvoje potrebe, nižja temperatura pa samo podaljša čas ogrevanja - na polno ves čas. Zato ni neumno imeti malo rezerve. Prednost AT3500 pa je tudi v funkciji ventiliranja, ki ti poleti pride zelo prav.

LP :D
:)"Dobrega štromarja zruka samo slab šnops":)
Uporabniški avatar
ljubo
Admiral
Prispevkov: 1206
Pridružen: To Mar 09, 2010 07:36
Kraj: NOVA GORICA

OdgovorNapisal/-a ljubo » Po Maj 17, 2010 13:42

Uf to je pa izčrpno. Hvala obema za to dizertacijo. Počasi bo prišel čas ko bom to nabavu in kot vse drugo tudi to bo vse v redu. Sedaj vem na koga se lahko obrnem ko bo pravi trenutek. Zdej je na vrsti rjuha, ki sem jo dokrajčil za prvi maj in je kr velik zalogaj čeprav sn dobu po ugodni ceni.

Še enkrat hvala za informacije zlo sn jih vesel in upam, da se bom kdi lahko oddolžil.
pomisli in zgodilo se bo
Uporabniški avatar
Gaso
Admiral
Prispevkov: 1480
Pridružen: To Dec 09, 2008 09:38
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Gaso » Po Maj 17, 2010 15:37

Ti avtomobilski, so praktično vsi vodni, tudi ta ki ga je dal Atilone, kakšen rabljen za ogrevanje kabine od tovornjaka, avtodoma, pa je zračni, ampak 24V redko kateri 12V. Ostane ti kakšen rabljen, kjer je pa zopet riziko, ali ga bo potrebno obnoviti.
Ne gledat samo koliko stane grelec, marine kit ima še dodatne dele, pa še izolacijske cevi rabiš, ispuste, vsise, itd...., AT3500 z komplet instalacijo je ranga 2000€ nov, tisti ki mislite, da boste z rabljenim grelcem cca 3kw in komplet instalacijo prišli skozi za 500€ se krepko motite, skoraj toliko je vredna montaža vsega.
Uporabniški avatar
ljubo
Admiral
Prispevkov: 1206
Pridružen: To Mar 09, 2010 07:36
Kraj: NOVA GORICA

OdgovorNapisal/-a ljubo » To Maj 18, 2010 08:14

Ne delam si utvar kaj je lahko in kaj ni in koliko kaka stvar stane. Se pa zmeraj dobi vse kar se rabi po taki ali pa taki ceni. Pa tudi montaža stane svoje. Z dobro voljo se pa da marsikaj poceni napravit. Al pa drago vse je odvisno kaj želiš in kaj potrebuješ. Že jadrničko ko sn kupu je bla v razsulem stanju pa se je vse porihtalo in seveda tudi to se bo.

Pa lep dan naprej.
pomisli in zgodilo se bo
al

OdgovorNapisal/-a al » Sr Maj 11, 2011 22:49

...
Nazadnje spremenil al, dne Ne Jan 17, 2016 16:45, skupaj popravljeno 2 krat.
Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8817
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a admin » Sr Maj 11, 2011 22:52

Mogoče butasto vprašanje... A pretoka zraka na izstopnih odprtinah je dovolj? Obstaja namreč neki minimum, koliko mora biti odprto, ostale zračnike pa lahko potem pripiraš kolikor želiš...
al

OdgovorNapisal/-a al » Sr Maj 11, 2011 22:56

...
Nazadnje spremenil al, dne Ne Jan 17, 2016 16:45, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8817
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a admin » Sr Maj 11, 2011 22:58

Uff, očitno mu res nekaj ne diši...
Upam, da najdeta Joško in NT kakšno pametno rešitev, ker onadva res poznata te zadeve tudi v drobovju...
obojan
Kontraadmiral
Prispevkov: 316
Pridružen: Ne Avg 10, 2008 17:41

OdgovorNapisal/-a obojan » Če Maj 12, 2011 06:53

V kleti mi hodi viška en Airtop 3500. (ni nov je pa nerabljen)
A je kdo interesent?
Uporabniški avatar
EDO
Admiral
Prispevkov: 1873
Pridružen: Po Nov 16, 2009 13:44
Kraj: Ljubljana - Lovran - Umag

OdgovorNapisal/-a EDO » Če Maj 12, 2011 10:34

--
Nazadnje spremenil EDO, dne Pe Dec 07, 2012 16:27, skupaj popravljeno 1 krat.
Living well is the best revenge
https://www.facebook.com/NotaBeneSailing/
Uporabniški avatar
Joško
Admiral
Prispevkov: 1774
Pridružen: Če Sep 17, 2009 15:02
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a Joško » Če Maj 12, 2011 15:40

Al, javi mi več podatkov od barke in kako je izvedena napeljava cevi. Sumim, da tu tiči razlog za pregrevanje.
:)"Dobrega štromarja zruka samo slab šnops":)

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti