ANTIFOULING TRUPA DA ALI NE ??
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
Ja so preizkušali, ampak na jadrnici:
http://www.val-navtika.net/val-142/vzdr ... i_obrasti/
http://www.val-navtika.net/val-142/vzdr ... i_obrasti/
Wellcraft 2600 Martinique
pa še tole:
http://www.val-navtika.net/val-133/vzdr ... i_obrasti/
Hempel, ki je tako hvaljen v tej temi je označen "le" kot soliden...
http://www.val-navtika.net/val-133/vzdr ... i_obrasti/
Hempel, ki je tako hvaljen v tej temi je označen "le" kot soliden...
Wellcraft 2600 Martinique
- bluesky
- Viceadmiral
- Prispevkov: 541
- Pridružen: To Sep 02, 2008 21:00
- Kraj: Ljubljana Šentvid
- Kontakt:
Ta vikend sem nanesel AF na plovilo. Prvič. Zadeva je zelo gladka, ni pa popolnoma ravna - je rahlo vzvalovana. Skrbi me, ali sem nanesel pravilno.
Sicer sem postopal tako: pobrusil, pobrisal prah, nanesel primer (Hempel), čez cca 2 uri nanesel drug premaz primerja, čez cca 3 ure AF (Mile dynamic), čez cca 24 ur zadnji nanos AF. Valovito podlago mi je povzročil primer, ki ga nikakor nisem mogel popolnoma poravnati ne s čipičem ne z valjčkom.
Sicer sem postopal tako: pobrusil, pobrisal prah, nanesel primer (Hempel), čez cca 2 uri nanesel drug premaz primerja, čez cca 3 ure AF (Mile dynamic), čez cca 24 ur zadnji nanos AF. Valovito podlago mi je povzročil primer, ki ga nikakor nisem mogel popolnoma poravnati ne s čipičem ne z valjčkom.
BlueSky
Na čolnu imam trd antifauling od hempla.V morju je bil celo leto.Sedaj pa me zanima postopek ponovnega nanosa.V navodilih od Hempla piše,da je treba pred nanosom novega premaza stari antifauling obrusiti.
Koliko ga je treba obrusiti oziroma ali je to nujno potrebno?
Z leti bo te barve verjetno vse več in bo potrebno to spraviti dol,kar pa ni tako enostavno.
Koliko ga je treba obrusiti oziroma ali je to nujno potrebno?
Z leti bo te barve verjetno vse več in bo potrebno to spraviti dol,kar pa ni tako enostavno.
Še mogoče eno butasto vprašanje - lastnik pred mano je premazal z AF (ne vem kateri), jaz sem po koncu lanske sezone takoj po tem, ko sem čoln izvlekel iz vode, dno ščistil z viledo in vse lepo opral z vodo. Sedaj se vidi še nekaj "predelov", kjer je še nekaj AF - ali moram po tem, ko zmatiram dno, vseeno nanesti primer ali bo dovolj samo AF (Hard racing)? Pa oprostite, če vprašanje ni na mestu.
LP
LP
Bom še jez malo pametoval...
Prejšnj čoln sem kupil star, dve sezoni, gor je bil antifauling 2 krat, se je videlo po različnih barvah. Sam sem ga potem dal narediti še enkrat v Punatu na krku z njihovo barvo. Za nobenega od teh ne vem, kakšen oziroma katere vrste je bil, vendar so bili vsaj po moje različni, se je videlo po strukturi.
Kaj se je zgodilo - počasi se je začel luščiti, ogromno tega vidim po marinah. Še posebej, ko sem jeseni dal barko iz vode in jo spodaj spral pod pritiskom. Enako, ko sem naslednjo sezono sam malal gor hard racing, se mi je na določenih mestih stara barva prijemala na valjček.
Sezono kasneje sem si vzel čas, zbrusil vse do gelcoat-a, na novo primer, 2X in 3X hardracing, še prej pa kontaktiral Hempel v Umag za vsa navodila. Vse skupaj je trajalo 3 dni, 7 m, bili smo 3-je dedi in se nismo pretegnili .
Barko sem sicer kasneje zamenjal, isto sem naredil na novi - nahrapil gelcoat, 2 krat primer in 3 krat Hard racing white. Vsako spomlad je dovolj, da samo pobrusim na fino, nahrapim (šmirgl 300 z gobo) in dam samo eno rundo AF, sem gotov v enem dnevu. Drži kot pes ježa, po 4 mesecih vode niti sledu o kakšni algi, na jesen samo sperem spodaj in prebrišem. Letos bo tretja sezona, sem že naredil prejšnji teden, spodaj je kot novo ogledalo.
Enako je na stari barki, sem v kontaktu, zdaj je 5 let od obnove antifaulinga in je spodaj kot nov, vsako leto samo ena "roka", nobeni sledi o kakšnem odstopanju.
Torej po mojih izkušnjah je največ problemov zaradi različnih barv oziroma osnov za barve. Zato svetujem vsakemu, ki ne ve, kakšen AF je gor, naj si eno sezono vzame čas, naredi na novo, potem pa vedno isti AF. Pa bo mir.
Saj sem na začetku napisal, da bom malo modroval .
Mirno morje vsem...
Prejšnj čoln sem kupil star, dve sezoni, gor je bil antifauling 2 krat, se je videlo po različnih barvah. Sam sem ga potem dal narediti še enkrat v Punatu na krku z njihovo barvo. Za nobenega od teh ne vem, kakšen oziroma katere vrste je bil, vendar so bili vsaj po moje različni, se je videlo po strukturi.
Kaj se je zgodilo - počasi se je začel luščiti, ogromno tega vidim po marinah. Še posebej, ko sem jeseni dal barko iz vode in jo spodaj spral pod pritiskom. Enako, ko sem naslednjo sezono sam malal gor hard racing, se mi je na določenih mestih stara barva prijemala na valjček.
Sezono kasneje sem si vzel čas, zbrusil vse do gelcoat-a, na novo primer, 2X in 3X hardracing, še prej pa kontaktiral Hempel v Umag za vsa navodila. Vse skupaj je trajalo 3 dni, 7 m, bili smo 3-je dedi in se nismo pretegnili .
Barko sem sicer kasneje zamenjal, isto sem naredil na novi - nahrapil gelcoat, 2 krat primer in 3 krat Hard racing white. Vsako spomlad je dovolj, da samo pobrusim na fino, nahrapim (šmirgl 300 z gobo) in dam samo eno rundo AF, sem gotov v enem dnevu. Drži kot pes ježa, po 4 mesecih vode niti sledu o kakšni algi, na jesen samo sperem spodaj in prebrišem. Letos bo tretja sezona, sem že naredil prejšnji teden, spodaj je kot novo ogledalo.
Enako je na stari barki, sem v kontaktu, zdaj je 5 let od obnove antifaulinga in je spodaj kot nov, vsako leto samo ena "roka", nobeni sledi o kakšnem odstopanju.
Torej po mojih izkušnjah je največ problemov zaradi različnih barv oziroma osnov za barve. Zato svetujem vsakemu, ki ne ve, kakšen AF je gor, naj si eno sezono vzame čas, naredi na novo, potem pa vedno isti AF. Pa bo mir.
Saj sem na začetku napisal, da bom malo modroval .
Mirno morje vsem...
Ni čisto res kar pišeš o starem AFju. Lušči se zato, ker je bila podlaga pred nanosom starega, slabo očiščena. To nima veze z novim AFjem, razen to, da če ga nič ne redčiš je gost in "limast" in zato potegne dol stare flike.
Postopek, ki ga opisuješ od gelcoata naprej je po PSu in tako se dela!
Sam pa vedno kupim premalo razredčila in pacam pregosti AF oz. mi ga zmeraj zmanjkuje.
Postopek, ki ga opisuješ od gelcoata naprej je po PSu in tako se dela!
Sam pa vedno kupim premalo razredčila in pacam pregosti AF oz. mi ga zmeraj zmanjkuje.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov