Nosilec za shranjevanje izvenkrmnega motorja - naredi sam
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5108
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Nosilec za shranjevanje izvenkrmnega motorja - naredi sam
Nameravam narediti malce reda v delavnici in zato sem sklenil, da naredim nosilec za motor, ki bo zavzel čim manj prostora, ko ne bo v uporabi.
Je morda kdo med vami že naredil kaj podobnega ali pa ima kakšno dobro sliko kot predlog?
Prav bi mi prišla tudi informacija; kje se da nabaviti poceni plastična kolesa?
NEKAJ TAKEGA
Ideja ni slaba. LINK NA IZDELAVO...
Ali pa tak
Ta mi je všeč samo jaz bi naredil takega samo na 2h kolesih
Močan vendar prevelik
Na naslednjih slikah niti en nosilec ne ustreza moji želji, da zavzame kar najmanj prostora saj imajo vsi ročke, ki štrlijo ven.
Je morda kdo med vami že naredil kaj podobnega ali pa ima kakšno dobro sliko kot predlog?
Prav bi mi prišla tudi informacija; kje se da nabaviti poceni plastična kolesa?
NEKAJ TAKEGA
Ideja ni slaba. LINK NA IZDELAVO...
Ali pa tak
Ta mi je všeč samo jaz bi naredil takega samo na 2h kolesih
Močan vendar prevelik
Na naslednjih slikah niti en nosilec ne ustreza moji želji, da zavzame kar najmanj prostora saj imajo vsi ročke, ki štrlijo ven.
.
Če bi jih jaz delal, bi dal obvezno kolesa z zračnico.. Take bi dal zato, ker ima transport motorja težišče čisto na vrhu in polna, pa še majhna kolesa, nič ne amortizirajo. Take kupi, ki imajo plastično platišče, kot za "rudlna", pa še rjavelo ne bo.
http://www.livkolesa.si/layout.php?stran=katalog&lang=1
http://www.savatech.si/pnevmatike/indus ... zicke.html
http://www.livkolesa.si/layout.php?stra ... ice&lang=1
LP
.
Če bi jih jaz delal, bi dal obvezno kolesa z zračnico.. Take bi dal zato, ker ima transport motorja težišče čisto na vrhu in polna, pa še majhna kolesa, nič ne amortizirajo. Take kupi, ki imajo plastično platišče, kot za "rudlna", pa še rjavelo ne bo.
http://www.livkolesa.si/layout.php?stran=katalog&lang=1
http://www.savatech.si/pnevmatike/indus ... zicke.html
http://www.livkolesa.si/layout.php?stra ... ice&lang=1
LP
.
pajer 1
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Kakšen transport?? Stojalo bo zapeljal le do avta, morda parkrat na teden, vmes pa bo verjetno le ena stopnička na vhodu v garažo.
Kupi gumijaste.
Kot inžinir veš, da manj delov = manj problemov.
Kupi gumijaste.
Kot inžinir veš, da manj delov = manj problemov.
Nazadnje spremenil Slootack, dne Po Dec 27, 2010 18:00, skupaj popravljeno 1 krat.
najprej nam zaupaj kakšen motor imaš, oziroma nam zaupaj vsaj koliko konjskih moči boš obesil na stojalo
kolesa bi na tvojem mestu vzel neka z zračnico in plastičnimi feltnami. sam bi vzel tale kolesa (liv), katere sem že dosti krat uporabljal in so zelo vzdržljiva(50kg so pri meni redno držala), zraven mislim da dobiš panter pnevmatike ali pa celo savine, tako, da ni neka china roba
po možnosti bi kolo nataknil na osovino kar brez ležaja (->da ne ruzne in da prihraniš par eurou seveda) in takšno trenje spet ni da bi se utrudu, sploh pa ker boš to naredil 2x na sezono, govorim iz lastnih izkušenj
ogrodje bi naredil iz alumnija in nosilec iz lesa, če si finančno omejen pa iz lesa, sicer se da alumij profile dobit tudi na kaknem odpadu
evo pa še cenik liv koles(z zračnico)
http://trgovina.livkolesa.si/index.php? ... &Itemid=55
sam bi se izogibal stojalom ki imajo dve prečni palici za oporo, zakaj? ker ne moreš vmes postaviti nobene posode da bi motor spral preden ga pospraviš za nekaj mesecev (seveda če nimaš slušak)
zdaj je pa spet odvisno koliko si pripravljen vložiti truda in financ
kolesa bi na tvojem mestu vzel neka z zračnico in plastičnimi feltnami. sam bi vzel tale kolesa (liv), katere sem že dosti krat uporabljal in so zelo vzdržljiva(50kg so pri meni redno držala), zraven mislim da dobiš panter pnevmatike ali pa celo savine, tako, da ni neka china roba
po možnosti bi kolo nataknil na osovino kar brez ležaja (->da ne ruzne in da prihraniš par eurou seveda) in takšno trenje spet ni da bi se utrudu, sploh pa ker boš to naredil 2x na sezono, govorim iz lastnih izkušenj
ogrodje bi naredil iz alumnija in nosilec iz lesa, če si finančno omejen pa iz lesa, sicer se da alumij profile dobit tudi na kaknem odpadu
evo pa še cenik liv koles(z zračnico)
http://trgovina.livkolesa.si/index.php? ... &Itemid=55
sam bi se izogibal stojalom ki imajo dve prečni palici za oporo, zakaj? ker ne moreš vmes postaviti nobene posode da bi motor spral preden ga pospraviš za nekaj mesecev (seveda če nimaš slušak)
zdaj je pa spet odvisno koliko si pripravljen vložiti truda in financ
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5108
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Hvala vsem za pomoč.
Imam 5 konjski Parsun. Video...
Nosilec naj bi bil namenjen temu, da je motor lepše shranjen in da zavzama kar se da najmanj prostora, ter da ga lahko splaknem z podstavjenim vedrom. Ne bom ga na sojalu prevažall naokoli ampak samo premikal po delavnici. Včeraj sem kupil v Merkurju gumi kolesa s kovinsko osnovo z valjčnim ležajem za samo 6€/kos. Enak gumi/plastični z valjčnim ležajem pa stanejo samo 4€. Prej sem mislil, da je to veliko dražje, ker nisem še nikoli kupoval koles. Nabavil sem tudi profile. Material imam pripravljen v glavi pa idejo za izvedbo. Bomo videli kaj rata?
LP Nikola Tesla
Imam 5 konjski Parsun. Video...
Nosilec naj bi bil namenjen temu, da je motor lepše shranjen in da zavzama kar se da najmanj prostora, ter da ga lahko splaknem z podstavjenim vedrom. Ne bom ga na sojalu prevažall naokoli ampak samo premikal po delavnici. Včeraj sem kupil v Merkurju gumi kolesa s kovinsko osnovo z valjčnim ležajem za samo 6€/kos. Enak gumi/plastični z valjčnim ležajem pa stanejo samo 4€. Prej sem mislil, da je to veliko dražje, ker nisem še nikoli kupoval koles. Nabavil sem tudi profile. Material imam pripravljen v glavi pa idejo za izvedbo. Bomo videli kaj rata?
LP Nikola Tesla
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti