Nosilec za shranjevanje izvenkrmnega motorja - naredi sam

Vse o opremi motornih plovil in jadrnic, tehnični nasveti v zvezi z opremljanjem plovil, prikolice za prevoz plovil, stojala za zimovanje plovil...

Moderatorji: moderator2, cibro, moderator

pale
Admiral
Prispevkov: 1901
Pridružen: Pe Okt 19, 2007 06:34
Kraj: ˇljubljana

OdgovorNapisal/-a pale » To Dec 28, 2010 11:58

najboljša kombinacija rudel ki ga lahko uporabljaš ša za druge stvari :wink:
Uporabniški avatar
Nikola T.
Admiral
Prispevkov: 5106
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Nikola T. » To Dec 28, 2010 23:49

Danes sem naredil toliko kot je na slikah. Jutri še pobarvam in bo.

Skica
Slika

kolesa in vijaki za os
Slika

Da sem v profil 25x25mm vložil dolgo matico sem moral malce zbrusiti dva roba.
Slika

v cev sem navaril dolgi matici , ki bosta držali osi kolesa
Slika

za ostale dele sem uporabil pohištvene cevi 20x20mm
Slika

že dobiva izgled
Slika

zvarjeno
Slika

ker nimam neke prakse z varjenjem se na takih izdelkih učim TIG varjenja
Slika

test stojala z motorjem
Slika

Jutri nadaljujem in pobarvam.
Lep pozdrav
Nikola Tesla :D
Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8817
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a admin » Sr Dec 29, 2010 14:59

Bravo NT! Res si maček za vse... :wink:
Ko pa sem gledal tvoje slike in ker imam kar nekaj "šlosarskih" izkušenj, mi je najprej v oko padla pištola TIG varilnega aparata. In potem se mi poraja vprašanje, pa kaj hudiča ta dečko dela s TIG-om na navadnem konstrukcijskem jeklu. No potem pa sem prebral do konca in videl, da se učiš na tem, da bo potem šlo brez težav na inoxu. :wink: :wink: Bravo! Ti pa povem, da boš imel velike težave z aluminijem, pa čeprav dobro naštudiraš kako zadeva deluje. Pri varjenju AL je kot prvo pomembna izjemno mirna in natančna roka, kot drugo pa jaz temu rečem kombinacija znanja in sreče, da sve skupaj ne pade skupaj. :shock: :shock:
Uporabniški avatar
Nikola T.
Admiral
Prispevkov: 5106
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Nikola T. » Sr Dec 29, 2010 16:56

Pozdravljen Admin
Ko sem kupil TIG aparat sem se najprej učil variti aluminij in če verjameš ali ne sem ga prej osvojil kot pa železo in inox predvsem tanjše materiale. Ker sem v življenju ogromno zalotal na področju elektronike imam občutek, za lotanje, ki mi je zelo koristil pri varjenju aluminija. Ti povem, da prej lepo zavarim aluminij kot pa tole navadno železo. Zato pa se še učim, ker vari še niso kot bi morali biti. Zelo veliko je tudi odvisno od nastavitev.
LP NT
Slootack
Viceadmiral
Prispevkov: 545
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 14:02
Kraj: Kras/ Trst
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Slootack » Sr Dec 29, 2010 19:23

in kaj boš naredil s tistim vprašajčkom na skici? :mrgreen:
Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8817
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a admin » Sr Dec 29, 2010 21:25

Nikola Tesla napisal/-a:Pozdravljen Admin
Ko sem kupil TIG aparat sem se najprej učil variti aluminij in če verjameš ali ne sem ga prej osvojil kot pa železo in inox predvsem tanjše materiale. Ker sem v življenju ogromno zalotal na področju elektronike imam občutek, za lotanje, ki mi je zelo koristil pri varjenju aluminija. Ti povem, da prej lepo zavarim aluminij kot pa tole navadno železo. Zato pa se še učim, ker vari še niso kot bi morali biti. Zelo veliko je tudi odvisno od nastavitev.
LP NT


Zanimivo! Meni pa ravno aluminij ne gre... Res je, da niti nimam doma TIG-a, da bi kaj dosti poizkušal, sem pa pred leti kar nekaj probaval in je res težko. Problem je, ker aluminij izjemno dobro prevaja toploto in je material v tekočem stanju še daleč okrog vara... Obliko drži samo srajčka aluminijevega oksida na površini, ki ima precej višje tališče...
Sem pa dober varilec po postopkih obločnega varjenja z elektrodami, varjenja s plamenom (avtogeno), najbolj pa mi leži sodoben MIG/MAG.

S tistim vprašajčkom iz skice pa je naredil NIČ, ker je ugotovil, da brez nogic "rudel" povsem funkcionira... Mogoče bodo tam manjše gumijaste nogice... :wink:
Uporabniški avatar
Nikola T.
Admiral
Prispevkov: 5106
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Nikola T. » Če Dec 30, 2010 08:03

Namesto vprašajčkov sem naredil nastavek za gumi nogico. Nisem vedel koliko bo dolga. Včeraj sem naredil še enga, ker imam dva motorja. Upam da mi ju danes uspe pobarvat.

Varilni aparat TIG Matrix 200A AC/DC sem nabavil, zato ker sem želel narediti alu nosilec za kolo obenem pa sem imel vedno kaj malega za zavariti. Nekaj let nazaj sem nekaj delal za barko in je bilo potrebno privariti matico. Izgubil sem dva dni, ker mi tega ni hotel noben narediti. Končno mi je uspelo preprositi za 20€ da mi je nek mojster naredil 2 pikici ob matici. Ker ni bil pozoren mi je zraven zavaril še vijak. Uničil mi je kos in moral sem narediti novega poleg tega, da sem izgubil že dva dni. Takrat sem se odločil da bom vse take stvari raje naredil sam. Zato sem kupil TIG varilni aparat, ki je za hobi in celo profi uporabo vrhunska stvar. Poleg je potrebna tudi elektronska maska. Skupni strošek, varilni aparat, maska, plin, konice, keramični nastavki, skupaj nekaj manj od 3.000,00€

Matrix 200A AC/DC plin - argon
Slika

Elektronska maska LCD Speedglass 3M. Na levi pogled pred varjenjem. Zatemnjevanje je hipno. Brez take maske si ne predstavljam dobrega varjenja, ker pri TIGu zaradi dodajanja materiala potrebuješ obe roki.
Slika

Prvi projekt je bil izdelava alu nosilca za kolo. Nosilcev za kolesa z disk zavorami nisem nikjer našel, zato sem sklenil, da ga naredim sam. Ob prvem varjenju aluminija sem bil presenečen, ker sem pričakoval veliko več problemov. Bistvo je, da konico wolframa zbrusiš v buciko, nato pa jo temperatura zatali v majhno kroglico na koncu. Paziti moraš samo, da ne "prismodiš" vara - oblok, ki proizvede črno oksidno plast. Če do tega pride moraš ponovno zbrusiti konico in očistiti var z žičnato krtačo. To kar sem napisal tukaj še nikjer na internetu nisem našel in sem se zezal dokler tega nisem odkril sam. Naprej je šlo odlično.

Prvi izdelek, ALU nosilec za kolo z disk zavorami
Slika

LP Nikola Tesla :D
Nazadnje spremenil Nikola T., dne Če Dec 30, 2010 17:45, skupaj popravljeno 1 krat.
dinksi
Admiral
Prispevkov: 632
Pridružen: So Nov 22, 2008 19:08
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a dinksi » Če Dec 30, 2010 14:21

Da se nisi zatipkal...moj prijatelj, tudi varilec na AC/DC tigu uporablja za plin argon.
Obstajajo tudi različne mešanice argona in CO2-ja. Višji kot je % argona dražji je plin.
Sam sem si tudi nabavil podobno masko, katera se avtomatsko zatemni, čeprav jo uporabljam za obločno varjenje. Vedno pride prav ena roka fraj za si kaj pridržat če ne drugo.

Lep pozdrav in vesele praznike!!
Uporabniški avatar
Nikola T.
Admiral
Prispevkov: 5106
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Nikola T. » Če Dec 30, 2010 17:48

Seveda argon. Sem popravil v tekstu.
LP NT
Uporabniški avatar
Nikola T.
Admiral
Prispevkov: 5106
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Nikola T. » To Jan 25, 2011 18:09

Danes sem preizkusil nova nosilca tudi tako, da sem motor malce vžgal. Poglej video. Zadeva deluje in od sedaj dalje bo čisto enostavno sprati motor.

Nova nosilca za izvenkrmni motor
Slika

še z druge strani
Slika

in še test delovanja motorja na istem nosilcu.
Slika

Lep pozdrav
Nikola Tesla :D
pale
Admiral
Prispevkov: 1901
Pridružen: Pe Okt 19, 2007 06:34
Kraj: ˇljubljana

OdgovorNapisal/-a pale » To Jan 25, 2011 18:58

ni kej lepo porihtano :wink:
Rookie
Kontraadmiral
Prispevkov: 225
Pridružen: Sr Maj 12, 2010 20:47
Kraj: Ljubljanski kotliček

OdgovorNapisal/-a Rookie » Po Jan 31, 2011 20:00

No, kot sem obljubil, pokažem še jaz svojo ''umotvorevino'', nosilec za motor. V izdelavi je še inox posoda za vodo, da se bo lahko motor(je), probavalo in izpiralo. Skupen strošek materjala( železo, kolesa, les MDF 38mm, lak sprej) cca 45€, za inox posodo pa še ne vem.

Najprej kosovnica
Slika

polizdelek
Slika

končni izdelek
Slika
Slika
Slika
Slika

Če vidite slike, sem se naučil ''pripopat'' slike!!!! Jeeee :D :D
Če ne gre, vzamem večje kladivo.
rider666
Admiral
Prispevkov: 921
Pridružen: Po Jul 19, 2010 12:37

OdgovorNapisal/-a rider666 » Po Jan 31, 2011 21:57

Tudi sam imam matrixa 400A in je res vrhunska zadeva, le za aluminij ni najboljši. Za aluminij sem potem naknadno uzel od millerja Dynasty 350, kar je vrhunska zadeva.
Uporabniški avatar
Nikola T.
Admiral
Prispevkov: 5106
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Nikola T. » Po Jan 31, 2011 22:31

No za težje motorje je pa tole primernejši model. Lepo narejeno.
LP NT
atilone
Admiral
Prispevkov: 2790
Pridružen: Sr Nov 28, 2007 20:34

OdgovorNapisal/-a atilone » To Feb 01, 2011 09:06

Nameravam narediti malce reda v delavnici in zato sem sklenil, da naredim nosilec za motor, ki bo zavzel čim manj prostora, ko ne bo v uporabi.
Je morda kdo med vami že naredil kaj podobnega ali pa ima kakšno dobro sliko kot predlog?

Prav bi mi prišla tudi informacija; kje se da nabaviti poceni plastična kolesa?

NT, kje pa si nabavil iskana poceni kolesca ? Verjetno ne v trgovinah, kjer prodajajo te specialne, drage, varilne pripomočke z ceno preko jurja
:?: :) .
LP

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov