Pristajanje
Moderatorji: moderator2, moderator
Pristajanje
Za sabo imam že ogromno pristajanj in privezovanj, pa še vedno plavam na suhem glede pristajanj s pomočjo špringa in podobnih naprednih tehnik pristajanja. Preprosto ali nimam posadke ali pa se nekako privežem in tako že leta in leta. Včasih ko pa piha, bi pa prav prišlo znanje naprednejšega pristajanja.
Kakšne so vaše izkušnje s tem?
A ima kdo kakšno povezavo na video lekcije ali pa kakšen simulator ipd.?
Kakšne so vaše izkušnje s tem?
A ima kdo kakšno povezavo na video lekcije ali pa kakšen simulator ipd.?
Eko, dva primera samo zate. Glej puščice, glej krmilo in pojdi probat.
Špring se uporabi samo, da le ta zadrži barko, vse ostao je običajen manever.
Preštudiraj
Špring se uporabi samo, da le ta zadrži barko, vse ostao je običajen manever.
Preštudiraj
Nazadnje spremenil Slootack, dne Pe Feb 11, 2011 15:55, skupaj popravljeno 1 krat.
Nel CU, nel CU... nel cuore melo sento!
Il dollaro se cala, poi s'incazza e va in aumento. Ma a me che me ne frega, tanto intanto i soldi non ce l'ho!
Il dollaro se cala, poi s'incazza e va in aumento. Ma a me che me ne frega, tanto intanto i soldi non ce l'ho!
--
Nazadnje spremenil EDO, dne Pe Dec 07, 2012 18:48, skupaj popravljeno 1 krat.
Living well is the best revenge
https://www.facebook.com/NotaBeneSailing/
https://www.facebook.com/NotaBeneSailing/
pardon slikico sem zamenjal, ker je bila slabo narisana. Ja, rdeča puščica pomeni pogon naprej/ nazaj, zelena pa pomeni, kako se bo tisti del barke odzval.
Veter se pozna. Pri recimo vetru cca 30km/h postane štorja malo bolj komplicirana. Trik je tudi v temu, da špring mora biti v taki poziciji, sicer sile ne bodo pravilno delovale.
Popazi tudi na dolžino špringa, da ne bo barka zaprla ravno ves dostop v mandrač.
Veter se pozna. Pri recimo vetru cca 30km/h postane štorja malo bolj komplicirana. Trik je tudi v temu, da špring mora biti v taki poziciji, sicer sile ne bodo pravilno delovale.
Popazi tudi na dolžino špringa, da ne bo barka zaprla ravno ves dostop v mandrač.
Nel CU, nel CU... nel cuore melo sento!
Il dollaro se cala, poi s'incazza e va in aumento. Ma a me che me ne frega, tanto intanto i soldi non ce l'ho!
Il dollaro se cala, poi s'incazza e va in aumento. Ma a me che me ne frega, tanto intanto i soldi non ce l'ho!
Evo še par nasvetov glede vezanja s špringi
http://www.revijakapital.com/navtika/cl ... lanka=1293
Lp Andrej
http://www.revijakapital.com/navtika/cl ... lanka=1293
Lp Andrej
Veter v laseh, travarca v zobeh
Evo, prvi primer.
Odvezovanje s pomola, ko veter potiska barko v pomol.
Pogoj: najmanj 2 člana posadke. 1 na krmilu, 2 na premcu.
Vrvi:3 vrvi: premčena (oranžna), krmna (oranžna), špring spredaj v smeri proti krmi na obalo (modra)
Bokobrani: večji bokobran spredaj ostalo klasika
Bodite pozorni na:
- puščice, ki kažejo smer vetra (desno)
- barvno puščico za barko, ki kaže smer vožnje
- položaj lista krmila (vijolično)
slika 1 - začetni položaj
slika2 - odvežemo krmno in premčeno vrv, napnemo špring maksimalno - (trdno privezan na sprednjo bitvo z možnostjo hitrega odpuščanja), obrnemo krmilo do konca proti obali, začnemo z vožnjo naprej z malo gasa - krma barke se začne oddaljevati ob obale, na premcu posadka namesti bokobran tako, da barka nalega nanj
slika 3 - nadaljujemo z vožnjo naprej, na premcu se barka nasloni na večji bokobran, krma barke se začne oddaljevati od obale
slika 4 - nadaljujemo z vožnjo naprej, krma barke se zmeraj bolj oddaljuje od obale
slika 5 - ko ocenimo, da nas je dovolj obrnilo odpustimo špring, obrnemo krmilo do konca v drugo smer in začnemo s vožnjo nazaj
slika 6 - vožnja nazaj stran od pomola - konec manevra
Ta način je uporaben tudi takrat, ko po krmi imamo zelo blizu barko in ne moremo zapustiti pomola na klasičen način.
Nadaljevanje sledi...
Odvezovanje s pomola, ko veter potiska barko v pomol.
Pogoj: najmanj 2 člana posadke. 1 na krmilu, 2 na premcu.
Vrvi:3 vrvi: premčena (oranžna), krmna (oranžna), špring spredaj v smeri proti krmi na obalo (modra)
Bokobrani: večji bokobran spredaj ostalo klasika
Bodite pozorni na:
- puščice, ki kažejo smer vetra (desno)
- barvno puščico za barko, ki kaže smer vožnje
- položaj lista krmila (vijolično)
slika 1 - začetni položaj
slika2 - odvežemo krmno in premčeno vrv, napnemo špring maksimalno - (trdno privezan na sprednjo bitvo z možnostjo hitrega odpuščanja), obrnemo krmilo do konca proti obali, začnemo z vožnjo naprej z malo gasa - krma barke se začne oddaljevati ob obale, na premcu posadka namesti bokobran tako, da barka nalega nanj
slika 3 - nadaljujemo z vožnjo naprej, na premcu se barka nasloni na večji bokobran, krma barke se začne oddaljevati od obale
slika 4 - nadaljujemo z vožnjo naprej, krma barke se zmeraj bolj oddaljuje od obale
slika 5 - ko ocenimo, da nas je dovolj obrnilo odpustimo špring, obrnemo krmilo do konca v drugo smer in začnemo s vožnjo nazaj
slika 6 - vožnja nazaj stran od pomola - konec manevra
Ta način je uporaben tudi takrat, ko po krmi imamo zelo blizu barko in ne moremo zapustiti pomola na klasičen način.
Nadaljevanje sledi...
Pristajanje - sprednji špring
Izplutje - sprednji špring
http://youtu.be/qlSqa1c97w8
Pristajanje - sprednji špring
Izplutje - zadnji špring
http://youtu.be/qUiFnW6xlq4
Ship handling trainer
http://www.seamanshiptutor.com/st/st.html
Nekaj Špring tehnik. Bolj slabo se vidi ampak za silo je.
http://www.youtube.com/watch?v=DYZnRekYwnc&feature=fvw
Izplutje - sprednji špring
http://youtu.be/qlSqa1c97w8
Pristajanje - sprednji špring
Izplutje - zadnji špring
http://youtu.be/qUiFnW6xlq4
Ship handling trainer
http://www.seamanshiptutor.com/st/st.html
Nekaj Špring tehnik. Bolj slabo se vidi ampak za silo je.
http://www.youtube.com/watch?v=DYZnRekYwnc&feature=fvw
Nazadnje spremenil Marchi, dne Ne Dec 29, 2013 15:20, skupaj popravljeno 2 krat.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov