Nastavitev zavor pri prikolici
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
Nastavitev zavor pri prikolici
Pozdravljeni, mam eno vprašanje glede modificirane prikolice za čoln LOK NAP 1300:
Opažam, da je potrebno precej "hoda" na peti prikolice (tam kjer se spoji s kljuko na avtu) preden zavore na prikolici od čolna primejo. Kaj lahko postorim glede tega?
Opažam tudi, da ena stran bolj zavira kot druga. To vidim, če primerjam koliko so topli bobni na eni in drugi strani. Kaj pa lahko storim glede tega?
Sicer mi tehnika ni španska vas, vendar nisem do sedaj imel niti časa niti možnosti preučevati zavor na prikolici
Prikolica je sicer nova oz. stara 1 leto.
Če je rešitev problema trivialna, bom poskušal rešiti sam, v nasprotnem primeru raje vse skupaj odvlečem do proizvajalca.
Nasveti oz. mnenja dobrodošla
LP
Opažam, da je potrebno precej "hoda" na peti prikolice (tam kjer se spoji s kljuko na avtu) preden zavore na prikolici od čolna primejo. Kaj lahko postorim glede tega?
Opažam tudi, da ena stran bolj zavira kot druga. To vidim, če primerjam koliko so topli bobni na eni in drugi strani. Kaj pa lahko storim glede tega?
Sicer mi tehnika ni španska vas, vendar nisem do sedaj imel niti časa niti možnosti preučevati zavor na prikolici
Prikolica je sicer nova oz. stara 1 leto.
Če je rešitev problema trivialna, bom poskušal rešiti sam, v nasprotnem primeru raje vse skupaj odvlečem do proizvajalca.
Nasveti oz. mnenja dobrodošla
LP
Še sama tehnika naredi si sam...
najbolje je, da privzdignes prikooico v luft, da so kolesa v zraku, ce ti ne gre skupaj, daj vsakega posebej.
Kot je napisal Mike imas za nastavitev na trikotniku... Z roko vrti kolo in zateguj, ko cutis, da je pakna prijela nato malenkost popusti... Enako se na drugi strani.
Ponavadi je to dovolj... Nekaterim hitrim voznikom po tem rade blokirajo kolesa, vendar v 98% je to prava nastavitev, sploh za enoosno prikolico
najbolje je, da privzdignes prikooico v luft, da so kolesa v zraku, ce ti ne gre skupaj, daj vsakega posebej.
Kot je napisal Mike imas za nastavitev na trikotniku... Z roko vrti kolo in zateguj, ko cutis, da je pakna prijela nato malenkost popusti... Enako se na drugi strani.
Ponavadi je to dovolj... Nekaterim hitrim voznikom po tem rade blokirajo kolesa, vendar v 98% je to prava nastavitev, sploh za enoosno prikolico
link kako pravilno nastaviti naletno zavoro na eno osni ali dvoosni prikolici.
http://www.anhaengerhandel.de/bremseinstellung.html
Lp Miran
http://www.anhaengerhandel.de/bremseinstellung.html
Lp Miran
sedaj ne vem al so te izvrgli na tehničnem, al bi to zaradi sebe da si bolj siguren. V bistvu kdaj prime reguliraš z pletenico-zajlo-vijak, je pa to sklop vzmeti, kljuke in sklopa, ki prenaša na zajlo in ta na zavore. Malo podmaži pri kljuki, poglej če je kje zarjavelo,( sam sem imel vijak, ki je reguliral trdoto), potem namaži vzvod, ki napne zajlo, lahko pa so tudi zavorne klešče. Ravno pretiravat z mazanjem pa ni treba, ker ti bo prijela takoj, ko boš šel vzratno, kar pa ni dobro.
Na tehničnem je šlo skozi, samo mu ni bilo všeč da malo pozno prime naletna. Sem pa tudi sam opazil da če močno zabremzam, da malo preveč zabije. Kar sem najprej mislil da je amortizer naletne , ampak je dober. Tako da moram samo nastaviti zavore. Ampak nikjer nobenih podatkov kdaj naj bi začela pri jemati naletna.
Nastavil sem po svoje, grem en dan še na testno vožnjo pa da vidim če bo ok.
Nastavil sem po svoje, grem en dan še na testno vožnjo pa da vidim če bo ok.
Na ročni ne moram nastaviti na 3-4 zob, je lok prikolica brez zob na ročni, je samo ročka z amortizer jem. Prikolica je stara 4 leta, se nikoli v morju, se pa kolesa lepo vrtijo in tudi zavore lepo delujejo. Samo nastavitve niso bile vredu. Ta teden jo postavim nazaj na kolesa in naredim testno vožnjo.poročamo kako je šlo.
- bluesky
- Viceadmiral
- Prispevkov: 541
- Pridružen: To Sep 02, 2008 21:00
- Kraj: Ljubljana Šentvid
- Kontakt:
Re:
miranK napisal/-a:link kako pravilno nastaviti naletno zavoro na eno osni ali dvoosni prikolici.
http://www.anhaengerhandel.de/bremseinstellung.html
Lp Miran
Zanimivo. Je kje kakšno navodilo v angleščini ?
BlueSky
Re: Nastavitev zavor pri prikolici
Tukaj imaš sicer v nemščini ampak je video in ti bo bolj jasno.
Načeloma pa - nastavljat začneš pri Kolesu in greš proti Kljuki
- najprej nastaviš odmik paken na bobnu - na notranji strani bobna je vijak, ki ga zategneš toliko, da kolo zablokira, potem pa odviješ dobrega 1/2 obrata (oz toliko, da kolo sprosti in lepo teče) ... najbolje, da čim bolj enako za obe kolesi, s tem so pakne enako oddaljene od bobna
- potem nastaviš vago / prehod iz navojne na zajle, da sta obe zajli kolikor toliko enako nategnjeni
- na koncu nastaviš še navojno pri "kljuki", to zategneš toliko, da ima še "za las" lufta
... in bi moralo biti OK.
https://www.youtube.com/watch?v=PcyzcABU47M&t=0s&index=9&list=WL
Lp,
B
Načeloma pa - nastavljat začneš pri Kolesu in greš proti Kljuki
- najprej nastaviš odmik paken na bobnu - na notranji strani bobna je vijak, ki ga zategneš toliko, da kolo zablokira, potem pa odviješ dobrega 1/2 obrata (oz toliko, da kolo sprosti in lepo teče) ... najbolje, da čim bolj enako za obe kolesi, s tem so pakne enako oddaljene od bobna
- potem nastaviš vago / prehod iz navojne na zajle, da sta obe zajli kolikor toliko enako nategnjeni
- na koncu nastaviš še navojno pri "kljuki", to zategneš toliko, da ima še "za las" lufta
... in bi moralo biti OK.
https://www.youtube.com/watch?v=PcyzcABU47M&t=0s&index=9&list=WL
Lp,
B
- bluesky
- Viceadmiral
- Prispevkov: 541
- Pridružen: To Sep 02, 2008 21:00
- Kraj: Ljubljana Šentvid
- Kontakt:
Re: Nastavitev zavor pri prikolici
Super, bom probal. Razšraufal sem naletno zavoro pri kljuki, dal pregledati amortizer in je vse ok. Očino je res na bobnih nekaj narobe nastavljeno. Tudi pri Mraku so mi potrdili, da je v 90% krivo za nabijanje narobe nastavljena zavora v bobnih/zajli. Tega še nisem delal, upam da ne bom naredil kakšnega sr..ja.
BlueSky
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov