Pozdravljeni morjeplovci !
Mened pa zanima, kaj mislite o čolnih Saver, bolj natančno za Saver 690 Cabin!
Zanimajo me izkusnje slabe in dobre, kvaliteta in rezmerje z ceno!
Hvala !
LP
Saver Cabin 690
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
Pozdravljen
Sam nimam sicer tvojega modela imam pa vseeno Saver
model Saver Manta 21
http://tux.kabi.si/katalog/technostill/ ... 271&id=845
Spomladi sem kupil pri nas rabljeno plovilo letnik 2001 z motorjem 140 Suzuki in sem z njim zelo zadovoljen.
Čoln smo uporabljali za nekaj dnevni izlet 5.čanske družine , za bordanje in smučanje, za skakanje da bližnih in odaljenih otokov in plaž.
Plastika je zelo dobra. Obnašanje po morju(valovih) precej bolše od Elana 18 Cabin s katerim ga lahko primerjam. Cena pa je podobna konkurenčnim čolnom.
lp Marko
Sam nimam sicer tvojega modela imam pa vseeno Saver
model Saver Manta 21
http://tux.kabi.si/katalog/technostill/ ... 271&id=845
Spomladi sem kupil pri nas rabljeno plovilo letnik 2001 z motorjem 140 Suzuki in sem z njim zelo zadovoljen.
Čoln smo uporabljali za nekaj dnevni izlet 5.čanske družine , za bordanje in smučanje, za skakanje da bližnih in odaljenih otokov in plaž.
Plastika je zelo dobra. Obnašanje po morju(valovih) precej bolše od Elana 18 Cabin s katerim ga lahko primerjam. Cena pa je podobna konkurenčnim čolnom.
lp Marko
sloshark napisal/-a:ja mene tudi zanima saver in sicer 22 ali23 cabin fisher.
Zanima me poraba motorja suzuki 225 na tem čolnu.....
Sam imam kar nekaj izkušenj z Saver 720WA in suzuki 250!
Poraba je od 1.2-1.6 litra bencina na prevoženo navtično miljo, po GPS-u.
Čoln se obnaša dobro tudi v valovih. V garanciji nam bojo morali uštimati edino hidravlični volan, ker nekako ne deluje najbolje. Po 200 urah prevoženih v tej sezoni, je poraba na uro cca 20l (je kar nekaj tudi počasne vožnje.
Ciao Alfista
Točno. Mirno morje, čoln polno naložen za tedensko potovanje, poln rezervar bencina cca 250 litrov + 40 litrov v kantah rezerve , 70 litrov vode, dve osebi na barki, hitrost cca 25 vozlov po GPS, motor nekje med 3500 in 3800 obrati (se ne spomnem točno) je poraba cca 35l/h. Ista hitrost pri praznih rezervarjih z ravnotako dvema na čolnu je pa 30l/h. Mogoče je pa tudi tukaj faktor vetra. Aja, pa tenda vedno razpeta.
Ciao Alfista
Ciao Alfista
zdravo
Pri punci imajo Saverja 690 cabin s Suzukijem 200. Coln gre ok, za moje pojme bi obvezno rabil se flape, pa jih ne pogresajo. Zadeva se vozi na 4000 obratih, cca 24 vozlov, ce nisem pobrkal med vsemi temi colni in tukaj kuri dobrih 30l po uri. Konec sezone to znese 23l kot smo izracunali. Drugace kaj vem, po mirnem morju se pelje ok, hudega sicer se ni dozivel. Notri ima pravi wc in mini stedilnik na plin, oboje je prislo ze veckrat prav. Zadeva ni narejena na najvisjem nivoju, ni pa po nekaj sezonah se nic odletelo. Vse je podrejeno funkcionalnosti, prestiznega, zlahtnega ali vsaj na prvi pogled lepega dodatka ki nobenega, kar je na tej dolzini pac precej logicno. Kraljuje plastika. Razporeditev zadaj je zame malo cudna, rabim vsakic privajanje. Prvo je zunanji(plus pomozni) motor, kar pobere veliko prostora, moti me da edino voznik vidi naprej med voznjo, oz. ce se stisneta dva na stol, vidita dva, ni pa udobno. Ostali se peljejo, skoraj bi rekel v luknji, toliko nizje je klop. Prehodi pri straneh so khm, drseči in ozki, ce je tenda zaprta(marina) sploh, nimas se kje prijeti z roko. Zal ni prehoda skozi prednje steklo, a dostikrat vseeno plezamo prav tu, s klopi na policko in cez steklo na premec. Steklo je samo malenkost prenizko, osebno me pihanje v celo zelo moti in ne razumem kako niso mogli narediti 5cm visje vsaj. Resitev(ki ni)-zaprta cerada, velik upor in posledicno balon ter vsakoletno sivanje zadrge. Spredaj je naknadno narejen lep racji kljun s tikovo stopnicko, sidro pa pod njim, ker v originalu je bilo groza, nevarno. To je sedaj tudi najlepsi del ali detajl colna hehe. Cez malo vecji val plastike rahko zaskripljejo, pokrovi(stol, klop) so na klipsne in skozi klipsne se zaklene z zabico. Ta seveda vseskozi buta ob plastiko, zato jih snemamo. S punco v kabini prav lepo spiva, sva pa visoka le 175cm. Precej visji se bodo malo stisnili.
Coln ima nekaj zamer, ki pa se jih da privaditi ali sprejeti. Odrezati bi moral se eno desko, ki bi se vsedla na temu namenjena lezisca. Tako bi dobil se zadaj pod cerado lezisce za dva, sedaj je klop v L. Mogoce sem na trenutke napisal malo grobo, pa bi in sem na vsaki barki nasel kaj, kar me moti. Na tej dolzini nudi precej opreme, pac mini jahtica z el. sidrom, wc, mini stedilnik, hladilnik.. Za nas, ki smo nezahtevni je ok, glede na ceno sploh.
Je pa res, da ce sva sama s punco, vedno vzameva nasega searaya 22ko, brez wc-ja, stedilnika in hladilnika, ki je deset let starejsi, pokuri pol vec in je manj zanesljiv motor(vsaj v glavi). Sem veckrat studiral zakaj in ugotovil, da seveda raje vozim svojo barko, a je tudi ¨bivalno¨ pocutje boljse. Se posebej, ko se navadis kakcati iz kopalne ploscadi, zavijati pijaco v mokre brisace in na veter, pa igranje z gorilnikom..
Za daljse ture bi pa vzel Saverja, po kaksnem dnevu bi vse pozabil in uzival.
cau
Pri punci imajo Saverja 690 cabin s Suzukijem 200. Coln gre ok, za moje pojme bi obvezno rabil se flape, pa jih ne pogresajo. Zadeva se vozi na 4000 obratih, cca 24 vozlov, ce nisem pobrkal med vsemi temi colni in tukaj kuri dobrih 30l po uri. Konec sezone to znese 23l kot smo izracunali. Drugace kaj vem, po mirnem morju se pelje ok, hudega sicer se ni dozivel. Notri ima pravi wc in mini stedilnik na plin, oboje je prislo ze veckrat prav. Zadeva ni narejena na najvisjem nivoju, ni pa po nekaj sezonah se nic odletelo. Vse je podrejeno funkcionalnosti, prestiznega, zlahtnega ali vsaj na prvi pogled lepega dodatka ki nobenega, kar je na tej dolzini pac precej logicno. Kraljuje plastika. Razporeditev zadaj je zame malo cudna, rabim vsakic privajanje. Prvo je zunanji(plus pomozni) motor, kar pobere veliko prostora, moti me da edino voznik vidi naprej med voznjo, oz. ce se stisneta dva na stol, vidita dva, ni pa udobno. Ostali se peljejo, skoraj bi rekel v luknji, toliko nizje je klop. Prehodi pri straneh so khm, drseči in ozki, ce je tenda zaprta(marina) sploh, nimas se kje prijeti z roko. Zal ni prehoda skozi prednje steklo, a dostikrat vseeno plezamo prav tu, s klopi na policko in cez steklo na premec. Steklo je samo malenkost prenizko, osebno me pihanje v celo zelo moti in ne razumem kako niso mogli narediti 5cm visje vsaj. Resitev(ki ni)-zaprta cerada, velik upor in posledicno balon ter vsakoletno sivanje zadrge. Spredaj je naknadno narejen lep racji kljun s tikovo stopnicko, sidro pa pod njim, ker v originalu je bilo groza, nevarno. To je sedaj tudi najlepsi del ali detajl colna hehe. Cez malo vecji val plastike rahko zaskripljejo, pokrovi(stol, klop) so na klipsne in skozi klipsne se zaklene z zabico. Ta seveda vseskozi buta ob plastiko, zato jih snemamo. S punco v kabini prav lepo spiva, sva pa visoka le 175cm. Precej visji se bodo malo stisnili.
Coln ima nekaj zamer, ki pa se jih da privaditi ali sprejeti. Odrezati bi moral se eno desko, ki bi se vsedla na temu namenjena lezisca. Tako bi dobil se zadaj pod cerado lezisce za dva, sedaj je klop v L. Mogoce sem na trenutke napisal malo grobo, pa bi in sem na vsaki barki nasel kaj, kar me moti. Na tej dolzini nudi precej opreme, pac mini jahtica z el. sidrom, wc, mini stedilnik, hladilnik.. Za nas, ki smo nezahtevni je ok, glede na ceno sploh.
Je pa res, da ce sva sama s punco, vedno vzameva nasega searaya 22ko, brez wc-ja, stedilnika in hladilnika, ki je deset let starejsi, pokuri pol vec in je manj zanesljiv motor(vsaj v glavi). Sem veckrat studiral zakaj in ugotovil, da seveda raje vozim svojo barko, a je tudi ¨bivalno¨ pocutje boljse. Se posebej, ko se navadis kakcati iz kopalne ploscadi, zavijati pijaco v mokre brisace in na veter, pa igranje z gorilnikom..
Za daljse ture bi pa vzel Saverja, po kaksnem dnevu bi vse pozabil in uzival.
cau
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov