KUPOPRODAJNA pogodba
Moderatorji: moderator2, moderator, pajer1
Kot pravijo predhodniki, zadeva za čoln je enaka kot pri avtomobilu, torej pregled velja do datuma, kot ga je opravil prejšnji lastnik. Za lahki priklopnik pa potrebuješ pogodbo in pa homologacijski kartonček! Nanj pa obesiš tretjo tablico.
Za čoln in prikolico naj bosta dve popolnoma ločeni kupoprodajni pogodbi! O tem smo že veliko pisali na forumu, če te zanima še kaj bolj detajlno uporabi iskanje in boš zagotovo našel.
LP
Za čoln in prikolico naj bosta dve popolnoma ločeni kupoprodajni pogodbi! O tem smo že veliko pisali na forumu, če te zanima še kaj bolj detajlno uporabi iskanje in boš zagotovo našel.
LP
Mike,glede plovila je tako kot je rekel solari,kar se pa tiče prikolice je pa zadosti kupoprodajna pogodba,ki naj bo overjena.Z to pogodbo lahko pelješ prikolico.Tretje tablice pa nerabiš nikamor vpisat,saj to je tablica od avtomobila.Malo drugače pa je če imaš registrirano prikolico,tam pa zopet rabiš kupoprodajno pogodbo(overjeno),ter prometno dovoljenej prejšnjega lastnika ter z to pogodbo greš na upravno enoto in tam dobiš novo prometno dovoljenje ki se glasi na lastnika prikolice.Tukaj tudi lahko zamenjaš tablico,ali pa pustiš obstoječo,saj ta prikolica ima svojo tablico.Te prikolice so načeloma nosilnosti nad 750kg in imajo načeloma naletno zavoro,vozna z tretjo tablico pa do 750kg in ponavadi brez naletne zavore.
L.P.
L.P.
Ure dnevi leta tečejo....
Mogoče kdo ve kako je z prikolico (DO 750 kg) na Hrvaškem? Tam imajo tudi lahki priklopniki svojo tablico. Na Hr. sem kupil rabljen čoln z prikolico. Čoln sem brez težav registriral na svoje ime, pri prikolici pa se je zataknilo. Predpis namreč pravi, da ne smem s Slovenskim avtom vleči prikolico z Hr. tablico. Predlagali so mi uvoz prikolice v Slovenijo, kar se mi zdi brez veze strošek, saj imam čoln in prikolico skoz na Hrvaškem. Začasno uporabljam svojo tretjo tablico, venar ne bo dobro če me dobi policija.
mirno morje
Živijo Luftar.
Se mi zdi, da boš registriral barko pod SLO zastavo.
Postopek je sledeč:
1. Prevedena kupoprodajna pogodba z strani sodnega tolmača za slovenski in italijanski jezik.
2. Izpis plovila iz italijanskega registra.(urediti ti ga mora prodajalec)
Nato ga moraš seveda prevesti v SLO pri istem prevajalcu.
3.Pregled in izmera plovila s strani pooblaščene organizacije.
Lahko je to naprimer Germaniše Loyd iz Kopra samo so kar dragi.
Bolje bo ,da pokličeš g . Vidoviča na 05-6395105. Super možakar.
Se bosta sigurno bolje zmenila kot pa z Loydom.
Ko imaš te tri dokumente poštimane greš lepo do kapitana in plovilo registriraš.
Kolikor razumem je plovilo trenutno pod italijansko zastavo,se pravi v prometu v EU. Zaradi tega ni potrebno prilagati k registraciji nobenega Bulder certifikata in ECO certifikata za pogonski stroj.Tudi davka in carinskih dajatev ni potrebno plačati
To so informacije iz prve roke, saj sem sam letos naredil isto, samo, da je bil prrodajalec Madžar.
Kar se pa tiče prevajalcev poglej malo na net.Na obali bi jih moralo biti cel kup. Ni hudič, da ne boš našel Italijana, če sem še jaz našel Madžara.
Pa srečno!
Se mi zdi, da boš registriral barko pod SLO zastavo.
Postopek je sledeč:
1. Prevedena kupoprodajna pogodba z strani sodnega tolmača za slovenski in italijanski jezik.
2. Izpis plovila iz italijanskega registra.(urediti ti ga mora prodajalec)
Nato ga moraš seveda prevesti v SLO pri istem prevajalcu.
3.Pregled in izmera plovila s strani pooblaščene organizacije.
Lahko je to naprimer Germaniše Loyd iz Kopra samo so kar dragi.
Bolje bo ,da pokličeš g . Vidoviča na 05-6395105. Super možakar.
Se bosta sigurno bolje zmenila kot pa z Loydom.
Ko imaš te tri dokumente poštimane greš lepo do kapitana in plovilo registriraš.
Kolikor razumem je plovilo trenutno pod italijansko zastavo,se pravi v prometu v EU. Zaradi tega ni potrebno prilagati k registraciji nobenega Bulder certifikata in ECO certifikata za pogonski stroj.Tudi davka in carinskih dajatev ni potrebno plačati
To so informacije iz prve roke, saj sem sam letos naredil isto, samo, da je bil prrodajalec Madžar.
Kar se pa tiče prevajalcev poglej malo na net.Na obali bi jih moralo biti cel kup. Ni hudič, da ne boš našel Italijana, če sem še jaz našel Madžara.
Pa srečno!
Zobar, lepl pozdrav!
Še enkrat se vračam na najino korespondenco, kajti zanima me zakaj bi moral barko pregledati nekdo izi pooblaščene organizacije, saj je bila že pregledana in registrirana v EU. Po tej logiki bi moral vsak ki kupi rabljen avto od tujca zopet izvesti homologacijo, ker pa smo v EU tega ni potrebno. LP
Še enkrat se vračam na najino korespondenco, kajti zanima me zakaj bi moral barko pregledati nekdo izi pooblaščene organizacije, saj je bila že pregledana in registrirana v EU. Po tej logiki bi moral vsak ki kupi rabljen avto od tujca zopet izvesti homologacijo, ker pa smo v EU tega ni potrebno. LP
Živijo.
Tako pač zahteva kapitanija.Imajo pač neka svoja pravila, ki so sigurno zakonsko krita.
Kar se tiče avta, ki ga kupiš naprimer v Nemčiji in ga uvoziš , moraš ravno tako narediti homologacijo.
Jaz sem ti napisal kaj so pač zahtevali od mene.
Sicer pa pokliči na kapitanijo in ti bodo povedali kaj hočejo imeti.
Tako pač zahteva kapitanija.Imajo pač neka svoja pravila, ki so sigurno zakonsko krita.
Kar se tiče avta, ki ga kupiš naprimer v Nemčiji in ga uvoziš , moraš ravno tako narediti homologacijo.
Jaz sem ti napisal kaj so pač zahtevali od mene.
Sicer pa pokliči na kapitanijo in ti bodo povedali kaj hočejo imeti.
Zobar živijo!
Še enkrat se ti oglašam, kajti z Italijansko barko je vse propadlo, sem pa našel barko s Slovensko registracijo, ki mi odgovarja in upam, da jo bom kupil. To je večja barka z devetimi ležišči, vendar registrirana za prevoz samo 7 ljudi. Barko bom imel na Hrvaškem in bi rad imel registracijo za 10 ljudi. Familija že sedaj šteje 10 ljudi, če pa se bom vozil s prijatelji in tako tudi moji otroci bo za Hrvaško kmalu premajhno število. Ali bi moral v tem primeru tudi narediti pregled in izmero plovila. Plovilo je proizvod znanega proizvajalca Beneteau Frst 35. lp
Še enkrat se ti oglašam, kajti z Italijansko barko je vse propadlo, sem pa našel barko s Slovensko registracijo, ki mi odgovarja in upam, da jo bom kupil. To je večja barka z devetimi ležišči, vendar registrirana za prevoz samo 7 ljudi. Barko bom imel na Hrvaškem in bi rad imel registracijo za 10 ljudi. Familija že sedaj šteje 10 ljudi, če pa se bom vozil s prijatelji in tako tudi moji otroci bo za Hrvaško kmalu premajhno število. Ali bi moral v tem primeru tudi narediti pregled in izmero plovila. Plovilo je proizvod znanega proizvajalca Beneteau Frst 35. lp
Ej nisem siguren.Mislim, da nosilnost plovila določi že proizvajalec in ne kapitanija. Poglej malo kaj piše v papirjih barke,če jih sedanji lastnik še ima.Če jih nima morajo biti deponirani v arhivih kapitanije, kjer je plovilo registrirano.
Zdi se mi pa vseeno nekam malo.Na 35 fitov gre gor nekako 14-15 ljudi.
Zdi se mi pa vseeno nekam malo.Na 35 fitov gre gor nekako 14-15 ljudi.
KUPOPRODAJNA pogodba
Res je dobro natančno prebirati forum, kajti v tej temi sem našel vse odgovore na vprašanja, katera so tudi mene žrla že nekaj časa. V primeru, da se moraš glede na priložnost prodaje ali nakupa hitro in pravilno odzvati, je res dobro čimveč vedeti, da ne izgubljaš časa.
Vaše diskusije in nasveti mi bodo kmalu zelo koristili
Lep pozdrav
Vaše diskusije in nasveti mi bodo kmalu zelo koristili
Lep pozdrav
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti