Mnenje o predelavi vozila na plin

Tukaj lahko razpravljate o vsem, kar ne sodi v nobeno od zgornjih rubrik. Vseeno naj ne vsebuje preveč politike, verskega prepričanja in podobnega, kar lahko hitro preveč razdvaja ljudi!

Moderatorji: moderator2, moderator

snake
Viceadmiral
Prispevkov: 472
Pridružen: Po Dec 12, 2011 12:01

OdgovorNapisal/-a snake » Sr Nov 27, 2013 18:21

Tex napisal/-a:jebeš to, ko dizla zjutraj vžgeš :

http://www.youtube.com/watch?v=1mFKnOM9Olg


Če bi samo poslušal bi šel stavit da je posnet Ferguson na kaki kmetiji. :roll:
primusr
Admiral
Prispevkov: 933
Pridružen: To Mar 03, 2009 15:53
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a primusr » Sr Nov 27, 2013 18:39

Mene pa bolj zanima kdaj bodo naredili predelavo Dizel -Plin...
To je nekaj...
Fiat Justitia ... Some day....
Uporabniški avatar
frikmusic
Admiral
Prispevkov: 653
Pridružen: Po Dec 14, 2009 15:53
Kraj: Ljubljana-Volme Kamenjak
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a frikmusic » Sr Nov 27, 2013 19:21

primusr napisal/-a:Mene pa bolj zanima kdaj bodo naredili predelavo Dizel -Plin...
To je nekaj...


To je ze vse narejeno samo ni racunice. :!: Je pa eko :wink:

Frik
Frajtonerca je prava stvar...
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 6225
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » Če Nov 28, 2013 09:10

Tex napisal/-a:jebeš to, ko dizla zjutraj vžgeš
...

Ne vem... Jaz sem imel Renault R5 TD (1,6 literski atmosferski dizel, isti agregat je bil tudi v R9 in še nekaterih manjši renojih, pa tudi v enem malem Volvu - kje so ga zasnovali - Renault ali kdo drug - pa ne vem).

Prvih 8 let nihče ne po zvoku ne po vožnji ni uganil, da je dizel.

Tudi v mrazu vžiganje ni nikoli zezalo.

Za čisto začetek je zadoščalo, kar je bilo v visokotlačni črpalki, prva ogreta voda je pa že krožila tudi okrog filtra in tako ni prišlo do tega, da bi ga strjeni parafin zamašil. Preliv (kar je črpalka pognala več, kot je motor trenutno 'kuril'), je ogreto teklo v rezervar in še tam skrbelo, da gorivo ni bilo prehladno, da bi ga črpalka potegnila iz njega. V glavnem, v 22 letih brez dodatkov (razen, kar je že na črpalki - ampak okrog leta 80 ne vem, če so že kaj dodajali) nikoli težav z vžigom ali uporabo v mrazu (pa je bilo vsaj enkrat -26°C).

Po 22 letih je začelo zezati precej reči naenkrat (nekaj rje v nosilnih koncih pri obešenju zadnjih koles, lomljiva plastika izolacije žic, tudi že slaba kompresija v motorju in tako naprej in tako naprej) in je šel v razgradnjo.
Correct me if I am wrong, please.

Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Dimen
Viceadmiral
Prispevkov: 391
Pridružen: Sr Dec 29, 2010 11:57

OdgovorNapisal/-a Dimen » Če Nov 28, 2013 10:12

Časi dekavcev in takratnih enošobnih sistemov so končani fantje.

Poraba plina je maksimalno 5-10% višja od običajne!
Res je da vžge na bencin, vendar po dveh km preklop na plin in tako ostane dokler je ogret. Torej, moj avto čez dan vžiga na plin.
Če ga pobašeš se ne preklopi na bencin!
Če je plinska naprava dobro nastavljena, razlike v moči ni!

Pri nas se voziš pol ceneje. Ko greš pa na dopust na Hrvašk voziš pa za 70% cneje. V praksi to pomeni, da soliden karavan, bencinar (150hp), ki pije cca 9l po predelavi pije stroškovno okol 5l/100km, na hrvaškem pa 3-4l/100km.

Ma ga ni dizla k bi lahk konkuriral. Poleg tega je vzdrževanje starga dizla (5+ let) mnogo dražje od enako starega bencinarja - turbina, šobe, grelne svečke, akumulator,...

Če se splača?? Da, za avte ki žrejo več kot 9l/100km. Je pa zanimiv, da mi na pumpi na verovškovi večinoma delajo družbo avtomobili od 1.4 do 2.0 litra prostornine kar pomeni, da se splača tudi za manjše avte.

Optimalno je, da kupiš nov ali leto, dve star avto, predelaš in voziš naslednjih 5-7 let. To se defentivino splača! Če menjaš avte na dve let se računica ponavadi ne izdide.

Meni se je investicija povrnila po 30kkm (poraba - 15l/100km) kar je zame leto in pol. Bolj ko je avto požrešen prej se investicija povrne!

Jaz sem montiral sistem od lovata in bil zelo zadovoljen, ko je bil enkrat nastavljen. Montiral in korektno nastavil mi ga je Tomaž iz Rudnika.

Sedaj sem kupil avto z že vgrajenim G1 sistemom iz Celja. Odsvetujem!
Uporabniški avatar
Marcel_Mastnak
Admiral
Prispevkov: 4061
Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Marcel_Mastnak » Če Nov 28, 2013 14:39

naj se še jaz pridružim debati :) Sam imam multivan 2.8 vr6 z 140 ps in poraba po računalniku je 15l/100km ker imam pač kratke relacije in avtomatik je kar tud malo pripomore... Iz bencina na plin preklopi vedno prej kot v 1km. poraba plina je med 10 in 12EUR/100km. ostalo si lahko izračunate... no pa da ne ostanemo pri enem primeru. Oče ima A8 4.2 330ps ki ima porabo na displeju okoli 15l/100km pravtako se na plin vozi nekje z 10eur/100km. Brat ima A6 2.4 177ps z porabo na displeju 11l/100km in tanka 9 eur plina na 100km. pri vseh naštetih vozilih je poraba bencina ob plinu nekje 3-5% (v litrih) u glavnem prej sem imel polo 1.0 z 6-6.5l/100km porabe in zdaj ko imam multivan 2.8 sem na praktično isti porabi goriva (če ne vžigam webasto :) )seveda smo vsi kupili avte z že vgrajenim plinom ker je kot je napisano že prej zadeva veliko bolj rentabilna ker bistvenega upliva na prodajno ceno nima plinska naprava...

Če pa kdo želi vgrajevat plinsko napravo v avto pa me lahko kontaktira preko zs in mo dobil koristen kontakt :)
Uporabniški avatar
Tex
Admiral
Prispevkov: 8355
Pridružen: Sr Mar 28, 2007 00:28
Kraj: Morje

OdgovorNapisal/-a Tex » Če Nov 28, 2013 15:49

Iz tvojega posta smo razbrali, da ste 99% DKW family :lol: in da imate sigurno pogodbo z plinarno in svojo črpalko :lol:

Vse pohvale za tako EKO usmerjenje !

PS: upam,da 928 tudi ni predelan na plin :wink:
SlikaSlika
“There’s no point having a boat if you don’t use it!”
Uporabniški avatar
Marcel_Mastnak
Admiral
Prispevkov: 4061
Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Marcel_Mastnak » Če Nov 28, 2013 22:16

tud js sm mel DKW pa je žau šel u steber :S ne po moji krivdi... in ni bil na plin :) 928 pa je moral od hiše žal ker je prostorska stiska in tud ne morm si privoščit trenutno :( zato sem zamenjal za multivan. Ko bom velik pa bo 928 S4 brez plina :) in hvala za pohvalo glede ekologije in kar je res je res!
Uporabniški avatar
PogachnyK
Admiral
Prispevkov: 808
Pridružen: Ne Feb 26, 2012 11:09

OdgovorNapisal/-a PogachnyK » Po Dec 02, 2013 07:39

Evo tukaj je napisanega 240 strani na enako temo...

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... =2&t=43038
Hvala na razumevanju
snake
Viceadmiral
Prispevkov: 472
Pridružen: Po Dec 12, 2011 12:01

OdgovorNapisal/-a snake » Po Dec 02, 2013 10:27

Ta avtomibilizem.com moraš jemat z veliko,ampak res veliko rezerve.

Je velikokrat napisanih toliko bedarij,da človeka kar srat prime. Tisti forum je poln nekih zafrustriranih tipov,ki zdravijo svoje komplekse.
Uporabniški avatar
gregor.n
Admiral
Prispevkov: 4405
Pridružen: Pe Apr 04, 2008 10:26
Kraj: Zanzibar
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor.n » Po Dec 02, 2013 12:41

Ja pa saj je, po mnenju nekaterih, naš forum isti. :wink:
https://medisken.si
Rookie
Kontraadmiral
Prispevkov: 225
Pridružen: Sr Maj 12, 2010 20:47
Kraj: Ljubljanski kotliček

OdgovorNapisal/-a Rookie » Po Dec 02, 2013 18:35

Res je veliko odvisno od kvalitetne vgradnje, ampak pri slab(š)i napravi ne pomaga še tak mojster. Problem pri nas je, da že vsak izpuh servis ali vilkanizer montira plin, pa da ne bo pomote, spoštujem ene in druge... ampak naj se obrtnik ukvarja z eno stvarjo in s tisto kvalitetno!
Seznami ''problematičnih avtov'', ki ne prenašajo dobro plina, so znani, ravno tako slabi monterji in naprave.
Glavno bistvo pri vgradnji plina je pravilna kalibracija naprave, da motor dobi dovolj bogato mešanico goriva in zraka in ne bo težav
Če ne gre, vzamem večje kladivo.
SR 290
Admiral
Prispevkov: 4831
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

OdgovorNapisal/-a SR 290 » Po Dec 02, 2013 19:27

Dimen napisal/-a:Ma ga ni dizla k bi lahk konkuriral.



Če smo pošteni se najde kar precej dizlov, ki demantirajo ta stavek. :wink:
Uporabniški avatar
kocka
Admiral
Prispevkov: 4832
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 20:03
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kocka » Če Jan 23, 2014 08:11

Včeraj dobil predelan avto na plin in moram reči da sem zelo zadovoljen, razlike v moči sploh ne občutiš in preklopi na plin da sploh ne zaznaš. Danes zjutraj 5c avto sam preklopil na plin po 300m :shock:. Moram reči, da je Tomaž res stručko.
Uporabniški avatar
kr en
Admiral
Prispevkov: 6703
Pridružen: So Nov 22, 2008 21:20
Kraj: From sea to sky
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a kr en » Če Jan 23, 2014 15:27

Kocka, me veseli, da si zadovoljen. Me je pa strah, da dolgo ne bo tako.

Servisiramo mnogo vozil med njimi tudi nekaj predelanih. Imeli smo že drugi primer, ko je "sklalo" glavo. Enostavno se sedeži ventilov posedejo, da ventil več ne tesni. Stvar se slabša iz dneva v dan, dokler ne pride do faze, da avto ni možno več štartati. Ker enostavno nima kompresije. :o Bencin ventile hladi, plin pa ne!
Tudi, ko gledaš, kako je to narejeno, :roll: :roll: :roll: Kar nekaj vrtano v kolektor, cevke na hitre spojke, ... Ojojoj :roll: Še dobro, da ni več nesreč.
Fantje, že originalne stvari se začnejo po 200 jurjih jebat, pa da bi tole delalo. A-a.
A mislite, da inženirji v tovarnah avtomobilov niso toliko pametni, da bi, če bi bilo to res oh in sploh, ne bi to vgradili v vozila že serijsko?

Jaz še vedno pravim:"Star sistem klasičnega bencinskega motorja, je zakon!" Za tiste, ki pa se res vozijo pa klasičen TDi. Po možnosti še brez partkl filtra.
"..Jer ovi ljudi normalni, tako su mi dosadni..." Jasmin Stavros

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov