Kocka, me veseli, da si zadovoljen. Me je pa strah, da dolgo ne bo tako.
Servisiramo mnogo vozil med njimi tudi nekaj predelanih. Imeli smo že drugi primer, ko je "sklalo" glavo. Enostavno se sedeži ventilov posedejo, da ventil več ne tesni. Stvar se slabša iz dneva v dan, dokler ne pride do faze, da avto ni možno več štartati. Ker enostavno nima kompresije.

Bencin ventile hladi, plin pa ne!
Tudi, ko gledaš, kako je to narejeno,

Kar nekaj vrtano v kolektor, cevke na hitre spojke, ... Ojojoj

Še dobro, da ni več nesreč.
Fantje, že originalne stvari se začnejo po 200 jurjih jebat, pa da bi tole delalo. A-a.
A mislite, da inženirji v tovarnah avtomobilov niso toliko pametni, da bi, če bi bilo to res oh in sploh, ne bi to vgradili v vozila že serijsko?
Jaz še vedno pravim:"Star sistem klasičnega bencinskega motorja, je zakon!" Za tiste, ki pa se res vozijo pa klasičen TDi. Po možnosti še brez partkl filtra.