Kosilnica
Moderatorji: moderator2, moderator
Kosilnica
4T kosilnica se začne po nekaj minutah delovanja zaganjati z obrati. Oscilira od minimuma do visokih obratov.Nekaj časa se muči, potem pa crkne. Ko se malo ohladi, je kakšno minuto ali dve bolje, potem pa isto.
Po strokovnem servisu je malo bolje, še zdaleč pa ne dobro.
Kakšna ideja kaj jo muči?
Lp MKN
Po strokovnem servisu je malo bolje, še zdaleč pa ne dobro.
Kakšna ideja kaj jo muči?
Lp MKN
Re: Kosilnica
Pozdravljen,
Mi zgleda kot zmanjšan pretok za gorivo.
Sem imel podoben, če ne enak problem na prekopalniku SEP s Hondinim motorjem.
Prekopalniki, ravno tako kot kosilnice imajo nek sistem, ki se trudi držat enake obrate neglede na obremenitev.
Po čiščenju uplinjača in raznih okoliških stvari okrog regulatorja obratov ni bilo nič bolje.
Na koncu je bil kriv filter goriva, majhna mrežica, ki je v rezervarju. Dol sem jo dobil tako, da sem dal ven izpust za gorivo. V glavnem ta mrežica je tako fina, da so jo zadelale usedline , ki pa jih je bilo zelo malo. Rešil sem tako, da sem odstranil mrežico, torej brez nje in na cev dal leteči filter za gorivo. Hondica prede kot nova.
Mi zgleda kot zmanjšan pretok za gorivo.
Sem imel podoben, če ne enak problem na prekopalniku SEP s Hondinim motorjem.
Prekopalniki, ravno tako kot kosilnice imajo nek sistem, ki se trudi držat enake obrate neglede na obremenitev.
Po čiščenju uplinjača in raznih okoliških stvari okrog regulatorja obratov ni bilo nič bolje.
Na koncu je bil kriv filter goriva, majhna mrežica, ki je v rezervarju. Dol sem jo dobil tako, da sem dal ven izpust za gorivo. V glavnem ta mrežica je tako fina, da so jo zadelale usedline , ki pa jih je bilo zelo malo. Rešil sem tako, da sem odstranil mrežico, torej brez nje in na cev dal leteči filter za gorivo. Hondica prede kot nova.
Re: Kosilnica
Isti problem sem imel kot ti opisuješ in je bil res zapacan uplinjač, kot je napisal bavarko...
Re: Kosilnica
Katero kosilnico maš?
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Kosilnica
Hvala za odgovore. Bom očistil še rezervar. Ostalo bencinsko napeljavo sem enkrat že.
Kosilnica pa je no name iz Merkatorjeve zeleznine.
Lp MKN
Kosilnica pa je no name iz Merkatorjeve zeleznine.
Lp MKN
Re: Kosilnica
Še nekaj, kako sem sploh posumil, da je nekaj narobe z rezervarjem, ker nisem sploh vedel, da je not ta mrežica, dokler nga nisem odprl.
Problem se ni pojavljal ob polnem rezervarju, postopoma so začeli nihat obrati, vedno bolj, od 3/4 polnega in vedno bolj proti polovici, ko je že začel ugašat kot tebi. Ker je gorivo na prosti pad, je ob polnem rezervarju, vsaj zgleda tako, bilo dovolj pritiska, pa čeprav je govora o samo nekaj centimetrih.
Problem se ni pojavljal ob polnem rezervarju, postopoma so začeli nihat obrati, vedno bolj, od 3/4 polnega in vedno bolj proti polovici, ko je že začel ugašat kot tebi. Ker je gorivo na prosti pad, je ob polnem rezervarju, vsaj zgleda tako, bilo dovolj pritiska, pa čeprav je govora o samo nekaj centimetrih.
Re: Kosilnica
Pusti pokrovček za bencin delno odšraufan in probaj kako dela.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Kosilnica
Preveri zračni filter, če je zamašen isti simptomi, probaj brez njega....
Guma je guma, zaenkrat.
Re: Kosilnica
pri teh motorčkih je včasih skoraj misija nemogoče najti okvaro. skoraj cedno je nekaj z uplinjačem, ampak ti defekti so pogosto komaj opazni. Kot napisano, lahko je potrebno pokrovček bencina odvit, ker ustvarja podtlak, pa je pokrovček na videz čisto ok. LAhko so tiste mrežice itd, pa je na videz vse čisto, pri nekaterih, ki imajo membransko pumpo, je lahko membrana kriva, čeprav na pogled ne zgleda ne raztegnjena, ne počena, ne trda...
kljub dejstvu, da nimaš skoraj nič za regulirat, nastvavljat itd, ti lahko pošteno kravžlja živce.
pomembno je pristopat trezno, premišljeno, sistematično in izločat možnosti. Nekaj na silo se ponavadi ne obnese in se lahko konča tudi z maco po motorju in nato z nakupom novega.
kljub dejstvu, da nimaš skoraj nič za regulirat, nastvavljat itd, ti lahko pošteno kravžlja živce.
pomembno je pristopat trezno, premišljeno, sistematično in izločat možnosti. Nekaj na silo se ponavadi ne obnese in se lahko konča tudi z maco po motorju in nato z nakupom novega.
Re: Kosilnica
Danes sem razdrl rezervoar, ga očistil, očistil tudi cev do uplinjača.
Na iztoku rezervoarja je tak filter:
Ko sem snel cev iz uplinjača je gorivo skozi filter počasi a lepo priteklo v steklenico. Vseeno sem očistil filter in rezervoar. Kosilnica je startala iz prve. Po treh minutah košnje jo je sin ugasnil. Potem ni več štartala. Celo filter sem odstranil, pa ista zgodba. Ponovno sem sestavil kot je bilo original, kosilnica ne štarta več.
Sicer moje zelo laično mnenje je bilo, da je bil uplinjač suh, brez goriva. Zato sem podrl tudi to, spihal dizo, preveril plovec in kanale za pretok goriva v uplinjaču. Vse je delovalo in bilo prehodno.
Pojma nimam kaj jo muči.
LP MKN
Na iztoku rezervoarja je tak filter:
Ko sem snel cev iz uplinjača je gorivo skozi filter počasi a lepo priteklo v steklenico. Vseeno sem očistil filter in rezervoar. Kosilnica je startala iz prve. Po treh minutah košnje jo je sin ugasnil. Potem ni več štartala. Celo filter sem odstranil, pa ista zgodba. Ponovno sem sestavil kot je bilo original, kosilnica ne štarta več.
Sicer moje zelo laično mnenje je bilo, da je bil uplinjač suh, brez goriva. Zato sem podrl tudi to, spihal dizo, preveril plovec in kanale za pretok goriva v uplinjaču. Vse je delovalo in bilo prehodno.
Pojma nimam kaj jo muči.
LP MKN
Re: Kosilnica
Potrpljenje.......mene je enkrat 5 konjski briggs stration matral enih 14 dni vsak dan po kako urco ali dve. Veckrat je bila maca v roki. Takrat sem pustil in se lotil naslednji dan.
Je pa bilo tako, da je hladen vžgal, delal normalno 10, 15 minut, nato crknil. Ni več vzgal ne topel ne hladen. Uplinjač razdrl neštetokrat, zamenjal neka tesnila membrano pumpe, nastavljal zadevo naštudiral cel yuotube....na koncu sem popizdil in kupil se eno membrano pumpe novo. Montiral in zdaj dela kot nova že pet let.... Prva membrana je bila na videz ok sem jo zamenjal z novo, isti simtomi.....ko sem jo še enkrat zamenjal z novo, je zacelo delat.....bodi pameten.....ali je bila membrana kriva ali sem takrat pri zadnji menjavi kako stvar drugace naredil , pa ne vem kaj bi lahko, saj je zadeva strašno preprosta....
Pa še so take zgodbe...vsaka po svoje čudna.
Vcasih je kaka stvar, ki na prvi pogled nima povezave......mogoce vseeno poglej tudi elektriko, če ima iskro, takrat ko ne kresne......ceprav lahko tudi tu, ko imaš svecko zunaj ima iskro, ko jo zašraufaš, pa je prešibka za vžig....
Torej spociti zivci, znanje, logika in potrpljenje. Srecno
Je pa bilo tako, da je hladen vžgal, delal normalno 10, 15 minut, nato crknil. Ni več vzgal ne topel ne hladen. Uplinjač razdrl neštetokrat, zamenjal neka tesnila membrano pumpe, nastavljal zadevo naštudiral cel yuotube....na koncu sem popizdil in kupil se eno membrano pumpe novo. Montiral in zdaj dela kot nova že pet let.... Prva membrana je bila na videz ok sem jo zamenjal z novo, isti simtomi.....ko sem jo še enkrat zamenjal z novo, je zacelo delat.....bodi pameten.....ali je bila membrana kriva ali sem takrat pri zadnji menjavi kako stvar drugace naredil , pa ne vem kaj bi lahko, saj je zadeva strašno preprosta....
Pa še so take zgodbe...vsaka po svoje čudna.
Vcasih je kaka stvar, ki na prvi pogled nima povezave......mogoce vseeno poglej tudi elektriko, če ima iskro, takrat ko ne kresne......ceprav lahko tudi tu, ko imaš svecko zunaj ima iskro, ko jo zašraufaš, pa je prešibka za vžig....
Torej spociti zivci, znanje, logika in potrpljenje. Srecno
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti