carina
Moderatorji: moderator2, moderator, pajer1
carina
Ve morda kdo koliko % je carina za vgradne bencinarje uvožene iz ZDA?
Re: carina
Je že kdo uvažal navtične izpuhe iz ZDA?
Re: carina
Verjetno je 1.7% samo to govorim na pamet, še iz časov dolgo nazaj, čeprav ne vem, če je za motor tudi toliko...
Boš pa rabil zagotovo vse certifikate, ki jih zahteva EU...
Boš pa rabil zagotovo vse certifikate, ki jih zahteva EU...
Re: carina
Hvala Admin, za motor mi je že jasno katere je možno legalno uvozit in katere ne.
Zanima me, če morda kdo ve, ali tudi za izpuhe cariniki zahtevajo certifikate. Načeloma rezervnih delov verjetno ni problem uvozit v EU, ampak pri izpuhu malce dvomim, ker je to del, ki verjetno lahko bistveno vpliva na zmogljivosti motorja in na sestavo izpušnih plinov. Ker ne bi rad plačeval deh jurjev za to, da mi potem cariniki uničijo izpuhe, ter me kaznujejo kot švercerja, bi rad kak nasvet, da vem kako pristopit k špediterjem in carinikom z pripravo na uvoz, gre pa za tak izpuh:
http://www.californiamarine.com/images/ ... 123215.jpg
Pritrdili ga bomo tu gor:
http://www.partsworldperformance.com/ls ... e-19301358
Zanima me, če morda kdo ve, ali tudi za izpuhe cariniki zahtevajo certifikate. Načeloma rezervnih delov verjetno ni problem uvozit v EU, ampak pri izpuhu malce dvomim, ker je to del, ki verjetno lahko bistveno vpliva na zmogljivosti motorja in na sestavo izpušnih plinov. Ker ne bi rad plačeval deh jurjev za to, da mi potem cariniki uničijo izpuhe, ter me kaznujejo kot švercerja, bi rad kak nasvet, da vem kako pristopit k špediterjem in carinikom z pripravo na uvoz, gre pa za tak izpuh:
http://www.californiamarine.com/images/ ... 123215.jpg
Pritrdili ga bomo tu gor:
http://www.partsworldperformance.com/ls ... e-19301358
Re: carina
Jaz z uvozom pred 10 leti nisem imel težav. To ni takrat nihče spraševal, v deklaraciji piše "sestavni deli" ali pa "rezervni deli"...
Moram pa komentirat, da bo tale 4-2-1 očitno kar dobro dihal na LS3, hehe
A ta LS3 ima res kak CE certifikat in bo to šlo skozi na carini?
Moram pa komentirat, da bo tale 4-2-1 očitno kar dobro dihal na LS3, hehe
A ta LS3 ima res kak CE certifikat in bo to šlo skozi na carini?
Re: carina
To je precej nova mašinca, ki jo američani marinizirajo po kapljicah, industrijsko se je uveljavila tista z 430 hp, tale 480 hp je po GM trditvah primernejša, ampak toliko novejša, da je industrija še ni dala ven. So pa pri Powertrainu izjemno zadovoljni z njo in so zelo uslužni z informacijami okrog zagat mariniziranja.
Mlinček ima v resnici celo 495-500 hp in to z navadnim kratkim izpuhom. Če je vse kar so mi natolkli res, potem lahko pričakujem na propelerju nekje 465 do 480 konjev, to bo pa ziher dovolj. Tudi navora ima dovolj za lepe pospeške in varčno potovalko na 4.000-4.500 rpm, z okrog 60% trenutnega navora-moči.
Pravi marine certifikat ima trenutno le klasični LS3 z 420 konji, ki ga dela Marinepower USA, pa še temu bo certifikat potekel z novim letom.
In še tole:
Ko smo pričeli coprat z mašinami teh še ni bilo nikjer, drugače se ne bi zafrkaval in bi ga gotovo vgradili, saj motor brez agregatov tehta le 30 kg več od dveh hajabus, ima pa podobno moči kot tri hajabuse.
Dobra stvar teh izpuhov je, da so aluminijasti, eloksirani in hlajeni z antifrizom, torej "večni". Tisti 4-2-1 je po moje bolj vizualno kot dejansko, ker so prekratke cevi, da bi utegnile lovit frekvenco izpuha. Nekaj malega že, ampak verjetno je bolj hec v dobri pretočnosti kot v frekvenčni dolžini.
Re: carina
Vedno se vse da. Imam tudi par opcij za transport ce te zanima. Na 14 dni pride kontejner v Rijeko, za sever EU na tedenski ravni, itd. Najbolje da me poklices pa ti objasnim oz pomagam.
Re: carina
Dolgo sem razmišljal o tem, ampak:
- primerljiv motor me pride vsaj 6.000 evrov dražje, ker že imamo večino delov potrebnih za marinizacijo. Da tega iz gornjih linkov spravimo v motorni prostor nas skupaj z ddvjem stane manj od 11.000 evrov!
- plačat najmanj 15.000$ za motor in se potem pajklat, da bo šel zato, ali pa zato v uničenje, ki ga bom moral sam plačat je za moje pojme prevelik riziko.
- primerljiv motor, ki je na voljo (LS3 ali 6,2DI) je za 70 konjev šibkejši, močnejša verzija LSA ima pa kompresor in pije ko žolna, pa še servisiranja kompresorja me je strah.
Vseeno hvala za ponudbo.
- primerljiv motor me pride vsaj 6.000 evrov dražje, ker že imamo večino delov potrebnih za marinizacijo. Da tega iz gornjih linkov spravimo v motorni prostor nas skupaj z ddvjem stane manj od 11.000 evrov!
- plačat najmanj 15.000$ za motor in se potem pajklat, da bo šel zato, ali pa zato v uničenje, ki ga bom moral sam plačat je za moje pojme prevelik riziko.
- primerljiv motor, ki je na voljo (LS3 ali 6,2DI) je za 70 konjev šibkejši, močnejša verzija LSA ima pa kompresor in pije ko žolna, pa še servisiranja kompresorja me je strah.
Vseeno hvala za ponudbo.
Re: carina
SR 290 napisal/-a:Dolgo sem razmišljal o tem, ampak:
- primerljiv motor me pride vsaj 6.000 evrov dražje, ker že imamo večino delov potrebnih za marinizacijo. Da tega iz gornjih linkov spravimo v motorni prostor nas skupaj z ddvjem stane manj od 11.000 evrov!
- plačat najmanj 15.000$ za motor in se potem pajklat, da bo šel zato, ali pa zato v uničenje, ki ga bom moral sam plačat je za moje pojme prevelik riziko.
- primerljiv motor, ki je na voljo (LS3 ali 6,2DI) je za 70 konjev šibkejši, močnejša verzija LSA ima pa kompresor in pije ko žolna, pa še servisiranja kompresorja me je strah.
Vseeno hvala za ponudbo.
Kaj si hotel s tem povedat? Saj mogoče sem jaz malo smotan danes, ampak ne štekam...
A to pomeni, da boš spet začel tisti pogreb od suzijev skup zlagat?
Ali da boš le kupil nekaj "turn-key"...?
Re: carina
Crate motor LS376-480 z originalnimi marine izpuhi, originalno marine elektronsko opremo, zvonom, vztrajnikom, "damper plate", starterjem, izmenjevalci, vodnimi črpalkami...
Skratka originalni marine motor sestavljen doma, saj drugače ne prideš do njega, ker custom delavnice, ki delajo te motorje večinoma za dirke po rekah, žal nimajo evropskih certifikatov. Vse skupaj je tehnično izdatno podprto z strani GMa.
Motor je identičen kot LS3 od Marinepowerusa, le odmično gred ima drugo in zato zapečen drug program, ter drzugo moč. Odmična gred je še vedno dovolj blaga, da voda ne useka nazaj v ventile in, da potegne iz vode, potem ima pa do konca enako ali več navora kot big block in z izpuhi iz teme skoraj 100 konjev več od big blocka 8,2 HO. Ob tem trdijo, da skuri specifično za 15-20% manj od bigg blocka in je precej trpežnejši, tehta pa 200 kg manj.
Je torej doma sestavljen custom marine agregat, kakršen bo kmalu v širši ponudbi večjih ponudnikov. Recimo, da je nekaj kot KIT sestavljanka. "Turn keya" žal ne morem kupit, ker sem raje na suhem, kot da poslušam tisto gusasto klopotalo z odmičnimi gredmi kot v hrošču, Penta in Ilmor hočeta pa preveč za svoje motoje in sem zopet raje na suhem, ali na avionu v tople kraje, kot da plačam enako kot za soliden avto, dobim pa identičen marine motor kakršen poganja ta avto.
Skratka originalni marine motor sestavljen doma, saj drugače ne prideš do njega, ker custom delavnice, ki delajo te motorje večinoma za dirke po rekah, žal nimajo evropskih certifikatov. Vse skupaj je tehnično izdatno podprto z strani GMa.
Motor je identičen kot LS3 od Marinepowerusa, le odmično gred ima drugo in zato zapečen drug program, ter drzugo moč. Odmična gred je še vedno dovolj blaga, da voda ne useka nazaj v ventile in, da potegne iz vode, potem ima pa do konca enako ali več navora kot big block in z izpuhi iz teme skoraj 100 konjev več od big blocka 8,2 HO. Ob tem trdijo, da skuri specifično za 15-20% manj od bigg blocka in je precej trpežnejši, tehta pa 200 kg manj.
Je torej doma sestavljen custom marine agregat, kakršen bo kmalu v širši ponudbi večjih ponudnikov. Recimo, da je nekaj kot KIT sestavljanka. "Turn keya" žal ne morem kupit, ker sem raje na suhem, kot da poslušam tisto gusasto klopotalo z odmičnimi gredmi kot v hrošču, Penta in Ilmor hočeta pa preveč za svoje motoje in sem zopet raje na suhem, ali na avionu v tople kraje, kot da plačam enako kot za soliden avto, dobim pa identičen marine motor kakršen poganja ta avto.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gosti
