Odprto območje plovbe - registracija
Moderatorji: moderator2, moderator, pajer1
Re: Odprto območje plovbe - registracija
- Izpit ni pogoj za registracijo barke. Jaz imam na barki VHF gmdss postajo, a se mi ne zdi smiselno plačevati gmdss "naročnine", ker tega ne uporabljam in je za jadralce vse skupaj le pogojno uporabno.
Ker sem se na kapitaniji pritoževal zaradi nesmiselnosti teh pravil, so name "skočili" kar trije uslužbenci kapitanije in mi začeli groziti, da me bodo kaznovali, ker imam na barki neregistrirano gmdss postajo. Potem sem na postaji raje odtrgal rdeči gmdss gumb, da imam mir pred njimi (uporaba VHF postaje brez gmdss je brezplačna).
Po svetu pač poslej jadram s C registracijo, na barki pa imam vso predpisano oceansko opremo. V Sloveniji itak ni odprtega morja, po svetu pa jih zanima oprema in ne papirji.
- MMSI številko dobiš, ko prijaviš radijsko postajo (mislim da v parih dneh).
- Dimno kartušo privežeš na rešilni obroč, oziroma jo ob pregledu pokažeš luškemu kapitanu.
Ne vem zakaj, a mene so ob pregledu "vzeli na piko" in pregledovali vse datume na raketah, baklah, jopičih, splavu, ..., da sem moral večino opreme nabaviti na novo, česar pa potem za C registracijo sploh nisem potreboval. Drugi jadralci mi pravijo, da poteka pregled na kapitaniji pri njih veliko bolj sproščeno.
Stare rakete in bakle 100 % delujejo tudi še po 15 letih, kar vsako leto preskusimo za novo leto , le na suhem in temnem jih moraš hraniti, sicer zarjavijo.
Ker sem se na kapitaniji pritoževal zaradi nesmiselnosti teh pravil, so name "skočili" kar trije uslužbenci kapitanije in mi začeli groziti, da me bodo kaznovali, ker imam na barki neregistrirano gmdss postajo. Potem sem na postaji raje odtrgal rdeči gmdss gumb, da imam mir pred njimi (uporaba VHF postaje brez gmdss je brezplačna).
Po svetu pač poslej jadram s C registracijo, na barki pa imam vso predpisano oceansko opremo. V Sloveniji itak ni odprtega morja, po svetu pa jih zanima oprema in ne papirji.
- MMSI številko dobiš, ko prijaviš radijsko postajo (mislim da v parih dneh).
- Dimno kartušo privežeš na rešilni obroč, oziroma jo ob pregledu pokažeš luškemu kapitanu.
Ne vem zakaj, a mene so ob pregledu "vzeli na piko" in pregledovali vse datume na raketah, baklah, jopičih, splavu, ..., da sem moral večino opreme nabaviti na novo, česar pa potem za C registracijo sploh nisem potreboval. Drugi jadralci mi pravijo, da poteka pregled na kapitaniji pri njih veliko bolj sproščeno.
Stare rakete in bakle 100 % delujejo tudi še po 15 letih, kar vsako leto preskusimo za novo leto , le na suhem in temnem jih moraš hraniti, sicer zarjavijo.
https://www.tepes.info/domov/jadranje/
Re: Odprto območje plovbe - registracija
mirante napisal/-a:- .
Stare rakete in bakle 100 % delujejo tudi še po 15 letih, kar vsako leto preskusimo za novo leto , le na suhem in temnem jih moraš hraniti, sicer zarjavijo.
Lansko leto sem za novo leto prižgal tri bakle stare 11 let. Od vseh treh se je samo ena prižgala. Letos za novo leto sem ponovno prižgal tri bakle stare cca 7 let. Vse so prižgale.
Očitno ko je enkrat staro 10 let+ je že velika možnost, da ne dela...
p.s. vse bakle shranjujem v hermetično zaprti vrečki in nimajo nobenih sledov rjavenja.
Veter v laseh, travarca v zobeh
Re: Odprto območje plovbe - registracija
Tudi jaz imam na to temo nekaj vprašanj. Bom hvaležen, če pridemo tem zadevam enkrat "do konca" ali vsaj na sled.
Imam jdrnico do 12 m, letnik 1998 - februar /zato še nima CE certifikata.
Barko sem kupil od "nemca/slovenca" in je bila na nemški zastavi-registrirana pri ADAC - Munchen. Zadeva z DDV jem je bila urejena.
Ker imam tudi sam začasno bivališče v Nemčiji, sem vse skupaj pustil, kakor je bilo. V bistvu je/izgleda poceni in enostavno.
Je pa dejstvo, da si sam /po nemško/ odgovoren, da je vse ok, da so podatki točni in da imaš vso ustrezno opremo. V nasprotnem primeru papir/registracija preprosto ni veljavna. To pri ADAC velja kot športni rekvizit za prosti čas - jadrnica do 12m torej.
Nadaljujem; barko imam na Hrvaškem, "trenutno" tam tudi pretežno plujem, v planu pa je vsaj še Italija in Grčija.
Kaj je sedaj moja obveza glede opreme ? Na nobenem mojem papirju nič ne piše za katero območje plovbe je barka registrirana. Katera pravila glede opreme in območja plovbe so sedaj zame obvezujoča (slovenska, hrvaška, nemška )?. Prijavo barke/nadomestilo za Hrvaško plačam trenutno za 8 oseb, zavarovanje sem sklenil za Sredozemlje z nekaj afriškimi izjemami in Albanijo. Barka sama naj bi bila tudi za oceansko plovbo - Dufour 39 cc. Sam sem kar precej pregledal in prebral, pa ne najdem zadovoljivega odgovora oz. ne znam zadev logično povezat.
Zagotovo nisem edini na nemškem registru, zna kdo vse to pojasnit ?
Imam jdrnico do 12 m, letnik 1998 - februar /zato še nima CE certifikata.
Barko sem kupil od "nemca/slovenca" in je bila na nemški zastavi-registrirana pri ADAC - Munchen. Zadeva z DDV jem je bila urejena.
Ker imam tudi sam začasno bivališče v Nemčiji, sem vse skupaj pustil, kakor je bilo. V bistvu je/izgleda poceni in enostavno.
Je pa dejstvo, da si sam /po nemško/ odgovoren, da je vse ok, da so podatki točni in da imaš vso ustrezno opremo. V nasprotnem primeru papir/registracija preprosto ni veljavna. To pri ADAC velja kot športni rekvizit za prosti čas - jadrnica do 12m torej.
Nadaljujem; barko imam na Hrvaškem, "trenutno" tam tudi pretežno plujem, v planu pa je vsaj še Italija in Grčija.
Kaj je sedaj moja obveza glede opreme ? Na nobenem mojem papirju nič ne piše za katero območje plovbe je barka registrirana. Katera pravila glede opreme in območja plovbe so sedaj zame obvezujoča (slovenska, hrvaška, nemška )?. Prijavo barke/nadomestilo za Hrvaško plačam trenutno za 8 oseb, zavarovanje sem sklenil za Sredozemlje z nekaj afriškimi izjemami in Albanijo. Barka sama naj bi bila tudi za oceansko plovbo - Dufour 39 cc. Sam sem kar precej pregledal in prebral, pa ne najdem zadovoljivega odgovora oz. ne znam zadev logično povezat.
Zagotovo nisem edini na nemškem registru, zna kdo vse to pojasnit ?
Re: Odprto območje plovbe - registracija
mirante napisal/-a: V Sloveniji itak ni odprtega morja, po svetu pa jih zanima oprema in ne papirji
Že nekaj časa razmišljam o razširitvi območja registracije, na primer zato, da lahko odpluješ čez Jadran. Hrvaška verjetno spremlja z radarjem vse kar pripluje v njihove teritorialne vode. Kako bi torej izgledalo, če pripluješ na primer iz Ancone v Zadar z jadrnico, registrirano za obalno območje (c), te bodo že na carinskem pomolu oskubili za kakšno kazen?
Ženi so na tečaju za izpit za čoln povedali, da je problem že če odpluješ na Palagružo "po bližnjici", tako da vmes zapluješ v mednarodne vode, da jih tam prav čakajo in gledajo območje plovbe.
__________________
lp
motorni
lp
motorni
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5112
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: Odprto območje plovbe - registracija
Mene so že prišli kontrolirat, ko smo lovili na točki, ki je precej oddaljena od zadnjega otoka. Ampak fantje v modrem so se nasmolili, ker so toliko prepluli, saj je imel naš čoln pa čeprav majhen A kategorijo registracije in celo, ko so nas hoteli kaznovati zaradi neustreznega izpita so se nasmolili, kajti celo trije na čolnu smo imeli izpit za voditelja čolna, dovolj pa je, da bi ga imela le dva v kolikor kapitan nima poklicnega izpita.
Sedaj sem se odločil, da prav zaradi izjemno poostrenega nadzora plovbe poskrbim, da bom plul prosto in brez skrbi. Hrvaška ima v ta namen sedaj celo drone, ki niso le za okras. Vse pogosteje na podlagi arhivirane poti, kaznujejo tudi lastnike aktivnih AIS transponderjev, če se niso prijaivli v NAJBLIŽJI kapetaniji po prestopu meje!?
Večino daljših poti opravim po odprtem morju in zelo pogosto plujem tudi ponoči. Sedaj sem instaliral tudi AIS transponder Easy AIS TRX2S..., veliko opreme pa imam celo za oceansko plovbo. Planiram vgraditi tudi KV postajo 100W z antenskim tunerjem ter modemom za email, fonija, sprejem grib vremenskih podatkov, radioamatersko komunikacijo, HAM internet... . Že vrsto let imam vgrajen tudi Navtex in lahko rečem, da so vremenska obvestila ter informacije o dogajanju na morju zelo koristne. Že večkrat sem prejel tudi obvestila o SAR akcijah. To je za primer, ko najbližja plovila prosijo za dodatne informacije ali pomoč pri iskanju in reševanju.
Naj povem še nekaj podrobnosti o Easy AIS TRX2S transponderju. Vgrajen ima lasten sistem alarmiranja CPA (Closest Point of Approach - možnost trčenja), ki deluje popolnoma avtonomno tudi, če imaš radar in ploter izključen. Vse nastavitve lahko narediš preko WiFija in USBja na pametnem telefonu, tablici ali PCju. Vgrajeno ima tudi uSD kartico ki beleži vse. Ta kartica beleži vse podatke podobno kot "črna skrinjica" na letalu. V primeru poškodb na plovilu in kasko zavarovanja se s tem sistemom izjemno poveča možnost reševanja zavarovalnih zahtevkov. Baje imajo neke zavarovalnice celo ugodnejše kasko zavarovanje za plovila opremljena s to tehnologijo. Vzel sem full option in tako imam sedaj na jamboru celo dve različni TV anteni. Ena je namenska in po prvih testih deluje super, druga pa je pravzaprav VHF antena katero si sedaj preko aktivnega razdelilnika signala delijo AIS, VHF postaja, DVB-T2 in radio.
Sedaj sem se odločil, da prav zaradi izjemno poostrenega nadzora plovbe poskrbim, da bom plul prosto in brez skrbi. Hrvaška ima v ta namen sedaj celo drone, ki niso le za okras. Vse pogosteje na podlagi arhivirane poti, kaznujejo tudi lastnike aktivnih AIS transponderjev, če se niso prijaivli v NAJBLIŽJI kapetaniji po prestopu meje!?
Večino daljših poti opravim po odprtem morju in zelo pogosto plujem tudi ponoči. Sedaj sem instaliral tudi AIS transponder Easy AIS TRX2S..., veliko opreme pa imam celo za oceansko plovbo. Planiram vgraditi tudi KV postajo 100W z antenskim tunerjem ter modemom za email, fonija, sprejem grib vremenskih podatkov, radioamatersko komunikacijo, HAM internet... . Že vrsto let imam vgrajen tudi Navtex in lahko rečem, da so vremenska obvestila ter informacije o dogajanju na morju zelo koristne. Že večkrat sem prejel tudi obvestila o SAR akcijah. To je za primer, ko najbližja plovila prosijo za dodatne informacije ali pomoč pri iskanju in reševanju.
Naj povem še nekaj podrobnosti o Easy AIS TRX2S transponderju. Vgrajen ima lasten sistem alarmiranja CPA (Closest Point of Approach - možnost trčenja), ki deluje popolnoma avtonomno tudi, če imaš radar in ploter izključen. Vse nastavitve lahko narediš preko WiFija in USBja na pametnem telefonu, tablici ali PCju. Vgrajeno ima tudi uSD kartico ki beleži vse. Ta kartica beleži vse podatke podobno kot "črna skrinjica" na letalu. V primeru poškodb na plovilu in kasko zavarovanja se s tem sistemom izjemno poveča možnost reševanja zavarovalnih zahtevkov. Baje imajo neke zavarovalnice celo ugodnejše kasko zavarovanje za plovila opremljena s to tehnologijo. Vzel sem full option in tako imam sedaj na jamboru celo dve različni TV anteni. Ena je namenska in po prvih testih deluje super, druga pa je pravzaprav VHF antena katero si sedaj preko aktivnega razdelilnika signala delijo AIS, VHF postaja, DVB-T2 in radio.
Re: Odprto območje plovbe - registracija
donato napisal/-a:Tudi jaz imam na to temo nekaj vprašanj. Bom hvaležen, če pridemo tem zadevam enkrat "do konca" ali vsaj na sled.
Imam jdrnico do 12 m, letnik 1998 - februar /zato še nima CE certifikata.
Barko sem kupil od "nemca/slovenca" in je bila na nemški zastavi-registrirana pri ADAC - Munchen. Zadeva z DDV jem je bila urejena.
Ker imam tudi sam začasno bivališče v Nemčiji, sem vse skupaj pustil, kakor je bilo. V bistvu je/izgleda poceni in enostavno.
Je pa dejstvo, da si sam /po nemško/ odgovoren, da je vse ok, da so podatki točni in da imaš vso ustrezno opremo. V nasprotnem primeru papir/registracija preprosto ni veljavna. To pri ADAC velja kot športni rekvizit za prosti čas - jadrnica do 12m torej.
Nadaljujem; barko imam na Hrvaškem, "trenutno" tam tudi pretežno plujem, v planu pa je vsaj še Italija in Grčija.
Kaj je sedaj moja obveza glede opreme ? Na nobenem mojem papirju nič ne piše za katero območje plovbe je barka registrirana. Katera pravila glede opreme in območja plovbe so sedaj zame obvezujoča (slovenska, hrvaška, nemška )?. Prijavo barke/nadomestilo za Hrvaško plačam trenutno za 8 oseb, zavarovanje sem sklenil za Sredozemlje z nekaj afriškimi izjemami in Albanijo. Barka sama naj bi bila tudi za oceansko plovbo - Dufour 39 cc. Sam sem kar precej pregledal in prebral, pa ne najdem zadovoljivega odgovora oz. ne znam zadev logično povezat.
Zagotovo nisem edini na nemškem registru, zna kdo vse to pojasnit ?
Glede nemške registracije je specialist naš član "Val". Predlagam, da kontaktiraš njega in ti bo znal pomagati.
Veter v laseh, travarca v zobeh
Re: Odprto območje plovbe - registracija
NT in ostali, tukaj meni nekaj ne gre čisto.
Z slovenskimi papirji , slo državljan ( ki niso izpit motorist) torej klasika voditelj + VHF nisem nikjer zasledil omejitve da bi morala biti 2 z izpitom na A ali B CRO barki ( sedaj ko je razširjen B). V hrvaški zakonodaji naj bi to bilo vendar tudi tam nisem čisto jasno uspel najti...morda zaradi poplave spremeb, ki so jih objavljali v zadnjem času. Recimo vzemimo za primer 11 m barko da ne bomo v tonaže zahajali.
Kaj pol imamo ali nimamo Slovenci izpit za vožnjo barke A/B po Hrvaški ali ne ?
Ampak ponovno:
Če naj bi imela vedno 2 izpit ali eden za mornarja da lahko upravlja čon v tej naši kadi ....ne vem no saj tudi pri vozniških za kamijon slovenski velja trajno hrvati pa ga podaljšujejo periodično z pregledi...pa oba vozita po CRO
Kakšen bolj načitan v tole temo bo znal pojasniti ..sam ne se spet kregat pubje
Z slovenskimi papirji , slo državljan ( ki niso izpit motorist) torej klasika voditelj + VHF nisem nikjer zasledil omejitve da bi morala biti 2 z izpitom na A ali B CRO barki ( sedaj ko je razširjen B). V hrvaški zakonodaji naj bi to bilo vendar tudi tam nisem čisto jasno uspel najti...morda zaradi poplave spremeb, ki so jih objavljali v zadnjem času. Recimo vzemimo za primer 11 m barko da ne bomo v tonaže zahajali.
Kaj pol imamo ali nimamo Slovenci izpit za vožnjo barke A/B po Hrvaški ali ne ?
Ampak ponovno:
Če naj bi imela vedno 2 izpit ali eden za mornarja da lahko upravlja čon v tej naši kadi ....ne vem no saj tudi pri vozniških za kamijon slovenski velja trajno hrvati pa ga podaljšujejo periodično z pregledi...pa oba vozita po CRO
Kakšen bolj načitan v tole temo bo znal pojasniti ..sam ne se spet kregat pubje
pojdi se z bikom bost!
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5112
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: Odprto območje plovbe - registracija
Paco, saj veš s katero barko se je to pripetilo in kje?
Čoln na katerem smo pluli je bil takrat na hrvaški zastavi. Na hrvaškem to 100% drži, ker so nas navsezadnje kontrolirali in tudi povedali, da niso verjeli, da bi lahko bil čoln registriran za A kategorijo, drugače nas niti ne bi prišli tako daleč kontrolirat.
Čoln na katerem smo pluli je bil takrat na hrvaški zastavi. Na hrvaškem to 100% drži, ker so nas navsezadnje kontrolirali in tudi povedali, da niso verjeli, da bi lahko bil čoln registriran za A kategorijo, drugače nas niti ne bi prišli tako daleč kontrolirat.
Re: Odprto območje plovbe - registracija
Vem ampak se ne morem/znam strinjat.
To kaj so oni kontrolirali je druga zgodba, včasih pač "milicija trenira strogoču"..v zadnjem času pa je to ratalo kar pravilo ---no na kopnem tole mislim.
Registracija barke naj bi ne bila merilo izpita . Ti imaš lahko barko HR pa si Slovenec in imaš slo vozniške. O tem govorim..
Seveda se zadeva po mojem spremeni če imaš papirje - vozniško hrvaško - ampak z Slovensko pa ne najdem zakona.
Morda pa ne znam vprašat ali pa res narobe zastopim...samo potem vas 90% tukaj ki imate malce bolj "hude" barke nimate izpita za iz Jadrana ven izpluti na Mediteran če seveda ne žgete po italijanski strani...ne , nekaj meni tu ne štima.
To kaj so oni kontrolirali je druga zgodba, včasih pač "milicija trenira strogoču"..v zadnjem času pa je to ratalo kar pravilo ---no na kopnem tole mislim.
Registracija barke naj bi ne bila merilo izpita . Ti imaš lahko barko HR pa si Slovenec in imaš slo vozniške. O tem govorim..
Seveda se zadeva po mojem spremeni če imaš papirje - vozniško hrvaško - ampak z Slovensko pa ne najdem zakona.
Morda pa ne znam vprašat ali pa res narobe zastopim...samo potem vas 90% tukaj ki imate malce bolj "hude" barke nimate izpita za iz Jadrana ven izpluti na Mediteran če seveda ne žgete po italijanski strani...ne , nekaj meni tu ne štima.
pojdi se z bikom bost!
Re: Odprto območje plovbe - registracija
Mislim da gre takole, če upravljaš čoln pod slovensko zastavo, velja zate Pravilnik o upravljanju s čolni, ta pa ne določa nobenih teritorialnih omejitev, torej lahko odpluješ z barko do 24m na Antarktiko, na Hr ga priznavajo z omejitvijo na 30 BT, kar pomeni prostornino. Hr ima to urejeno malo drugače in seveda velja za barke pod Hr zastavo.
Če pluješ v mednarodnih vodah, pa itak to zanima kvečjemu zavarovalnico, če bi kaj hotel od nje.
Če pluješ v mednarodnih vodah, pa itak to zanima kvečjemu zavarovalnico, če bi kaj hotel od nje.
__________________
lp
motorni
lp
motorni
Re: Odprto območje plovbe - registracija
Sorry motorni, to ni to o cemer govorimo, ravno debate o BT sem se trudil ogniti ker nima veze z vprasanjem.
Vseeno hvala za prispevek
Vseeno hvala za prispevek
pojdi se z bikom bost!
Re: Odprto območje plovbe - registracija
motorni napisal/-a:mirante napisal/-a: V Sloveniji itak ni odprtega morja, po svetu pa jih zanima oprema in ne papirji
Že nekaj časa razmišljam o razširitvi območja registracije, na primer zato, da lahko odpluješ čez Jadran. Hrvaška verjetno spremlja z radarjem vse kar pripluje v njihove teritorialne vode. Kako bi torej izgledalo, če pripluješ na primer iz Ancone v Zadar z jadrnico, registrirano za obalno območje (c), te bodo že na carinskem pomolu oskubili za kakšno kazen?
Jaz sem imel barko registrirano za obalno področje pa sem 2x plul v Grçijo in iz nje, nikoli ni nihče tega pogledal.
Sem se odjavil na Lastovu in Dubrovniku in enkrat prijavil v Dubrovniku. Nič. Še takrat, ko so me prek Aisa ujeli brez prijave na Lastovu pri prihodu iz Italije, sem dobil kazen za neprijavo, tega pa ni nihče pogledal. Pa so seveda policaji imeli plovno dovoljenje v rokah.
NT, resno preveri jopice, sem zadnjic spraseval v Izoli za A kategorijo in mi je spet rekel, da hocejo za odprto in oceansko kategorijo imeti 275N jopice. Omenjal je solas... jaz imam sedanjo barko registrirano na oceansko, ampak opreme pa vecinoma ni gor in cez leto mi potece dovoljenje, pa me res zanima, kako bom to spravil skozi.
Re: Odprto območje plovbe - registracija
Malo sem preveril, pa mi manjka za kakšna dva jurja opreme za oceansko območje (splav in sekstant), tako da bo to še kakšno leto počakalo na boljše čase.
__________________
lp
motorni
lp
motorni
Re: Odprto območje plovbe - registracija
Jaz jo bom tud preregistriral na prekoceanko ker letos bom plul če se bo le dalo vsaj do SPLITA,ne sam do Murterja ko lani ..
Re: Odprto območje plovbe - registracija
Samo do SPLITA
Torej bo "GRUŽICA" še morala počakati
Torej bo "GRUŽICA" še morala počakati
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov