Hrvaska registracija
Moderatorji: moderator2, moderator, pajer1
Re: Hrvaska registracija
Nic.Pac vpises kot si navedel. Pogodba uustrezna.On prejema posto.
Edit. Oib vseeno imet
Edit. Oib vseeno imet
pojdi se z bikom bost!
Re: Hrvaska registracija
Tako je....jaz imam tudi tako....
.....morda namig.: če razmišljaš o komunalnem privezu, naj bo 11/24 tvoj del in 13/24 od domačina.....če je pol pol ni nujno, da boš dobil komunalca...
.....morda namig.: če razmišljaš o komunalnem privezu, naj bo 11/24 tvoj del in 13/24 od domačina.....če je pol pol ni nujno, da boš dobil komunalca...
mirno morje
Re: Hrvaska registracija
super hvala glede komunalca
Re: Hrvaska registracija
Je kdo v zandnjem času reg. barko na HR? Piše namreč, tudi v pravilniku, da pooblastilo za prejemanje pošte ni potrebno biti overjeno, samo oba se podpišeta.
To tudi v praksi deluje? Vem, da so bile včasih komplikacije lokalnih šerifov, da si nekje moral overiti oba podpisa oz. imeti pooblaščenca s seboj, pa raje preverim Se bom pa še, ko bo čas, pozanimal na lokalni kapetaniji (Poreč).
To tudi v praksi deluje? Vem, da so bile včasih komplikacije lokalnih šerifov, da si nekje moral overiti oba podpisa oz. imeti pooblaščenca s seboj, pa raje preverim Se bom pa še, ko bo čas, pozanimal na lokalni kapetaniji (Poreč).
-
- Kapitan bojne ladje
- Prispevkov: 130
- Pridružen: To Jan 02, 2018 16:18
- Kraj: TURJAK
Re: Hrvaska registracija
Hrvaška nima več trajne registracije plovil,zato bomo morali eni prej drugi kasneje na pregled peljati svoja plovila.Me pa zanima sledeče: plovilo imam registrirano na neki LK,uporabljm pa ga v glavnem bolj oddaljeni LK,ali bi moral plovilo dati na pregled v "matično" LK ali to storim kjerkoli,npr. kot pri podaljšanju oz TP vozila.
Coastliner
-
- Višji štabni praporščak
- Prispevkov: 45
- Pridružen: Če Apr 16, 2009 01:39
Re: Hrvaska registracija
Pregled in podaljsanje registracije se lahko opravi na katerikoli LK.
Re: Hrvaska registracija
No če smo že pri tej temi, bi še jaz vprašal nekaj. Letos moram prepisat čoln, ki je bil v gospodarske namene, zdaj bo za lastno uporabo. Je treba narediti tehnični pred prepisom? Čoln je letnik 2017
Re: Hrvaska registracija
Res je, sem se pozanimal v kapetaniji ta čas:)
-
- Admiral
- Prispevkov: 2269
- Pridružen: Sr Mar 26, 2008 19:54
- Kraj: Ljubljana - ACI Supetarska draga - Rab
Re: Hrvaska registracija
Objavljeno danes:
Hrvaški pravilnik iz leta 2020 več tisoč slovenskim lastnikom plovil registriranih na Hrvaškem nalaga nove obveznosti. Ob tem se poraja več pravnih in praktičnih vprašanj. Kaj morajo narediti, da se izognejo nevšečnostim in dodatnim stroškom?
Hrvaška je lani sprejela nov pravilnik o plovilih (original: Pravilnik o brodicama, čamcima i jahtama), ki plujejo pod hrvaško zastavo. S tem je njihovim lastnikom naložila precej dodatnih obveznosti. Prva stvar, ki so jo lastniki morali narediti, je bil vpis OIB številke (osebne identifikacijske številke) v register plovil.
"Hrvaška je dolgo opozarjala na navedeno obveznost, prvega januarja letos pa je vse lastnike, ki tega niso uredili, izbrisala iz registra plovil. Izbris ne pomeni, da so lastniki izgubili svoje lastništvo, vendar svojega plovila ne smejo uporabljati, dokler ne uredijo ponovnega vpisa in izrednega tehničnega pregleda," pojasnjuje Slovenka Lena Koter, lastnica podjetja Menta z Reke, ki se ukvarja s storitvami za Slovence na Hrvaškem.
Zaradi neurejene dokumentacije je bilo tako iz registra plovil izbrisanih že okoli 24 tisoč plovil, tako hrvaških kot tujih lastnikov. Med njimi tudi plovila tistih Slovencev, ki niso bili dovolj pozorni na nove obveznosti ali jim je urejanje birokratskih opravil preprečila v epidemiji zaprta meja. Opraviti so morali ponovni vpis v register plovil, za kar je potreben izredni tehnični pregled plovila na suhem, to pa je povezano z dodatnimi stroški.
Koterjeva ocenjuje, da je takšnih lastnikov iz Slovenije vsaj 200 ali 300. Nekateri izbrisa morda sploh še niso ugotovili ali pa se bodo s tem problemom prvič soočili ob letošnjem dopustu. Namesto, da bi uživali na morju, bodo lahko več dni porabili za urejanje birokratskih postopkov.
Druga nova obveznost lastnikov na Hrvaškem registriranih plovil je, da mora imeti vsak tuji lastnik plovila na Hrvaškem pooblaščenca, ki prevzame obveznost sprejemanja pošte in ki ga bo v primeru morebitnega spora zastopal pred hrvaškimi državnimi organi.
"Večina Slovencev ima za pooblaščence znance ali prijatelje na Hrvaškem, ki so že doslej sprejemali pošto. Po novem pravilniku pa morajo ti podpisati tudi pooblastilo, da jih bodo zastopali pred hrvaškimi državnimi organi. To jim nalaga novo obveznost oziroma odgovornost," pojasnjuje Koterjeva.
Nanjo se je že obrnilo več Slovencev, ki zaradi dodatnih obveznosti ne želijo več obremenjevati svojih hrvaških prijateljev ali znancev in želijo poiskati novega pooblaščenca. To je lahko fizična oseba s stalnim prebivališčem na Hrvaškem ali podjetje, registrirano na Hrvaškem. Prednost izbire podjetja je, da lastniki ne rabijo zadev fizično urejati na Hrvaškem, temveč lahko vpis novega pooblaščenca uredijo na daljavo prek spleta.
Koterjeva opozarja, da se je z novim pravilnikom odpravila tudi trajna veljavnost tehničnega pregleda. Po novem je interval opravljanja tehničnega pregleda odvisen od dolžine plovila, moči motorja in nekaterih drugih pogojev. Če je plovilo na primer starejše od deset let, je treba tehnični pregled opraviti do konca letošnjega leta.
Koterjeva ocenjuje, da ima plovila na Hrvaškem registrirano okoli tri tisoč Slovencev. Za natančne podatke smo zaprosili hrvaško ministrstvo za morje, promet in infrastrukturo. Objavili jih bomo, ko jih prejmemo.
Čeprav roki za izbiro pooblaščenca niso časovno določeni, Kotarjeva svetuje, da to slovenski lastniki naredijo čimprej. "Vsi tuji lastniki plovil registriranih na Hrvaškem bodo morali to slej kot prej narediti. Tisti, ki bodo pravila ignorirali, bodo tvegali izbris plovila iz registra, s tem pa si bodo nakopali preveč težav in stroškov," še sklene Koterjeva.
Hrvaški pravilnik iz leta 2020 več tisoč slovenskim lastnikom plovil registriranih na Hrvaškem nalaga nove obveznosti. Ob tem se poraja več pravnih in praktičnih vprašanj. Kaj morajo narediti, da se izognejo nevšečnostim in dodatnim stroškom?
Hrvaška je lani sprejela nov pravilnik o plovilih (original: Pravilnik o brodicama, čamcima i jahtama), ki plujejo pod hrvaško zastavo. S tem je njihovim lastnikom naložila precej dodatnih obveznosti. Prva stvar, ki so jo lastniki morali narediti, je bil vpis OIB številke (osebne identifikacijske številke) v register plovil.
"Hrvaška je dolgo opozarjala na navedeno obveznost, prvega januarja letos pa je vse lastnike, ki tega niso uredili, izbrisala iz registra plovil. Izbris ne pomeni, da so lastniki izgubili svoje lastništvo, vendar svojega plovila ne smejo uporabljati, dokler ne uredijo ponovnega vpisa in izrednega tehničnega pregleda," pojasnjuje Slovenka Lena Koter, lastnica podjetja Menta z Reke, ki se ukvarja s storitvami za Slovence na Hrvaškem.
Zaradi neurejene dokumentacije je bilo tako iz registra plovil izbrisanih že okoli 24 tisoč plovil, tako hrvaških kot tujih lastnikov. Med njimi tudi plovila tistih Slovencev, ki niso bili dovolj pozorni na nove obveznosti ali jim je urejanje birokratskih opravil preprečila v epidemiji zaprta meja. Opraviti so morali ponovni vpis v register plovil, za kar je potreben izredni tehnični pregled plovila na suhem, to pa je povezano z dodatnimi stroški.
Koterjeva ocenjuje, da je takšnih lastnikov iz Slovenije vsaj 200 ali 300. Nekateri izbrisa morda sploh še niso ugotovili ali pa se bodo s tem problemom prvič soočili ob letošnjem dopustu. Namesto, da bi uživali na morju, bodo lahko več dni porabili za urejanje birokratskih postopkov.
Druga nova obveznost lastnikov na Hrvaškem registriranih plovil je, da mora imeti vsak tuji lastnik plovila na Hrvaškem pooblaščenca, ki prevzame obveznost sprejemanja pošte in ki ga bo v primeru morebitnega spora zastopal pred hrvaškimi državnimi organi.
"Večina Slovencev ima za pooblaščence znance ali prijatelje na Hrvaškem, ki so že doslej sprejemali pošto. Po novem pravilniku pa morajo ti podpisati tudi pooblastilo, da jih bodo zastopali pred hrvaškimi državnimi organi. To jim nalaga novo obveznost oziroma odgovornost," pojasnjuje Koterjeva.
Nanjo se je že obrnilo več Slovencev, ki zaradi dodatnih obveznosti ne želijo več obremenjevati svojih hrvaških prijateljev ali znancev in želijo poiskati novega pooblaščenca. To je lahko fizična oseba s stalnim prebivališčem na Hrvaškem ali podjetje, registrirano na Hrvaškem. Prednost izbire podjetja je, da lastniki ne rabijo zadev fizično urejati na Hrvaškem, temveč lahko vpis novega pooblaščenca uredijo na daljavo prek spleta.
Koterjeva opozarja, da se je z novim pravilnikom odpravila tudi trajna veljavnost tehničnega pregleda. Po novem je interval opravljanja tehničnega pregleda odvisen od dolžine plovila, moči motorja in nekaterih drugih pogojev. Če je plovilo na primer starejše od deset let, je treba tehnični pregled opraviti do konca letošnjega leta.
Koterjeva ocenjuje, da ima plovila na Hrvaškem registrirano okoli tri tisoč Slovencev. Za natančne podatke smo zaprosili hrvaško ministrstvo za morje, promet in infrastrukturo. Objavili jih bomo, ko jih prejmemo.
Čeprav roki za izbiro pooblaščenca niso časovno določeni, Kotarjeva svetuje, da to slovenski lastniki naredijo čimprej. "Vsi tuji lastniki plovil registriranih na Hrvaškem bodo morali to slej kot prej narediti. Tisti, ki bodo pravila ignorirali, bodo tvegali izbris plovila iz registra, s tem pa si bodo nakopali preveč težav in stroškov," še sklene Koterjeva.
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Re: Hrvaska registracija
CAR napisal/-a:Objavljeno danes:
Hrvaški pravilnik iz leta 2020 več tisoč slovenskim lastnikom plovil registriranih na Hrvaškem nalaga nove obveznosti. Ob tem se poraja več pravnih in praktičnih vprašanj. Kaj morajo narediti, da se izognejo nevšečnostim in dodatnim stroškom?
Hrvaška je lani sprejela nov pravilnik o plovilih (original: Pravilnik o brodicama, čamcima i jahtama), ki plujejo pod hrvaško zastavo. S tem je njihovim lastnikom naložila precej dodatnih obveznosti. Prva stvar, ki so jo lastniki morali narediti, je bil vpis OIB številke (osebne identifikacijske številke) v register plovil.
"Hrvaška je dolgo opozarjala na navedeno obveznost, prvega januarja letos pa je vse lastnike, ki tega niso uredili, izbrisala iz registra plovil. Izbris ne pomeni, da so lastniki izgubili svoje lastništvo, vendar svojega plovila ne smejo uporabljati, dokler ne uredijo ponovnega vpisa in izrednega tehničnega pregleda," pojasnjuje Slovenka Lena Koter, lastnica podjetja Menta z Reke, ki se ukvarja s storitvami za Slovence na Hrvaškem.
Zaradi neurejene dokumentacije je bilo tako iz registra plovil izbrisanih že okoli 24 tisoč plovil, tako hrvaških kot tujih lastnikov. Med njimi tudi plovila tistih Slovencev, ki niso bili dovolj pozorni na nove obveznosti ali jim je urejanje birokratskih opravil preprečila v epidemiji zaprta meja. Opraviti so morali ponovni vpis v register plovil, za kar je potreben izredni tehnični pregled plovila na suhem, to pa je povezano z dodatnimi stroški.
Koterjeva ocenjuje, da je takšnih lastnikov iz Slovenije vsaj 200 ali 300. Nekateri izbrisa morda sploh še niso ugotovili ali pa se bodo s tem problemom prvič soočili ob letošnjem dopustu. Namesto, da bi uživali na morju, bodo lahko več dni porabili za urejanje birokratskih postopkov.
Druga nova obveznost lastnikov na Hrvaškem registriranih plovil je, da mora imeti vsak tuji lastnik plovila na Hrvaškem pooblaščenca, ki prevzame obveznost sprejemanja pošte in ki ga bo v primeru morebitnega spora zastopal pred hrvaškimi državnimi organi.
"Večina Slovencev ima za pooblaščence znance ali prijatelje na Hrvaškem, ki so že doslej sprejemali pošto. Po novem pravilniku pa morajo ti podpisati tudi pooblastilo, da jih bodo zastopali pred hrvaškimi državnimi organi. To jim nalaga novo obveznost oziroma odgovornost," pojasnjuje Koterjeva.
Nanjo se je že obrnilo več Slovencev, ki zaradi dodatnih obveznosti ne želijo več obremenjevati svojih hrvaških prijateljev ali znancev in želijo poiskati novega pooblaščenca. To je lahko fizična oseba s stalnim prebivališčem na Hrvaškem ali podjetje, registrirano na Hrvaškem. Prednost izbire podjetja je, da lastniki ne rabijo zadev fizično urejati na Hrvaškem, temveč lahko vpis novega pooblaščenca uredijo na daljavo prek spleta.
Koterjeva opozarja, da se je z novim pravilnikom odpravila tudi trajna veljavnost tehničnega pregleda. Po novem je interval opravljanja tehničnega pregleda odvisen od dolžine plovila, moči motorja in nekaterih drugih pogojev. Če je plovilo na primer starejše od deset let, je treba tehnični pregled opraviti do konca letošnjega leta.
Koterjeva ocenjuje, da ima plovila na Hrvaškem registrirano okoli tri tisoč Slovencev. Za natančne podatke smo zaprosili hrvaško ministrstvo za morje, promet in infrastrukturo. Objavili jih bomo, ko jih prejmemo.
Čeprav roki za izbiro pooblaščenca niso časovno določeni, Kotarjeva svetuje, da to slovenski lastniki naredijo čimprej. "Vsi tuji lastniki plovil registriranih na Hrvaškem bodo morali to slej kot prej narediti. Tisti, ki bodo pravila ignorirali, bodo tvegali izbris plovila iz registra, s tem pa si bodo nakopali preveč težav in stroškov," še sklene Koterjeva.
Evo pa se je začelo... ko sem nazadnje delal registracijo v Piranu pred cca 5 leti sva malo s kapetanom debatirala glede HR registracije. Takrat se je slišalo super fajn ... trajna registracija pa to... pa mi je reku da naj počakam par let pa bodo tud Hrčki začeli zajebavat...
Veter v laseh, travarca v zobeh
- dole
- Viceadmiral
- Prispevkov: 347
- Pridružen: Če Mar 05, 2009 16:38
- Kraj: gorenjska - center galaksije
Re: Hrvaska registracija
Kar je bistvo so cene od zavarovanj, pregledov, vpisov ..... precej ceneje, vse narediš lepo sproti, ko si na dopustu in imaš cajt......
mirno morje
Re: Hrvaska registracija
Jaz ne vidim nobenih zajebavanj tukaj. Kaj je narobe z novimi pravili? Kar se mene tiče je to tudi zaradi samih hrvatov, ne bojo mogli več imet na privezu na pol potpoljeno pasaro, samo za to da obdrži privez. Teh pa itak kronično primanjkuje...
Re: Hrvaska registracija
hrošč napisal/-a:Je kdo v zandnjem času reg. barko na HR? Piše namreč, tudi v pravilniku, da pooblastilo za prejemanje pošte ni potrebno biti overjeno, samo oba se podpišeta.
To tudi v praksi deluje? Vem, da so bile včasih komplikacije lokalnih šerifov, da si nekje moral overiti oba podpisa oz. imeti pooblaščenca s seboj, pa raje preverim Se bom pa še, ko bo čas, pozanimal na lokalni kapetaniji (Poreč).
Pozdravljeni,
Moj prvi prispevek na forumu in upam, da bom morda komu vsaj malo pomagal iz mojega primera registracije čolna na HR.
Lani sem šel čez postopek registracije novega gumenjaka na Hrvaškem že pod novimi veljavnimi pravili. Čoln in motor sta bila kupljena v Italiji. Dokumenti ki se navezujejo na čoln in motor morajo biti v HR jeziku torej račun, specifikacija motorja(engine power declaration) in CE certifikat. V kolikor se kapetanija nahaja na dvojezičnem območju in imate IT dokumente prevoda ne rabite. V mojem primeru je bil potreben sodni prevod.
Pridobitev davčne številke oz OIB broj. Priporočam da si ga uredite direktno na HR saj ima vsako večje mesto oddelek Ministarstva financija i poreza. Zadevo se da urediti prek interneta vendar jaz nisem dobil nobenega odgovora, osebno pa je bilo rešeno v 2 urah.
Naslednji korak je pooblaščenec za prejemanje pisem oz. Punomoć za primanje pismena in pa zastopnika za non HR lastnike kateri te zastopa pred državnimi organi oz. Punomoć za zastupanje stranih vlasnika brodica ili jahti. Osebno sem oba dokumenta med menoj in mojim "zastopnikom" overil pri notarju. (notarska overitev mislim da ni potrebna, vendar sem jo sam vseeno naredil). Zastopnik mora imeti jasno, stalno prebivališče na Hrvaškem, prav tako bodo vsi računi (naknade) hodili k njemu in ne na naslov v Slovenijo.
Dodatne dokumenti ki jih boste potrebovali za Kapetanijo so še:
-ZAHTJEV ZA UKNJIŽBU / PREDBILJEŽBU / ZABILJEŽBU U UPISNIKU BRODOVA in
-ZAHTJEV ZA PRVI UPIS BRODICE ILI JAHTE DULJINE DO 24m U UPISNIK BRODOVA
Plačate še koleke ki jih dobite na vsaki pošti in z vsemi dokumenti na kapetanijo kjer opravite registracijo. To seveda ne bo v enem dnevu ker je to del upravnega postopka in zna trajati nekaj dni glede na velikost in zasedenost kapetanije kjer boste naredili registracijo.
Kot je bilo že omenjeno trajne registracije ni več zato je potrebno enako kot v Sloveniji opraviti čez nekaj let ponovni pregled plovila na suhem itd...
Lep pozdrav,
Re: Hrvaska registracija
Balik napisal/-a:hrošč napisal/-a:Je kdo v zandnjem času reg. barko na HR? Piše namreč, tudi v pravilniku, da pooblastilo za prejemanje pošte ni potrebno biti overjeno, samo oba se podpišeta.
To tudi v praksi deluje? Vem, da so bile včasih komplikacije lokalnih šerifov, da si nekje moral overiti oba podpisa oz. imeti pooblaščenca s seboj, pa raje preverim Se bom pa še, ko bo čas, pozanimal na lokalni kapetaniji (Poreč).
Pozdravljeni,
Moj prvi prispevek na forumu in upam, da bom morda komu vsaj malo pomagal iz mojega primera registracije čolna na HR.
Lani sem šel čez postopek registracije novega gumenjaka na Hrvaškem že pod novimi veljavnimi pravili. Čoln in motor sta bila kupljena v Italiji. Dokumenti ki se navezujejo na čoln in motor morajo biti v HR jeziku torej račun, specifikacija motorja(engine power declaration) in CE certifikat. V kolikor se kapetanija nahaja na dvojezičnem območju in imate IT dokumente prevoda ne rabite. V mojem primeru je bil potreben sodni prevod.
Pridobitev davčne številke oz OIB broj. Priporočam da si ga uredite direktno na HR saj ima vsako večje mesto oddelek Ministarstva financija i poreza. Zadevo se da urediti prek interneta vendar jaz nisem dobil nobenega odgovora, osebno pa je bilo rešeno v 2 urah.
Naslednji korak je pooblaščenec za prejemanje pisem oz. Punomoć za primanje pismena in pa zastopnika za non HR lastnike kateri te zastopa pred državnimi organi oz. Punomoć za zastupanje stranih vlasnika brodica ili jahti. Osebno sem oba dokumenta med menoj in mojim "zastopnikom" overil pri notarju. (notarska overitev mislim da ni potrebna, vendar sem jo sam vseeno naredil). Zastopnik mora imeti jasno HR drzavljanstvo in stalno prebivališče na Hrvaškem, prav tako bodo vsi računi (naknade) hodili k njemu in ne na naslov v Slovenijo.
Dodatne dokumenti ki jih boste potrebovali za Kapetanijo so še:
-ZAHTJEV ZA UKNJIŽBU / PREDBILJEŽBU / ZABILJEŽBU U UPISNIKU BRODOVA in
-ZAHTJEV ZA PRVI UPIS BRODICE ILI JAHTE DULJINE DO 24m U UPISNIK BRODOVA
Plačate še koleke ki jih dobite na vsaki pošti in z vsemi dokumenti na kapetanijo kjer opravite registracijo. To seveda ne bo v enem dnevu ker je to del upravnega postopka in zna trajati nekaj dni glede na velikost in zasedenost kapetanije kjer boste naredili registracijo.
Kot je bilo že omenjeno trajne registracije ni več zato je potrebno enako kot v Sloveniji opraviti čez nekaj let ponovni pregled plovila na suhem itd...
Lep pozdrav,
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov