Nesreča (brodolom) Costa Concordia

Vse kar mislite, da ne spada v nobeno od zgornjih tem, je pa povezano z navtiko, dodajte sem

Moderatorji: moderator2, moderator

Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 6225
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » Če Jul 18, 2013 01:23

Pri pospravljanju zadeve jim še precej manjka - mislim da omenjajo pomlad naslednjega leta.
Slika

Schetino ni edini krivec.


Tistega, v kar so zadeli, ni bilo na karti in po slikah poti iz prejšnjih potovanj so po zelo podobni poti že pluli.

Costa Concordia je obstala brez pogona in elektrike, ko je prišlo do vdora vode v strojnico - in ni edina ladja te družbe, ki je ostala brez pogona na gladini Costa Allegre je bila kmalu po nesreči Coste Concordie na Indijskem oceanu ob pogon in energijo po požaru v strojnici, za kar verjetno ni odgovoren Schettino.

Ladja Costa Europa iste družbe pa je nekaj let prej dobila 2m luknjo v trup, ko je v slabem vremenu skušala pristati v Egiptu in februarja 2010 trčila pristanišču v egiptovskem Šarm el Šejku, in tudi takrat je bila zmeda pri evakuaciji potnikov; med potniki takrat ni bilo žrtev, utonilo pa je več članov posadke.
Slika
Zanimivo je tudi, da je poročilo o tej nesreči zaupno in da naj bi ga tudi IMO ne dobil.

Za slabo organizacijo in izurjenost posadke za evakuacijo in za pogon, ki tako v celoti odpove na več kot eni ladji iste družbe, verjetno tudi ni bil odgoviren Schettino.
Correct me if I am wrong, please.

Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Uporabniški avatar
BOJA
Admiral
Prispevkov: 710
Pridružen: Če Maj 06, 2010 14:52
Kraj: Trzin

OdgovorNapisal/-a BOJA » Če Jul 18, 2013 07:09

Dej Marjan Tomki, nehaj strašit,
jaz grem zadnji teden julija s Costa Classica iz Trsta do Grčije in nazaj :x :x :x
Boš videl, da bo vse OK (plavat pa tud znamo, hehehhe)
Green to green or red to red, safely go ahead!
atilone
Admiral
Prispevkov: 2790
Pridružen: Sr Nov 28, 2007 20:34

OdgovorNapisal/-a atilone » Če Jul 18, 2013 08:06

Ne, Schettino ni odgovoren za druge nesreče. Je pa odgovoren za njegovo nesrečo. Zaradi preseravanja ( plovba preblizu obale), in pa za bedno obnašanje, ko je čimprej , pred ostalimi , zapustil njemu zaupano ladjo.
Uporabniški avatar
ljubo
Admiral
Prispevkov: 1210
Pridružen: To Mar 09, 2010 07:36
Kraj: NOVA GORICA

OdgovorNapisal/-a ljubo » Če Jul 18, 2013 09:03

Plavuše heheheh lahko so angeli lahko krvniki. Kako se obrača.
pomisli in zgodilo se bo
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 6225
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » Pe Jul 19, 2013 19:28

Zamuda pri odstranitvi nasedle in prevrnjene ladje
    Prva slika se nanaša na to, da bi po načrtu (ki je bil na enem od prispevkov na prejšnji strani) že maja letos morali Costo Concordio že dvigniti in odvleči, trenutni 'načrt' je, da bi to radi uspeli do pomladi 2014.

Schetino ni edini krivec
    Kot kapitan je bil odgovoren za vse na barki, tudi za preslabo izurjenost posadke v postopkih za zapustitev ladje, in seveda za to, da je sam zapustil ladjo prej, preden so z nje rešili potnike (menda trdi, da je padel z nje :lol: ).

    O tem, ali je tista čer bila na karti ali ne zdaj kaže, da so različna poročila (in najbrž različne karte). Od kapitana žena v svojem podpisu v prispevke na tem forumu zapiše, da je ni bilo na karti :wink:

    Ni pa Schetino edini kriv za tako zasnovo in razporeditev ladijskih sistemov, da je lahko zalitje enega prostora spravilo ladjo ob skoraj vso energijo - kar se je že zgodilo več ladjam te družbe (ne le Costa, tudi še na kateri drugi njenega priniclala Carnival).

    Sreča - veter, ki je pihal proti obali - je omogočila, da je barka nasedla blizu obale; če bi veter pihal drugače, bi lahko izginila v valovih, preden bi jo zapustila večina ljudi in žrtev bi bilo lahko veliko več.

    Na Costa Allegra (brez žrtev pogašen požar v delu strojnice z agregati, toda potem več dni brez elektrike - in ker je pogon na elektriko, brez pogona) so bili odvisni od s helikopterji dostavljenih verjetno vojaških obrokov med drugim zato, ker je zaradi popolnega izpada elektrike - na rezervno napajanje so verjetno gnali samo radijske postaje, GPS in podobno - prenehalo tudi hlajenje v vseh hladilnikih in se je njihova lastna hrana pokvarila. Verjetno pa tudi kuhinje brez elektrike ne bi mogle pripraviti hrane.

    Prav tako brez elektrike ni delovala oskrba z vodo, zaradi česar med ostalim niso delovali WC-ji. Tretja reč je, da so bili v tropih in ta ladja ni načrtovana tako, da to ravno srečno preživi brez klimatskih naprav.

    Na Sejšele jo je odvlekla velika ribiška ladja...

    Če se vrnemo k Costa Concordia - zasnova stabilnosti ladje, ki je imela za posledico njeno prevrnitev... Za tako načrtovanje ladje tudi ni bil odgovoren Schettino. :wink:

    En pregled različnih incidentov, povezanih s plovili družbe Costa Crociere
    http://www.cruisejunkie.com/Events_by_Costa.html
    Več trčenj ob pomole pri pristajanju ob močnem vetru (z resnimi poškodbami) - ladijska nadstavba, izpostavljena vetru je v primerjavi z delom trupa, ki je v vodi, zelo velika in če se vanjo upre zelo močan veter, azipodi in razmeroma močnipremčni potisniki (bow thruster) lahko niso kos varnemu manevriranju z ladjo.

    V takem primeru bi ladja pač ne smela pristajati, kar pa potegne za sabo mnogo problemov.

    Resnih težav pa niso imele samo ladje te družbe - en pregled resnih poškodb iz nekaj let (ne vseh) http://www.shipwrecklog.com/log/tag/costa-europa/
@BOJA
    Za vsak primer vzemi s sabo tudi 'rokavčke' :wink:
Correct me if I am wrong, please.

Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Uporabniški avatar
zeja
Kapitan
Prispevkov: 172
Pridružen: Če Apr 23, 2009 14:33
Kraj: Litija

OdgovorNapisal/-a zeja » Če Sep 12, 2013 09:20

right or wrong I am still the captain !
Uporabniški avatar
zeja
Kapitan
Prispevkov: 172
Pridružen: Če Apr 23, 2009 14:33
Kraj: Litija

OdgovorNapisal/-a zeja » Po Sep 16, 2013 09:01

Danes jo bodo dvignili na spodnji povezavi prenos v živo.


http://www.24ur.com/novice/svet/115-000 ... gnili.html
right or wrong I am still the captain !
Uporabniški avatar
potapljač
Kontraadmiral
Prispevkov: 312
Pridružen: Če Feb 10, 2011 13:13
Kraj: Velenje

OdgovorNapisal/-a potapljač » To Sep 17, 2013 09:21

je že pokonc .... sam mal nizka je 8)

http://www.giglionews.it/2010022440919/ ... amica.html

se lepo vidi :lol:
še mal pa bo.... :-)
Uporabniški avatar
darkside
Kapitan fregate
Prispevkov: 116
Pridružen: Ne Nov 13, 2011 09:35
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a darkside » Sr Sep 18, 2013 17:23

zdaj še samo vodo treba prečrpat :D pa mislim da imajo plan še na drugo stran dati "balon" da se ne prekucne
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 6225
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » Po Nov 11, 2013 20:57

Tole pa v opomin. Nekaj let pred temle s Costa Concordia - 5. april 2007 - se je praktično pri obali pri Santoriniju potopila turistična križarka.

http://www.youtube.com/watch?v=WQW30HCSJlc#t=29

Prej je bila taka...
Slika
Slika


Mislim, da so dva pogrešali.

Videti je, da bi v tem primeru vzrok lahko bila dovolj velika napaka v položaju čeri na navtičnih kartah.

Sodba pa...
Correct me if I am wrong, please.

Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Uporabniški avatar
darkside
Kapitan fregate
Prispevkov: 116
Pridružen: Ne Nov 13, 2011 09:35
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a darkside » To Nov 12, 2013 16:45

torej bi dejansko res lahko bila napaka s kartami.
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 6225
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » Pe Dec 27, 2013 12:38

Torej, pred nekaj časa so ladjo Costa Concordia postavili nazaj pokonci,
še vedno pa sedi na dnu.

Pričakoval bi, da nameščajo plovce (caision) še na desni bok ladje, preden jo bo mogoče dvigniti toliko, da jo bo mogoče premakniti, ampak kakšnega hudega dela tam nekako ne vidim.

Malo pred božičem pod večer
Slika

in še danes podnevi
Slika
Correct me if I am wrong, please.

Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Uporabniški avatar
Splav
Viceadmiral
Prispevkov: 359
Pridružen: To Jun 10, 2008 09:46

OdgovorNapisal/-a Splav » Po Jan 06, 2014 14:53

Zgleda kot ena turistična znamenitost kraja. V spomin in opomin...
Mirno morje in široko obzorje.
Matejc
Admiral
Prispevkov: 2593
Pridružen: To Maj 19, 2009 22:01
Kraj: SLO - HR, skratka EU

OdgovorNapisal/-a Matejc » To Jul 15, 2014 14:18

Sm jo prpelu da bo kuhala kt mami, pa je pila kt ati...
Uporabniški avatar
darkside
Kapitan fregate
Prispevkov: 116
Pridružen: Ne Nov 13, 2011 09:35
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a darkside » To Jul 15, 2014 23:46

vrednost križarke: 450 miljonov eur
vrednost operacije: 1,5 milijarde eur

ampak še ni konec ;)

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov