Veliko plovil se potopi zaradi počasnega pronicanja vode v trup kljub temu da imajo kalužno črpalko in avtomatsko stikalo ki samodejno vklopi pumpo. V čem je težava ? Pumpa se bo rutinsko prižigala in praznila barko dokler se ne zgodi ena od zelo možnih stvari :
-akumulator se izprazni
-pumpa pregori
-kontakti na avtomatskem stikalu se okvarijo
-plovček avtomatskega stikala se zatakne zaradi umazanije v vodi ali zaradi naftnih derivatov
-električni vodnik do elektro motora pumpe poje korozija
-sito na pumpi se zamaši
Skratka veliko razlogov zakaj to ne bo delovalo v nedogled. Težava je v tem, da običajno lastnik plovila ni zraven, ko voda začne pronicat v barko. Prihaja pogledat barko pozimi enkrat na mesec in ko pride ga tačaka na dnu morja. Sosedi iz sosednjih bark sicer opazijo, da je barka nekaj izčrpala vode ampak ne obračajo pozornosti, ne zganjajo panike in ne kličejo lastnika.
So bili primeri, da je čoln potonil med vožnjo ponoči, ker se je guma na izpuhu snela in je voda iz motorja tekla v motorni prostor, pumpa je delala, kapetan je vozil barko pil pivo in poslušal muziko NI SLIŠAL DA PUMPA IZČRPAVA VODO dokler mu voda ni prišla do gležnjev, potem je bilo prepozno za ugotovit kaj je narobe. Barka je šla na dno.
Obstaja preprosta rešitev, vzporedno z kalužno črpalko se namesti 12V proti vlomna sirena 120 decibelov povezana preko diode. Kadar pritisnete tipko na armaturni in ročno izčrpate vodo se sirena zaradi diode ne bo oglasila, kadar se pa pumpa prižge zaradi avtomatskega stikala se prižge hkrati tudi izredno glasen alarem, ki zbudi vse na sosednjih barkah, sosedi vas bodo poklicali na vaš mobilnik tudi če nimajo vaše telefonske jo bodo dobili in prosili da pridete na pomol uredit situacijo. Malenkost ki reši celo barko.
