Internautica 2013
Moderatorji: moderator2, moderator
Internautica 2013
... se je pričela danes, pa še nobenega komentarja? Je res tako hudo?
Re: Internautica 2013
Baufix napisal/-a:... se je pričela danes, pa še nobenega komentarja? Je res tako hudo?
K A T A S T R O F A !!!
"..Jer ovi ljudi normalni, tako su mi dosadni..." Jasmin Stavros
- DR.E
- Admiral
- Prispevkov: 1693
- Pridružen: Ne Jun 08, 2008 11:39
- Kraj: Maribor, Bunarina - Pula
- Kontakt:
Baufix napisal/-a:...in tako bodo počasi pocrkali vsi sejmi pri nas (in v bivši jugi), saj hoče imeti vsaka vas svoj sejem.
Pa sem prepričan, da bi tudi v teh časih s pametnim pristopom, manj ošabnosti, manj požrešnosti, in malo reorganizacije... lahko lepo živel en konreten sejem, ki bi pokril jadran.
Baufix, se strinajm s tabo... ampak moral bi biti pri nas, po možnosti v MARIBORU, kar pa je potem pridih tega, da hoče vsaka vas svojega!
MMSI: 238 460 540---- Call.s.: 9AA5011
POZOR: Kdo je trenutno na oblasti pri nas?
POZOR: Kdo je trenutno na oblasti pri nas?
Se sprašuješ zakaj ? Nič lažjega ker pač pri njih ima skoraj vsaka vas enga proizvajalca bark al pa škver drvenih brodova . In to ne kar tako ene barke ampak takšne, ki so narejene točno za njihovo morje in točno določenemu namenu in potrebam. In kar človek rabi tudi kupi tako kot se v vsaki Slovenski bajti najdejo gojzerji in vsaj en ruzak tako je pri nih s čolnički. Seveda so se tudi pri nijih v zadnjih letih kar za nekaj krat pomnožili tajkunčki in tajkuni, ki so kod za šalo kupovali draga in luksuzna plovila od katerih pa je imela država zelo malo ali skoraj nič isto k pri nas. Svetovna kriza in približevanje mami Evropi pa se sedaj močno pozna tudi pri teh le mali človek je ostal mali in kar je bilo težko za njega prej je tudi sedaj le eno pravilo je ostalo isto - kar rabiš tudi kupiš. Moji od dol
pravijo, da mora mlad fant prvo imeti leut šele potem nevistu
Sandi ti si že skor Dalmatinc. 



^^^^^^^^^^^||
|______________||'""|""\__,_
|UNION_je zakon!!||__ |__|__ |)
I(@) |(@)"""**|(@)(@)****|(@)
|______________||'""|""\__,_
|UNION_je zakon!!||__ |__|__ |)
I(@) |(@)"""**|(@)(@)****|(@)
brane40 napisal/-a:Bedni navtični sejmi so samo odraz bedne prodaje.
To je že res. Ampak po tej logiki bi morali sejme zapreti.
Sam sem mnenja, da je mogoče solidno preživeti tudi v recesiji.
Vendar je potrebno vložiti več truda, pogosto tudi za manj denarja.
Zaradi mene, če Internautica je ali ni. Mi je pa škoda, da se moram vsako leto voziti nekaj ur daleč, da si pogledam nekaj plovil.
@brane:
se ne strinjam. Po tvoji logiki bi morali tudi vse ladjedelnice zapreti. Navtika je in bo.
Dejstvo pa je, da je danes (pri nas) bistveno težje prodati novo plovilo:
- kupcev je manj
- ponudba malo rabljenih (tudi ex-leasing) plovil je velika, po zelo ugodnih cenah. Težko je prodati novo plovilo, če pa malo rabljeno "isto" plovilo lahko včasih kupiš za 1/2 cene
- charter je nekaterim, ki so bili včasih lastniki, danes gotovo zanimiva (in še vedno dostopna) alternativa
... in tako naprej. Skratka, obstaja 1000 in 1 razlog, da navtika je in bo.
Poglejte recimo leto 2000, ko smo bili še daleč od "balona".
http://www.24ur.com/novice/slovenija/ot ... -2000.html
Navtični sejem je lepo deloval. Ampak v naslednjih letih so (smo) vsi postali prepožrešni, danes pa nas je en sam jok in stok.
Pa nisem prepričan, da nam gre slabše, kot leta 2000.
se ne strinjam. Po tvoji logiki bi morali tudi vse ladjedelnice zapreti. Navtika je in bo.
Dejstvo pa je, da je danes (pri nas) bistveno težje prodati novo plovilo:
- kupcev je manj
- ponudba malo rabljenih (tudi ex-leasing) plovil je velika, po zelo ugodnih cenah. Težko je prodati novo plovilo, če pa malo rabljeno "isto" plovilo lahko včasih kupiš za 1/2 cene
- charter je nekaterim, ki so bili včasih lastniki, danes gotovo zanimiva (in še vedno dostopna) alternativa
... in tako naprej. Skratka, obstaja 1000 in 1 razlog, da navtika je in bo.
Poglejte recimo leto 2000, ko smo bili še daleč od "balona".
http://www.24ur.com/novice/slovenija/ot ... -2000.html
Navtični sejem je lepo deloval. Ampak v naslednjih letih so (smo) vsi postali prepožrešni, danes pa nas je en sam jok in stok.
Pa nisem prepričan, da nam gre slabše, kot leta 2000.
Baufix napisal/-a:Po tvoji logiki bi morali tudi vse ladjedelnice zapreti. Navtika je in bo.
Pa saj jih zapirajo kot po tekočem traku... sploh tiste, ki se niso uspele uveljavit na trgih, ki jih recesija ni tako prizadela... recimo v Aziji.
V Evropi je navtični trg že od začetka krize v prostem padu in pred tem si pač ne moremo zatiskati oči.
Navtika je in bo (navsezadnje smo tudi Morjeplovci dokaz za to), ampak še dolgo ne bo več v takšnem obsegu, kot je bila pred krizo. Zato tudi ne moremo pričakovat, da bodo sejmi kot je Internautica takšni, kot so bili pred krizo. Še dobro da sploh so.
Baufix napisal/-a:Navtični sejem je lepo deloval. Ampak v naslednjih letih so (smo) vsi postali prepožrešni, danes pa nas je en sam jok in stok.
Pa nisem prepričan, da nam gre slabše, kot leta 2000.
Navtični sejem je lepo deloval, ker je prodaja laufala. Ko se je prodaja ustavila, so pa sejmi postali vse bolj skromni. Za koga pa naj razstavljajo plovila, če ni kupcev?
Se pa strinjam s tabo, da smo šli iz ene skrajnosti v drugo. Ampak takle mamo. Prodaja plovil (sploh dražjih) je povsem odvisna od financiranja. Brez financiranja pač ni prodaje teh plovil. Da niti ne omenjam prestrašenega folka, ki se večinoma ne upa zapufat za barko (tudi če bi banke financirale takšne nakupe), ker ne ve ali bo imel jutri še zaposlitev.
Natresel bom nekaj zanimivih podatkov z ogleda Triglava - naše vojaške ladje - imeli so dan odprtih vrat.
Do tja smo pripluli z njihovim byboatom, tistim večjim, gumon, natančneje iz PVC, cca 8m z yamaho 350 zadaj. Mimogrede, ni dal poln plin, daleč od tega.
Ladjo, dolgo 49m in težko blizu 400t poženejo 3 dizli MTU, po 2,88MW vsak, do končne hitrosti blizu 30 vozlov. Motorji so v dveh ločenih strojnicah, ob zalitju ene je druga še vedno aktivna. Do danes so prepluli 12.000 NM po jadranu in sredozemlju. Žena je vprašala, kje so doživeli najhujši vihar. Odgovor je bil južno od Pule, sredi trde teme, valovi so prihajali iz različnih smeri, ladja se je nagnila do 45 stopinj na vsako stran, kar je že malo čez konstrukcijsko dovoljen nagib. Na trenutke je val prekril premec, izgubili so vse zastave, vrnili so se srečno.
Pokazali so opremo, 2x žiro kompas, navigacijski radar, AIS napravo (ni obvezna za vojaške ladje) magnetni kompas, kombinirano GPS in GLONASS navigacijo, LORAN, NAVTEX vremenski sprejemnik ter opremo za krmiljenje oborožitve.
Do tja smo pripluli z njihovim byboatom, tistim večjim, gumon, natančneje iz PVC, cca 8m z yamaho 350 zadaj. Mimogrede, ni dal poln plin, daleč od tega.

Pokazali so opremo, 2x žiro kompas, navigacijski radar, AIS napravo (ni obvezna za vojaške ladje) magnetni kompas, kombinirano GPS in GLONASS navigacijo, LORAN, NAVTEX vremenski sprejemnik ter opremo za krmiljenje oborožitve.
__________________
lp
motorni
lp
motorni
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gosta