Nadaljevanje in konec opisa za
regato ok. 25 5. (prekinjeno, ker so zvečer zaprli turistični urad, od koder to pišem).
Zmagal je Marko Kavs, po katerega "novo" B46 smo šli iskat v Šibenik v začetku decembra 2021 in na kateri takrat ni delal avtopilot (tega mislim da je v zadnjem mesecu ali dveh poštimal NT in morda kje tudi napiše, kaj je bilo narobe in kako je to uredil).
Mislil sem, da sem to pot že opisal in tu hotel dati le povezavo na tisti prispevek, ampak vidim, da je nisem. V glavnem, Kalimera je zdaj bila med tem že v celoti poštimana (v Lj. na Viču na enem parkirišču za tovornjake, ki take barke tudi prevažajo) in je zdaj že spet v Grčiji (s popravljenim vsem, kar je bilo treba popraviti in precej nove elektronike).
Minulo soboto (4.6 2022) je bila spet regata in tokrat je pihalo še bolje za čez vse jezero (ni bilo lokalnih skoraj brezveterij, v kakršnega se lahko ujameš). Ker je bil Marko Kavs (ki je zadnje leto ali dve vodil in sodil večino teh regat) v Grčiji, je to nalogo dobil še en Marjan - ki bo verjetno to dobil še večkrat. Torej spet
Tudi tokrat je bilo precej odličnih jadralcev in serijski zmagovalec zadnjih let je imel nekaj težav, jaz pa nekaj sreče in sem bil četrti za dvema (oče in sin), ki z mini-12 nista jadrala nekaj let, enim ki je pred tekmo rekel, da bi bilo dobro, če bi moral jaz soditi, pa mu je bilo na koncu še bolj všeč, da je bil (kar precej krepko) pred mano. V glavnem, nič dolgčas, čeprav tokrat ni bilo Gregorja (jaz sem pripravil njegovo jadrnico, potem pa preklopil krmilo z ročke na pedale in namesto njega jadral z njo).
Tudi razglasitev rezultatov v restavraciji Center pri na kose razrezanih picah je bila zanimiva. Lucijan je pripovedoval o tem, kako gre katera od jadrnic, s katerimi nimamo pogosto opravka (Pogo in podobne), Marjan in Jure sta se pogovarjala o tem, ali lahko gospodarno preživiš, če daješ v barko najcenejše rešitve, ki zadoščajo funkcionalnim zahtevam, ampak če je tista zahteva taka, da rabiš drago rešitev, jo pač vgradiš (in jaz sem napeto vlekel na ušesa in občasno dal kako podvprašanje). Izid je bil, da sta se strinjala da kaže da lahko, če je končno
razmerje med ceno in kakovostjo sprejemljivo in (še) nedosegljivo konkurenci.
Imeli smo pa enega, ki je moral odstopiti, ker sta se mu zlomila križa (spreaderja) - se je pa - kjo je pazil kaj dela - brez težav lahko vrnil. Problem je bil, da je stara različica križev na tej barki zdržala samo tlak in ker je na tej barki pripona zdrsnila tako, da je križe potisnilo navzgor, je spoj z jamborom počil. Jaz sem pregledal zalogo rezervnih delov in ugotovil, da nimam rezervnih in Marjan - ki ima načrte - je dobil nalogo, da poskrbi, da bo narejenih nekaj novih za rezervo, in ko bo, bom popravil tisti jambor. Itak me čaka obisk v njegovi firmi, da za kak teden naberem orodje in material, ki bo potreben za poštimati, kar je treba.
Od sobote dalje sem potem ostal tu, v PAC youth hostel-u v Ribčevem Lazu. Izid sta verjetno dve družini, ki se bosta včlanili v JK Bohinj, še nekaj izgube odvečne mase pri veslanju, preskušanju bark in odpravi težav na njih (ob upokojitvi 2016 je bilo med 95 in 97 kg, potem nekaj let ok. 90 kg, zdaj ustaljeno malo pod 95 kg - in večina preostalega ni maščoba ampak vezivo - zgodba za kje drugje).
Andrej, član kluba, ki je imel minulih nekaj let tu Seascape 18, ki sem ga jaz lahko uporabljal, ga bo (po vsem sodeč zelo dobro) prodal, ker ga zaradi poslabšanja zdravja ne bo mogel več redno uporabljati. Izkazalo se je, da ima upravnik hostela tudi Seascape 18 in je dovolil, da pobrkljam po njem (da se bo vse, kar se mora premikalo itn.). Kaže, da mi bo mogoče s tem tudi jadrati in če bo Andrej spet dovolj pri zdravju, bo tudi lahko še jadral z njim, čeprav bo prodal svojega. Mislim, da mu bo tudi ta obet dobra motivacija za to, da ne obupa nad svojim zdravjem.
Correct me if I am wrong, please.
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...