nakup baylinera 2052 capri
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
nakup baylinera 2052 capri
Pozdravljeni potrebujem Vaše nasvete glede nakupa Baylinerja 2052 letnik 1997 z motorjem Mercruiser 4.3.
Zanima me predvsem kako se obnesejo tej motorji in kolikšna bi bila povprečna poraba goriva, pa kakšni so stroški rednega vdrževanja. Če imajo tile motorji standardne napake na katere bi moral bit posebej pozoren pri nakupu mi prosim povejte. Aja pa nikjen ne najdem točne teže tega plovila našel sem nekje 1300 do 1600kg, ali kdo ve iz izkušenj koliko tehta takole plovilo.
Za vsa mnenja nasvete in komentarje se Vam v naprej zahvaljujem.
Lp
Zanima me predvsem kako se obnesejo tej motorji in kolikšna bi bila povprečna poraba goriva, pa kakšni so stroški rednega vdrževanja. Če imajo tile motorji standardne napake na katere bi moral bit posebej pozoren pri nakupu mi prosim povejte. Aja pa nikjen ne najdem točne teže tega plovila našel sem nekje 1300 do 1600kg, ali kdo ve iz izkušenj koliko tehta takole plovilo.
Za vsa mnenja nasvete in komentarje se Vam v naprej zahvaljujem.
Lp
Lahko ti jaz na kratko odgovorim glede tega čolna. Čoln je težak cca 1400kg, s polnimi rezervarji za vodo in gorivo ter prikolico in nekaj obvezne opreme si na 1800-1900kg. Motor 4.3 nima nekih posebnosti, edino kar bodi pozoren so izpušni kolektorji. Važno je koliko so stari in koliko so pretrpeli. Če so stari tam cca 5 let jih raje zamenjaj oz. vkalkuliraj ene 800€ pri nakupu če jih bo treba menjat. Ta motor je v tej barki optimum. Vzdrževanje je pa tako. Filtri olja, bencina ranga 50€. Olje kanta 5l cca 80€. Svečke 12€.Olje v peti 50€. Eventuelno olje trima in volana še ene 30€. S tem da tega ne menjuješ vsako leto. Ti računaj ene 150-200€ na sezono. Potem pa ker boš kupil jasno star čoln in na njem bo nekaj kar ti ne bo pasalo boš odštel še nekaj par 100€ za nakup raznih drobnarij. Poraba tega motorja je relativna. Po mojih izračunih je nekje od 20-30l, odvisno koliko ga goniš. Če boš plul 25milj/h bo žrlo 25l, če boš vozu 30milj/h potem pa 30l. Tako sem si jaz poračunal nekako to porabo ki itak varira. Drugače je soliden čoln. Aja pa še to za obvezno zavarovanje boš odštel 200€, za prikolico cestna taksa in zavarovanje cca 70€, vinjeta na Hrvaškem 100€.
potemtakem je stari sistem karburator še vedno zakon EFI je vbrizg goriva v karb, mpi pa direkten vbrizg. se pravi pri nakupu se dobro pozanimat kdaj so bili menjani kolektorji in to je to. Kakih posebnih komplikacij napak nimajo. To sprašujem zato ker do sedaj sem mel vedno izvenkmne motorje in v vgradnimi nimam nobenih izkušenj!!!
-
- Poročnik korvete
- Prispevkov: 54
- Pridružen: So Avg 28, 2010 12:47
- Kraj: CE, Bled, Lošinj
- Kontakt:
Bay
Jaz imam nekaj podobnega Bay 602 3.0L (lepo ohranjen, redno vzdrževan, menjani kolektorji in manšete pred letošnjo sezono...itd) ...če te zanima pošlji ZS
http://www.mornar.net/view/ad.asp?ID=136743
Prodajam ker imam nagledanega nekaj večjega.
http://www.mornar.net/view/ad.asp?ID=136743
Prodajam ker imam nagledanega nekaj večjega.
Otočki, skrite plaže,...off-road =)
Tudi sam še vedno kupujem Bayliner 2052!
Prosim za mnenje:
http://www.mornar.net/view/ad.asp?ID=140010
Kaj pomeni će je motor:
Mercruiser 5.0 171,5 kw , Alpha 1 Gen II
ker navadno je moč 4,3 ccm!
Drugi, kateri me zanime je:
http://www.mornar.net/view/ad.asp?ID=139478
Nemška zastava? Kaj to pomeni za prepis in transfer slo-cro?
Hvala za vsakršno pomoč!
Mirno morje,
Bof
Prosim za mnenje:
http://www.mornar.net/view/ad.asp?ID=140010
Kaj pomeni će je motor:
Mercruiser 5.0 171,5 kw , Alpha 1 Gen II
ker navadno je moč 4,3 ccm!
Drugi, kateri me zanime je:
http://www.mornar.net/view/ad.asp?ID=139478
Nemška zastava? Kaj to pomeni za prepis in transfer slo-cro?
Hvala za vsakršno pomoč!
Mirno morje,
Bof
Kdo je na strani
Po forumu brska: Google [Bot] in 13 gostov