Topel motor ne vžiga (mercruiser 4.3)
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Topel motor ne vžiga (mercruiser 4.3)
Moje prvo vprašanje na tem forumu... Glede na to, da je članov še malo, zaenkrat ne pričakujem pametnega odgovora.
K sreči je sedaj zima, in čolna ne uporabljam, je pa vedno v vodi, tako da bom poskusil popravit.
Imam mercruiserja 4.3L mpi. Hladen vžiga brez problema in tudi teče povsem mirno. Ko se naprimer vozim pol ure, da je vroč, se za 10 min ustavim in ga hočem ponovno štartat, se začnejo problemi. Ponavadi vžge šele med petim in 10 poskusom. Tudi potem še nekaj časa teče čudno na prostem teku. Med glisiranjem je vse OK.
Hvala in LP
K sreči je sedaj zima, in čolna ne uporabljam, je pa vedno v vodi, tako da bom poskusil popravit.
Imam mercruiserja 4.3L mpi. Hladen vžiga brez problema in tudi teče povsem mirno. Ko se naprimer vozim pol ure, da je vroč, se za 10 min ustavim in ga hočem ponovno štartat, se začnejo problemi. Ponavadi vžge šele med petim in 10 poskusom. Tudi potem še nekaj časa teče čudno na prostem teku. Med glisiranjem je vse OK.
Hvala in LP
Hmm,
Vzrokov je lahko več. Ker je motor MPI, je možno od napake na računalniku-procesorju za vžig do enostavnih mehanskih okvar.
Prvo, kar mi pade na pamet bi lahko bil senzor temperature motorja. Ta "pove" krmilju koliko goriva vbrizgati. Možno je, da "misli", da je motor mrzel in zaradi tega dovaja prebogato mešanico.
Druga precej verjetna varianta je lahko tudi visokotlačna črpalka za gorivo, ki daje premajhen tlak.
V obeh primerih je popravilo sicer enostavno, zelo težko pa je odkriti kaj je res narobe. Predlagam pooblaščenega serviserja, ki ima vso orodje (testerje) in lahko preveri tlak goriva in računalnik motorja.
P.S. Vzrok je lahko tudi kaj bolj enostavnega, kot so svečke ali razdelilna kapa, vendar je malo verjetno. Malo preverite v kakšnem stanju so in jih po potrebi zamenjajte.
LP, Administrator
Vzrokov je lahko več. Ker je motor MPI, je možno od napake na računalniku-procesorju za vžig do enostavnih mehanskih okvar.
Prvo, kar mi pade na pamet bi lahko bil senzor temperature motorja. Ta "pove" krmilju koliko goriva vbrizgati. Možno je, da "misli", da je motor mrzel in zaradi tega dovaja prebogato mešanico.
Druga precej verjetna varianta je lahko tudi visokotlačna črpalka za gorivo, ki daje premajhen tlak.
V obeh primerih je popravilo sicer enostavno, zelo težko pa je odkriti kaj je res narobe. Predlagam pooblaščenega serviserja, ki ima vso orodje (testerje) in lahko preveri tlak goriva in računalnik motorja.
P.S. Vzrok je lahko tudi kaj bolj enostavnega, kot so svečke ali razdelilna kapa, vendar je malo verjetno. Malo preverite v kakšnem stanju so in jih po potrebi zamenjajte.
LP, Administrator
OK. Vaš odgovor bo mogoče koristil tudi komu v prihodnosti, ko bo imel enake probleme.
Mogoče sem pozabil omeniti tudi vžigalno tuljavo. So že bili primeri, ko se je ta preveč segrela in ni več zagotavljala dovolj izhodne napetosti. Lahko je npr. preblizu izpuha, vendar je to malo verjetno...
LP, Admin
Mogoče sem pozabil omeniti tudi vžigalno tuljavo. So že bili primeri, ko se je ta preveč segrela in ni več zagotavljala dovolj izhodne napetosti. Lahko je npr. preblizu izpuha, vendar je to malo verjetno...
LP, Admin
Kot sem obljubil poročam. Pregledal sem svečke, kapo, kable in po pričakovanjih je bilo vse OK. V soboto sem dobil mehanika, ki je pregledal motor. Ugotovil je, da je bencinska črpalka. Vaš namig je bil pravilen, zato hvala. Ker je nima na zalogi, moram počakati, da jo naroči, mi je pa obljubil, da bo montirano do konca tega tedna. Strošek popravila pa bo žal kar velik.
LP, simon

LP, simon
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov