Krmna deska

Vse o popravilu plovil, motorjev in opreme na plovilih, tehnični nasveti

Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator

Uporabniški avatar
borh
Viceadmiral
Prispevkov: 399
Pridružen: Ne Dec 27, 2009 14:06
Kraj: PO

Krmna deska

OdgovorNapisal/-a borh » So Okt 11, 2014 15:34

Ker sem odmontiral motor,sem se odločil da na novo pobarvam zunanji del krmne deske.Zdaj sem zbrusil staro barvo do čistega in me zanima kakšen je nadaljni postopek?Prvo me zanima s kakšno granulacijo pripravim preden dam primer in potem kakšne granulacije papirja naj uporabim med naslednjimi sloji barve.Hvala za predloge.
Uporabniški avatar
borh
Viceadmiral
Prispevkov: 399
Pridružen: Ne Dec 27, 2009 14:06
Kraj: PO

OdgovorNapisal/-a borh » Po Okt 13, 2014 19:00

Kaj res ni še nihče nič obnavljal? :cry:
SR 290
Admiral
Prispevkov: 4831
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

OdgovorNapisal/-a SR 290 » Po Okt 13, 2014 19:18

Les ali poliester ali kaj tretjega? In kakšno barvo kaniš uporabit?
Uporabniški avatar
borh
Viceadmiral
Prispevkov: 399
Pridružen: Ne Dec 27, 2009 14:06
Kraj: PO

OdgovorNapisal/-a borh » Po Okt 13, 2014 20:34

Poliester,barvo in primer sem pa že nabavil kar od Hempel.Do sedaj sem dal eno roko primerja in nato pokital nekaj majnših luknjic.
SR 290
Admiral
Prispevkov: 4831
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

OdgovorNapisal/-a SR 290 » Po Okt 13, 2014 21:05

Če hočeš gladko ko..., moraš zbrusit strojno z 300 papirjem, špricnit primer, ga zbrusit z 400 papirjem in čez dve roki Hempla. Če se ne motim prideta dve ali tri roke primerja in vsakič brušenje. Mar ne piše na embalaži?
Uporabniški avatar
borh
Viceadmiral
Prispevkov: 399
Pridružen: Ne Dec 27, 2009 14:06
Kraj: PO

OdgovorNapisal/-a borh » Po Okt 13, 2014 21:38

Saj to je problem,ker nič ne piše,Kaj pa potem brušenje barve tudi 400.
SR 290
Admiral
Prispevkov: 4831
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

OdgovorNapisal/-a SR 290 » Po Okt 13, 2014 21:47

Ne, barve ni treba brusit. Hempel se ne sveti ravno vrhunsko, ampak špricnit jo je pa tako enostavno, da moraš kar hudo pretiravat, če hočeš da teče. Eno "pomarančo", čez kake pol ure drugo in fertik.
vitranc
Kontraadmiral
Prispevkov: 217
Pridružen: To Jul 19, 2011 08:23

oj

OdgovorNapisal/-a vitranc » To Okt 14, 2014 07:26

ja tkole to nardim najprej use prebrusim s vibratorjem z papirjem od 100 da lepo pobrusi use do poliestra da se ne sekiraš kako barvo so dajali pred teboj gor potem lepoprekitaš s poliester kitom z vlakni spet prebrusiš s papirjem od 100 in na koncu z 180 ko je gladko daš prajmer in na prajmer poliester špric kit pol pa sam še na vodo prebrusiš s papirjem od 800 in barvanje prajmer barva to je to men še ni ne pokalo in se luplo pa sem jih že kr nekej popravu
SR 290
Admiral
Prispevkov: 4831
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

OdgovorNapisal/-a SR 290 » To Okt 14, 2014 07:35

Ampak poliester špric kit ni za plovila, noben kit z kaolinom ni za plovila, ker pije vodo kot goba. Zaradi tega ga tudi pri popravilu avtov niti pod razno ne smeš brusit z vodo.
Kolikor vem se navtični profesionalci vsaj uradno na daleč izogibajo kitom z kaolinom in glede na to, da uporabljaš vodo pri brušenju si očitno majstor, ali pa imaš preprosto krompir, da še nič ni odpadlo. :D
vitranc
Kontraadmiral
Prispevkov: 217
Pridružen: To Jul 19, 2011 08:23

oj

OdgovorNapisal/-a vitranc » To Okt 14, 2014 10:30

ma glej ko je kit pobrušen na vodo ga pač pustiš kak dan dva na soncu pol pa barvanje in nikoli res nikoli nism meu problemov pa sm neki bark skoz dau heh
vitranc
Kontraadmiral
Prispevkov: 217
Pridružen: To Jul 19, 2011 08:23

oj

OdgovorNapisal/-a vitranc » To Okt 14, 2014 10:31

res pa je da ne smeš barvat isti dan k brusiš na vodo tu potem nastane problem se ti pač ne sme mudit
SR 290
Admiral
Prispevkov: 4831
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

OdgovorNapisal/-a SR 290 » To Okt 14, 2014 10:40

Ne, ni čisto tako. Verjetno pomaga, ampak ko se kaolin napije vode, jo ne dobiš več tako zlahka ven. Glede na to, da kot praviš imaš uspehe očitno za navtiko zadostuje, če se površinsko posuši, ampak za avte pa vem, da prerjavijo najkasneje v dveh letih, če kitu samo pokažeš gobico. Na splošno se je v navtiki treba izogibat kitu z kaolinom, ker tudi ob kasnejših poškodbah popije ogromno vode in posledice znajo biti zanimive.
Vem, da marsikdo manjše poškodbe sanira z avto kitom in vem, da deluje, ampak za kaj več pa to ni. Po moje je krmna deska dovolj obremenjena, da se z avto kiti ne bi igral.

Za navtične barve ni treba pretiravat z podlago in papirji nad 400. Recimo Awl Craft špricneš, pobrusiš napake z 800 papirjem in to potem tako dobro spoliraš, da se sveti kot nesanirana okolica. Celo z brušenjem podlage z papirjem 230 ne vidiš kakih raz na površini.
Uporabniški avatar
borh
Viceadmiral
Prispevkov: 399
Pridružen: Ne Dec 27, 2009 14:06
Kraj: PO

OdgovorNapisal/-a borh » Sr Okt 15, 2014 20:42

Hvala za nasvete.Primer in pokitano je,jutri gre gor prva roka barve.
Uporabniški avatar
peterv6i
Admiral
Prispevkov: 1090
Pridružen: Po Okt 26, 2009 15:42
Kraj: Izola
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a peterv6i » Če Okt 16, 2014 10:59

SR 290 napisal/-a:Ampak poliester špric kit ni za plovila, noben kit z kaolinom ni za plovila, ker pije vodo kot goba. Zaradi tega ga tudi pri popravilu avtov niti pod razno ne smeš brusit z vodo.


jap.. poliester kit res ni za plovila.. gledam lokalne majstre, ko veselo kitajo z avtokitom svoja plovila potem pa začne odpadat... Epoxy dvokomponentni kit bo prava stvar..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov