Larson All American 5000
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
- SebastjanM
- Admiral
- Prispevkov: 656
- Pridružen: Po Maj 22, 2017 15:16
- Kraj: Celje
Re: Larson All American 5000
Me pa še nekaj zanima:
Kako in kdaj postaneš dovolj zrel za morjeplovsko zastavo?
Kako in kdaj postaneš dovolj zrel za morjeplovsko zastavo?
Re: Larson All American 5000
Glede na tvoje poslanstvo si se rodil zrel za morjeplovsko zastavo.
Ponavadi jih Admin prinese na morjeplovsko srečanje.
Ponavadi jih Admin prinese na morjeplovsko srečanje.
- SebastjanM
- Admiral
- Prispevkov: 656
- Pridružen: Po Maj 22, 2017 15:16
- Kraj: Celje
Re: Larson All American 5000
Super, se bomo pa enkrat na srečanju dobili
Še nekaj svežih od danes



In motor je danes po dolgem času spet zabrenkal svojo pesem in to iz prve
, zaenkrat deluje BP, upam da tako ostane!!
Še nekaj svežih od danes



In motor je danes po dolgem času spet zabrenkal svojo pesem in to iz prve
- SebastjanM
- Admiral
- Prispevkov: 656
- Pridružen: Po Maj 22, 2017 15:16
- Kraj: Celje
Re: Larson All American 5000
S kokpitom sem se nekako prebil do letošnjega cilja...
Zmontirana omarica pod stopničko in naslon za noge.
Čoln je dobil tudi ime
, zdaj je ona!

Zmontirana omarica pod stopničko in naslon za noge.
Čoln je dobil tudi ime

Re: Larson All American 5000
SebastjanM napisal/-a:Tole je bilo naročeno kar v Jucca nautica.
Motor je že kar ekzotika, 3 tedne da sem dobil. Razna tesnila, kup semeringov, o ringov, membrana za črpalko goriva, igle za plovce uplinjačev, skratka malo preventive.
Se kr skoraj za vsak motor čaka, ker so deli dragi in jih pri nas noče nihče plačat zato da bi jih imel na lagru.
Lepo si zrihtal, svaka čast!
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Larson All American 5000
Bomba! 
My car detailing projects:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... &start=460
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... &start=460
- SebastjanM
- Admiral
- Prispevkov: 656
- Pridružen: Po Maj 22, 2017 15:16
- Kraj: Celje
Re: Larson All American 5000
Glihkar vpisal čoln, zdaj je tudi uradno!!
Lep je Piran, danes je še lepši!!!
Lep je Piran, danes je še lepši!!!
Re: Larson All American 5000
Zdej pa hitr v vödo!
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Larson All American 5000
Čoln res zgleda tako brezčasen, Odlično opravljeno delo, bravo
Deluje mi nekako tako, lahko je iz 80ih, ali 90ih, lahko je bil narejen včeraj... lahko pa je narejen tudi jutri..
Deluje mi nekako tako, lahko je iz 80ih, ali 90ih, lahko je bil narejen včeraj... lahko pa je narejen tudi jutri..
Hvala na razumevanju
-
NOVI FOSIL
- Admiral
- Prispevkov: 2555
- Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
- Kraj: LJ-CRES
- Kontakt:
Re: Larson All American 5000
Odlično opravljeno
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4345
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Re: Larson All American 5000
Nimaš kaj, romantika in toplina je v starejših oblinah(čolnov), tudi gradnja je bila kompaktnejša.Lepo urejen Larson, spominaj me na mojega Glastrona 173 SSV.Ni kej, kapo dol.
mašinfirer
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4061
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Larson All American 5000
Js peglam vodo okol Zadra da za larsona ne bo prevelek šok 
- SebastjanM
- Admiral
- Prispevkov: 656
- Pridružen: Po Maj 22, 2017 15:16
- Kraj: Celje
Re: Larson All American 5000
Takole, dopust je mimo.
Tule so še zadnje priprave ladje za pot v neznane vode, seveda večer pred odhodom še motor vzel enkrat dol, ker sem pozabil prej na kable in zajle nataknit gumijasto manšeto

Nato se je začelo natovarjanje, velika ladja ima že v svojem trebuhu manjšo



Destinacija so bile Bibinje. Poleg apartmaja ob morju, je zraven spadal tudi privez.
Čoln smo dali takoj prvi dan v vodo, ampak se je hitro pokazalo, da se še ne bomo kar tako vozili.
Seveda nisem prvi, ki mu je zmanjkalo časa za preizkus pred dopustom, ampak na srečo sem zamenjal vse kar je bilo vitalnega že doma.
Že ko sem ga dal v vodo, mu ni bilo več do vžiganja, kaj šele kakšne vožnje. Za silo sem ga spravil k življenju in se odpeljal tankat. Ko sem šel iz marine v Sukošanu, je seveda takoj ko sem prišel na morje motor ugasnil, morje je lepo valovilo, skale so se tudi približevale. K sreči se je prikazala tudi rdeča boja, da sem hitro navezal in snel pokrov z motorja. Po 15 min mi je uspelo odrinit.
Potem sem se lotil malo bolj temeljito na varnem v privezu. Ta dan se je pripeljal naokrog tudi Marcel, tako da sva oba zavihala rokave in prečesala motor. Snel sem uplinjače in stvari so kmalu postale jasne. Ventile na plovcih sem sicer zamenjal, višino plovcev sem pustil kot je bila. Izkazalo se je, da je bistveno previsok nivo goriva. Po manualih sva nastavila nivo na predpisan. Pod štandgasom se je čutilo tudi, da en cilinder malo kiha, kriv je bil kabel, hitro odpravljiva napaka.
Potem sve še sinhronizirala uplinjače in stvar je začela špilat kot prej doma na suhem.
Od takrat dalje motorja v bistvu nisem nič kaj več gledal, ker ni bilo potrebe, je delalo in delalo...
Prvi dan je zgledal takole nekako, morska bolezen od rahlega pozibavanja in mavrica po vodi okrog čolna

Tule so še zadnje priprave ladje za pot v neznane vode, seveda večer pred odhodom še motor vzel enkrat dol, ker sem pozabil prej na kable in zajle nataknit gumijasto manšeto

Nato se je začelo natovarjanje, velika ladja ima že v svojem trebuhu manjšo



Destinacija so bile Bibinje. Poleg apartmaja ob morju, je zraven spadal tudi privez.
Čoln smo dali takoj prvi dan v vodo, ampak se je hitro pokazalo, da se še ne bomo kar tako vozili.
Seveda nisem prvi, ki mu je zmanjkalo časa za preizkus pred dopustom, ampak na srečo sem zamenjal vse kar je bilo vitalnega že doma.
Že ko sem ga dal v vodo, mu ni bilo več do vžiganja, kaj šele kakšne vožnje. Za silo sem ga spravil k življenju in se odpeljal tankat. Ko sem šel iz marine v Sukošanu, je seveda takoj ko sem prišel na morje motor ugasnil, morje je lepo valovilo, skale so se tudi približevale. K sreči se je prikazala tudi rdeča boja, da sem hitro navezal in snel pokrov z motorja. Po 15 min mi je uspelo odrinit.
Potem sem se lotil malo bolj temeljito na varnem v privezu. Ta dan se je pripeljal naokrog tudi Marcel, tako da sva oba zavihala rokave in prečesala motor. Snel sem uplinjače in stvari so kmalu postale jasne. Ventile na plovcih sem sicer zamenjal, višino plovcev sem pustil kot je bila. Izkazalo se je, da je bistveno previsok nivo goriva. Po manualih sva nastavila nivo na predpisan. Pod štandgasom se je čutilo tudi, da en cilinder malo kiha, kriv je bil kabel, hitro odpravljiva napaka.
Potem sve še sinhronizirala uplinjače in stvar je začela špilat kot prej doma na suhem.
Od takrat dalje motorja v bistvu nisem nič kaj več gledal, ker ni bilo potrebe, je delalo in delalo...
Prvi dan je zgledal takole nekako, morska bolezen od rahlega pozibavanja in mavrica po vodi okrog čolna

Re: Larson All American 5000
No lepo brat da ste uredili kako se pa čoln obnaša na vodi si zadovoljen. Kak konjičk mu zmanjka al je dovolj.
en mrzu špric, še raje en knc terana in ena feta pršuta, na zdravje morjeplovci
- SebastjanM
- Admiral
- Prispevkov: 656
- Pridružen: Po Maj 22, 2017 15:16
- Kraj: Celje
Re: Larson All American 5000
Še ena zelo pomembna stvar, brez katere se ne bi vozili


Skratka, o čolnu:
Bil zelo pozitivno presenečen, pošteno povedano pričakoval manj.
Čoln je izredno udoben za vožnjo, na njem se nas je večino časa vozilo 6 (4 odrasli in dva otroka)
Valove zna zarezati zelo učinkovito, vertobransko steklo in streha po ponujata za prve 4 sedeže odlično zavetje, tudi v težjem morju smo ostali suhi in za vetrom. Vsak dan smo delali dnevne izlete in preživeli na čolnu po več ur skupaj. Glede na širino (2,15m) ponuja dovolj prostora za svojo dožino, trup pa je zelo stabilen. Nisem opazil občutljivosti na porazdelitev teže naprej-nazaj, izglisira praktično takoj, min hitrost glisiranja je pa 15 vozlov pri 3.300 obr/min.
Ena slabost ki je pa potem nisem več reševal, je končna hitrost. Nima vpliva ali sem na čolnu sam ali vseh 6 s prtljago, največ kar sem dosegel je bilo 27 vozlov. Merjeno po GPS-u in števcu. Števec kaže praktično točno, kolikor sem ga preveril. Mora biti na motorju težava, ker nisem dosegel več kot 4.400 obr/min, čeprav bi po specifikaciji se ta motor moral vrtet od 5300-5500 obr/min. Propeler je gor zelo kratek, 15P, tako da sumim še na nastavitve okrog vžiga. V teh dneh še to na motorju preverim in sprobam.
Prikolica se je odrezala zelo v redu, sama vožnja in tudi spust in dvig čolna iz vode s pomočjo vitla zelo lahkotno.
Visoki boki na čolnu pripomorejo toliko, da po desetih dneh v vodi in dveh hitrih nevihtah ponoči (takrat je bil na čolnu spray hood), se v kaluži ni nabralo niti toliko vode, da bi lahko vsaj enkrat črpalka pljunila kaj ven.
Smo ga tudi preizkusili s smučanjem, na čolnu 5 oseb in prtljaga, dobre pol rezervoarja goriva, smuči potegnil iz vode precej lahkotno, zmanjkalo ga je seveda pri končni hitrosti.
Pogled iz sedeža zelo dober, ni potrebno sedeti na naslonjaču, tudi med glisiranjem čoln zelo lepo leži na vodi, z minimalno dvignjenim kljunom.


Skratka, o čolnu:
Bil zelo pozitivno presenečen, pošteno povedano pričakoval manj.
Čoln je izredno udoben za vožnjo, na njem se nas je večino časa vozilo 6 (4 odrasli in dva otroka)
Valove zna zarezati zelo učinkovito, vertobransko steklo in streha po ponujata za prve 4 sedeže odlično zavetje, tudi v težjem morju smo ostali suhi in za vetrom. Vsak dan smo delali dnevne izlete in preživeli na čolnu po več ur skupaj. Glede na širino (2,15m) ponuja dovolj prostora za svojo dožino, trup pa je zelo stabilen. Nisem opazil občutljivosti na porazdelitev teže naprej-nazaj, izglisira praktično takoj, min hitrost glisiranja je pa 15 vozlov pri 3.300 obr/min.
Ena slabost ki je pa potem nisem več reševal, je končna hitrost. Nima vpliva ali sem na čolnu sam ali vseh 6 s prtljago, največ kar sem dosegel je bilo 27 vozlov. Merjeno po GPS-u in števcu. Števec kaže praktično točno, kolikor sem ga preveril. Mora biti na motorju težava, ker nisem dosegel več kot 4.400 obr/min, čeprav bi po specifikaciji se ta motor moral vrtet od 5300-5500 obr/min. Propeler je gor zelo kratek, 15P, tako da sumim še na nastavitve okrog vžiga. V teh dneh še to na motorju preverim in sprobam.
Prikolica se je odrezala zelo v redu, sama vožnja in tudi spust in dvig čolna iz vode s pomočjo vitla zelo lahkotno.
Visoki boki na čolnu pripomorejo toliko, da po desetih dneh v vodi in dveh hitrih nevihtah ponoči (takrat je bil na čolnu spray hood), se v kaluži ni nabralo niti toliko vode, da bi lahko vsaj enkrat črpalka pljunila kaj ven.
Smo ga tudi preizkusili s smučanjem, na čolnu 5 oseb in prtljaga, dobre pol rezervoarja goriva, smuči potegnil iz vode precej lahkotno, zmanjkalo ga je seveda pri končni hitrosti.
Pogled iz sedeža zelo dober, ni potrebno sedeti na naslonjaču, tudi med glisiranjem čoln zelo lepo leži na vodi, z minimalno dvignjenim kljunom.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov
