Tullio Abbate “Lord”
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Re: Tullio Abbate “Lord”
Daj ga pasivirat, če imaš možnost. Če ne uspeš pa spoliraj zvare iz zunanje strani in ga dobro ozemlji nam so ves inoks pasivirali eni iz Murske Sobote, a se ne spomnim več imena firme.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4061
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Tullio Abbate “Lord”
Sej zvari so bli očiščeni s kislino. Ozemljitev pride na vijak od plovca itak. V tem čolnu pa mislim da bo ta tank zadnja stvar ki bi preminila. V moji lasti ne bo velik izpostavljen…
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4061
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Tullio Abbate “Lord”

Nežno traja v kruti sili narave.
Re: Tullio Abbate “Lord”
Zvok je ta pravi....stari merci imajo vsi zvok spostovanja vreden.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4061
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Tullio Abbate “Lord”
Ja pod štandgasom je tak zvok kot da je razštelan ker laufa na 2cilindra. Ko pa spelješ in daš gas pa je na čolnu zelo tih na plaži pa baje ne. Ko ga pa natrimaš da propeler pride na zrak pa ga tud na čolnu lepo čuješ. Ni pa to za nekoga ki šešteva decilitre in cente ko računa porabo


Re: Tullio Abbate “Lord”
jaz sem imel merca 20 konjev...sedemdeseta leta. ni primerjave s tvojim, ampak se je tudi mojega slišalo na kilometre daleč. kljub revnim konjem je bil zvok zelo soliden, bencina se pa tudi ni branil, je pa res, da je tudi dal nekaj od sebe.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4061
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Tullio Abbate “Lord”
Ja takrat so bli še ovaljni. Kieckfafer. Tisti so bli dost glasnejši ker ni blo na fergazerjih nobenega airboxa. 78 pa je prišel blackmax ki je vse spremenil. Uvedli so loop charge tehnologijo, posledično pa menjali tudi uplinjače in dodali airbox. Motor je postal tišji in občutno močnejši ccm/ps. Ne pa nujno bolj ekonomičen. Je pa recimo tista 200-tka (20ps) ibčutno lažji od tomos 18 in pravtako občutno močnejši.
Re: Tullio Abbate “Lord”
ja res je. Na mojem elan t401 je kar divjal, sploh če ni bil preveč naložen. Napram tomos 18 je bilo kot noč in dan.
ti želim obilo užitkov s tvojo mrcino. pa da dosežeš tistih želenih 60 ali več...
ti želim obilo užitkov s tvojo mrcino. pa da dosežeš tistih želenih 60 ali več...
Re: Tullio Abbate “Lord”
Lep čoln. 

Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4061
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Tullio Abbate “Lord”
Hvala. 60mph bom dosegel ko ga umirim. Za to bo treba pa še mal vaje, testov in uglaševanja propelerja. Mudi se ne. Tudi ko se 40 pelješ je zabavno in hitro napram ostalim in morju. Potovalka za familijo pa lepo 25mph…
Re: Tullio Abbate “Lord”
Lepa mrcina, naj ti služi... 

- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4061
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Tullio Abbate “Lord”
Danes sem po dolgem času naredil prvi zagon ker sem lani ugotovil da so vsi štirje cilindri zaribani kljub kompresiji 10-11 bar na vseh 4. In da sem nabral ves materjal in dal brusit blok je trajalo pol leta
Torej, novi bati z nadmero 2mm kar je največ kar je možno, komplet novi ležaji, brušenje vseh cilindrov, poliranje glavne gredi, glajenje robov kanalov, nova nepovratna ventila goriva na spodnjih dveh cilindrih, en magnet nov na vztrajniku in vsi na novo prilepljeni ker so začeli odstopat in je enega zdrobilo, novi kabli in kapice na svečkah, nova vsa tesnila in semeringi in vrjetno sem še kaj pozabil. Naročene imam tudi nove reede iz poliestra ki najbi mali dodali na moči ampak gre se za varnost v primeru če katerega kovinskega odlomi se motorju slaba piše. Preventivno sem dal tudi nov odgonski nylon zobnik za oljno črpalko. Motor je zdaj dejansko v novem stanju. In pričakujem da se bo tako tudi obnašal v kolikor bo elektrika delovala kot mora. Ni bilo preprosto niti poceni. Ampak take stvari se delajo če te veseli in če delaš sam. Drugače je mimohod.

Torej, novi bati z nadmero 2mm kar je največ kar je možno, komplet novi ležaji, brušenje vseh cilindrov, poliranje glavne gredi, glajenje robov kanalov, nova nepovratna ventila goriva na spodnjih dveh cilindrih, en magnet nov na vztrajniku in vsi na novo prilepljeni ker so začeli odstopat in je enega zdrobilo, novi kabli in kapice na svečkah, nova vsa tesnila in semeringi in vrjetno sem še kaj pozabil. Naročene imam tudi nove reede iz poliestra ki najbi mali dodali na moči ampak gre se za varnost v primeru če katerega kovinskega odlomi se motorju slaba piše. Preventivno sem dal tudi nov odgonski nylon zobnik za oljno črpalko. Motor je zdaj dejansko v novem stanju. In pričakujem da se bo tako tudi obnašal v kolikor bo elektrika delovala kot mora. Ni bilo preprosto niti poceni. Ampak take stvari se delajo če te veseli in če delaš sam. Drugače je mimohod.
Re: Tullio Abbate “Lord”
Sej veš da brez slik se to ni zgodilo?
Drgač pa vsa čast, ni mačji kašelj tak motor na ta način obnovit.

Drgač pa vsa čast, ni mačji kašelj tak motor na ta način obnovit.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Tullio Abbate “Lord”
O kakšni oljni črpalki je tu govora? A ni to 2T, a si sam mix dela? Sem si predstavljal da je treba 50:1 delat...
Xilinx Vivado HLx trainee
Re: Tullio Abbate “Lord”
Post 1990 imajo skoraj vsi večji neko varianto auto mazalice.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov