SUZUKI DF 70
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
SUZUKI DF 70
Morjeplovci,
Ima kdo mogoče Suzuki DF 70/80/90 in na njem eliso (propeler) 21˝. Oz ima kakšne izkušnje v praksi, kako se čoln in motor obnašata z zamenjavo na večjo eliso.
lp
Ima kdo mogoče Suzuki DF 70/80/90 in na njem eliso (propeler) 21˝. Oz ima kakšne izkušnje v praksi, kako se čoln in motor obnašata z zamenjavo na večjo eliso.
lp
Nazadnje spremenil janko, dne Sr Sep 16, 2015 09:42, skupaj popravljeno 1 krat.
Roman 1 napisal/-a:Jaz sem imel na Aquamarju 17 Suzukija70. Po papirjih je bil trup težak 380 kg plus oprema. Z propelerjem 13,25x17" sem prišel max na 5300 obratov....bi bila že 19" prevelik in mi ni jasno na kakšno plovilo bi lahko dal 21" pri 70 konjih
Roman to sem potreboval, hvlala za info no meni se zvrti z 13,25X17˝ na 6000
janko napisal/-a:Roman 1 napisal/-a:Jaz sem imel na Aquamarju 17 Suzukija70. Po papirjih je bil trup težak 380 kg plus oprema. Z propelerjem 13,25x17" sem prišel max na 5300 obratov....bi bila že 19" prevelik in mi ni jasno na kakšno plovilo bi lahko dal 21" pri 70 konjih
Roman to sem potreboval, hvlala za info no meni se zvrti z 13,25X17˝ na 6000
Suzuki ima blokado na 6500 obratov. Lahko bi dal gor 19, pa bi prišel na dobrih 5500 obratov. zmanjšala bi se ti poraba, pa nekaj malega bi pridobil na končni hitrosti. Boš pa težje prišel iz vode. Mislim da 21 ne bo dobra, ker boš dobil premalo obratov.
Pozdravljeni vsi skupaj.
Že nekaj časa prebiram forum zdaj sem se pa odločil, da napišem mojo izkušnjo.
Tri sezone sem bil prvi lastnik 5,5m gumenjaka (letos sem ga prodal).
Teža golega gumenjaka je bila 400kg, motor suzuki df80. Na začetku sem imel precej težav pri izbiri elise mogoče tudi zaradi precej neobičajnega prestavnega razmerja (2,59). Na probni vožnji je takoj odpadla dimenzija 13,75x17 zaradi totalnega prevrtenja motorja, nato 13x19 podobno. Izbira 13,75x21 se mi je zdela najbolj optimalna od alu izvedb in sem tudi vse tri sezone uporabljal to eliso. Končna hitrost 40 knot obrati 5600. Potovalna 24knot/4000. Izglisiranje po parih sekundah z štiričlansko družino. Poraba na 280 milj dolgi ruti cca 0.7l/nm. V treh sezonah sem naredil 300h in sem bil zelo zadovoljen, vendar mislim, da bi motorju bolj odgovarjal menjalnik z manjšim razmerjem (lažja izbira elise). Dobra lastnost pa je bila velik "navor", ker nisem nikoli imel nobenih težav z izglisiranjem med drugim tudi z 10 odraslimi osebami sicer po cca 30 sec. in končno hitrostjo 24knot. Mogoče bi bila v tvojem primeru najboljša izbira inox 13,75x20, če bi jo kje dobil za probat jaz te priložnosti nisem imel. Mislim, da ni pametno zmanjševati premera rajši kašen korak manjši od 20". Za ta motor ni nobenega problema če se ti pri max hitrosti vrti 5500 ali manj. To si lahko privoščiš ravno zaradi prestavnega razmerja. Namen Suzukija z novim trojčkom je bil vsesplošna uporaba motorja tudi na precej težjih plovilih in pontonih.
Že nekaj časa prebiram forum zdaj sem se pa odločil, da napišem mojo izkušnjo.
Tri sezone sem bil prvi lastnik 5,5m gumenjaka (letos sem ga prodal).
Teža golega gumenjaka je bila 400kg, motor suzuki df80. Na začetku sem imel precej težav pri izbiri elise mogoče tudi zaradi precej neobičajnega prestavnega razmerja (2,59). Na probni vožnji je takoj odpadla dimenzija 13,75x17 zaradi totalnega prevrtenja motorja, nato 13x19 podobno. Izbira 13,75x21 se mi je zdela najbolj optimalna od alu izvedb in sem tudi vse tri sezone uporabljal to eliso. Končna hitrost 40 knot obrati 5600. Potovalna 24knot/4000. Izglisiranje po parih sekundah z štiričlansko družino. Poraba na 280 milj dolgi ruti cca 0.7l/nm. V treh sezonah sem naredil 300h in sem bil zelo zadovoljen, vendar mislim, da bi motorju bolj odgovarjal menjalnik z manjšim razmerjem (lažja izbira elise). Dobra lastnost pa je bila velik "navor", ker nisem nikoli imel nobenih težav z izglisiranjem med drugim tudi z 10 odraslimi osebami sicer po cca 30 sec. in končno hitrostjo 24knot. Mogoče bi bila v tvojem primeru najboljša izbira inox 13,75x20, če bi jo kje dobil za probat jaz te priložnosti nisem imel. Mislim, da ni pametno zmanjševati premera rajši kašen korak manjši od 20". Za ta motor ni nobenega problema če se ti pri max hitrosti vrti 5500 ali manj. To si lahko privoščiš ravno zaradi prestavnega razmerja. Namen Suzukija z novim trojčkom je bil vsesplošna uporaba motorja tudi na precej težjih plovilih in pontonih.
Da nadaljujem temo glede SUZUKIJA.
Glede propelerja sem probal 21 in 19. Zdaj vozim z 19. Idealka bi bil 20.
Na 4.000 obratih mi gre cca 24kts
Za vse ki sami opravljate servis motorja, na DF resetiraš interval, tako da vstaviš ključ za zagon motorja brez varnostnega ključa. Ključ obrnš v položaj kot da zaženeš motor, nato pa trikrat izvlečeš ljuč in se prižgejo kontrolne lučke, ter resetirajo interval.
Pri suzukiju je predno vžgeš motor signal, da je potrebno opraviti servis, če signal pojavi med vožnjo je nekaj narobe.
lp
Glede propelerja sem probal 21 in 19. Zdaj vozim z 19. Idealka bi bil 20.
Na 4.000 obratih mi gre cca 24kts
Za vse ki sami opravljate servis motorja, na DF resetiraš interval, tako da vstaviš ključ za zagon motorja brez varnostnega ključa. Ključ obrnš v položaj kot da zaženeš motor, nato pa trikrat izvlečeš ljuč in se prižgejo kontrolne lučke, ter resetirajo interval.
Pri suzukiju je predno vžgeš motor signal, da je potrebno opraviti servis, če signal pojavi med vožnjo je nekaj narobe.
lp
Ampak kuri ti pa gotovo z 21 precej manj in lepše teče pri potovalki.
Glede na zapisano ti manjka še kaka cola koraka, da prideš na Suzukiju idealnih 5.200 rpm.
Za lažje izglisiranje vzameš manjši premer.
Kak premer ima tvoj propeler in koliko sekund rabiš za izglisiranje, ko ga matra?
Ima propeler v pesto navrtane ventilacijske luknje? Tudi to je pomembno.
Glede na zapisano ti manjka še kaka cola koraka, da prideš na Suzukiju idealnih 5.200 rpm.
Za lažje izglisiranje vzameš manjši premer.
Kak premer ima tvoj propeler in koliko sekund rabiš za izglisiranje, ko ga matra?
Ima propeler v pesto navrtane ventilacijske luknje? Tudi to je pomembno.
Re: SUZUKI DF 70
Pozdravljeni, tudi jaz bi na to temo prosil za pomoč.
Na 18 ft (5,5m) imam motor Suzuki DF 70 (max moč dovoljena), letnik 2005. Čoln ima 450 kg, registriran za 5 ljudi oz 450 kg tovora na njemu (italijanska znamka)
Ker se je prejšnja elisa zavrtela (ob nakupu rabljenega) sem kupil enako mero elise, kot je bila prejšnja (Solas 13,25 X 17), saj je prejšnji lastnik uporabljal čoln tudi za vlečenje, smučanje itd...takšna je tudi original bila
Težavo imam, ker čoln težko zglisira pri več kot 3 ljudeh na čolnu, seveda pravilno razporejenih na premcu (max obrati pridejo na cca 4200), hitrost max 18-19 vozlov...ko je malo valov in vetra v 5-ih ne "pride cel iz vode", ampak pluži...
Po mirnem morju je max v 2-eh na čolnui prišel na max obrate, se pravi cca 5200 rpm.
Rešitev je manjša elisa, vendar mi je čudno, ko nekateri pišete za enak motor velikost 19, ali celo 21.
jaz pa bi očitno potreboval 15, je velika razlika med alu in inoxom?
Hvala za odg:)
Na 18 ft (5,5m) imam motor Suzuki DF 70 (max moč dovoljena), letnik 2005. Čoln ima 450 kg, registriran za 5 ljudi oz 450 kg tovora na njemu (italijanska znamka)
Ker se je prejšnja elisa zavrtela (ob nakupu rabljenega) sem kupil enako mero elise, kot je bila prejšnja (Solas 13,25 X 17), saj je prejšnji lastnik uporabljal čoln tudi za vlečenje, smučanje itd...takšna je tudi original bila
Težavo imam, ker čoln težko zglisira pri več kot 3 ljudeh na čolnu, seveda pravilno razporejenih na premcu (max obrati pridejo na cca 4200), hitrost max 18-19 vozlov...ko je malo valov in vetra v 5-ih ne "pride cel iz vode", ampak pluži...
Po mirnem morju je max v 2-eh na čolnui prišel na max obrate, se pravi cca 5200 rpm.
Rešitev je manjša elisa, vendar mi je čudno, ko nekateri pišete za enak motor velikost 19, ali celo 21.
jaz pa bi očitno potreboval 15, je velika razlika med alu in inoxom?
Hvala za odg:)
Re: SUZUKI DF 70
Ns 17fètnem fishermsnu (380 kg) je bil 13.25x17 prav propeler....ti bod očitno potreboval manjsi korak...19 in 21 je pomoje iposibile....mislim,da je kolega tudi na18 feetnom imel 17 inčni popelr.....mogočeje pa kaj z motorjem narobe?
mirno morje
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 34 gostov