SUZUKI DF 70

Vse o popravilu plovil, motorjev in opreme na plovilih, tehnični nasveti

Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator

janko
Kapitan korvete
Prispevkov: 94
Pridružen: Po Apr 07, 2008 11:40
Kraj: KK

SUZUKI DF 70

OdgovorNapisal/-a janko » Po Maj 04, 2015 07:56

Morjeplovci,

Ima kdo mogoče Suzuki DF 70/80/90 in na njem eliso (propeler) 21˝. Oz ima kakšne izkušnje v praksi, kako se čoln in motor obnašata z zamenjavo na večjo eliso.

lp
Nazadnje spremenil janko, dne Sr Sep 16, 2015 09:42, skupaj popravljeno 1 krat.
SR 290
Admiral
Prispevkov: 4407
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

OdgovorNapisal/-a SR 290 » Po Maj 04, 2015 11:44

Vse je odvisno od tega kaj taka kombinacija poriva. Pravega odgovora ti nihče ne bo mogel dat dokler ne poveš mase gliserja.
Daki

OdgovorNapisal/-a Daki » Po Maj 04, 2015 11:58

Točno tako. Pa zraven podatkov za čoln lahko še poveš kakšno eliso imaš zdaj gor in na koliko obratov ti pride motor.
Roman 1
Admiral
Prispevkov: 2017
Pridružen: Ne Jun 01, 2008 20:15
Kraj: Novo mesto, Klimno

OdgovorNapisal/-a Roman 1 » Po Maj 04, 2015 19:25

Jaz sem imel na Aquamarju 17 Suzukija70. Po papirjih je bil trup težak 380 kg plus oprema. Z propelerjem 13,25x17" sem prišel max na 5300 obratov....bi bila že 19" prevelik in mi ni jasno na kakšno plovilo bi lahko dal 21" pri 70 konjih
mirno morje
janko
Kapitan korvete
Prispevkov: 94
Pridružen: Po Apr 07, 2008 11:40
Kraj: KK

OdgovorNapisal/-a janko » To Maj 05, 2015 08:14

Roman 1 napisal/-a:Jaz sem imel na Aquamarju 17 Suzukija70. Po papirjih je bil trup težak 380 kg plus oprema. Z propelerjem 13,25x17" sem prišel max na 5300 obratov....bi bila že 19" prevelik in mi ni jasno na kakšno plovilo bi lahko dal 21" pri 70 konjih


Roman to sem potreboval, hvlala za info no meni se zvrti z 13,25X17˝ na 6000
Uporabniški avatar
Piki
Admiral
Prispevkov: 2206
Pridružen: To Avg 28, 2007 21:45
Kraj: Ljubljana-Opatija

OdgovorNapisal/-a Piki » To Maj 05, 2015 09:57

Kakšen čoln imaš ti ?
Daki

OdgovorNapisal/-a Daki » To Maj 05, 2015 10:14

janko napisal/-a:
Roman 1 napisal/-a:Jaz sem imel na Aquamarju 17 Suzukija70. Po papirjih je bil trup težak 380 kg plus oprema. Z propelerjem 13,25x17" sem prišel max na 5300 obratov....bi bila že 19" prevelik in mi ni jasno na kakšno plovilo bi lahko dal 21" pri 70 konjih


Roman to sem potreboval, hvlala za info no meni se zvrti z 13,25X17˝ na 6000


Suzuki ima blokado na 6500 obratov. Lahko bi dal gor 19, pa bi prišel na dobrih 5500 obratov. zmanjšala bi se ti poraba, pa nekaj malega bi pridobil na končni hitrosti. Boš pa težje prišel iz vode. Mislim da 21 ne bo dobra, ker boš dobil premalo obratov.
SR 290
Admiral
Prispevkov: 4407
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

OdgovorNapisal/-a SR 290 » To Maj 05, 2015 13:48

Mene pa moti ogromen premer propelerja, saj to je le 70 konjev.
tuna 1
Višji vodnik
Prispevkov: 18
Pridružen: Po Jan 30, 2012 23:08

OdgovorNapisal/-a tuna 1 » To Maj 05, 2015 19:49

Pozdravljeni vsi skupaj.

Že nekaj časa prebiram forum zdaj sem se pa odločil, da napišem mojo izkušnjo.
Tri sezone sem bil prvi lastnik 5,5m gumenjaka (letos sem ga prodal).
Teža golega gumenjaka je bila 400kg, motor suzuki df80. Na začetku sem imel precej težav pri izbiri elise mogoče tudi zaradi precej neobičajnega prestavnega razmerja (2,59). Na probni vožnji je takoj odpadla dimenzija 13,75x17 zaradi totalnega prevrtenja motorja, nato 13x19 podobno. Izbira 13,75x21 se mi je zdela najbolj optimalna od alu izvedb in sem tudi vse tri sezone uporabljal to eliso. Končna hitrost 40 knot obrati 5600. Potovalna 24knot/4000. Izglisiranje po parih sekundah z štiričlansko družino. Poraba na 280 milj dolgi ruti cca 0.7l/nm. V treh sezonah sem naredil 300h in sem bil zelo zadovoljen, vendar mislim, da bi motorju bolj odgovarjal menjalnik z manjšim razmerjem (lažja izbira elise). Dobra lastnost pa je bila velik "navor", ker nisem nikoli imel nobenih težav z izglisiranjem med drugim tudi z 10 odraslimi osebami sicer po cca 30 sec. in končno hitrostjo 24knot. Mogoče bi bila v tvojem primeru najboljša izbira inox 13,75x20, če bi jo kje dobil za probat jaz te priložnosti nisem imel. Mislim, da ni pametno zmanjševati premera rajši kašen korak manjši od 20". Za ta motor ni nobenega problema če se ti pri max hitrosti vrti 5500 ali manj. To si lahko privoščiš ravno zaradi prestavnega razmerja. Namen Suzukija z novim trojčkom je bil vsesplošna uporaba motorja tudi na precej težjih plovilih in pontonih.
janko
Kapitan korvete
Prispevkov: 94
Pridružen: Po Apr 07, 2008 11:40
Kraj: KK

OdgovorNapisal/-a janko » Sr Sep 16, 2015 09:42

Da nadaljujem temo glede SUZUKIJA.

Glede propelerja sem probal 21 in 19. Zdaj vozim z 19. Idealka bi bil 20.
Na 4.000 obratih mi gre cca 24kts

Za vse ki sami opravljate servis motorja, na DF resetiraš interval, tako da vstaviš ključ za zagon motorja brez varnostnega ključa. Ključ obrnš v položaj kot da zaženeš motor, nato pa trikrat izvlečeš ljuč in se prižgejo kontrolne lučke, ter resetirajo interval.

Pri suzukiju je predno vžgeš motor signal, da je potrebno opraviti servis, če signal pojavi med vožnjo je nekaj narobe.

lp
Daki

OdgovorNapisal/-a Daki » Sr Sep 16, 2015 11:05

Koliko obratov pa maksimalno dobiš z 19, pa koliko si jih dobil z 21?
janko
Kapitan korvete
Prispevkov: 94
Pridružen: Po Apr 07, 2008 11:40
Kraj: KK

OdgovorNapisal/-a janko » Če Sep 24, 2015 08:16

Z 19 ko se mi zvrti na 5.600, z 21 ko pa na 5.400.
Težavo z 21 mi je ko je na čolnu polno robe (bencin 120l, oprema za potaplanje,..)in 3 osebe. ga malo matra za zglisirat.
SR 290
Admiral
Prispevkov: 4407
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

OdgovorNapisal/-a SR 290 » Če Sep 24, 2015 09:11

Ampak kuri ti pa gotovo z 21 precej manj in lepše teče pri potovalki.
Glede na zapisano ti manjka še kaka cola koraka, da prideš na Suzukiju idealnih 5.200 rpm.

Za lažje izglisiranje vzameš manjši premer.
Kak premer ima tvoj propeler in koliko sekund rabiš za izglisiranje, ko ga matra?
Ima propeler v pesto navrtane ventilacijske luknje? Tudi to je pomembno.
milovci
Desetnik
Prispevkov: 10
Pridružen: Sr Apr 04, 2018 16:14

Re: SUZUKI DF 70

OdgovorNapisal/-a milovci » Če Nov 01, 2018 20:08

Pozdravljeni, tudi jaz bi na to temo prosil za pomoč.
Na 18 ft (5,5m) imam motor Suzuki DF 70 (max moč dovoljena), letnik 2005. Čoln ima 450 kg, registriran za 5 ljudi oz 450 kg tovora na njemu (italijanska znamka)
Ker se je prejšnja elisa zavrtela (ob nakupu rabljenega) sem kupil enako mero elise, kot je bila prejšnja (Solas 13,25 X 17), saj je prejšnji lastnik uporabljal čoln tudi za vlečenje, smučanje itd...takšna je tudi original bila

Težavo imam, ker čoln težko zglisira pri več kot 3 ljudeh na čolnu, seveda pravilno razporejenih na premcu (max obrati pridejo na cca 4200), hitrost max 18-19 vozlov...ko je malo valov in vetra v 5-ih ne "pride cel iz vode", ampak pluži...
Po mirnem morju je max v 2-eh na čolnui prišel na max obrate, se pravi cca 5200 rpm.

Rešitev je manjša elisa, vendar mi je čudno, ko nekateri pišete za enak motor velikost 19, ali celo 21.
jaz pa bi očitno potreboval 15, je velika razlika med alu in inoxom?

Hvala za odg:)
Roman 1
Admiral
Prispevkov: 2017
Pridružen: Ne Jun 01, 2008 20:15
Kraj: Novo mesto, Klimno

Re: SUZUKI DF 70

OdgovorNapisal/-a Roman 1 » Če Nov 01, 2018 21:49

Ns 17fètnem fishermsnu (380 kg) je bil 13.25x17 prav propeler....ti bod očitno potreboval manjsi korak...19 in 21 je pomoje iposibile....mislim,da je kolega tudi na18 feetnom imel 17 inčni popelr.....mogočeje pa kaj z motorjem narobe?
mirno morje

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 34 gostov