Synchro start solenoid

Vse o popravilu plovil, motorjev in opreme na plovilih, tehnični nasveti

Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator

Uporabniški avatar
Katjusa
Kapitan bojne ladje
Prispevkov: 130
Pridružen: Če Sep 26, 2013 22:26
Kraj: Nova Gorica

Synchro start solenoid

OdgovorNapisal/-a Katjusa » Če Sep 10, 2015 18:41

Rabim vašo pomoč. In sicer nam je crknil tale del
Slika

kar pomeni, da moramo motor ugašati na roke. Na ebayu sem sicer našla nekaj podobnega (link), a je rok dobave mesec do dva (iz Kitajske). Pa še tu ne vem točno, katerega naročit.
Ve kdo mogoče, če se te zadeve dobijo tudi pri nas? Kako se temu delu po slovensko sploh reče, da lahko pogooglam? Sorry, o motorjih namreč nimam pojma :oops:
Motor je Perkins 4.108M
thx
lp
polanc
Admiral
Prispevkov: 9411
Pridružen: Če Dec 04, 2008 21:00
Kraj: sevnica

OdgovorNapisal/-a polanc » Če Sep 10, 2015 18:52

Perkinse imajo nekteri traktorji pa delovni stroji.jaz sem v kmetijski trgovini dobil za Lombardini motor vse 4krat cenej.Na primer drsni ležaj kao nautični 53 e 12 e je bil pa v kmetijski trgovini lepo v Lombardinijevih vrečkah zavit.
Torej jaz bi se napotil v servis traktorjev.
LP
Uporabniški avatar
elbarto
Admiral
Prispevkov: 743
Pridružen: Ne Jul 26, 2009 13:50

OdgovorNapisal/-a elbarto » Če Sep 10, 2015 18:56

starter solenoid je rele zaganjača.
nisem pa ziher da je to res to kar imas na sliki.
daj se iz drugih kotov slikaj ali pocakaj na kakega mehanika da se oglasi
McKenzy
Kapitan bojne ladje
Prispevkov: 137
Pridružen: So Feb 08, 2014 20:17

OdgovorNapisal/-a McKenzy » Če Sep 10, 2015 19:48

Če je motor perkins,potem vprašaj v trgovino Brazda Medvode.Jaz sem včasih tam dobil vse za perkins.lp
Uporabniški avatar
Katjusa
Kapitan bojne ladje
Prispevkov: 130
Pridružen: Če Sep 26, 2013 22:26
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Katjusa » Če Sep 10, 2015 20:03

Hvala vsem. Sem zdrsala barvo dol in je vgravirano Synchro start 1500 in nič drugega. V bistvu smo že kontaktirali Tehno servis, ki je zastopnik za Perkinse, a pravijo, da tole ni sestavni del tega motorja. Sem pa ravnokar našla tole stran: http://shop.voza.si/index.php?route=product/category&path=13000_13110, kjer so tile releji ugašanja. Bom jutri poklicala na tale Voza d.o.o. Edini problem je (če je to sploh problem), da so tile na 3 kontakte, naš je pa samo + in - (jp tudi o elektriki nimam pojma) :?
lp
Uporabniški avatar
habibi Vll
Admiral
Prispevkov: 4340
Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
Kraj: LJ.Vižmarje

OdgovorNapisal/-a habibi Vll » Če Sep 10, 2015 21:02

Tudi Agrometal na Viču(Lj.)za Dolgim mostom,ob Tržaški za trgovino z avti Volvo.Zelo dobra trgovina s kmetijsko mehanizacijo.Tam sem že dobil marsikaj.
mašinfirer
Tomosaki
Naddesetnik
Prispevkov: 9
Pridružen: To Feb 07, 2012 18:10

OdgovorNapisal/-a Tomosaki » Če Sep 10, 2015 22:42

mato
Admiral
Prispevkov: 896
Pridružen: Pe Apr 25, 2014 13:27
Kraj: Škofja loka

OdgovorNapisal/-a mato » Če Sep 10, 2015 23:12

Tisti z tremi kontakti bo porabil občutno manj električne energije kot ta z dvema. je pa potrebno vgradit še en časovni rele.
Ima namreč delovno navitje (manjša moč) ki drži rele pritegnjen in pa privlačno (startno navitje) ki magnet pritegne.
to ima veliko delovnih strojev ampak orginal je drago 300-400€.
Jaz sem naročal iz USA za cca 120$.
http://www.woodward.com/enginesolenoidsdualcoil.aspx
http://www.trombetta-solenoids.com/19.html
Pri teh zadnjih sem naročil...
Mato :wink:
Uporabniški avatar
Nikola T.
Admiral
Prispevkov: 5349
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Nikola T. » Pe Sep 11, 2015 07:01

Za ugašat bo klasičen elektro magnet (ang solenoid) kot ga dobiš v Vozi pravi. Vzameš lahko tistega z dvema ali tremi kontakti. Zveže pa se samo na tistega z višjo silo pritega. V vozi bo tudi najceneje. V Ljubljani imajo prodajalno na Litijski cesti 12.
LP NT
Uporabniški avatar
frikmusic
Admiral
Prispevkov: 653
Pridružen: Po Dec 14, 2009 15:53
Kraj: Ljubljana-Volme Kamenjak
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a frikmusic » Pe Sep 11, 2015 07:32

Probaj še tukaj, večinoma ceneje.

http://www.alp-agria.si/index.html

Frik
Frajtonerca je prava stvar...
Uporabniški avatar
Katjusa
Kapitan bojne ladje
Prispevkov: 130
Pridružen: Če Sep 26, 2013 22:26
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Katjusa » Pe Sep 11, 2015 11:25

Super, hvala :wink:
Smo kontaktirali Vozo in našli (upam vsaj) pravega. Tudi razmak med vijaki na nosilcu je enak, kot pri našem. Ima pa 3 kontakte (z dvema ga nimajo), cena 39€

Nikola T. napisal/-a:Za ugašat bo klasičen elektro magnet (ang solenoid) kot ga dobiš v Vozi pravi. Vzameš lahko tistega z dvema ali tremi kontakti. Zveže pa se samo na tistega z višjo silo pritega. V vozi bo tudi najceneje. V Ljubljani imajo prodajalno na Litijski cesti 12.
LP NT


NT, če ti ni pretežko, lahko bolj laično razložiš? Tale ima +, - in AUX, mi pa dve žički (+ in - predvidevam). Kako se to poveže? Kaj pomeni višja sila pritega in kako ugotoviš katera je? Moramo poiskati mojstre ali lahko sami to storimo? Z dalmatinskimi "mojstri" nimamo ravno dobrih izkušenj.
Hvala še enkrat vsem
lp
Uporabniški avatar
Nikola T.
Admiral
Prispevkov: 5349
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Nikola T. » Pe Sep 11, 2015 14:05

1. Priključi (-) na elektromagnet.
2. Nato priključi žico na (+) elektromagneta.
3. daj s ključem kontakt in na motorju in pritisni tipko STOP.
4. elektromagnet bo potegnil vodilo, če bo sila premajhna daj (+) na AUX.

Že po zvoku se sliši katero navitje ima nižjo in katero višjo pritezno silo + ali AUX.
LP NT
Uporabniški avatar
Katjusa
Kapitan bojne ladje
Prispevkov: 130
Pridružen: Če Sep 26, 2013 22:26
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Katjusa » Pe Sep 11, 2015 14:32

O super, pa sem se še nekaj naučila
1000x hvala :wink:
lp
Uporabniški avatar
Wisdom
Viceadmiral
Prispevkov: 568
Pridružen: Sr Jul 22, 2015 14:58

OdgovorNapisal/-a Wisdom » Pe Sep 11, 2015 17:09

Hoj!

V osnovi bi veljalo z Ohm metrom premeriti navitje, če je sploh še v funkciji. Če je še v funkciji, potem pa je mogoče napaka v mehanskem delu (umazanija, rja, mehanske poškodbe, etc.). Lahko pa je napaka na električni inštalaciji od gumba (ključavnice) za izklop oz. vklop tega releja. Enostavno je potrebno imeti na barki AVO meter in seveda ga znati tudi uporabiti (za nekatere meritve je v redu tudi 12/24V žarnica s primernimi priključki ali pa namenski preizkuševalec:


Slika

Lep pozdrav.
mato
Admiral
Prispevkov: 896
Pridružen: Pe Apr 25, 2014 13:27
Kraj: Škofja loka

OdgovorNapisal/-a mato » So Sep 12, 2015 11:02

Nikola T. napisal/-a:1. Priključi (-) na elektromagnet.
2. Nato priključi žico na (+) elektromagneta.
3. daj s ključem kontakt in na motorju in pritisni tipko STOP.
4. elektromagnet bo potegnil vodilo, če bo sila premajhna daj (+) na AUX.

Že po zvoku se sliši katero navitje ima nižjo in katero višjo pritezno silo + ali AUX.
LP NT


Če je način delovanja takšen, je to to.
Če se pa ugaša na ključ kot avto, potem pa ob magnet ob kontaktu pritegne in drži dokler ne vzamemo kontakta.
Tam pa pride v poštev magnet z dvemi tuljavami.
Tako pa deluje na večini delovnih strojev :wink:
Mato :wink:

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov