Konzerviranje 4T motorja
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
- jutri pa res
- Viceadmiral
- Prispevkov: 533
- Pridružen: Če Sep 25, 2008 22:08
- Kraj: Maribor
Pred dobrim mesecem so mi na servisu naredili redni servis in konzerviranje na glavnem (90 KM) in pomožnem (5KM) motorju (oba Suzuki).
Ko sem zadevo parkiral, sem po nekaj dneh opazil, da iz obeh motorjev po malem kaplja olje. Mislim, da je v enem mesecu iz obeh nakapljalo skupaj za kakšno žlico olja.
Je to normalno (konzervacija), ali moram zadevo reklamirati?
Ko sem zadevo parkiral, sem po nekaj dneh opazil, da iz obeh motorjev po malem kaplja olje. Mislim, da je v enem mesecu iz obeh nakapljalo skupaj za kakšno žlico olja.
Je to normalno (konzervacija), ali moram zadevo reklamirati?
- jutri pa res
- Viceadmiral
- Prispevkov: 533
- Pridružen: Če Sep 25, 2008 22:08
- Kraj: Maribor
Servis so delali na As Boats v Račah.
Problem je, ker olje mezi tako po malem, da ni videti vira. Verjetno je res od konzervacije, bom še opazoval.
Drugače pa, lani so mi na obeh motorjih delali servis v Nutic Servisu Koper. Velikega je naredil odlično, pri malem pa ni zategnil izpustnega vijaka za olje. Ampak ko je to teklo, ni bilo problem najti vzroka.
Problem je, ker olje mezi tako po malem, da ni videti vira. Verjetno je res od konzervacije, bom še opazoval.
Drugače pa, lani so mi na obeh motorjih delali servis v Nutic Servisu Koper. Velikega je naredil odlično, pri malem pa ni zategnil izpustnega vijaka za olje. Ampak ko je to teklo, ni bilo problem najti vzroka.
Imam direktni vbrizg. O smiselnosti in pameti o tem vprašanju sem prebral približno toliko kot če bi se lotil Dostojevskega. Nekaj se bom odločil in to bo to. Pooblaščeni servis priporoča in izvaja vse tri možnosti hkrati. (mešanica, vbrizg v cilinder in vbrizg v vstop zraka) Po tej logiki težko zgrešim.
LP, MKN
LP, MKN
Kr mešanico naredi z oljem za dvotaktne motorjepa fino prelaufaj...pol pa pred spomladjo kupi nove dize, morda po akcijskih predsezonskih cenah.Če jih ne boš zajebal prvo leto, ti bo drugo sigurn uspelo.vsaka je pa kakih 200 e,vsaj za Yamaho.
Mal grobo sem tole začel pisat,je pa veliko resnice v tem.olje zelo rado zalepi membrane in diza ne dela.Za to se rabi posebno olje
LP Iztok
Mal grobo sem tole začel pisat,je pa veliko resnice v tem.olje zelo rado zalepi membrane in diza ne dela.Za to se rabi posebno olje
LP Iztok
ja v 600 litrsko kad za grozdje natočiš vodo,dodaš sol,nato vse te agregate nasoliš da so pol morski stroji..nato jih pa konzerviraš.to pa z pomočjo kviksilverjevega konzervacijskega spreja
mal heca sam jaz v mojo kosilnico pihnem konzervacijski sprej,odvijem svečko in še mal posprejam not.motorko pa celo zimo rabim.
mal heca sam jaz v mojo kosilnico pihnem konzervacijski sprej,odvijem svečko in še mal posprejam not.motorko pa celo zimo rabim.
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
MKN napisal/-a:Koliko časa mora 4t motor teči, da potegne skozi sistem mešanico goriva in olja pri konzerviranju?? Vsaj približno, ker niso vsi motorji enaki?? In kakšna je primerna mešanica? Zasledil sem od 15-25 odstotno mešanico.
Hvala.
LP, MKN
Ne komplicirej z nevem kakšno konzervacijo,saj se ti vsi po malo posmehujejo.Operi ga,sprazni uplinjač,mal ga pošpricej z WD in pika.Ne nalivej NIČ v cilinder.Pozimi pa kdaj pa kdaj obrni propeler,da se bat malo sprehodi.
mašinfirer
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov