Obnova Rio 500 Onda in Johnson 90
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Obnova Rio 500 Onda in Johnson 90
Edit: sem dodal v naslov še čoln pa naj bo tema o kompletu, ki bo upam pripravljen do naslednje sezone.
Spravljam se obnoviti 97 letnik Johnson 90 V4 60° vro2 fergazerski motor, ki je pod blokom skozi tesnilo potegnil vodo v spodnji cilinder in demoliral iglični ležaj na ojnici, tega pa je po tem potegnilo v cilinder kjer so imeli valjčki plesne vaje.
Ker se nikjer ne dobi zastonjskega workshop manuala za te motorje in se ga lahko samo kupi, sem ga včeraj tudi kupil in ga tukaj delim z vami zastonj. Notri je polno koristnih informacij tudi za ostale motorje.
https://drive.google.com/file/d/0ByYWB7 ... sp=sharing
Škoda na motorju:
1.- Bat, krona je zdemolirana do neprepoznavnosti
2.- Ojnica
3.- Port glava
4.- Glavna gred en 'štoflc' požrt za kakšno dimenzijo
5.- Cilinder rjav od slane vode in v spodnjem delu sledi grabljenja
Za enkrat sem nabavil nadomestno glavo in komplet ojnice, glavno gred sem dal lasersko povariti in pobrusiti nazaj na dimenzijo, potrebujem še set novih oversize batov in set tesnil in bi zadeva mogla spet kresnt.
Gre za takole kosilnico:
Spravljam se obnoviti 97 letnik Johnson 90 V4 60° vro2 fergazerski motor, ki je pod blokom skozi tesnilo potegnil vodo v spodnji cilinder in demoliral iglični ležaj na ojnici, tega pa je po tem potegnilo v cilinder kjer so imeli valjčki plesne vaje.
Ker se nikjer ne dobi zastonjskega workshop manuala za te motorje in se ga lahko samo kupi, sem ga včeraj tudi kupil in ga tukaj delim z vami zastonj. Notri je polno koristnih informacij tudi za ostale motorje.
https://drive.google.com/file/d/0ByYWB7 ... sp=sharing
Škoda na motorju:
1.- Bat, krona je zdemolirana do neprepoznavnosti
2.- Ojnica
3.- Port glava
4.- Glavna gred en 'štoflc' požrt za kakšno dimenzijo
5.- Cilinder rjav od slane vode in v spodnjem delu sledi grabljenja
Za enkrat sem nabavil nadomestno glavo in komplet ojnice, glavno gred sem dal lasersko povariti in pobrusiti nazaj na dimenzijo, potrebujem še set novih oversize batov in set tesnil in bi zadeva mogla spet kresnt.
Gre za takole kosilnico:
Nazadnje spremenil AEgir, dne To Avg 30, 2016 11:59, skupaj popravljeno 4 krat.
uf, tako zjebane pa mislim, da še nisem videl. Bo kar kompleksno popravilo vsega skupaj, upam, da na koncu ne prideš na računico novega motorja. Čeprav se pri takih stvareh ogromno naučiš, je zadeva izziv, žal pa potem pogosto vidiš, da je računica nikakršna.
Uspešno poravilo želim, pa cenovno ugodno
Uspešno poravilo želim, pa cenovno ugodno
Hvala!
Cenovno je kr ok zastavljeno, vse skupaj z motorjem, komandami, zajlami, inštrumenti in servisom je projecirano pod 1000€. Predvidevam, da bo šlo par sto evrov nad to številko ampak nič kritičnega.
Do novega jonnyruda enake moči me torej loči ca 8000€
Je pa to zadn fergy s strani OMC-ja, V4 1750ccm in po pričevanjih zelo soliden mašineraj. Pričakujem, da me bo dobro služil, ko ga zrihtam.
Drugače pa je ta motor eno sezono delal z vodo v spodnjem cilindru in se sploh ni pustil dosti motit. Precej impresivno.
Cenovno je kr ok zastavljeno, vse skupaj z motorjem, komandami, zajlami, inštrumenti in servisom je projecirano pod 1000€. Predvidevam, da bo šlo par sto evrov nad to številko ampak nič kritičnega.
Do novega jonnyruda enake moči me torej loči ca 8000€
Je pa to zadn fergy s strani OMC-ja, V4 1750ccm in po pričevanjih zelo soliden mašineraj. Pričakujem, da me bo dobro služil, ko ga zrihtam.
Drugače pa je ta motor eno sezono delal z vodo v spodnjem cilindru in se sploh ni pustil dosti motit. Precej impresivno.
Nazadnje spremenil AEgir, dne Pe Avg 12, 2016 10:23, skupaj popravljeno 1 krat.
-
- Admiral
- Prispevkov: 2555
- Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
- Kraj: LJ-CRES
- Kontakt:
Tole je bolj intermezzo enih drugih bolj zahtevnih projektov, hkrati pa sem že spravil k življenju ene par izvenkrmnikov, tko da ne pričakujem večjih težav. (zaenkrat)
Nekaj časa sem razmišljal, da bi ga odprl na 115 ali več konjev, ker je samo par razlik, da se prilezt do nekih 140, vendar sem si premislil. 90 bo zadosti pa pri 1.8L kubaturi bi moralo biti navora skozi cel 'rev range' za odmet.
Nekaj časa sem razmišljal, da bi ga odprl na 115 ali več konjev, ker je samo par razlik, da se prilezt do nekih 140, vendar sem si premislil. 90 bo zadosti pa pri 1.8L kubaturi bi moralo biti navora skozi cel 'rev range' za odmet.
Vse se da. Sam če je smiselno je uprašanje.
Po sliki je nemogoče ocent, je pa procedura taka, da določene stvari gredo stran s poliranjem, če je na površini samo rja od valjčkov in malo površinsko rjavo, se da spolirat, če je v globino zariban, pa je potrebno navariti dodatni material In gred pobrusiti nazaj na dimenzijo.
Pri večini motorjev se da dobiti rabljene poceni kurbelvele preko neta in se tak poseg ne izplača, žal take kot jo imam jaz ni nikjer za dobit zato sem jo dal povariti na laser.
Drugače pa sem danes privlekel domov še plovilo, ki ga bo tale V4 poganjal
Po sliki je nemogoče ocent, je pa procedura taka, da določene stvari gredo stran s poliranjem, če je na površini samo rja od valjčkov in malo površinsko rjavo, se da spolirat, če je v globino zariban, pa je potrebno navariti dodatni material In gred pobrusiti nazaj na dimenzijo.
Pri večini motorjev se da dobiti rabljene poceni kurbelvele preko neta in se tak poseg ne izplača, žal take kot jo imam jaz ni nikjer za dobit zato sem jo dal povariti na laser.
Drugače pa sem danes privlekel domov še plovilo, ki ga bo tale V4 poganjal
A ima kdo kaj izkušenj z kupovanjem rabljenih delov na teji internetni strani
http://www.cnautiquefrance.com/
http://www.cnautiquefrance.com/
Jaz ne, bom pa pregledal če je kaj pametnega.
Tole mogoče komu prav pride (biblija dvotaktnikov): https://drive.google.com/open?id=0ByYWB ... UVHSjNvMkE
Tole mogoče komu prav pride (biblija dvotaktnikov): https://drive.google.com/open?id=0ByYWB ... UVHSjNvMkE
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 34 gostov