Yamaha 100 regler
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Re: Yamaha 100 regler
Se pravi ni bil v jamahi problem ampak se je le ta skrival med tipkovnico in stolom..
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5111
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: Yamaha 100 regler
1. KOVAKS: Akomulator sem zamenjal in preveril polnenje reglarja pri min. obratih in pri 5000 obratih.
Konstantno polni 14.48v do max 14.53v.
ODG: Super, regulator deluje kot mora.
2. KOVAKS: S strani yamahe je za ta model specificiran gel ali acid. 75Ah
ODG: Da ne bo pomote !! Za Gel je mišljen AGM in za ACID je mišljen navaden s tekočim elektrolitom.
3. KOVAKS: haklc pa je v tem da so vsi navadni avtomobilski z max obremenitvijo 20A polnjenja kar je pa tu premalo in zato posledično vse bolj trpi, ker akomulator enostavno ne požre tega. Specificiran je 75Ah z obremenitvijo nad 30 A polnjenja.
ODG: Sem komaj razbral kaj si pravzaprav hotel povedat. Startni akumulator je sposoben oddati ali prejeti večje tokove v krajšem času, tako da je zanj 30A mala malica.
4. KOVAKS: Pišejo tudi da se lahko uporabljajo obični akomulatorji ampak obvezno menjanje na 2 leti ne glede a je ok.
ODG: Drži v kolikor ga uporabljaš in napolniš samo v času dopusta.
5. KOVAKS: Kolega ima original na 50 konjski 4taktni jamahi 45Ah že 9 let in je mojga kresnu k keks.
ODG: Tvoj kolega nima čudežnega akumulatorja ampak zgolj vzdržuje svoje plovilo in akumulator večkrat polni ali pa še bolje ima verjetno priklopljenega ves čas na vzdrževalni polnilnik kot je C-tek.
6. KOVAKS: Uglavnem ta bo 2 leti če bo ok potem bo treba zrofkat nekaj boljšega.
ODG: Vsak akumulator katerega ne vzdržuješ zdrži dejansko maksimalno 2 leti. Vse je odvisno od tebe!
Vzrok za napako pa je že našel Aegire.
Konstantno polni 14.48v do max 14.53v.
ODG: Super, regulator deluje kot mora.
2. KOVAKS: S strani yamahe je za ta model specificiran gel ali acid. 75Ah
ODG: Da ne bo pomote !! Za Gel je mišljen AGM in za ACID je mišljen navaden s tekočim elektrolitom.
3. KOVAKS: haklc pa je v tem da so vsi navadni avtomobilski z max obremenitvijo 20A polnjenja kar je pa tu premalo in zato posledično vse bolj trpi, ker akomulator enostavno ne požre tega. Specificiran je 75Ah z obremenitvijo nad 30 A polnjenja.
ODG: Sem komaj razbral kaj si pravzaprav hotel povedat. Startni akumulator je sposoben oddati ali prejeti večje tokove v krajšem času, tako da je zanj 30A mala malica.
4. KOVAKS: Pišejo tudi da se lahko uporabljajo obični akomulatorji ampak obvezno menjanje na 2 leti ne glede a je ok.
ODG: Drži v kolikor ga uporabljaš in napolniš samo v času dopusta.
5. KOVAKS: Kolega ima original na 50 konjski 4taktni jamahi 45Ah že 9 let in je mojga kresnu k keks.
ODG: Tvoj kolega nima čudežnega akumulatorja ampak zgolj vzdržuje svoje plovilo in akumulator večkrat polni ali pa še bolje ima verjetno priklopljenega ves čas na vzdrževalni polnilnik kot je C-tek.
6. KOVAKS: Uglavnem ta bo 2 leti če bo ok potem bo treba zrofkat nekaj boljšega.
ODG: Vsak akumulator katerega ne vzdržuješ zdrži dejansko maksimalno 2 leti. Vse je odvisno od tebe!
Vzrok za napako pa je že našel Aegire.
Re: Yamaha 100 regler
Hvala za popravke in dodatke.
Ti pa povem da kolega še čolna ne opere )
Kaj šele da bi akumolator polnil prek zime:))
Pravi manj tikaš manj se kvari.
Recimo jaz se potrudim in vzamem vsako sezono trim dol ga obrusim in na novo pobarvam ker ga na motorčku poje ko prasca.
Da vidiš njegovega kap te bo. (Pa mu vse dela)
Jaz bom vsem tem rekel da se me očitno drži smola:))
Lp.
Jernej
Ti pa povem da kolega še čolna ne opere )
Kaj šele da bi akumolator polnil prek zime:))
Pravi manj tikaš manj se kvari.
Recimo jaz se potrudim in vzamem vsako sezono trim dol ga obrusim in na novo pobarvam ker ga na motorčku poje ko prasca.
Da vidiš njegovega kap te bo. (Pa mu vse dela)
Jaz bom vsem tem rekel da se me očitno drži smola:))
Lp.
Jernej
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov