Moram vsake toliko kaj objaviti.
Poznano je, da so križi z Yamaho F150 glede termostata in bloka motorja ampak tudi pri manjših motorjih prihaja do te nevšečnosti sicer bistveno manj.
Konstrukcijska napaka ali kaj drugega?
Težava, ki nastane je zastajanje vode / soli med blokom motorja in ohišjem termostata, ki je iz druge kovine. To pa pomeni, da imamo nekakšno "baterijo" (galvanski tok), ki nažira šibkejšo kovino (aluminij).
Tukaj je primer slike iz Yamahe F150 (internet):
Tukaj pa primer slike iz Yamahe F80..
V mojem primeru je gumica, ki je okoli termostata popokala in verjetno je zastajala voda med ohišjem termostata in blokom. Vidne so manjše vdolbinice (razpadanje aluminija).
Kaj to pomeni dolgoročno? Verjetno lahko pričakujem kakšno puščanje..?
Kako rešiti to težavo?
Tudi ne vem ali se da ta aluminij povariti?
Yamaha F80 - korozija termostat
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Re: Yamaha F80 - korozija termostat
Prvo kot prvo bi priporočal čiščenje bloka motorja. Termostat prav tako očistiš v tej tekočini.
Po čiščenu motorja očisti oksid na ohišju termostata. Tesnilo termostata z gumico vred namaži z tesnilno maso. Jaz za to uporabljam Yamaha Bond. Tako boš za nekaj let rešil zadevo. Ni potrebno nikakršno varjenje.
Po čiščenu motorja očisti oksid na ohišju termostata. Tesnilo termostata z gumico vred namaži z tesnilno maso. Jaz za to uporabljam Yamaha Bond. Tako boš za nekaj let rešil zadevo. Ni potrebno nikakršno varjenje.
LP
Boris
Boris
Re: Yamaha F80 - korozija termostat
boris1 napisal/-a:Prvo kot prvo bi priporočal čiščenje bloka motorja. Termostat prav tako očistiš v tej tekočini.
Po čiščenu motorja očisti oksid na ohišju termostata. Tesnilo termostata z gumico vred namaži z tesnilno maso. Jaz za to uporabljam Yamaha Bond. Tako boš za nekaj let rešil zadevo. Ni potrebno nikakršno varjenje.
Blok sem očistil leto nazaj z IveroCleaner-jem.. (mislim da sem nekje objavil post s slikami)..
Termostat je fuč, ker mi je šla gumica okoli, problem je zastajanje vode med termostatom in blokom.. To so pri nekaterih motorjih rešili tako, da je del, kjer je termostat obdan z izolacijo (ni možnosti stika kovina - kovina)..
Mogoče bi bilo dobro očistiti luknjo jo narahlo obrusiti z vodobrusnim in jo premazati z dvokomponentno epoxy barvo (to vidim da je pogosto uporabljeno (s tem galvansko ločiš termostat od bloka) in barva je odporna na sol, vodo in temperaturo..
V primeru da pustim kot je, bo prej ali slej šlo.. (motor ima 18 let)..
To se dogaja:
Med nosilci termostata zastaja "voda" in "sol".. in to je dovolj da povzroča galvanski tok med termostatom in blokom motorja (nosilci termostata so zelo blizu bloka motorja).. Drugi problem je zgornji del.. če se nabere voda v zgornjem delu (ko dvigneš motor).. ostane voda nad tesnilom termostata in tistim okroglim ventilom.. S časom se tam odlaga sol in ko jo je dovolj (sol + vlaga) se spet pojavlja galvanski tok, ki nažira rob kjer leži termostat..
Ta problem je poznan in ni zanemarljiv: https://www.google.com/search?q=yamaha+ ... SI869SI869
Tako bi moralo biti pa nebi bilo težav (Mercury):
Sicer lahko kompliciram ker ima že sam motor 18 let ampak še dela kot urca..