Suzuki DT 65
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
- SebastjanM
- Admiral
- Prispevkov: 639
- Pridružen: Po Maj 22, 2017 15:16
- Kraj: Celje
Re: Suzuki DT 65
Tak kot da bi rekel da je Toyota najboljši avto. Lahko da je res.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Suzuki DT 65
Franc. To da niso zarjaveli šraufi je možno. Ampak možno je tudi da na 10 let stari jamahi odpada barva kot omet če ni bil cink pravi ali izpraven. So japonci zelo podvrženi koroziji po mojih izkušnjah. Največ je odvisno kakšni mojstri so imeli motor pred tabo. Imam doma par blokov med letom 60-70 od merca in so praktično brez korozije. In veš zakaj ne laufajo? Ker se je lastnikom zdelo škoda preventivno investirat v nov spodnji semering in je ribnilo... in to potrjuje dobre in šibke točke motorja in lastnika... ne da se rečit kateri je najboljši. Lahko pa rečeš kateri se tebi najbolj dopade....
Re: Suzuki DT 65
Marcel_Mastnak,
zadel si žebljico na glavico.
zadel si žebljico na glavico.
Re: Suzuki DT 65
Video trim Suzuki DT65: https://easyupload.io/qwlyb7
Sliši se elektromotorček in vidi ne/funkcioniranje trima.
Motor sem dvignil do vrha, ga podložil v najvišjem položaju ter sprostil ventil pritiska. Ko sem odprl pokrovček za trim olje, ga je veliko priteklo. Tega nisem pričakoval, saj bi naj olje v tem položaju bilo v nivoju odprtine in bi ga posledično lahko dolil, če bi bilo pod nivojem.
Kaj je narobe?
Sliši se elektromotorček in vidi ne/funkcioniranje trima.
Motor sem dvignil do vrha, ga podložil v najvišjem položaju ter sprostil ventil pritiska. Ko sem odprl pokrovček za trim olje, ga je veliko priteklo. Tega nisem pričakoval, saj bi naj olje v tem položaju bilo v nivoju odprtine in bi ga posledično lahko dolil, če bi bilo pod nivojem.
Kaj je narobe?
Re: Suzuki DT 65
Meni zgleda kot da manjka olja. Dvigni na roke do vrha in dotoči, pol pa to ponovi parkrat.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Suzuki DT 65
Ko sem motor dvignil v najvišji položaj, da bi dotočil olje, ga je vsaj deci priteklo ven. Doliti se ga ni dalo.
Re: Suzuki DT 65
Verjetno bo treba podret pa pogledat kaj se kej dogaja not. Sliš se kot da ni olja, lahko pa je zrak not.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Suzuki DT 65
Aegir če je zrak not se odzrači v parih gor dol premikih. Če pa je not zrak in se ne odzrači pomeni da je zrel za obnovo. Verjetno tud nekje pušča da pride zrak not.
- elan450
- Kapitan bojne ladje
- Prispevkov: 138
- Pridružen: Če Dec 29, 2016 12:54
- Kraj: Ptujsko morje - Istra
Re: Suzuki DT 65
Spet ista pesem. Po parih dneh ko je sin vozil čoln spet ista pesem. Ko ga je natankal se je zgodba ponovila. Že preden ga je natankal ni delal kot treba. V rezervoarju je še bilo 1/3 goriva. Vžge s prve nato pa gas do 1/3 in crkne. Z malim gasom dela do nedogled.
to je j....... Čista jeba
to je j....... Čista jeba
Boj se mora i boga
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Suzuki DT 65
Jaz bi rekel da so membrane v pumpi goriva zrele za menjavo.
Re: Suzuki DT 65
elan450 napisal/-a:Spet ista pesem. Po parih dneh ko je sin vozil čoln spet ista pesem. Ko ga je natankal se je zgodba ponovila. Že preden ga je natankal ni delal kot treba. V rezervoarju je še bilo 1/3 goriva. Vžge s prve nato pa gas do 1/3 in crkne. Z malim gasom dela do nedogled.
to je j....... Čista jeba
Preko membrane ti prebija dodatno gorivo v motor in ga zaliva.
Re: Suzuki DT 65
Najboljše, da motor zapelješ k nekomu, ki ima potrebno znanje, orodje ter inštrumentarij.
Re: Suzuki DT 65
Uspešno rešil trim.
V sistemu je bil zrak, ki mi je ob odprtju rezervoarčka za olje še dodatno znižal nivo olja. Po mnogih poizkusih sem sistem odzračil takole:
1. S tipko dvignil motor dokler ga je dvigovalo - komajda se je odmaknil od najnižjega položaja.
2. Ga spustil s sprostitvijo ventila.
3. Ventil zaprl ter
4. ponovno dvignil motor s tipko.
To sem ponovil 5x ter nato v vrhnjem položaju odvil pokrovček rezervoarja za olje iz katerega je bušnil zrak.
5. Do nivoja odprtine sem dolil olje v rezervoarček ter ga tesno zaprl.
6. Spustil motor s sprostitvijo ventila.
7. Ventil zaprl ter
8. ponovno dvignil motor s tipko, dokler je šlo.
Ponovil 5x in nato v vrhnjem položaju odvil pokrovček rezervoarja za olje.
9. Do nivoja odprtine dolil olje v rezervoarček ter ga zaprl.
10. Spustil motor s sprostitvijo ventila.
11. Ventil zaprl ter
12. ponovno dvignil motor s tipko.
Mislim, da sem moral postopek dvigovanja in spuščanja motorja na zgoraj opisan način ponoviti vsaj 30x, če ne več.
Zdaj spet dela brezhibno.
Svetujem torej ob vsakem servisu, na zgoraj opisan način, preveriti še delovanje trima.
V sistemu je bil zrak, ki mi je ob odprtju rezervoarčka za olje še dodatno znižal nivo olja. Po mnogih poizkusih sem sistem odzračil takole:
1. S tipko dvignil motor dokler ga je dvigovalo - komajda se je odmaknil od najnižjega položaja.
2. Ga spustil s sprostitvijo ventila.
3. Ventil zaprl ter
4. ponovno dvignil motor s tipko.
To sem ponovil 5x ter nato v vrhnjem položaju odvil pokrovček rezervoarja za olje iz katerega je bušnil zrak.
5. Do nivoja odprtine sem dolil olje v rezervoarček ter ga tesno zaprl.
6. Spustil motor s sprostitvijo ventila.
7. Ventil zaprl ter
8. ponovno dvignil motor s tipko, dokler je šlo.
Ponovil 5x in nato v vrhnjem položaju odvil pokrovček rezervoarja za olje.
9. Do nivoja odprtine dolil olje v rezervoarček ter ga zaprl.
10. Spustil motor s sprostitvijo ventila.
11. Ventil zaprl ter
12. ponovno dvignil motor s tipko.
Mislim, da sem moral postopek dvigovanja in spuščanja motorja na zgoraj opisan način ponoviti vsaj 30x, če ne več.
Zdaj spet dela brezhibno.
Svetujem torej ob vsakem servisu, na zgoraj opisan način, preveriti še delovanje trima.
Re: Suzuki DT 65
elan450 napisal/-a:Spet ista pesem. Po parih dneh ko je sin vozil čoln spet ista pesem. Ko ga je natankal se je zgodba ponovila. Že preden ga je natankal ni delal kot treba. V rezervoarju je še bilo 1/3 goriva. Vžge s prve nato pa gas do 1/3 in crkne. Z malim gasom dela do nedogled.
to je j....... Čista jeba
Kaj je bil vzrok za te tezave?
Kje ste tocili gorivo?
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov