YANMAR 1GM10 KURI OLJE
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Re: YANMAR 1GM10 KURI OLJE
Ja res ,ampak k jo je dal drugmu mehaniku,mu jepovedal da je na 140 baru in jo pol naštelu na 180 ali 185 baru in pol so stvari stekle..jasn pa da če ti drek zafila dovode da ne bo užgal moped niti če mu dizo na 300 naviješ,sej na luft samo ne gre hehe
Re: YANMAR 1GM10 KURI OLJE
polanc napisal/-a:Pa ne zato,k sem jaz to povedal
Evo, da še tebe pohvalim Polanc
Upam, da se ti je a-lex oddolžil s kakšno pijačo, al pa še raje z večerjo
Re: YANMAR 1GM10 KURI OLJE
Ja, s Polancem imava neporavnan račun, ampak imam dober spomin in se bom oddolžil, brez skrbi.
Danes sem dal barko nazaj v vodo in zamenjal še filter za gorivo - avion.
Danes sem dal barko nazaj v vodo in zamenjal še filter za gorivo - avion.
Jadranje je zakon....
Re: YANMAR 1GM10 KURI OLJE
a-lex napisal/-a:avion.
Kaj to pomeni? Pali ko mina?
Re: YANMAR 1GM10 KURI OLJE
Evo, dokazano, da zima mojemu mopedu (Yanmar 1gm10) škoduje - spet mrzel ne užiga, pa je lani od dopusta do oktobra, decembra še s prve vžigal.
Spet, kot da nebi dobil dovolj goriva. Imam pa par vprašanj:
na cevi od tanka do motorja imam steklen filter in je običajno poln, v nedeljo, ko sem ga mučil za vžgat pa je bil samo do polovice poln. Kolikor je videti, gre pretok na skrajni zgornji točki. Mora biti stekleni filter do vrha poln ali ne?
Lansko leto sem očistil tank in je delalo vse v nulo. Je možno, da se v kovinski cevki v rezervarju za iztok proti motorju kaj nabere čez zimo? (Naslednjič bom snel cev in natlačil not drat).
Pa še nekaj: ko motor zalaufa (s pomočjo spreya za čiščenje zavor vžge takoj), teče ok v leru, brez problema. Dam v vzvratno, dela ok, ko pa dam v prestavo za naprej, ga začne dušit (enkrat je celo crknil), dim rjavo-rdeč, suhe saje letijo iz izpuha, da plava okoli siv flek, maščobe ni ali mastnih cinkov. V nedeljo sem snel oba lonca iz izpušnega sistema - vse čisto.
Vsako leto šraufam od aprila do dopusta ta jebeni motor, zamenjano je od glave dol že vse.
Spet, kot da nebi dobil dovolj goriva. Imam pa par vprašanj:
na cevi od tanka do motorja imam steklen filter in je običajno poln, v nedeljo, ko sem ga mučil za vžgat pa je bil samo do polovice poln. Kolikor je videti, gre pretok na skrajni zgornji točki. Mora biti stekleni filter do vrha poln ali ne?
Lansko leto sem očistil tank in je delalo vse v nulo. Je možno, da se v kovinski cevki v rezervarju za iztok proti motorju kaj nabere čez zimo? (Naslednjič bom snel cev in natlačil not drat).
Pa še nekaj: ko motor zalaufa (s pomočjo spreya za čiščenje zavor vžge takoj), teče ok v leru, brez problema. Dam v vzvratno, dela ok, ko pa dam v prestavo za naprej, ga začne dušit (enkrat je celo crknil), dim rjavo-rdeč, suhe saje letijo iz izpuha, da plava okoli siv flek, maščobe ni ali mastnih cinkov. V nedeljo sem snel oba lonca iz izpušnega sistema - vse čisto.
Vsako leto šraufam od aprila do dopusta ta jebeni motor, zamenjano je od glave dol že vse.
Jadranje je zakon....
Re: YANMAR 1GM10 KURI OLJE
a-lex napisal/-a:Evo, dokazano, da zima mojemu mopedu (Yanmar 1gm10) škoduje - spet mrzel ne užiga, pa je lani od dopusta do oktobra, decembra še s prve vžigal.
Spet, kot da nebi dobil dovolj goriva. Imam pa par vprašanj:
na cevi od tanka do motorja imam steklen filter in je običajno poln, v nedeljo, ko sem ga mučil za vžgat pa je bil samo do polovice poln. Kolikor je videti, gre pretok na skrajni zgornji točki. Mora biti stekleni filter do vrha poln ali ne?
Lansko leto sem očistil tank in je delalo vse v nulo. Je možno, da se v kovinski cevki v rezervarju za iztok proti motorju kaj nabere čez zimo? (Naslednjič bom snel cev in natlačil not drat).
Pa še nekaj: ko motor zalaufa (s pomočjo spreya za čiščenje zavor vžge takoj), teče ok v leru, brez problema. Dam v vzvratno, dela ok, ko pa dam v prestavo za naprej, ga začne dušit (enkrat je celo crknil), dim rjavo-rdeč, suhe saje letijo iz izpuha, da plava okoli siv flek, maščobe ni ali mastnih cinkov. V nedeljo sem snel oba lonca iz izpušnega sistema - vse čisto.
Vsako leto šraufam od aprila do dopusta ta jebeni motor, zamenjano je od glave dol že vse.
Nekje ti vleče zrak oz pušča napeljava. Verjetno čisto malo. Daj direkt cev, brez filtrov, lončkov,... preliftaj in probaj. Je kje kakšen flek od nafte? so cevi zunaj suhe in brez sledi nafte? Obriši cevi s papirjem in dobro vse preglej, da ni kje kakšna cev porozna.
Ga duši hladen ali tudi ko je topel motor?
Najboljš da greš sredi aprila na dopust
Re: YANMAR 1GM10 KURI OLJE
Nasa, najboljš, da sploh dopusta ne končam, da motor skozi laufa, ampak to pa drugo leto.
Motor je vzorno čist in suh, nikjer ni kapljice. Bom pa napeljal(spet) direktno iz kante cev, da vidim kje smo...
Motor je vzorno čist in suh, nikjer ni kapljice. Bom pa napeljal(spet) direktno iz kante cev, da vidim kje smo...
Jadranje je zakon....
Re: YANMAR 1GM10 KURI OLJE
Običajno imajo motorji "ročno" pumpico za odzračit motor. S tem napolniš cevke z gorivom.
Če motor dlje časa ni zagnan, lahko da na kakšnem tesnilu pride v sistem zrak in ga moraš odzračit.
Tisti steklen filter je verjetno filter, ki ločuje vodo od dizla. Tudi tam lahko pride notri zrak čez dotrajano tesnilo, ali pa samo z zibanjem barke na privezu pač steče nazaj v rezervoar nekaj goriva in zato potem pumpa ne potegne takoj oz. sploh ne.
https://youtu.be/ub0zfW42mVo?t=378
Če motor dlje časa ni zagnan, lahko da na kakšnem tesnilu pride v sistem zrak in ga moraš odzračit.
Tisti steklen filter je verjetno filter, ki ločuje vodo od dizla. Tudi tam lahko pride notri zrak čez dotrajano tesnilo, ali pa samo z zibanjem barke na privezu pač steče nazaj v rezervoar nekaj goriva in zato potem pumpa ne potegne takoj oz. sploh ne.
https://youtu.be/ub0zfW42mVo?t=378
Re: YANMAR 1GM10 KURI OLJE
Marchi, zanimivo je, da motor na spray čistila za zavore v zračni filter takoj zalaufa in dela v leru čisto normalno.
Naslednjo soboto bom probal kar takoj zalaufati z dovodom dizla iz kante, mogoče si skrajšam muke...
Naslednjo soboto bom probal kar takoj zalaufati z dovodom dizla iz kante, mogoče si skrajšam muke...
Jadranje je zakon....
Re: YANMAR 1GM10 KURI OLJE
Jaz ti predlagam štart spraj... Pa vžigi na to,
Mogoče pa v 10 poskusu ne bo več potreben..
Ali se bo samo popravilo in začelo delat,
Ali pa tako pokvarilo, da bo napaka takoj jasna
Čez avsspuh ti pa meče brejk kliner, ki ne dela čist nobene koristi...
Mogoče pa v 10 poskusu ne bo več potreben..
Ali se bo samo popravilo in začelo delat,
Ali pa tako pokvarilo, da bo napaka takoj jasna
Čez avsspuh ti pa meče brejk kliner, ki ne dela čist nobene koristi...
Hvala na razumevanju
Re: YANMAR 1GM10 KURI OLJE
Čez avsspuh ti pa meče brejk kliner, ki ne dela čist nobene koristi...
Prej škodo, ker je ta zadeva namenjena odstranjevanju mastnih in zapečenih madežev. V trenutku ko v cilinder potegne meglo brake cleanerja so stene dokajbrez mazanja.
Po deloma prebrani sagi, bi bilo življenje s či takim najbrž enostavnejše.
https://yamahaoutboards.com/en-us/home/outboards/jet-drive-high-thrust/high-thrust
Mislim na model 9.9 hight thrust.
Xilinx Vivado HLx trainee
Re: YANMAR 1GM10 KURI OLJE
Mislim, da se je že cel forum poistovetil s tvojim jan-maretom...
Prognoza?
Prognoza?
Hvala na razumevanju
Re: YANMAR 1GM10 KURI OLJE
Kovinski zvok, ki se sliši ob uporabi brake cleanerja ali start spreja je kot, da bi s kladivom tolkel po batu. To pa zato, ker mešanica izgori prej in hitreje kot nafta, bat pa dobi šus malo pred zgornjo mrtvo točko. Vsaka uporaba je skrajšana življenska doba za ojnične ležaje in ojnico!
Re: YANMAR 1GM10 KURI OLJE
Lansko leto sem od motorja prišel nazaj do tanka. Letos bom šel po pravilni poti in sicer od tanka proti motorju. Za začetek bom natočil med gorivo KENT-ov dodatek za odstranjevanje vode in organskih snovi iz goriva in namestil do motorja prozorne cev (ta vikend).
Pa z jeklenenico bom predrgnil cev po katri gre gorivo iz tanka do priključne cevi. Potem bom (upam) videl kje je problem (če je na dovodu). Če bo problem, bom cevko porinil v kanister s svežo nafto...
Pa z jeklenenico bom predrgnil cev po katri gre gorivo iz tanka do priključne cevi. Potem bom (upam) videl kje je problem (če je na dovodu). Če bo problem, bom cevko porinil v kanister s svežo nafto...
Jadranje je zakon....
Kdo je na strani
Po forumu brska: Google [Bot] in 12 gostov