SAILDRIVE POMOČ (znamka, servis, deli,...)
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Re: SAILDRIVE POMOČ (znamka, servis, deli,...)
Sem se zmenil v eni bližnji gumarski firmi, mi bodo naredili 2 kosa, da ne bo naslednjič težav z iskanjem .
Poročam ko dobim zobnike in gumo.
Medtem bom saniral in pobarval peto.
Hvala vsem za informacije
Poročam ko dobim zobnike in gumo.
Medtem bom saniral in pobarval peto.
Hvala vsem za informacije
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5112
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: SAILDRIVE POMOČ (znamka, servis, deli,...)
Prosim sedaj si nam dolžan posredovati več informacij glede gume. Kdo ti je izdelal in koliko te je vse skupaj stalo?
Re: SAILDRIVE POMOČ (znamka, servis, deli,...)
Super si se lotil in naredil. Bravo.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: SAILDRIVE POMOČ (znamka, servis, deli,...)
Nikola T. napisal/-a:Prosim sedaj si nam dolžan posredovati več informacij glede gume. Kdo ti je izdelal in koliko te je vse skupaj stalo?
Gumo so izdelali v Gumarstvo Šečnik iz Vrzdenca. Tja sem nesel staro gumo in pritrdilna obroča. Izmerili smo trdoto stare gume. Povedal sem čemu služi, da mora biti odporna na sol, olje , bencin,...
Minimalna količina surovine je bila 3kg, zato smo izdelali dve gumi, saj ko je enkrat orodje narejeno, sam odlitek praktično ne stane veliko.
Še vrednost: guma 300€
Od tega orodje 200, surovina cca 45, ostalo delo
Končni stroškovnik objavim, ko dobim zobnika
Re: SAILDRIVE POMOČ (znamka, servis, deli,...)
No še jaz sem vesel,ker si moje dobronamerno teženje vzel resno in naredil korektno.Super.
Re: SAILDRIVE POMOČ (znamka, servis, deli,...)
Bravo bravo.
Če prav razumem, bi si torej lahko za podobne zadeve lahko sam naredil kalup iz aluminija in ti potem spečejo gumo z želenimi karakteristikami v njem.
Kalup kot ga vidim na sliki , bi si namreč upal narediti na moj hoby cnc, ki ga imam doma in z njim obdelujem pleksije, vezane plošče, aluminij.....
Če prav razumem, bi si torej lahko za podobne zadeve lahko sam naredil kalup iz aluminija in ti potem spečejo gumo z želenimi karakteristikami v njem.
Kalup kot ga vidim na sliki , bi si namreč upal narediti na moj hoby cnc, ki ga imam doma in z njim obdelujem pleksije, vezane plošče, aluminij.....
Re: SAILDRIVE POMOČ (znamka, servis, deli,...)
Kovač napisal/-a:Bravo bravo.
Če prav razumem, bi si torej lahko za podobne zadeve lahko sam naredil kalup iz aluminija in ti potem spečejo gumo z želenimi karakteristikami v njem.
Kalup kot ga vidim na sliki , bi si namreč upal narediti na moj hoby cnc, ki ga imam doma in z njim obdelujem pleksije, vezane plošče, aluminij.....
Verjetno. Moj model je iz železa. Se pa moraš uskladit glede detajlov modela.
Re: SAILDRIVE POMOČ (znamka, servis, deli,...)
Verejtno pride tukaj, kjer so tri luknje. Tako da se neposredno dotika ohišja (surovo, nepobarvano na tem delu). Moraš pa dobiti ta model cinka ali pa narediti svojega, samo dobro izmeri debelino, da ti ne bo nagajalo pri nameščanju propelerja.
Re: SAILDRIVE POMOČ (znamka, servis, deli,...)
Na novejših petah pride cink montiran na peto pod propelerjem.
Teh cinkov je kolikor je različnih pet.
https://www.osculati.com/SupplyImages/W ... 529.00.jpg
https://features.boats.com/boat-content ... rive-2.jpg
Če ti sama peta ali propeler tega ne omogočata, lahko daš cink kamorkoli na trup, da je v vodi in ga povežeš v notranjosti barke z bakrenim kablom na peto. Povezanost lahko preveriš z ohm metrom.
Cink na propelerju pa pusti, oziroma daj novega, ker ima propeler verjetno gumo, zaradi katere nima sklenjene prevodnosti s samo peto.
Teh cinkov je kolikor je različnih pet.
https://www.osculati.com/SupplyImages/W ... 529.00.jpg
https://features.boats.com/boat-content ... rive-2.jpg
Če ti sama peta ali propeler tega ne omogočata, lahko daš cink kamorkoli na trup, da je v vodi in ga povežeš v notranjosti barke z bakrenim kablom na peto. Povezanost lahko preveriš z ohm metrom.
Cink na propelerju pa pusti, oziroma daj novega, ker ima propeler verjetno gumo, zaradi katere nima sklenjene prevodnosti s samo peto.
Re: SAILDRIVE POMOČ (znamka, servis, deli,...)
Bavarko napisal/-a:Na novejših petah pride cink montiran na peto pod propelerjem.
Teh cinkov je kolikor je različnih pet.
https://www.osculati.com/SupplyImages/W ... 529.00.jpg
https://features.boats.com/boat-content ... rive-2.jpg
Če ti sama peta ali propeler tega ne omogočata, lahko daš cink kamorkoli na trup, da je v vodi in ga povežeš v notranjosti barke z bakrenim kablom na peto. Povezanost lahko preveriš z ohm metrom.
Cink na propelerju pa pusti, oziroma daj novega, ker ima propeler verjetno gumo, zaradi katere nima sklenjene prevodnosti s samo peto.
Propeler nima gume in je iz medenine. Je nataknjen na konus. Je potem dovolj cink na matici ki drži propeler ali mora biti tudi na peti?
Kakšno olje gre v peto? Za menjalnik? Koliko ga nalijem? Vijak za olje je nekje na polovici višine noge.
-
- Admiral
- Prispevkov: 2269
- Pridružen: Sr Mar 26, 2008 19:54
- Kraj: Ljubljana - ACI Supetarska draga - Rab
Re: SAILDRIVE POMOČ (znamka, servis, deli,...)
To so članki, ki bi jih pričakoval na Morjeplovcu in kateri dajejo kvaliteto foruma, ne pa naša prazna nabijanja.
NASA čestitke za to kar si se lotil in prepričan sem, da boš projekt uspešno in kvalitetno zaključil in užival na plovbi pod toplim soncem. Hvala za deljenje koristnih informacij.
NASA čestitke za to kar si se lotil in prepričan sem, da boš projekt uspešno in kvalitetno zaključil in užival na plovbi pod toplim soncem. Hvala za deljenje koristnih informacij.
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Re: SAILDRIVE POMOČ (znamka, servis, deli,...)
NASA napisal/-a:Bavarko napisal/-a:Na novejših petah pride cink montiran na peto pod propelerjem.
Teh cinkov je kolikor je različnih pet.
https://www.osculati.com/SupplyImages/W ... 529.00.jpg
https://features.boats.com/boat-content ... rive-2.jpg
Če ti sama peta ali propeler tega ne omogočata, lahko daš cink kamorkoli na trup, da je v vodi in ga povežeš v notranjosti barke z bakrenim kablom na peto. Povezanost lahko preveriš z ohm metrom.
Cink na propelerju pa pusti, oziroma daj novega, ker ima propeler verjetno gumo, zaradi katere nima sklenjene prevodnosti s samo peto.
Propeler nima gume in je iz medenine. Je nataknjen na konus. Je potem dovolj cink na matici ki drži propeler ali mora biti tudi na peti?
Kakšno olje gre v peto? Za menjalnik? Koliko ga nalijem? Vijak za olje je nekje na polovici višine noge.
Mislim, da mora biti cink na peti, da ti jo ne požre.
Pa peto boš še premazal z AF, a ne?
Re: SAILDRIVE POMOČ (znamka, servis, deli,...)
Tako saildrive je nazaj v barki.
Ko sem dobil zobnike, sem se lotil sestavljanja. Ker ni šlo vse gladko kot bi želel, je bilo potrebo zobnike nekoliko postružiti, saj je bil zunanji premer prevelik, da bi šel v ohišje. Potrebno je bilo tudi povečati naležno ploskev za zeger obroček, da je lepo sedel v utor.
Ko sem vse sestavil sem pregledal menjalnik in ga dal na nogo. Gumo in oba obroča je potrebno dati prej vmes, saj kasneje ne gre čez menjalnik. Guma je lepo sedla na vijake, naležno ploskev in notranji obroč.
Peto sem moral zatesniti s Kentom ( quick seal), saj O ringu nisem preveč zaupal, prav tako čep spodaj. Naslednji dan sem nalil olje za menjalnike in zobniške prenose. V peto sem dal 2,5 dcl olja. V menjalnik 4 dcl.
Na barki sem najprej očistil naležno ploščo, kamor sede guma. Nato sem saildrive namestil na vijake ki so vlaminirani v trup barke. Zatem sem motor porinil na menjalnik in na vse vijake namestil podložke in matice. Ko sem vse počasi zatisnil, sem privil še motor na nosilcih. Pri tem motorju sta samo dva nosilca.
Ker sta obroča malo ''strigla'' po višini je bilo potrebno motor na nosilcih malenkost dvigniti oz. znivelirati, da sta se obroča višinsko poravnala.
Cink sem postružil iz malo večjega, saj primernega v trgovinah nisem našel.
Peta je pobarvana z posebno barvo za propelerje in podobne reči, saj je baje ''navaden'' antifouling, ki ostane od barvanja trupa strup za pete, ker ima preveč bakra. Tako lahko naredi več škode kot koristi.
Še finance:
Ležaji in ostalo drobnarije cca 120€
Guma 300€
Zobniki 250€
Barva za peto 50€
Olje 10€
LP, NASA
Ko sem dobil zobnike, sem se lotil sestavljanja. Ker ni šlo vse gladko kot bi želel, je bilo potrebo zobnike nekoliko postružiti, saj je bil zunanji premer prevelik, da bi šel v ohišje. Potrebno je bilo tudi povečati naležno ploskev za zeger obroček, da je lepo sedel v utor.
Ko sem vse sestavil sem pregledal menjalnik in ga dal na nogo. Gumo in oba obroča je potrebno dati prej vmes, saj kasneje ne gre čez menjalnik. Guma je lepo sedla na vijake, naležno ploskev in notranji obroč.
Peto sem moral zatesniti s Kentom ( quick seal), saj O ringu nisem preveč zaupal, prav tako čep spodaj. Naslednji dan sem nalil olje za menjalnike in zobniške prenose. V peto sem dal 2,5 dcl olja. V menjalnik 4 dcl.
Na barki sem najprej očistil naležno ploščo, kamor sede guma. Nato sem saildrive namestil na vijake ki so vlaminirani v trup barke. Zatem sem motor porinil na menjalnik in na vse vijake namestil podložke in matice. Ko sem vse počasi zatisnil, sem privil še motor na nosilcih. Pri tem motorju sta samo dva nosilca.
Ker sta obroča malo ''strigla'' po višini je bilo potrebno motor na nosilcih malenkost dvigniti oz. znivelirati, da sta se obroča višinsko poravnala.
Cink sem postružil iz malo večjega, saj primernega v trgovinah nisem našel.
Peta je pobarvana z posebno barvo za propelerje in podobne reči, saj je baje ''navaden'' antifouling, ki ostane od barvanja trupa strup za pete, ker ima preveč bakra. Tako lahko naredi več škode kot koristi.
Še finance:
Ležaji in ostalo drobnarije cca 120€
Guma 300€
Zobniki 250€
Barva za peto 50€
Olje 10€
LP, NASA
Kdo je na strani
Po forumu brska: Bing [Bot] in 14 gostov