Preveč "olja" v motorju
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Preveč "olja" v motorju
Pred cca. 10 urami delovanja smo v nov Volvo Penta 5.7 GS (navdni vplinjač) nalili 5litrov olja. Uradno ga rabi 4,7; pa ker je bil filter prazen pa vseskupaj na novo je zneslo malo manj kot 5 litrov in lepo pokazalo na šipki max.
Prišel je termin, ko je treba to prvo olje zamenjati in izpumpal sem 6,6l olja oz. 1,6l več. V olju ni voda, smrdi po bencinu. Po preprostem izračunu je v uri delovanja tako priteklo 1dcl bencina v olje.
Katere variante vse so možne, motor je nov ne obnovljen, prestavili pa smo vso periferijo (pumpe, dodatki) iz starega motrja, kjer pa je bilo tudi vse že zamenjano. Na motorju so novi rizerji in kolektorji, sesalni kolektor pa je enak kot na starem motorju.
Prišel je termin, ko je treba to prvo olje zamenjati in izpumpal sem 6,6l olja oz. 1,6l več. V olju ni voda, smrdi po bencinu. Po preprostem izračunu je v uri delovanja tako priteklo 1dcl bencina v olje.
Katere variante vse so možne, motor je nov ne obnovljen, prestavili pa smo vso periferijo (pumpe, dodatki) iz starega motrja, kjer pa je bilo tudi vse že zamenjano. Na motorju so novi rizerji in kolektorji, sesalni kolektor pa je enak kot na starem motorju.
Wellcraft 2600 Martinique
Re: Preveč "olja" v motorju
Skor 100 posto je počena membrana na ac pumpi in je mal bencina prhajalo v karter.vsaj pr mojem motorju je blo tko
Re: Preveč "olja" v motorju
polanc napisal/-a:Skor 100 posto je počena membrana na ac pumpi in je mal bencina prhajalo v karter.vsaj pr mojem motorju je blo tko
Ima električno pumpo, ne mehansko.
Kako ima čok(zauk), se odpre, ko se motor segreje?
Re: Preveč "olja" v motorju
Bavarko napisal/-a:Ima električno pumpo, ne mehansko.
Kako ima čok(zauk), se odpre, ko se motor segreje?
Res je električna pumpa, nova in naj nebi bilo težav z njo. Čok se odpre ko se segreje, res pa nekako ko daš iz nule gas kar na full tega ne zdrži ampak ga zalije in ugasne, če gas dodajaš postopma tja npr do 1200 obratov pa potem vse ok, prvih 500 od lera navzgor pa ne smeš kar na polno
Wellcraft 2600 Martinique
Re: Preveč "olja" v motorju
polanc napisal/-a:Skor 100 posto je počena membrana na ac pumpi in je mal bencina prhajalo v karter.vsaj pr mojem motorju je blo tko
Ta motor ima "že" električno pumpo in gorivo se črpa samo v vplinjač, potem pa ga vplinjač vplini in preko sesalnega kolektorja razprši po 8 cilindrih. Ena teorija je da je mešanica zrak/gorivo tako zelo prebogata.
Wellcraft 2600 Martinique
Re: Preveč "olja" v motorju
Nima na motorju tud ročne pumpe na podtlak?Ja če je nima,lol sem mimo usekal,se opravičujem.
Re: Preveč "olja" v motorju
Verjetno je to normalno ker ni ulaufan motor pa fino zalit je najbrž. Zamenjaj in spremljaj. Nima kje not tečt drugje kot čez fergazer.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Preveč "olja" v motorju
AEgir napisal/-a:Verjetno je to normalno ker ni ulaufan motor pa fino zalit je najbrž. Zamenjaj in spremljaj. Nima kje not tečt drugje kot čez fergazer.
Dilema je kaj naj zamenjam
Wellcraft 2600 Martinique
Re: Preveč "olja" v motorju
No. 1 napisal/-a:Dilema je kaj naj zamenjam
Hobi
Ker tolk smole, kot jo imaš ti z barkami, jo ima malokdo
Re: Preveč "olja" v motorju
H2O napisal/-a:No. 1 napisal/-a:Dilema je kaj naj zamenjam
Hobi
Ker tolk smole, kot jo imaš ti z barkami, jo ima malokdo
Zanč sm tut en kozarec razbiu, sam da boš vedu
Ja lej nov motor, vse zamenjano pa še vseen rabim več informaciji. Zadnji dve leti sem se odločil, da ne plujem več dolge proge-vsaj s to barko ne več. Pravijo pa, da ko vse poštimaš pol prodaš...
Wellcraft 2600 Martinique
Re: Preveč "olja" v motorju
Na barki nikoli vsega ne poštimaš
Tud, ko misliš, da si vse poštimal
Tud, ko misliš, da si vse poštimal
- Marjan Tomki
- Admiral
- Prispevkov: 6224
- Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
- Kraj: Ljubljana
Re: Preveč "olja" v motorju
No. 1 napisal/-a:...
Čok se odpre ko se segreje, res pa nekako ko daš iz nule gas kar na full tega ne zdrži ampak ga zalije in ugasne, če gas dodajaš postopma tja npr do 1200 obratov pa potem vse ok, prvih 500 od lera navzgor pa ne smeš kar na polno...
Ta motor ima "že" električno pumpo in gorivo se črpa samo v vplinjač, potem pa ga vplinjač vplini in preko sesalnega kolektorja razprši po 8 cilindrih. Ena teorija je da je mešanica zrak/gorivo tako zelo prebogata.
Kaže, da ne vode ampak bencinNo. 1 napisal/-a:edino "prebogata" v moji zgodbi mogoče pije vodo
En od možnih scenarijev, kako pride bencin v olje, je razložen tukaj (in si ti že pogledal).
Če - kot si napisal - tudi ko se motor segreje toliko, da odpre čok (dušilna loputa za hladen vžig), zaliva in duši motor pri nizkih obratih, je zmes goriva in zraka skoraj gotovo prebogata in če je tako, uparjanje meglice goriva, za katero v valju tudi ni dovolj zraka, da bi zgorela, še ohladi cilinder (o tem "hladilnem učinku" mislim da je pisal tudi Aegir, in se mogoče sploh ne more ogreti na delovno temperaturo). In če so stene cilindra prehladne (mogoče še kaka težava s termostatom ali ga ni in se še zato ne ogreje), del goriva kondenzira na steni in ga posnemalni obročki postrgajo v karter.
Podoben učinek bi mogoče imelo tudi, če bi nabral 10 obratovalnih ur, ki jih omenjaš, tako, da motor vsakič teče samo nekaj minut (5-10), tako da se nikoli ne bi ogrel.
Kaj je lahko še vzrok za tak bencin-kondenz? Treba je pokazat vplinjače komu dobremu (od rednih na forumu mi pride za vgradne na misel Habibi, mogoče tudi Aegir, čeprav on največ boža izvenkrmne...).
Kak cilinder, ki sploh ne vžge in je zato hladen (če je dovolj valjev, lahko ne opazite, in to je najbrž osemvaljnik), kak drobec zataknjen med ležiščem in iglo, zaradi katerih plovec ne zapre dovoda goriva, kaj zvitega ali ne čisto prav sestavljenega pri plovcu, napačna šoba v vplinjaču...
Correct me if I am wrong, please.
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Re: Preveč "olja" v motorju
No. 1 napisal/-a:Bavarko napisal/-a:Ima električno pumpo, ne mehansko.
Kako ima čok(zauk), se odpre, ko se motor segreje?
Res je električna pumpa, nova in naj nebi bilo težav z njo. Čok se odpre ko se segreje, res pa nekako ko daš iz nule gas kar na full tega ne zdrži ampak ga zalije in ugasne, če gas dodajaš postopma tja npr do 1200 obratov pa potem vse ok, prvih 500 od lera navzgor pa ne smeš kar na polno
A je uplinjač tudi nov?
Nisem bil nikoli ljubitelj vgradnih benzinarjev, ampak, če se prav spomnim, je lahko problem s pospeševalno šobo pri težavah, ki jih omenjaš.
Pri hitrem dodajanju gasa, podtlak ne nastane v istem trenutku, kot se loputa odpre, zato imajo uplinjači pospeševalno šobo, ki brizgne dodatno gorivo, da nadomesti manjko v zraku. Vsaj v teoriji je tako.
Jaz bi plovec preveril, morda res igla pušča in uplinjač preliva.
Višek goriva, ki gre mimo batnih obročkov, je zelo slab za motor, ker spere valje, ratajo gladki kot steklo.
Re: Preveč "olja" v motorju
Olje zameni. Pa eno wideband lambdo si vsaj sposod nekje pa mal prever kako maš nastavlen fergy ker po moje sipa not benza kot da je po 50 centov liter.
Benz mora not zgoret ti ga maš pa tok viška da ti ga pol čez auspuh zmeče pol pa v olje.
https://www.ebay.com/itm/182900196789?m ... media=COPY
Benz mora not zgoret ti ga maš pa tok viška da ti ga pol čez auspuh zmeče pol pa v olje.
https://www.ebay.com/itm/182900196789?m ... media=COPY
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Preveč "olja" v motorju
imel sem avto volvo S80 ki je imel iste probleme avto je bil nov motor diesel 2,5 in je bila ena napaka menda v softwareju zato so nekaj preprogramirali in nivo olja se ni več dvigoval vem da so takrat vpoklicali na ta upgrade vse motorje narejene v tej seriji
mogoče bi moral vprašat na servisu oz direkt na volvo
mogoče bi moral vprašat na servisu oz direkt na volvo
Kdo je na strani
Po forumu brska: Google [Bot] in 20 gostov