Na barki se mi je občasno izklapljal avtopilot zaradi "Rudder Limit". Sem najprej kalibriral avtopilota in sem mislil da je bolje, pa se je spet pojavilo.
Danes sem pa šel preverjati cel krmilni sistem in sem našel že krepko načeto jeklenico od krmilnega sistema.
Pred leti je bila ta jeklenica precej spuščena in se je drgnila ob nosilec. Takrat smo jo zategnili, očitno pa nismo opazili da je bila načeta.
Kolikor sem ugotovil ima moja barka Lewmar Constellation sistem krmiljenja. Tukaj so vsi njihovi sistemi z deli.
A kdo pozna mojstra na obali, ki se ukvarja s takimi popravili?
Kolikor sem videl bi jeklenico moral samo odklopiti od obeh verig (vsako je na enem krmilnem kolesu) in sneti iz kvadranta. Potem bi pa rabil da mi nekdo enako dolgo 6mm jeklenico naredi z pravimi zaključki za vpetje na verigo (zanka) in na kvadrant (napenjalec z matico).
Jeklica za krmilni sistem Lewmar Constallation
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5112
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: Jeklenica - žična vrv 6mm
Zahtevnost menjave zajle je na tehničnem nivoju zamenjave kolesarske verige!
Ne kompliciraj in si jo zamenjaj sam, da boš siguren, da je dobro narejeno drugače rizkiraš, da ti krmilo odpove, ko bo najbolj nevarna situacija. Glede tega z mojstri nimam dobrih izkušenj.
Če avtopilot javi Ruder limit je to za sam avtopilot lahko zelo nevarna zadeva. Ko se to pojavi prvič moraš takoj ukrepat. Vsaka nepravilnost se zelo lepo vidi že na displeju avtopilota, ko obrneš krmilo iz ene v drugo skrajno lego. Ruder limit vedno nastavim vsaj 5°manj od maksimalnega hoda v vsako smer. Res pa je da 90% navtikov ne prebere navodil, zato nimajo nastavljenih tako pomembnih zadev,kot je ruder limit. To je namreč najosnovnejša in daleč najpomembnejša nastavitev od vsega za avtopilot.
Ne kompliciraj in si jo zamenjaj sam, da boš siguren, da je dobro narejeno drugače rizkiraš, da ti krmilo odpove, ko bo najbolj nevarna situacija. Glede tega z mojstri nimam dobrih izkušenj.
Če avtopilot javi Ruder limit je to za sam avtopilot lahko zelo nevarna zadeva. Ko se to pojavi prvič moraš takoj ukrepat. Vsaka nepravilnost se zelo lepo vidi že na displeju avtopilota, ko obrneš krmilo iz ene v drugo skrajno lego. Ruder limit vedno nastavim vsaj 5°manj od maksimalnega hoda v vsako smer. Res pa je da 90% navtikov ne prebere navodil, zato nimajo nastavljenih tako pomembnih zadev,kot je ruder limit. To je namreč najosnovnejša in daleč najpomembnejša nastavitev od vsega za avtopilot.
Re: Jeklica za krmilni sistem Lewmar Constallation
jeklenico ali zajlo lahko naredi marmet v Ajdovščini,menjal boš verjetno sam
Re: Jeklica za krmilni sistem Lewmar Constallation
V Motomarine imajo prešo za zajle; tisti, ki dela s tem govori tudi tekoče slovensko. Prineseš staro, naredijo novo; če imaš srečo, še za čas obiska v trgovini. Hkrati ti tudi naročijo karkoli, če kak poseben del rabiš.
Za montažo, če ne boš sam - glede na to, da si v Izoli - Felix bi se tega gotovo lotil.
Za montažo, če ne boš sam - glede na to, da si v Izoli - Felix bi se tega gotovo lotil.
Re: Jeklenica - žična vrv 6mm
Nikola T. napisal/-a:Če avtopilot javi Ruder limit je to za sam avtopilot lahko zelo nevarna zadeva. Ko se to pojavi prvič moraš takoj ukrepat. Vsaka nepravilnost se zelo lepo vidi že na displeju avtopilota, ko obrneš krmilo iz ene v drugo skrajno lego. Ruder limit vedno nastavim vsaj 5°manj od maksimalnega hoda v vsako smer..
Pri meni se Rudder Limit ko je bilo krmilo max 10 stopinj od sredine, tako da je sigurno false alarm in predvidevam da zato ker se jeklenica zatika.
Se bom lotil verjetno kar sam, bom vsaj videl za drugič.
Pa mogoče mi je Motomarine še najlažje skočit.
Re: Jeklica za krmilni sistem Lewmar Constallation
Meni so v MB navtiki med drugim zaprešali zaključke na eno zajlo.
__________________
lp
motorni
lp
motorni
Re: Jeklica za krmilni sistem Lewmar Constallation
Samo sporočam končne ugotovitve:
- Motomarine ima prešo, vendar ni imel ustreznih končnikov za vpetje verige
- MB Navtika iz Dragonje so mi odrezali končnike iz starih in jih privarili na nove in naredili nove zajle
- so že nameščene na barki
- vmes sem očistil še verige na obeh kolesih in motorju avtopilota
- vse skupaj res ni tako komplicirano, je pa vseeno malo več dela kot menjava verige na kolesu
- Motomarine ima prešo, vendar ni imel ustreznih končnikov za vpetje verige
- MB Navtika iz Dragonje so mi odrezali končnike iz starih in jih privarili na nove in naredili nove zajle
- so že nameščene na barki
- vmes sem očistil še verige na obeh kolesih in motorju avtopilota
- vse skupaj res ni tako komplicirano, je pa vseeno malo več dela kot menjava verige na kolesu
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5112
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: Jeklica za krmilni sistem Lewmar Constallation
Dela je vsekakor več, je pa na podobnem nivoju tehnične zahtevnosti.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 22 gostov