Merilec goriva
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Merilec goriva
Sem kupil merilec goriva Ultraflex in CEREDI plovec. Zanimivo je to da ima plovec kaskadne nivoje upornosti (4 nivoje) in posledično tudi merilec kaže tako (polno, 3/4, 1/2, prazno). Je to kakšna fora ali samo princip kazanja nivoja goriva v tankih goriva zaradi guganja plovila po valovih?
Ali moram zamenjat plovec za nekaskadnega?
Morda nam kaj pove Joško, ki profesionalno montira takšne zadeve.
Ali moram zamenjat plovec za nekaskadnega?
Morda nam kaj pove Joško, ki profesionalno montira takšne zadeve.
Izpit za čoln sedaj imam, kaj pa zdaj... na morje seveda.
Si si praktično že sam odgovoril...
Plovci, ki so samo vertikalni, so običajno kaskadni oziroma stopenjski. Koliko stopenj je odvisno od modela do modela, predvsem pa od dolžine plovca (višine rezervoarja).
Če pa vzameš takšnega s polkrožnim mehanizmom, ti bo kazal lepo zvezno.
Kaj je boljše nisem ravno prepričan, kazalec pri vsakem plovilu poskakuje, natančne količine tako ali tako ne veš nikoli, pa četudi je morje mirno, stopenjski izgleda manj natančen, je pa pri teh zagotovo manjša možnost okvare, pa še vgradnja je včasih bolj enostavna, saj ga le vertikalno vstaviš v za to pripravljeno ležišče. Spet drugič pa lahko tistega z mehanizmom vgradiš tudi tam, kjer nad rezervoarjem ni ravno veliko prostora, stopenjskega pa nebi dobil noter.
Odločitev je tvoja. LP
Plovci, ki so samo vertikalni, so običajno kaskadni oziroma stopenjski. Koliko stopenj je odvisno od modela do modela, predvsem pa od dolžine plovca (višine rezervoarja).
Če pa vzameš takšnega s polkrožnim mehanizmom, ti bo kazal lepo zvezno.
Kaj je boljše nisem ravno prepričan, kazalec pri vsakem plovilu poskakuje, natančne količine tako ali tako ne veš nikoli, pa četudi je morje mirno, stopenjski izgleda manj natančen, je pa pri teh zagotovo manjša možnost okvare, pa še vgradnja je včasih bolj enostavna, saj ga le vertikalno vstaviš v za to pripravljeno ležišče. Spet drugič pa lahko tistega z mehanizmom vgradiš tudi tam, kjer nad rezervoarjem ni ravno veliko prostora, stopenjskega pa nebi dobil noter.
Odločitev je tvoja. LP
admin napisal/-a:Si si praktično že sam odgovoril...
Plovci, ki so samo vertikalni, so običajno kaskadni oziroma stopenjski. Koliko stopenj je odvisno od modela do modela, predvsem pa od dolžine plovca (višine rezervoarja).
Če pa vzameš takšnega s polkrožnim mehanizmom, ti bo kazal lepo zvezno.
Kaj je boljše nisem ravno prepričan, kazalec pri vsakem plovilu poskakuje, natančne količine tako ali tako ne veš nikoli, pa četudi je morje mirno, stopenjski izgleda manj natančen, je pa pri teh zagotovo manjša možnost okvare, pa še vgradnja je včasih bolj enostavna, saj ga le vertikalno vstaviš v za to pripravljeno ležišče. Spet drugič pa lahko tistega z mehanizmom vgradiš tudi tam, kjer nad rezervoarjem ni ravno veliko prostora, stopenjskega pa nebi dobil noter.
Prblem imam ker je moja posoda za gorivo višine samo 20cm in vertikalna sonda ima samo 4 nivoje kar je zelo nenatančno. Kako je s tem v praksi ko si na morju? Ker če razdelim 54 litrov goriva na 4 je to
13,5l in ko pokaže meni 0 pomeni še slabo uro vožnje. Oziroma praktično sem ga sprobal in pride plovec na 1/4 do 1/3 ko že pokaže 0.
Odločitev je tvoja. LP
Jaz vsekakor bi rad dobil zveznega vertikalnega. Problem pa je ker v trgovinah samo debelo gledajo in ne vedo niti kaj sprašujem. Ali veš kje se dobijo ti senzorji ravno to kar bi jaz rad?
Tale vertikalni ki sem ga kupil nad posodo nima nič razen kabla tako da je praktično flat poravnan s posodo. Pri tistih na palčko kot omenjaš in stranski plovec pa me skrbi glede varnosti ker ni v enem kosu in ni zalit kot vertikalni.
Izpit za čoln sedaj imam, kaj pa zdaj... na morje seveda.
Ko je montiran je res poravnan s posodo, ga je pa nemogoče montirati, če nad posodo ni še za eno posodo prostora... No če lahko montiraš zunaj in potem vse skupaj s posodo potisneš noter, potem je vseeno...
Zveznega na tak način ne boš dobil, tisti s stranskim plovcem so tudi varni, saj bencin v rezervoarju na srečo ne gori. Če pa bi, bi bila eksplozija tukaj ob prvem obratu ključa... Tak plovec neprestano iskri, tudi žica lahko pregori, stali se plastično ohišje... Kjub vsej strahoti, pa se še noben rezervoar ni vžgal, ker se enostavno ne more, ker ni kisika...
Poglej kaj imajo v vseh trgovinah, Lotos marin, Yucca Boats, Unimar, Motomarine, Derbi in podobno...
LP
Zveznega na tak način ne boš dobil, tisti s stranskim plovcem so tudi varni, saj bencin v rezervoarju na srečo ne gori. Če pa bi, bi bila eksplozija tukaj ob prvem obratu ključa... Tak plovec neprestano iskri, tudi žica lahko pregori, stali se plastično ohišje... Kjub vsej strahoti, pa se še noben rezervoar ni vžgal, ker se enostavno ne more, ker ni kisika...
Poglej kaj imajo v vseh trgovinah, Lotos marin, Yucca Boats, Unimar, Motomarine, Derbi in podobno...
LP
Zdravo
No, so me že predhodniki prehiteli z odgovorom.
Kar se tiče Uflex merilca za gorivo, garantiram, da je kvaliteten in so bili zelo redki primeri, da smo jih menjali. NIČ. Druga stvar je sam sensor. Stopenjski ali zvezni, na merilcih pač kaže izmerjene vrednosti en ali drug. Paziti je le treba, da je prava ohmska upornost, sicer bo lahko kazal obratno vrednost. Pred vgradnjo priporočam preizkus.
Zelo kvalitetni so sensorji od VDO, z njimi je bilo še najmanj težav in so zelo primerni za merjenje goriv. Svoj čas smo vgrajevali sensorje, ki so imeli pet palčk, tekočina (voda) pa je bila prevodnik. Tem je bila prirejena tudi elektronika.
Vgradnja sensorjev je lahko dokaj težavna, posebno pri motornih barkah. Morda bi se ga dalo vgraditi na pokrov inspekcijske odprtine.
LP
No, so me že predhodniki prehiteli z odgovorom.
Kar se tiče Uflex merilca za gorivo, garantiram, da je kvaliteten in so bili zelo redki primeri, da smo jih menjali. NIČ. Druga stvar je sam sensor. Stopenjski ali zvezni, na merilcih pač kaže izmerjene vrednosti en ali drug. Paziti je le treba, da je prava ohmska upornost, sicer bo lahko kazal obratno vrednost. Pred vgradnjo priporočam preizkus.
Zelo kvalitetni so sensorji od VDO, z njimi je bilo še najmanj težav in so zelo primerni za merjenje goriv. Svoj čas smo vgrajevali sensorje, ki so imeli pet palčk, tekočina (voda) pa je bila prevodnik. Tem je bila prirejena tudi elektronika.
Vgradnja sensorjev je lahko dokaj težavna, posebno pri motornih barkah. Morda bi se ga dalo vgraditi na pokrov inspekcijske odprtine.
LP

Sem pogledal na Motomarine in nikjer ne piše kateri sender ima zvezno oziroma kaskadno delovanje. Če imaš možnost testa enostavno na kable senzorja priklopiš Ohmmeter in ob premiku plovca se takoj vidi kakšen način delovanja ima.
Tole so pa Motomarin senderji in jaz potrebujem 10/180 ohmov, zvezni delovanje, 20cm globine (flat izvedba novih rezervarjev):
Problem glede varnosti kar me je zanimal je res da ima senzor s stranskim plovcem težavo v tem da je odprt in ima potopljene električne kontakte z grafitnimi upori (primer zadnji senzor), medtem ko ima nova izvedba (tretji senzor) vso zadevo na vrhu samo je še nisem uspel videt v živo da se prepričam če je to to in pa tudi kako deluje ne vem. V posodi goriva je nekaj kisika samo očitno premalo za vžig. Ampak kaj če med delovanjem nekdo odpre posodo in je notri samo še malo bencina in s tem upori in kontakt niso zaliti? Kako je izveden senzor na tretji sliki?
Je potem res da še noben ni zgorel zaradi takega senzorja?
Tole so pa Motomarin senderji in jaz potrebujem 10/180 ohmov, zvezni delovanje, 20cm globine (flat izvedba novih rezervarjev):




Problem glede varnosti kar me je zanimal je res da ima senzor s stranskim plovcem težavo v tem da je odprt in ima potopljene električne kontakte z grafitnimi upori (primer zadnji senzor), medtem ko ima nova izvedba (tretji senzor) vso zadevo na vrhu samo je še nisem uspel videt v živo da se prepričam če je to to in pa tudi kako deluje ne vem. V posodi goriva je nekaj kisika samo očitno premalo za vžig. Ampak kaj če med delovanjem nekdo odpre posodo in je notri samo še malo bencina in s tem upori in kontakt niso zaliti? Kako je izveden senzor na tretji sliki?
Je potem res da še noben ni zgorel zaradi takega senzorja?
Izpit za čoln sedaj imam, kaj pa zdaj... na morje seveda.
popaj napisal/-a:Takega, kot je zadnji senzor, sem jaz namontiral v rezervoar za vodo(to so mi svetovali v trgovini) in mi je delal samo kakšen mesec. potem je crknil in instrument mi stalno kaže polno. Pa sem ga že čistil in drgnil, pa nič...Morda mi kdo lahko da še kakšen nasvet?
Si čistil tiste drobne kontakte, ki gredo na grafitni upor? Tisti spodnji del kjer je pritrjena palca za plovec?
Našel sem manual od novega plovca (slika 3):
1. http://aftermarket.continental-corporation.com.au/files/SK5R3Z9DB5/Tank%20Unit%20Senders%20CV0002.pdf
2. http://aftermarket.continental-corporation.com.au/files/ND01WDXSCA/Tank%20Unit%20Senders%20CV0001.pdf
Nazadnje spremenil ttomi73, dne Če Nov 26, 2009 14:33, skupaj popravljeno 1 krat.
Izpit za čoln sedaj imam, kaj pa zdaj... na morje seveda.
JOJ, to pa NE! Plovec na zadnji sliki je SAMO za gorivo, v vodi bo hitro oksidiral in ne bo več deloval, kar se je zgodilo tudi tebi.
Za vodo so običajno kaskadni, ki nimajo direktnega kontakta in so na slikah 1 in 2.
Še poseben primer pa so tanki za odpadne vode, črne vode. Tam ni prisotna samo tekočina, temveč tudi ostala nesnaga, npr. zmlet WC papir... Zato so tam pokazovalci napolnjenosti tisti z več paličicami, kot jih je nekdo že omenil zgoraj. Sicer ne kažejo zvezno, je pa tam povsem dovolj, da vidiš 25%, 50%, 75% in 100%.
Alternativa za vse tekočine in tanke pa so recimo zunanji senzorji Gobius. Ti se samo nalepijo na tank z zunanje strani in zaznavajo do kje je tekočina. Spet je to stopenjsko, ponavadi po 1/4 tanka, kar je najbolj primerno za odpadne vode, pa tudi za vodo, za gorivo pa ne najbolj.
LP
Za vodo so običajno kaskadni, ki nimajo direktnega kontakta in so na slikah 1 in 2.
Še poseben primer pa so tanki za odpadne vode, črne vode. Tam ni prisotna samo tekočina, temveč tudi ostala nesnaga, npr. zmlet WC papir... Zato so tam pokazovalci napolnjenosti tisti z več paličicami, kot jih je nekdo že omenil zgoraj. Sicer ne kažejo zvezno, je pa tam povsem dovolj, da vidiš 25%, 50%, 75% in 100%.
Alternativa za vse tekočine in tanke pa so recimo zunanji senzorji Gobius. Ti se samo nalepijo na tank z zunanje strani in zaznavajo do kje je tekočina. Spet je to stopenjsko, ponavadi po 1/4 tanka, kar je najbolj primerno za odpadne vode, pa tudi za vodo, za gorivo pa ne najbolj.
LP
Merilec porabe goriva
BOŠTJAN napisal/-a:Pred poletjem sem namontiral v mojga kar indikator porabe goriva. Za sedaj mi v redu. Vsakič ko natočim gorivo, polno posodo, ga resetiram in ponovno nastavim in vem koliko goriva imam še v posodi. Ko se bliža koncu me opozori z piskom.
Boštjan; ali lahko poveš kaj več tvoji rešitvi, kje si nabavil koliko si plačal itd. Mislim daje dobra zamisel pa bi sam probal.
Istra je naša!
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov